Zodra Apple fatsoenlijke value gaat bieden wil ik er best eens naar kijken.quote:
Er is weer een hunt!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:52 schreef rubbereend het volgende:
ik weiger iets van apple te kopen
dadelijk maar eens bij de T-Mobile winkel vragen wat ze kunnen doen
Wil ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
het moet nog veel warmer eigenlijk. dit is een begin.
inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
hunt?quote:
Ze gaan het uitzoeken, ze willen precies weten wat er is gebeurd en in hoeverre ik aansprakelijk gesteld kan worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef dawg het volgende:
cl, heb je al iets gehoord van je werkgever mbt de gestolen usb-stick?
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ipod shuffle, iphone, ipad, en mac os.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:13 schreef summer2bird het volgende:
De Ipod nano 5de generatie van Apple
De Ipods classics
De rest...!
en je iphone? had je 'zoek mijn iphone' aan staan? dan kun je op icloud.com zien waar hij is, op afstand wissen, berichtje sturen, enzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan het uitzoeken, ze willen precies weten wat er is gebeurd en in hoeverre ik aansprakelijk gesteld kan worden.
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan het uitzoeken, ze willen precies weten wat er is gebeurd en in hoeverre ik aansprakelijk gesteld kan worden.
Nee, iCloud maakte m'n iPhone rete-traagquote:Op maandag 21 mei 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
en je iphone? had je 'zoek mijn iphone' aan staan? dan kun je op icloud.com zien waar hij is, op afstand wissen, berichtje sturen, enzo.
Ik heb er ook wel buikpijn van jaquote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dat klinkt niet heel erg jottem....
misschien toch een idee voor de volgende keer?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, iCloud maakte m'n iPhone rete-traag
Mocht ik ooit een iPhone 4 hebben jaquote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien toch een idee voor de volgende keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |