* Unfckingtitled gooit storyquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee dat is al mijn story, geef terug.
rot opquote:
Hou maar bij nader inziensquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
* Unfckingtitled gooit story
Nee, maar dat infantiele poepen op brood is wel leuk geweestquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, maar dat infantiele poepen op brood is wel leuk geweest
Plastic_zak is net een oude grammofoon plaat, hij blijft alles herhalen de hele tijd
kusquote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, maar dat infantiele poepen op brood is wel leuk geweest
Plastic_zak is net een oude grammofoon plaat, hij blijft alles herhalen de hele tijd
Nee je gaf het terugquote:Op donderdag 26 april 2012 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Krijg je eens iets van mij, is het niet goed
quote:
neppe mag welquote:
Watquote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef ChocolateJesus. het volgende:
rijdende piemelmonster mag ook
[ afbeelding ]
Die komt er bij mij niet in!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
Enge shitquote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
hier beweegt z'n tong ook nog heen en weerquote:
Personaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
hier beweegt z'n tong ook nog heen en weer
Kom je ook op de meet waar niemand weet precies hoelaat en wat er gaat gebeuren?quote:
ik ben hier 2 maanden niet geweest ik weet niks van een meetquote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom je ook op de meet waar niemand weet precies hoelaat en wat er gaat gebeuren?
Niemand weet dat, mooi tochquote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik ben hier 2 maanden niet geweest ik weet niks van een meet
topquote:
val doodquote:
Hallon jou ken ik nog nietquote:
Lolquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
val dood
on nee dat ben je al whahahah XD
Nee ik heb al een korfbalwedstrijd van Ajacied422, die kan kampioen worden en heeft de motoriek van een mongooltjequote:
Fuck, klinkt spannend.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik heb al een korfbalwedstrijd van Ajacied422, die kan kampioen worden en heeft de motoriek van een mongooltje
Die shit mag ik niet missen
zombiejesusquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
val dood
on nee dat ben je al whahahah XD
Dat moet het vast worden jaquote:
lekker veel groenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
Wow, lijkt sprekend op het plaatje
[ afbeelding ]
the fuck is dat voor rare pizza?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je de groente er apart bijkopen?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie vorm ookquote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n bodem heet La Rustica, is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
the fuck is dat voor rare pizza?
Ik denk dat ze die gewoon vergeten zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je de groente er apart bijkopen?
Hij is wel lekkerquote:
Ik heb nu vet veel zin in pizza.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo'n bodem heet La Rustica, is weer eens wat anders.
[..]
Ik denk dat ze die gewoon vergeten zijn
[..]
Hij is wel lekker
Ik zou hem gewoon eten.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
gast, fb of twitter manquote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Effe weer een biertje opengetrokken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ufttttttttt
[..]
Ik eet jou het eerst op
Nee maar ik wel, dus opdonderenquote:
neequote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ik wel, dus opdonderen
Toen ik op 'bestellen' klikte kreeg ik dit te zien:quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Toen ik op 'bestellen' klikte kreeg ik dit te zien:
[ afbeelding ]
Smeerlappen, van mijn zwaktes proberen te profiteren
lekkerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
flippiee, ben jij dit?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke, wat voor horloges zijn het dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Steven ze noemen mij crackhoer in mw2 sc omdat ik zeg dat hun horloges lelijk zijn
Waarom ga je zo veel met hem om danquote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
Wat is mijn neefje een ongezellige, zeikerige, chagrijnige kutkoter met gezelschapsspellen.
Lelijkequote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, wat voor horloges zijn het dan?
en jij met posten, het zit in de familiequote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
Wat is mijn neefje een ongezellige, zeikerige, chagrijnige kutkoter met gezelschapsspellen.
quote:
Bohhhhhhhhh en toen bestelde je het? Ik ga morgen wel die caramel halen denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn op vakantie cono, dan doen we gezelschapsspellen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom ga je zo veel met hem om dan
jij dan met je ajaciedenkop, hommoquote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en jij met posten, het zit in de familie
Leuk topicquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Flippiee het volgende:
Bohhhhhhhhh en toen bestelde je het? Ik ga morgen wel die caramel halen denk ik.
Spannendquote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan een foto maken en naar je sturen.
Nee we noemen je een crack hoer omdat je er een bent. Of je de horloges mooi vindt kan me geen ster schelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Steven ze noemen mij crackhoer in mw2 sc omdat ik zeg dat hun horloges lelijk zijn
no homoquote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee we noemen je een crack hoer omdat je er een bent. Of je de horloges mooi vindt kan me geen ster schelen.
One love tegen jou.quote:
Oke oke man, nou de gr gr en tot de volgende keerquote:
Ik zuig echt dikke stierenballen met mw2 man, 1 was ik wel goed en 3 heb ik nog niet zoveel gespeeldquote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef JApieman het volgende:
Ik own iedereen op mw2 dikke 360 wallbang noscope.
Call of dutyquote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef JApieman het volgende:
Ik own iedereen op mw2 dikke 360 wallbang noscope.
beetje chillen tochquote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
beetje chillen toch, waddup met jou
Ik heb 3 nog nooit gespeeld, mw2 was ik wel oke in en mw1 ook. Maar CoD 1 en CoD UO was ik pro in met only rifle.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zuig echt dikke stierenballen met mw2 man, 1 was ik wel goed en 3 heb ik nog niet zoveel gespeeld
Beter gaan we binnekort gewoon naar een winkelcentrum en knallen we wat mensen neer met onze cod killing skillsquote:Op donderdag 26 april 2012 23:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb 3 nog nooit gespeeld, mw2 was ik wel oke in en mw1 ook. Maar CoD 1 en CoD UO was ik pro in met only rifle.
Oke, wel only rifle dan toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter gaan we binnekort gewoon naar een winkelcentrum en knallen we wat mensen neer met onze cod killing skills
Ja is goed manquote:
Anders gaan we naar dat bedrijf.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind alles best man, verveel mij toch
ik ben een gangsterquote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef Trollscience het volgende:
nect ar is het waa r dat jij autis me heb t
veel nieuwe mensen sinds de laatste keer dat ik hier wasquote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Leuke mensen in dat topic he steven![]()
Dan ben jij nog een fluffy teddybeer
En na die 2 weken wel weer?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
Klaar met werken
De komende 2 weken niet meer naar dat kut bedrijf
Aangenaam nectarquote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
veel nieuwe mensen sinds de laatste keer dat ik hier was
Ik ben sowieso heel liefquote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Leuke mensen in dat topic he steven![]()
Dan ben jij nog een fluffy teddybeer
Als ik nou eens wist waar ze heen verhuisd zijn hequote:
Trollquote:
Ja dan heb ik een gesprek met de baas en nog een paar mensen. Willen ze niks veranderen ben ik wegquote:
Mehehe jaquote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel lief
Maar het zijn wel zure mongooltjes merkte ik meteen
ok chillquote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dan heb ik een gesprek met de baas en nog een paar mensen. Willen ze niks veranderen ben ik weg
Oh, achja, even UAV killstreak toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik nou eens wist waar ze heen verhuisd zijn he
ik hou wel van homo kusjequote:
Ik snap het nog steeds niet, bij wat voor wazig bedrijf werkte jij dan wle nietquote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik nou eens wist waar ze heen verhuisd zijn he
Oja goed puntquote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oh, achja, even UAV killstreak toch.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat maakt niet uit dan fap ik nog even hard
Nieuwe pizza met b&j bestellen tochquote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb nu spijt dat ik die B&J niet heb besteld
Ik koop dat nooit, veel te duurquote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb nu spijt dat ik die B&J niet heb besteld
Ik heb ze niet bedreigdquote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, bij wat voor wazig bedrijf werkte jij dan wle niethad je ze bedreigd ofzo
Wat een teringlijersquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet bedreigd
Ik krijg gewoon geld van ze
En vandaag zou het gestort worden maar weer niet
En werkte gewoon als vertegenwoordiger
Maar sta echt op het punt om gewoon mijn oom te vragen om als incasso te werken, die zit toch bij de hells angels
Ik bedoel van dat je naar je werk ging en dat ze opeens verhuisd waren, dat kán toch nietquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet bedreigd
Maar sta echt op het punt om gewoon mijn oom te vragen om als incasso te werken, die zit toch bij de hells angels
Waarom je oom vragen? Gewoon zelf langsgaan manquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet bedreigd
zo'n baas had ik ook die me geld niet ging betalenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet bedreigd
Pizzeria's zijn dichtquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nieuwe pizza met b&j bestellen toch
Geld moet rollen toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik koop dat nooit, veel te duur
Nou kijk het zit zoquote:Op donderdag 26 april 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel van dat je naar je werk ging en dat ze opeens verhuisd waren, dat kán toch niet
Of was je al ontslagen en gingjp je erheen voor je geld toen?
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Pizzeria's zijn dicht
Kan nog wel kebab ofzo bestellen, die gasten hebben tegenwoordig ook B&J
Ik denk hetquote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Huh maar jij bent niet zo heel oud toch? Of verwar ik je weer met TWP?
Het is nog steeds raarquote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou kijk het zit zo
Ik krijg serieus al een maand geld
Vorige week maandag wou ik gewoon gaan werken, kom ik bij een leeg kantoor aan
En op dat moment alleen 2 directeuren aanwezig die mij ontslaan omdat het project stopte
Nou is dat al niet helemaal geldig
Maar ze gingen dus verhuizen blijkbaar, ik weet alleen nog steeds niet waar heen
Mijn oom heeft een strafblad van hier tot tokio voor geweldquote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom je oom vragen? Gewoon zelf langsgaan man
Neem een paar vrienden mee en een paar honkbalknuppels en je hebt je geld binnen no-time
Niet eens een avondwinkel hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
ALLES IN ALMERE IS DICHT
Kutstad
Pownedquote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
ALLES IN ALMERE IS DICHT
Kutstad
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet eens een avondwinkel hebben
Ja zijn we mee bezigquote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is nog steeds raar![]()
Is er geen instantie waar je heen kan dan?
Oh ja dat is wel zoquote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een strafblad van hier tot tokio voor geweld
Ik heb nog een toekomst, dus kan ik beter hem laten gaan
Stel dat je een gezin had met kinderen, dat KAN toch gewoon nietquote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zijn we mee bezig
We hebben woensdag ook een gesprek met een advocaat, morgen hoor ik weer salaris te krijgen, is dus 2 maanden wat ze achterlopen
Ik heb een collega met een 6maanden oude babyquote:Op donderdag 26 april 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stel dat je een gezin had met kinderen, dat KAN toch gewoon niet
Overpriced: ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als je het aan nuttige dingen besteed
B&J is gewoon overpricede rommel.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een collega met een 6maanden oude baby
Kan niet eens meer luiers kopen enzo
Zonde van je geldquote:Op donderdag 26 april 2012 23:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Overpriced: ja.
Maar als je het kunt betalen, waarom niet. Vorig jaar kocht ik bijna elke dag zo'n bak van 500 ml
Nietquote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
ALLES IN ALMERE IS DICHT
Kutstad
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een collega met een 6maanden oude baby
Kan niet eens meer luiers kopen enzo
Dat idd, ik vind het zo duuuuuuurrrquote:Op donderdag 26 april 2012 23:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zonde van je geld
Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet
http://www.thuisbezorgd.nl/arjunas-roti-express
Over datumquote:Op donderdag 26 april 2012 23:20 schreef JApieman het volgende:
Bij ons in de Poiesz laatst bak ben en Jerry's 1 euro wat nou duur.
Das waar, maar zuipen is eigenlijk ook zonde van je geld. En toch doet iedereen het.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zonde van je geld
Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen.
Ze motten alleen niet zo schreeuwenquote:LET OP: WIJ DOEN ONS BEST OM UW BESTELLING BINNEN 60 MIN. TE BEZORGEN. VANWEGE DRUKTE KAN HET ECHTER WAT LANGER DUREN ! OP VR, ZA, ZON- EN FEESTDAGEN KUNNEN DE BEZORGTIJDEN OPLOPEN TOT 90 MINUTEN. DIT GELDT OOK VOOR BESTELLINGEN UIT ALMERE HAVEN EN -HOUT, HET GOOI EN AMSTERDAM OOK IN GEVAL VAN SLECHT WEER MOET U REKENING HOUDEN MET EEN LANGERE BEZORGTIJD.
quote:
Dafuq, 1,5 uur wachttijdquote:LET OP: WIJ DOEN ONS BEST OM UW BESTELLING BINNEN 60 MIN. TE BEZORGEN. VANWEGE DRUKTE KAN HET ECHTER WAT LANGER DUREN ! OP VR, ZA, ZON- EN FEESTDAGEN KUNNEN DE BEZORGTIJDEN OPLOPEN TOT 90 MINUTEN. DIT GELDT OOK VOOR BESTELLINGEN UIT ALMERE HAVEN EN -HOUT, HET GOOI EN AMSTERDAM OOK IN GEVAL VAN SLECHT WEER MOET U REKENING HOUDEN MET EEN LANGERE BEZORGTIJD.
Ik vind het ook zonde van mijn geldquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Das waar, maar zuipen is eigenlijk ook zonde van je geld. En toch doet iedereen het.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Dafuq, 1,5 uur wachttijd_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is normaal in btown hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Dafuq, 1,5 uur wachttijd_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze motten alleen niet zo schreeuwen
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die in Almere wonen
Wat een schijtleven moet je dan hebben
Wat nouquote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]!_!__!_!___!__!_!__!___!__!_!__!!!
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan je niet eens ongelijk geven
Welk tuigleven deel woon je dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je kan ook goedkoop ijs eten, goedkoop bier heb je niet als je uitgaatquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Das waar, maar zuipen is eigenlijk ook zonde van je geld. En toch doet iedereen het.
Heb jij een schijtleven?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zonder veel alcohol kan uitgaan ook leuk zijn hoor, alleen kwam ik daar een beetje laat achterquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het ook zonde van mijn geld
Erg he
Maar ik ben nu saai dus daar gaan we verandering in brengen
Muziekwijkquote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welk tuigleven deel woon je dan?
Er is hier geen reet te doen manquote:
Ik ging al uit toen ik 14/15 was en veel gezopen, dus nu is de lol er sinds 2 jaar er vanafquote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zonder veel alcohol kan uitgaan ook leuk zijn hoor, alleen kwam ik daar een beetje laat achter
Vast meer dan in Drenthe.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er is hier geen reet te doen man
Nog nooit geweest gelukkigquote:
zuchtquote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent.
Havenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest gelukkig
Wel in het centrum en Haven, en zeker van Haven word je niet vrolijk
Ik eet ook weleens goedkoop ijs hoor, zo verwend ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je kan ook goedkoop ijs eten, goedkoop bier heb je niet als je uitgaat
Hij is nog steeds bezig met revalideren hequote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
In almere steken ze mensen neer voor een blackberry EEEN CRACKBERRY
Neem dan een fatoenlijke telefoon
Echtquote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij is nog steeds bezig met revalideren he
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Onee want in drenthe ben ik te doen.
Ja kwam m laatst tegen in de stadquote:
Sommigen zijn zelf doodgeschoten voor een blackberryquote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Was in Stedenwijkquote:Op donderdag 26 april 2012 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dolle boel daar in de muziekwijk wel
Watquote:Op donderdag 26 april 2012 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommigen zijn zelf doodgeschoten voor een blackberry
Ik steek ze voor minder hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voor het eerst op m'n 15de, het bier ging erin als water en aan het eind van de avond ging het er net zo snel weer uitquote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ging al uit toen ik 14/15 was en veel gezopen, dus nu is de lol er sinds 2 jaar er vanaf![]()
Beetje te vroeg begonnen
feesten zijn wel tof.
Vlakbij mijn hometown is een babylijkje gedumptquote:
Neh ik kotste niet maar ik weet niet zo veel meer van die tijdquote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik voor het eerst op m'n 15de, het bier ging erin als water en aan het eind van de avond ging het er net zo snel weer uit
oude vrouwtjesquote:
Okayquote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oude vrouwtjes
jonge vrouwtjes
behaarde vrouwtjes
ben niet zo kieskeurig hoor
Ik verslikte mequote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oude vrouwtjes
jonge vrouwtjes
behaarde vrouwtjes
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oude vrouwtjes
jonge vrouwtjes
behaarde vrouwtjes
[..]
oude vrouwtjes
jonge vrouwtjes
behaarde vrouwtjes
hee homoquote:
Jij bent homo?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Er komt een tijd dat je gewoon tevreden moet zijn met wat je kan pakken
Ik zou je doen hoor steven.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik doe mijzelf ook vaak genoegquote:
Koop een geitjequote:Op donderdag 26 april 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
iK had 2 konijnen, fluffy en nijntje en die gingen op 1 dag dood, ik moest huilen toenquote:
Ik ben VIP die dagquote:Op donderdag 26 april 2012 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven, kom je naar Flips dr bbq?
Toevallig in december?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
iK had 2 konijnen, fluffy en nijntje en die gingen op 1 dag dood, ik moest huilen toen
Ik belandde weleens in een greppel met mijn fiets enzo maar ik kan het me allemaal nog herinnerenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh ik kotste niet maar ik weet niet zo veel meer van die tijd
Nee 2 dagen voor mijn verjaardag manquote:
hoezo oke danquote:
Sowieso als je beestjes doodgaanquote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee 2 dagen voor mijn verjaardag man
Ik was een week van slag, en dit is 3jaar terug ofzo
Snap ik ergens wel hoorquote:
[..]
oude vrouwtjes
jonge vrouwtjes
behaarde vrouwtjes
Jajaquote:
Ik had ze 7jaarquote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sowieso als je beestjes doodgaan. Is nog erger dan mensen
Trolololquote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sowieso als je beestjes doodgaan. Is nog erger dan mensen
En toen?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:36 schreef JApieman het volgende:
Ik had een hamster maar die vond ik kut omdat ie altijd ging bijten en schreeuwen.
Wtf schreeuwen?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:36 schreef JApieman het volgende:
Ik had een hamster maar die vond ik kut omdat ie altijd ging bijten en schreeuwen.
Ah dat is niet leuk neequote:Op donderdag 26 april 2012 23:36 schreef JApieman het volgende:
Je moet er 2 nemen, dat is leuker, ze pissen alleen wel alles onderquote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn konijn wordt bijna 1 jaar
Nee want mijn konijn is al aandachtsgeil, dan wordt ze beaus want dan is ze jaloersquote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet er 2 nemen, dat is leuker, ze pissen alleen wel alles onder
Hij zat onder een WC rol op zijn rug en mijn broertje tilde die op en toen schreeuwde hij.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij zat onder een WC rol op zijn rug en mijn broertje tilde die op en toen schreeuwde hij.
Ik had er en die wilde niet eens opgepakt worden, de andere lag altijd in het weekend tussen mij ex en mij inquote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want mijn konijn is al aandachtsgeil, dan wordt ze beaus want dan is ze jaloers
Hoe zou jij reageren als iemand je dekentje wegpakt.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij zat onder een WC rol op zijn rug en mijn broertje tilde die op en toen schreeuwde hij.
Mijn konijn loopt altijd achter me aan enzo, ze springt ook op de bankquote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had er en die wilde niet eens opgepakt worden, de andere lag altijd in het weekend tussen mij ex en mij in
Het was ook die stinkhoer haar idee toen we gingen samenwonen om die dingen te nemen, toen gingen we uit elkaar en ik ergens anders wonen was ik gehecht aan die 2 kut dingen
Schreeuwen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als iemand je dekentje wegpakt.
begrijpelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Toen niks, toen ging ie op een dag dood.
Ja die ene van mij ookquote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn konijn loopt altijd achter me aan enzo, ze springt ook op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |