Ze motten alleen niet zo schreeuwenquote:LET OP: WIJ DOEN ONS BEST OM UW BESTELLING BINNEN 60 MIN. TE BEZORGEN. VANWEGE DRUKTE KAN HET ECHTER WAT LANGER DUREN ! OP VR, ZA, ZON- EN FEESTDAGEN KUNNEN DE BEZORGTIJDEN OPLOPEN TOT 90 MINUTEN. DIT GELDT OOK VOOR BESTELLINGEN UIT ALMERE HAVEN EN -HOUT, HET GOOI EN AMSTERDAM OOK IN GEVAL VAN SLECHT WEER MOET U REKENING HOUDEN MET EEN LANGERE BEZORGTIJD.
quote:
Dafuq, 1,5 uur wachttijdquote:LET OP: WIJ DOEN ONS BEST OM UW BESTELLING BINNEN 60 MIN. TE BEZORGEN. VANWEGE DRUKTE KAN HET ECHTER WAT LANGER DUREN ! OP VR, ZA, ZON- EN FEESTDAGEN KUNNEN DE BEZORGTIJDEN OPLOPEN TOT 90 MINUTEN. DIT GELDT OOK VOOR BESTELLINGEN UIT ALMERE HAVEN EN -HOUT, HET GOOI EN AMSTERDAM OOK IN GEVAL VAN SLECHT WEER MOET U REKENING HOUDEN MET EEN LANGERE BEZORGTIJD.
Ik vind het ook zonde van mijn geldquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Das waar, maar zuipen is eigenlijk ook zonde van je geld. En toch doet iedereen het.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Dafuq, 1,5 uur wachttijd_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is normaal in btown hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Dafuq, 1,5 uur wachttijd_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze motten alleen niet zo schreeuwen
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die in Almere wonen
Wat een schijtleven moet je dan hebben
Wat nouquote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]!_!__!_!___!__!_!__!___!__!_!__!!!
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan je niet eens ongelijk geven
Welk tuigleven deel woon je dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je kan ook goedkoop ijs eten, goedkoop bier heb je niet als je uitgaatquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Das waar, maar zuipen is eigenlijk ook zonde van je geld. En toch doet iedereen het.
Heb jij een schijtleven?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zonder veel alcohol kan uitgaan ook leuk zijn hoor, alleen kwam ik daar een beetje laat achterquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het ook zonde van mijn geld
Erg he
Maar ik ben nu saai dus daar gaan we verandering in brengen
Muziekwijkquote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welk tuigleven deel woon je dan?
Er is hier geen reet te doen manquote:
Ik ging al uit toen ik 14/15 was en veel gezopen, dus nu is de lol er sinds 2 jaar er vanafquote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zonder veel alcohol kan uitgaan ook leuk zijn hoor, alleen kwam ik daar een beetje laat achter
Vast meer dan in Drenthe.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er is hier geen reet te doen man
Nog nooit geweest gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |