quote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat maakt niet uit dan fap ik nog even hard
Nieuwe pizza met b&j bestellen tochquote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb nu spijt dat ik die B&J niet heb besteld
Ik koop dat nooit, veel te duurquote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb nu spijt dat ik die B&J niet heb besteld
Ik heb ze niet bedreigdquote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, bij wat voor wazig bedrijf werkte jij dan wle niethad je ze bedreigd ofzo
Wat een teringlijersquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet bedreigd
Ik krijg gewoon geld van ze
En vandaag zou het gestort worden maar weer niet
En werkte gewoon als vertegenwoordiger
Maar sta echt op het punt om gewoon mijn oom te vragen om als incasso te werken, die zit toch bij de hells angels
Ik bedoel van dat je naar je werk ging en dat ze opeens verhuisd waren, dat kán toch nietquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet bedreigd
Maar sta echt op het punt om gewoon mijn oom te vragen om als incasso te werken, die zit toch bij de hells angels
Waarom je oom vragen? Gewoon zelf langsgaan manquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet bedreigd
zo'n baas had ik ook die me geld niet ging betalenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet bedreigd
Pizzeria's zijn dichtquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nieuwe pizza met b&j bestellen toch
Geld moet rollen toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik koop dat nooit, veel te duur
Nou kijk het zit zoquote:Op donderdag 26 april 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel van dat je naar je werk ging en dat ze opeens verhuisd waren, dat kán toch niet
Of was je al ontslagen en gingjp je erheen voor je geld toen?
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Pizzeria's zijn dicht
Kan nog wel kebab ofzo bestellen, die gasten hebben tegenwoordig ook B&J
Ik denk hetquote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Huh maar jij bent niet zo heel oud toch? Of verwar ik je weer met TWP?
Het is nog steeds raarquote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou kijk het zit zo
Ik krijg serieus al een maand geld
Vorige week maandag wou ik gewoon gaan werken, kom ik bij een leeg kantoor aan
En op dat moment alleen 2 directeuren aanwezig die mij ontslaan omdat het project stopte
Nou is dat al niet helemaal geldig
Maar ze gingen dus verhuizen blijkbaar, ik weet alleen nog steeds niet waar heen
Mijn oom heeft een strafblad van hier tot tokio voor geweldquote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom je oom vragen? Gewoon zelf langsgaan man
Neem een paar vrienden mee en een paar honkbalknuppels en je hebt je geld binnen no-time
Niet eens een avondwinkel hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
ALLES IN ALMERE IS DICHT
Kutstad
Pownedquote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
ALLES IN ALMERE IS DICHT
Kutstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |