hoezo oke danquote:
Sowieso als je beestjes doodgaanquote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee 2 dagen voor mijn verjaardag man
Ik was een week van slag, en dit is 3jaar terug ofzo
Snap ik ergens wel hoorquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oude vrouwtjes
jonge vrouwtjes
behaarde vrouwtjes
ben niet zo kieskeurig hoor
Jajaquote:
Ik had ze 7jaarquote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sowieso als je beestjes doodgaan. Is nog erger dan mensen
Trolololquote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sowieso als je beestjes doodgaan. Is nog erger dan mensen
En toen?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:36 schreef JApieman het volgende:
Ik had een hamster maar die vond ik kut omdat ie altijd ging bijten en schreeuwen.
Wtf schreeuwen?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:36 schreef JApieman het volgende:
Ik had een hamster maar die vond ik kut omdat ie altijd ging bijten en schreeuwen.
Ah dat is niet leuk neequote:Op donderdag 26 april 2012 23:36 schreef JApieman het volgende:
Je moet er 2 nemen, dat is leuker, ze pissen alleen wel alles onderquote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn konijn wordt bijna 1 jaar
Nee want mijn konijn is al aandachtsgeil, dan wordt ze beaus want dan is ze jaloersquote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet er 2 nemen, dat is leuker, ze pissen alleen wel alles onder
Hij zat onder een WC rol op zijn rug en mijn broertje tilde die op en toen schreeuwde hij.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij zat onder een WC rol op zijn rug en mijn broertje tilde die op en toen schreeuwde hij.
Ik had er en die wilde niet eens opgepakt worden, de andere lag altijd in het weekend tussen mij ex en mij inquote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want mijn konijn is al aandachtsgeil, dan wordt ze beaus want dan is ze jaloers
Hoe zou jij reageren als iemand je dekentje wegpakt.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij zat onder een WC rol op zijn rug en mijn broertje tilde die op en toen schreeuwde hij.
Mijn konijn loopt altijd achter me aan enzo, ze springt ook op de bankquote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had er en die wilde niet eens opgepakt worden, de andere lag altijd in het weekend tussen mij ex en mij in
Het was ook die stinkhoer haar idee toen we gingen samenwonen om die dingen te nemen, toen gingen we uit elkaar en ik ergens anders wonen was ik gehecht aan die 2 kut dingen
Schreeuwen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als iemand je dekentje wegpakt.
begrijpelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Toen niks, toen ging ie op een dag dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |