abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110811354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Asphias het volgende:

aan de andere kant zie ik de pvv nog wel een paar zetels verliezen aan de vvd of het cda.
niet veel, maar al met al genoeg om kunduz toch een kans te geven.
Krijgen we misschien weer zo'n kleine meerderheid die door een paar dissidente kamerleden wekenlang vleugellam gemaakt kan worden. ;(
  donderdag 26 april 2012 @ 13:26:42 #32
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_110811776
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Tsja daar kozen ze voor met Samsom. :)
Probeer eens 1 keer, 1 keertje maar, een discussie te voeren over de PvdA zonder op de persoon te spelen. Kom eens met argumenten. Lijkt me verfrissend.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_110811885
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Probeer eens 1 keer, 1 keertje maar, een discussie te voeren over de PvdA zonder op de persoon te spelen. Kom eens met argumenten. Lijkt me verfrissend.
Samsom kwam toch met z'n nieuwe manifest, ik zeg enkel dat ze daar op gestemd hebben met z'n allen. Hoef je niet meteen de calimero uit te gaan lopen hangen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:29:27 #34
177885 JoaC
Het is patat
pi_110811902
quote:

[..]

Want de poppetjes spelen geen rol in de politiek?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_110811982
quote:

[..]

Hij heeft wel een punt. Samsom ging er direct met gestrekt been in, hij is altijd duidelijk geweest: VVD en CDA hoeven op onze hulp niet te rekenen.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:33:35 #36
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_110812084
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef JoaC het volgende:

[..]

Want de poppetjes spelen geen rol in de politiek?
Alleen in de PVV is het woord van 1 persoon wet. Binnen andere fracties dient consensus te heersen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 26 april 2012 @ 13:37:40 #37
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_110812254
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Samsom ging er direct met gestrekt been in, hij is altijd duidelijk geweest: VVD en CDA hoeven op onze hulp niet te rekenen.
Hij zou overal tegen stemmen toch of was dat nog Cohen?? En nu zo snel draaien dat ze met de VVD en CDA wellicht kunnen gaan regeren? _O- wat een draaikonterij toch weer, hetgeen we natuurlijk allemaal al wisten.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:38:45 #38
66825 Reya
Fier Wallon
pi_110812310
quote:

[..]

Het is een wat korte, maar niet noodzakelijk onjuiste, analyse.
pi_110812699
Hoe is het mogelijk dat er een grote kans bestaat dat de kamer straks binnen een paar dagen met een bezuinigingspakket komt en dat het Catshuisoverleg 7 weken heeft geduurd zonder resultaat? :')
pi_110812728
Op zich valt de PvdA natuurlijk weinig te verwijten. De partij tracht, onder leiding van Spekman en Samsom, het juk van figuren als Kok en Bos van zich af te werpen. Twee politici die een meer pragmatische route kozen, maar daarmee zich in grote mate vervreemden van het oorspronkelijke PvdA-gedachtegoed. Hoewel de koers van een partij natuurlijk altijd aan verandering onderhevig is. Dus in dat opzicht valt zowel Kok als Bos weinig te verwijten.

De PvdA kiest momenteel voor het oude linkse verhaal. Of dat verstandig is? Tsja, met een beetje mazzel trekken ze wat kiezers weg bij de SP. Maar tegelijkertijd bestaat de kans dat je jezelf onmogelijk maakt bij de andere partijen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 april 2012 @ 13:48:29 #41
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110812790
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Breekfast het volgende:
Hoe is het mogelijk dat er een grote kans bestaat dat de kamer straks binnen een paar dagen met een bezuinigingspakket komt en dat het Catshuisoverleg 7 weken heeft geduurd zonder resultaat? :')
Dat moet je Rutte, Verhagen en Wilders vragen
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 26 april 2012 @ 13:53:02 #42
373754 mossad_agent
pi_110812984
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Breekfast het volgende:
Vrij eenvoudig.... eerst wou men 18 miljard bezuinigen, ... nu hoor ik verhalen van 6 miljard. Dat is nogal een verschil.
pi_110814078
quote:
14.00 uur Oud-LPF minister Herman Heinsbroek is weer beschikbaar voor de politiek. Dat zei hij in het KRO's Oog in Oog. Heinsbroek: 'Als er een beroep op mij wordt gedaan in enigerlei vorm, en de politieke constellatie staat mij aan, dan ben ik beschikbaar, en zal ik erover nadenken.'
god wat een zegen _O_
know'm sayin?
word? word.
pi_110814155
Samsom heeft zichzelf helemaal buiten gesloen: hij heeft duidelijk gemaakt dat hij hoe dan ook niet de VVD en het CDA zou steunen met de bezuinigingen, dat het niet zijn probleem was dat we nu in deze situatie zitten en dat hij ook geen verantwoordelijkheid voelde om de problemen nu op te lossen. Ik vond die opstelling niet verstandig, maar het is de keuze die Samsom genomen heeft. Nu hebben VVD en CDA partijen gevonden die wel bereid zijn om mee te denken en nu wil de PvdA ineens wel meespelen?
  donderdag 26 april 2012 @ 14:20:44 #45
373754 mossad_agent
pi_110814198
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Samsom heeft zichzelf helemaal buiten gesloen: hij heeft duidelijk gemaakt dat hij hoe dan ook niet de VVD en het CDA zou steunen met de bezuinigingen, dat het niet zijn probleem was dat we nu in deze situatie zitten en dat hij ook geen verantwoordelijkheid voelde om de problemen nu op te lossen. Ik vond die opstelling niet verstandig, maar het is de keuze die Samsom genomen heeft. Nu hebben VVD en CDA partijen gevonden die wel bereid zijn om mee te denken en nu wil de PvdA ineens wel meespelen?
Je kan wel een ander voor een kutpartij zetten, het blijft een kutpartij, dat blijkt wel weer. Draaien en draaien, het mooie is, een groot deel van de stemmers zal er toch weer intrappen.
pi_110814402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Vrij eenvoudig.... eerst wou men 18 miljard bezuinigen, ... nu hoor ik verhalen van 6 miljard. Dat is nogal een verschil.
6 miljard maar? VVD wou toch vasthouden aan de 3%? :')
  donderdag 26 april 2012 @ 14:29:03 #47
373754 mossad_agent
pi_110814493
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:26 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ja maar ene Samsom niet........ die vind dat het niet gehaald hoeft te worden. Gelukkig lees ik net dat ze de pvda er liever niet bij hebben:

quote:
Overleg verder zonder PvdA
DEN HAAG - D66, GroenLinks en ChristenUnie overleggen donderdagmiddag verder met VVD, CDA en minister Jan Kees de Jager van Financiën over een begrotingsakkoord voor 2013. De PvdA zit er niet bij. Die partij is volgens een woordvoerder niet uitgenodigd, hoewel partijleider Diederik Samsom donderdagochtend aangaf te willen bewegen. Het overleg vindt plaats in de D66-vleugel in het Tweede Kamergebouw.

Samsom is verbaasd dat hij niet is uitgenodigd, nadat de PvdA eerder op de dag stappen had gezet. We begrijpen niet wie met wie constructief bezig is, aldus zijn woordvoerster.

Samsom sprak in de ochtenduren met de fractieleiders Jolande Sap (GroenLinks), Arie Slob (ChristenUnie) en Alexander Pechtold (D66). Vrijwel tegelijk was er op het ministerie van Financiën beraad tussen de fractieleiders Stef Blok (VVD) en Sybrand van Haersma Buma (CDA) met De Jager, premier Mark Rutte en vicepremier Maxime Verhagen. Rutte zei: We werken er allemaal verschrikkelijk hard aan. Ik durf geen voorspelling te doen. We willen zover mogelijk te komen.

Volgens Van Haersma Buma is de PvdA van harte welkom als ze mee willen doen. Iedereen die een bijdrage wil leveren aan een oplossing moet meedoen. Maar het gaat erom dat we weinig tijd hebben. Vrijdag moet er een brief naar Brussel, dat is de deadline.

Brussel wil dat Nederland het begrotingstekort terugdringt van 4,6 procent naar 3 procent volgend jaar. Dat betekent zo'n 14 miljard bezuinigen. De gedoogcoalitie van VVD en CDA met de PVV liep hierop in het weekend stuk toen de laatste partij afhaakte.
pi_110814500
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_110814619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:26 schreef Breekfast het volgende:

[..]

bullshit natuurlijk.
know'm sayin?
word? word.
pi_110814646
quote:
Samsom moet op de gang wachten en mag niet naar binnen _O-
pi_110814731
mooie foto wel
know'm sayin?
word? word.
pi_110814738
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:33 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Samsom moet op de gang wachten en mag niet naar binnen _O-
Hopelijk blijven we dit beeld ook de komende jaren zien :D
pi_110814745
Jammer dat de PvdA er niet bij zit, vind ik toch wel stom van ze eerlijk gezegd.

Wel typisch dat waarschijnlijk in een paar dagen meer bereikt gaat worden dan wat in zeven weken geprobeerd is. Hoe kan je daar nu zeven weken over blijven praten? :')
  donderdag 26 april 2012 @ 14:36:19 #54
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_110814770
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:35 schreef alors het volgende:
mooie foto wel
Als uit een film!

Debat begint nu om 18:00 trouwens, was volgens mij nog niet genoemd of ik heb er overheen gelezen.
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_110814787
quote:
99s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:36 schreef AllesWatWas het volgende:

[..]

Als uit een film!

Debat begint nu om 18:00 trouwens, was volgens mij nog niet genoemd of ik heb er overheen gelezen.
Ik las het net ja, was nog niet gemeld nee...
know'm sayin?
word? word.
pi_110814863
PvdA bezuinigt wel meer dan GL..

http://www.volkskrant.nl/(...)eader&utm_medium=RSS
know'm sayin?
word? word.
pi_110815070
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef alors het volgende:
PvdA bezuinigt wel meer dan GL..

http://www.volkskrant.nl/(...)eader&utm_medium=RSS
Sap zal voor haar achterban toch iets van belang binnen moeten slepen lijkt me, anders is het gedaan met GL bij de volgende verkiezingen.
pi_110815466
quote:
14.48 uur Fractievoorzitter Kees van der Staaij is niet uitgenodigd bij de gesprekken over nieuwe bezuinigingen die vanmiddag gaande zijn tussen VVD, CDA, GroenLinks, D66 en ChristenUnie. Hij is daar niet teleurgesteld over.

In het Radio 1-programma Dit is de Dag zei Van der Staaij het proces van gisteren en vandaag, waarin minister De Jager van Financiën bij verschillende partijen op bezoek is om steun te proberen te krijgen, 'rommelig' te vinden. De SGP-voorman zei dat de manier waarop het kabinet probeert een akkoord te bereiken niet erg transparant is.
Keesje toch, toen jij op de achterbank mocht komen bij Mark, dat was natuurlijk wel volledig transparant :')
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2012 @ 14:55:26 #59
230491 Zith
pls tip
pi_110815580
quote:
De SGP-voorman zei dat de manier waarop het kabinet probeert een akkoord te bereiken niet erg transparant is.
quote:
De SGP-voorman zei dat de manier waarop het kabinet probeert een akkoord te bereiken niet erg transparant is.
quote:
quote:
quote:
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_110815592
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:52 schreef alors het volgende:

[..]

Keesje toch, toen jij op de achterbank mocht komen bij Mark, dat was natuurlijk wel volledig transparant :')
net als het catshuis. vervelend als je aan de zijlijn staat, naief van de kiezers aangezien er nog steeds niks veranderd is in den haag, ondanks de herhaaldelijke roep om verandering, ook in den haag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')