Ik steek ze voor minder hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
In almere steken ze mensen neer voor een blackberry EEEN CRACKBERRY
Neem dan een fatoenlijke telefoon
Ik voor het eerst op m'n 15de, het bier ging erin als water en aan het eind van de avond ging het er net zo snel weer uitquote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ging al uit toen ik 14/15 was en veel gezopen, dus nu is de lol er sinds 2 jaar er vanaf![]()
Beetje te vroeg begonnen
feesten zijn wel tof.
Vlakbij mijn hometown is een babylijkje gedumptquote:
Neh ik kotste niet maar ik weet niet zo veel meer van die tijdquote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik voor het eerst op m'n 15de, het bier ging erin als water en aan het eind van de avond ging het er net zo snel weer uit
oude vrouwtjesquote:
Okayquote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oude vrouwtjes
jonge vrouwtjes
behaarde vrouwtjes
ben niet zo kieskeurig hoor
Ik verslikte mequote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oude vrouwtjes
jonge vrouwtjes
behaarde vrouwtjes
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oude vrouwtjes
jonge vrouwtjes
behaarde vrouwtjes
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oude vrouwtjes
jonge vrouwtjes
behaarde vrouwtjes
hee homoquote:
Jij bent homo?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Er komt een tijd dat je gewoon tevreden moet zijn met wat je kan pakken
Ik zou je doen hoor steven.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik doe mijzelf ook vaak genoegquote:
Koop een geitjequote:Op donderdag 26 april 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
iK had 2 konijnen, fluffy en nijntje en die gingen op 1 dag dood, ik moest huilen toenquote:
Ik ben VIP die dagquote:Op donderdag 26 april 2012 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven, kom je naar Flips dr bbq?
Toevallig in december?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
iK had 2 konijnen, fluffy en nijntje en die gingen op 1 dag dood, ik moest huilen toen
Ik belandde weleens in een greppel met mijn fiets enzo maar ik kan het me allemaal nog herinnerenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh ik kotste niet maar ik weet niet zo veel meer van die tijd
Nee 2 dagen voor mijn verjaardag manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |