vast welquote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hoop dat Jan gaat janken over Chelsea die lekker heeft gewonnen
Algemene Burgerpartij of zo, maar die bestond al ergens.quote:
Onafhankelijke Burgerpartijquote:Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Algemene Burgerpartij of zo, maar die bestond al ergens.
jan mulder is een held.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef NoCigar het volgende:
God, dat slecht geacteerde toontje, dat pseudo geengengeerde, die zogenaamd lollige verschillige opmerkingen. Elke maand staat JM weer op kop in mijn ergernissen top5
Ik vind het erg leuk altijdquote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef NoCigar het volgende:
God, dat slecht geacteerde toontje, dat pseudo geengengeerde, die zogenaamd lollige verschillige opmerkingen. Elke maand staat JM weer op kop in mijn ergernissen top5
En elke ergernis levert hem 5 ruggen op.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Oh. Ja, dat volstrekt voorspelbare preken voor eigen parochie zonder ooit eens een origineel inzicht. Was ik nog vergeten.quote:
twitter:annetdejong twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:17:57Luckytv uit de bocht, Ferry's moeder helaas net overleden #LuckyTV reageer retweet
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Rahl het volgende:
twitter:annetdejong twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:17:57Luckytv uit de bocht, Ferry's moeder helaas net overleden #LuckyTV reageer retweet
uhmm auwquote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Rahl het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:36 schreef Markeerstift het volgende:
Als het waar is is het wel lullig, maar volgens mij heeft nog maar 1 iemand het gezegd op twitter?
Kay van der Linde.twitter:kvdlinde twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:24:11Zou @DieuwkeWDD weten dat de moeder van Ferry Mingele onlangs is overleden? #LuckyTV #DWDD #Smakeloos reageer retweet
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:01 schreef padlarf het volgende:
Mits waar, dan is eht inderdaad wel lullig voor die goeie Ferry
Lullig, maar dat kun je niet van te voren weten. Anders kun je nooit meer grappen maken. Ophef om niets dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:01 schreef padlarf het volgende:
Mits waar, dan is eht inderdaad wel lullig voor die goeie Ferry
Hero de Burgerking is wel even genoegquote:
Ik zeg ook niet dat Lucky iets te verwijten valt, zoiets is niet algemeen bekend ofzo. Alleen wel lullig.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Lullig, maar dat kun je niet van te voren weten. Anders kun je nooit meer grappen maken. Ophef om niets dus.
Daarom staat zeker de uitzending weer 's niet onlinequote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Het lijkt erop dat de moeder van Ferry Mingelen inderdaad overleden is
twitter:Lucky_TV twitterde op donderdag 26-04-2012 om 12:37:46Slecht getimede #LuckyTV gistrn was uiteraard geheel onbedoeld. Niettemin pijnlijk. Excuses aan, een overigens zr sportieve, #FerryMingelen. reageer retweet
quote:- De Amsterdamse singer/songwriter June Noa, die onlangs haar eerste EP uitbracht, zingt haar single If I ever leave you.
- De vijf finalisten van de zoektocht van Giel Beelen naar de beste oude rocker, de Nederlandse Seasick Steve, zijn in de studio. Uiteraard met gitaar.
Tafelheer deze avond is Giel Beelen
Kan ik tenminste even rustig pissen.quote:- De vijf finalisten van de zoektocht van Giel Beelen naar de beste oude rocker, de Nederlandse Seasick Steve, zijn in de studio. Uiteraard met gitaar.
Die kut-sywert gaat dus een vaste gast worden.quote:
godverdomme echtquote:
Ze maken het wel goed door Matthijs Bouman uit te nodigenquote:
ach, een keer wat anders dan het standaard PVDA/Apple verhaaltje hehquote:Op donderdag 26 april 2012 17:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Flikker toch op met die Giel Beelen. Hij komt altijd alleen om reclame te maken voor zijn werkgever
En waarschijnlijk dit keer ook zijn nieuwe programma pluggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Flikker toch op met die Giel Beelen. Hij komt altijd alleen om reclame te maken voor zijn werkgever
Ik ben al een jaar of 3-4 klaar met elke vorm van talentenkneuzenjachten.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
En waarschijnlijk dit keer ook zijn nieuwe programma pluggen.
De Beste Singer/Songwriter van Nederland
Dit lijkt me wel leuk (maar ik vind ze bijna allemaal leuk). Alleen jammer van Giel.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 3-4 klaar met elke vorm van talentenkneuzenjachten.
Kan ie weer breekbare 15-jarige zangeresjes zoeken die in ruil voor een pijpbeurt gehyped worden door Giel. 'Godsamme, wauw wauw wauw, wat is dít mooi!'quote:Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En waarschijnlijk dit keer ook zijn nieuwe programma pluggen.
De Beste Singer/Songwriter van Nederland
Wehehe dit keer geen jonge meisjes volgens mij.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Kan ie weer breekbare 15-jarige zangeresjes zoeken die in ruil voor een pijpbeurt gehyped worden door Giel. 'Godsamme, wauw wauw wauw, wat is dít mooi!'
Ik heb er nog nooit 1 gekekenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 3-4 klaar met elke vorm van talentenkneuzenjachten.
de zanger is inmiddels overledenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Jackson Five zijn nu toch onderhand bejaard?
Nee ze zijn nog steeds 15, hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Jackson Five zijn nu toch onderhand bejaard?
Ik begrijp dat ook niet. Seabertquote:Op donderdag 26 april 2012 19:33 schreef Taurus het volgende:
Wat vindt die redactie zo leuk aan die Sywert?Moet het per se zo 'jong'? Dat er voor technische hoogstandjes steeds jonkies worden uitgenodigd (alexander klopping) snap ik nog, maar over de politiek hoor ik liever wat mensen met meer levenservaring praten en niet zo'n kakineuze snotneus.
lekker verschillig.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Seabert
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Bouman is de enige daar die ik serieus neem.
Ree-bannetje met vensterglas I presume.quote:
Dan heb je de afgelopen week dus geen DWDD gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:38 schreef Felagund het volgende:
Is het erg dat ik die Siewert niet ken?
Neen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:38 schreef Felagund het volgende:
Is het erg dat ik die Siewert niet ken?
Idd...ben iig lang blij dat we nu van die PVV-tokkies zijn verlostquote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef BlueMage het volgende:
Dit is natuurlijk wel 't bewijs dat Paars + wel gewerkt zou hebben.
Begroting voor 2013 is dan al rond, is voor het nieuwe kabinet een voldongen feit.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:41 schreef BlueMage het volgende:
Maar goed hoeveel betekent zo'n akkoord als we in september weer nieuwe verkiezingen hebben?
Ja ik ookquote:Op donderdag 26 april 2012 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Idd...ben iig lang blij dat we nu van die PVV-tokkies zijn verlost
Ja zowel privé..maar dat terzijde natuurlijk is er iets geen PVDAquote:
Ik kan me niets belangwekkends van Rottenberg herinneren.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:41 schreef BlueMage het volgende:
Jaajaaa Rottenberg was dit natuurlijk nooooit overkomen.
Dit...schat Samson toch wat hoger in als die plofkop.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kan me niets belangwekkends van Rottenberg herinneren.
Maar jij vindt iedereen een vuile pedoquote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die man rechts achter Felix lijkt op een vuile pedo
Die van Satudarah? ::quote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die man rechts achter Felix lijkt op een vuile pedo
nee die anderequote:
Dat is toch die hitman uit Goldfinger?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:44 schreef BlueMage het volgende:
Blah blah...Sywert weet 't ook veeeel beter...die heeft van z'n leven nog nooit gewerkt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:44 schreef BlueMage het volgende:
Blah blah...Sywert weet 't ook veeeel beter...die heeft van z'n leven nog nooit gewerkt.
Is een dekmantel.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:44 schreef DrDentz het volgende:
De Hells Angels zijn 100% anti-pedo en laten hun motoren ook ronken in de voortuin van leden van Martijn.
Die lelijke slobbertrui is sowieso een SP infiltrant.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:45 schreef BlueMage het volgende:
Als PvdA nou eens wat meer gaat samenwerken met de SP dan hadden ze volgens mij meer succes.
Die donkere achter Sybert is wel te doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:45 schreef eriksd het volgende:
Vrouw achter Felix heeft een PvdA-bekkie.
Ze kijkt intelligent. Zou ze een mening hebben?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wel een mooie brunette achter Seabert
En hij is destijds gezakt voor z'n examens omdat hij te druk was met protesterenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:44 schreef BlueMage het volgende:
Who gives a fuck of ze een mening heeftquote:Op donderdag 26 april 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze kijkt intelligent. Zou ze een mening hebben?
Denk ik niet; dan gaan de liberale en "rechtse" PvdA-ers naar D66 en GroenLinks.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:45 schreef BlueMage het volgende:
Als PvdA nou eens wat meer gaat samenwerken met de SP dan hadden ze volgens mij meer succes.
Ik bedoel juist dat dat een nadeel is.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Who gives a fuck of ze een mening heeft
Even kijken zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Die donkere achter Sybert is wel te doen.
inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef BlueMage het volgende:
Sowieso zeg ik als jongere dat wij als jongeren deze crisis moeten oplossen en we kunnen niet de ouderen (hoewel sommigen wel schuld hebben aan de huidige situatie) hiervoor laten opdraaien, zeker niet 'n 63 jarige bouwvakker die met pensioen wil. Jezus wat 'n dom knulletje is 't toch ook.
So what? Dan heeft PvdA tenminste weer 'n links gezicht ipv dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk ik niet; dan gaan de liberale en "rechtse" PvdA-ers naar D66 en GroenLinks.
Amsterdammers gaan toch altijd in hun volkstuinhuisje zitten?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:49 schreef wdn het volgende:
37 jaar op vakantie naar dezelfde fucking plek !?
Dat kan ik niet
Moet je er wel 1 hebben natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Amsterdammers gaan toch altijd in hun volkstuinhuisje zitten?
Vabdaag wel maar wel de juiste ... + 400 E ongeveerquote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik had dus aandelen moeten kopen? Of verkopen?
De hele Village People crew zit daar.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Satudarah ziet er uit alsof-ie elk moment zijn ketting kan gaan halen.
Zuigt de lakens in je reet.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:54 schreef eriksd het volgende:
Die chick achter Seabert is dominant denk ik.
Welke hoek in vredesnaam?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef Specularium het volgende:
Vanuit een bepaalde hoek lijkt Giel op Jan Kooijemans.
Maar hij heeft wel gelijk!quote:
Liever een pragmatische PvdA die wat te vertellen heeft dan een principiele PvdA die buitenspel staat.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
So what? Dan heeft PvdA tenminste weer 'n links gezicht ipv dit.
Felix was echt geïrriteerd.quote:
De manier waarop hij spreekt staat me niet aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk!
Er horen nieuwe verkiezingen te komen.
Eensquote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
De manier waarop hij spreekt staat me niet aan.
De politiek leider van generation yquote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef FredVleespet het volgende:
Wie de fuck is die siebert uberhaupt? Schakel net in
Nog sneuer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |