Beter gaan we binnekort gewoon naar een winkelcentrum en knallen we wat mensen neer met onze cod killing skillsquote:Op donderdag 26 april 2012 23:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb 3 nog nooit gespeeld, mw2 was ik wel oke in en mw1 ook. Maar CoD 1 en CoD UO was ik pro in met only rifle.
Oke, wel only rifle dan toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter gaan we binnekort gewoon naar een winkelcentrum en knallen we wat mensen neer met onze cod killing skills
Ja is goed manquote:
Anders gaan we naar dat bedrijf.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind alles best man, verveel mij toch
ik ben een gangsterquote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef Trollscience het volgende:
nect ar is het waa r dat jij autis me heb t
veel nieuwe mensen sinds de laatste keer dat ik hier wasquote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Leuke mensen in dat topic he steven![]()
Dan ben jij nog een fluffy teddybeer
En na die 2 weken wel weer?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
Klaar met werken
De komende 2 weken niet meer naar dat kut bedrijf
Aangenaam nectarquote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
veel nieuwe mensen sinds de laatste keer dat ik hier was
Ik ben sowieso heel liefquote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Leuke mensen in dat topic he steven![]()
Dan ben jij nog een fluffy teddybeer
Als ik nou eens wist waar ze heen verhuisd zijn hequote:
Trollquote:
Ja dan heb ik een gesprek met de baas en nog een paar mensen. Willen ze niks veranderen ben ik wegquote:
Mehehe jaquote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel lief
Maar het zijn wel zure mongooltjes merkte ik meteen
ok chillquote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dan heb ik een gesprek met de baas en nog een paar mensen. Willen ze niks veranderen ben ik weg
Oh, achja, even UAV killstreak toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik nou eens wist waar ze heen verhuisd zijn he
ik hou wel van homo kusjequote:
Ik snap het nog steeds niet, bij wat voor wazig bedrijf werkte jij dan wle nietquote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik nou eens wist waar ze heen verhuisd zijn he
Oja goed puntquote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oh, achja, even UAV killstreak toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |