Hoppa!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
Godverdomme, ik kan niet wachten tot VKZ sluit en ik die irritante TT's weer kan aanpassen van je.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
Godverdomme, ik kan niet wachten tot VKZ sluit en ik die irritante TT's weer kan aanpassen van je.
Jij bent zo'n type dat fan wordt van een voetbalclub nadat die kampioen is geworden. Laat me raden; je begon pas te juichen voor FC Twente toen de kampioensschaal binnen was.quote:
Ik dacht dat ze zich jaren geleden ontbonden hadden.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
Die Libertarische Partij is toch wel de grap van de dag.
Ik ben lid geworden van de VVD toen ze op 12 zetels in de peilingen stonden.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type dat fan wordt van een voetbalclub nadat die kampioen is geworden. Laat me raden; je begon pas te juichen voor FC Twente toen de kampioensschaal binnen was.
Het wetenschappelijke bureau moet nog gevormd worden. Iets voor u?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zich jaren geleden ontbonden hadden.
Neu, heb al seizoenskaarten sinds st. Juttemis.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type dat fan wordt van een voetbalclub nadat die kampioen is geworden. Laat me raden; je begon pas te juichen voor FC Twente toen de kampioensschaal binnen was.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, heb al seizoenskaarten sinds st. Juttemis.
En je was natuurlijk ook al lid van de VVD sinds de hoogtijdagen van Bolkestein.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, heb al seizoenskaarten sinds st. Juttemis.
Hipsterpostquote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben lid geworden van de VVD toen ze op 12 zetels in de peilingen stonden.
Neu, ben twee maand terug ofzo lid geworden.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je was natuurlijk ook al lid van de VVD sinds de hoogtijdagen van Bolkestein.
Mensen die dergelijke woorden hanteren dienen boven de Waddenzee uit een vluigtuig gemieterd te worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:12 schreef TitusPullo het volgende:
Hoppa, als hurbedurr te moeilijk is.
En dan liggen ze daar in de blubber tussen de zeehondenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die dergelijke woorden hanteren dienen boven de Waddenzee uit een vluigtuig gemieterd te worden.
Nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wetenschappelijke bureau moet nog gevormd worden. Iets voor u?
Met een beetje mazzel landen ze op een zeehond. Twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:29 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan liggen ze daar in de blubber tussen de zeehonden
Vond mijn grap erg leuk moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
Libertarische logica: onderdrukking kan niet bestaan, want iedereen is vrij.
Weet ik, Ron.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vond mijn grap erg leuk moet ik zeggen.
Crap.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:31 schreef eriksd het volgende:
Je zit trouwens over de 60.000 posts Koos.
Nou ja, een fundamenteel gebrek in de denkwijze van veel libertariërs is dat ze denken dat door bepaalde opvattingen te axiomatiseren deze opeens door iedereen geëerbiedigd worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Crap.
Nog een pareltje uit dat libertarische topic trouwens: geweld in een dergelijke samenleving is onmogelijk, want libertariers zijn tegen geweld.
Juist ja.
Mafklappers, stuk voor stukquote:Op donderdag 26 april 2012 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, een fundamenteel gebrek in de denkwijze van veel libertariërs is dat ze denken dat door bepaalde opvattingen te axiomatiseren deze opeens door iedereen geëerbiedigd worden.
Klein speltheoretisch probleempje.
Veek libertariers zijn net communisten inderdaad; utopisten.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, een fundamenteel gebrek in de denkwijze van veel libertariërs is dat ze denken dat door bepaalde opvattingen te axiomatiseren deze opeens door iedereen geëerbiedigd worden.
Klein speltheoretisch probleempje.
Op zich ben ik het wel eens met het adagium 'de markt waar het kan, de overheid waar het moet'. Het probleem is nu juist dat politieke partijen een andere interpretatie van het begrip 'vrijheid' hebben, waardoor er verschillende politieke opvattingen ontstaan over iets.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veek libertariers zijn net communisten inderdaad; utopisten.
Dat is echter geen argument tegen pragmatisch libertarisme; vanuit de huidige situatie streven naar zoveel mogelijk vrijheid.
Zowel persoonlijk als economisch.
Een goed streven.
I know. De Partij voor de "Vrijheid", die begon met een 10puntenplan waarin stond; voor elke nieuwe regel moeten er twee afgeschaft worden die gaat lopen mekkeren over welke boeken anderen lezen en in wat voor belachelijke kleding ze zich hijsen...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op zich ben ik het wel eens met het adagium 'de markt waar het kan, de overheid waar het moet'. Het probleem is nu juist dat politieke partijen een andere interpretatie van het begrip 'vrijheid' hebben, waardoor er verschillende politieke opvattingen ontstaan over iets.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:44 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, Level 42 heeft toch wel een geniale bassist.
Moet je je maar aan de Nederlandse regels houden.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:02 schreef De_Guidance het volgende:
60 euro dokken omdat je (zonder correctie) 114km/u rijdt op een lege 100-weg op zondag.
Racist.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet je je maar aan de Nederlandse regels houden.
Dat tien punten plan had ergens nog iets libertarisch. Daar is Wilders akelig snel van teruggekomen toen bleek dat het voordeliger was om te pleiten voor zaken als de handhaving van de ontslagbescherming en pensioenleeftijd van 65.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know. De Partij voor de "Vrijheid", die begon met een 10puntenplan waarin stond; voor elke nieuwe regel moeten er twee afgeschaft worden die gaat lopen mekkeren over welke boeken anderen lezen en in wat voor belachelijke kleding ze zich hijsen...
En economisch zo links als de neten. De partij van een rechtse ex-VVD'er...
En nu voor btw-verlaging.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat tien punten plan had ergens nog iets libertarisch. Daar is Wilders akelig snel van teruggekomen toen bleek dat het voordeliger was om te pleiten voor zaken als de handhaving van de ontslagbescherming en pensioenleeftijd van 65.
Pleit hij daar nu alweer voor? Of pleit hij tegen de verhoging?quote:
En het is natuurlijk ook geen onbekend fenomeen dat extreem-rechts tuig zichzelf probeert te voorzien van een 'libertarisch laagje chroom' om salonfähig te worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat tien punten plan had ergens nog iets libertarisch. Daar is Wilders akelig snel van teruggekomen toen bleek dat het voordeliger was om te pleiten voor zaken als de handhaving van de ontslagbescherming en pensioenleeftijd van 65.
http://www.nu.nl/kabinets(...)n-aow-65-houden.htmlquote:Op donderdag 26 april 2012 15:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pleit hij daar nu alweer voor? Of pleit hij tegen de verhoging?
Verlaging, net als de AOW-leeftijdquote:Op donderdag 26 april 2012 15:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pleit hij daar nu alweer voor? Of pleit hij tegen de verhoging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |