Skippy, dit is wel een hele slechte kloon hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:32 schreef S29 het volgende:
Auw godverdomme kutVoorpoten verbrand tijdens mijn culinaire uitspatting
Kan niet met mijn skippy account postenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Skippy, dit is wel een hele slechte kloon hoor
Als de Pool Nederlands leert kun jij je boeltje pakken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Fredo55 het volgende:
Ging het net zo lekker op het werk, krijg ik wéér een andere collega onder me.
Notabene een pool met gebrekkig Nederlands.
Ik kreeg net een vunzige oprisping.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hard gewerkt en mijn voeten doen zeer manMocht wel wat eerder weg
the fuck...?quote:
Ach nee man, ketsen is toch te normaal. Kun je niet iets kinkier verzinnen ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:04 schreef S29 het volgende:
Je haat me ok, maar daarom kunnen we toch wel een keer ketsen ?
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:04 schreef S29 het volgende:
Je haat me ok, maar daarom kunnen we toch wel een keer ketsen ?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:05 schreef S29 het volgende:
Hierbij sluit ik de fok avond af. Handjes boven de lakens! en snaveltjes toe.
Ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 06:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik voel me zo:![]()
maar 4 uurtjes geslapen dus moe
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:28 schreef Geester het volgende:
Kan maar niet van mn geschoren zak afblijven,
Het voelt net aan als een dooie kikker zacht, droog en ja niet ruw ook niet glad
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:28 schreef Geester het volgende:
Het voelt net aan als een dooie kikker zacht, droog en ja niet ruw ook niet glad
Ik moest bijna hardop lachen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:28 schreef Geester het volgende:
Ik ben nu net een beetje zo'n periode aan het uitkomen, de afgelopen 2 weken weinig dingen gedaan die ik echt moest doen maar nu begin ik wel weer wat actiever te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest bijna hardop lachen.
OT: Gaat wel. Ben de laatste dagen zo niet gemotiveerd ... Het enige wat ik wil doen is Fok!ken.
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:28 schreef Geester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |