quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Flippiee het volgende:
Bohhhhhhhhh en toen bestelde je het? Ik ga morgen wel die caramel halen denk ik.
Spannendquote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan een foto maken en naar je sturen.
Nee we noemen je een crack hoer omdat je er een bent. Of je de horloges mooi vindt kan me geen ster schelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Steven ze noemen mij crackhoer in mw2 sc omdat ik zeg dat hun horloges lelijk zijn
no homoquote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee we noemen je een crack hoer omdat je er een bent. Of je de horloges mooi vindt kan me geen ster schelen.
One love tegen jou.quote:
Oke oke man, nou de gr gr en tot de volgende keerquote:
Ik zuig echt dikke stierenballen met mw2 man, 1 was ik wel goed en 3 heb ik nog niet zoveel gespeeldquote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef JApieman het volgende:
Ik own iedereen op mw2 dikke 360 wallbang noscope.
Call of dutyquote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef JApieman het volgende:
Ik own iedereen op mw2 dikke 360 wallbang noscope.
beetje chillen tochquote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
beetje chillen toch, waddup met jou
Ik heb 3 nog nooit gespeeld, mw2 was ik wel oke in en mw1 ook. Maar CoD 1 en CoD UO was ik pro in met only rifle.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zuig echt dikke stierenballen met mw2 man, 1 was ik wel goed en 3 heb ik nog niet zoveel gespeeld
Beter gaan we binnekort gewoon naar een winkelcentrum en knallen we wat mensen neer met onze cod killing skillsquote:Op donderdag 26 april 2012 23:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb 3 nog nooit gespeeld, mw2 was ik wel oke in en mw1 ook. Maar CoD 1 en CoD UO was ik pro in met only rifle.
Oke, wel only rifle dan toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter gaan we binnekort gewoon naar een winkelcentrum en knallen we wat mensen neer met onze cod killing skills
Ja is goed manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |