vast welquote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hoop dat Jan gaat janken over Chelsea die lekker heeft gewonnen
Algemene Burgerpartij of zo, maar die bestond al ergens.quote:
Onafhankelijke Burgerpartijquote:Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Algemene Burgerpartij of zo, maar die bestond al ergens.
jan mulder is een held.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef NoCigar het volgende:
God, dat slecht geacteerde toontje, dat pseudo geengengeerde, die zogenaamd lollige verschillige opmerkingen. Elke maand staat JM weer op kop in mijn ergernissen top5
Ik vind het erg leuk altijdquote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef NoCigar het volgende:
God, dat slecht geacteerde toontje, dat pseudo geengengeerde, die zogenaamd lollige verschillige opmerkingen. Elke maand staat JM weer op kop in mijn ergernissen top5
En elke ergernis levert hem 5 ruggen op.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Oh. Ja, dat volstrekt voorspelbare preken voor eigen parochie zonder ooit eens een origineel inzicht. Was ik nog vergeten.quote:
twitter:annetdejong twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:17:57Luckytv uit de bocht, Ferry's moeder helaas net overleden #LuckyTV reageer retweet
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Rahl het volgende:
twitter:annetdejong twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:17:57Luckytv uit de bocht, Ferry's moeder helaas net overleden #LuckyTV reageer retweet
uhmm auwquote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Rahl het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:36 schreef Markeerstift het volgende:
Als het waar is is het wel lullig, maar volgens mij heeft nog maar 1 iemand het gezegd op twitter?
Kay van der Linde.twitter:kvdlinde twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:24:11Zou @DieuwkeWDD weten dat de moeder van Ferry Mingele onlangs is overleden? #LuckyTV #DWDD #Smakeloos reageer retweet
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:01 schreef padlarf het volgende:
Mits waar, dan is eht inderdaad wel lullig voor die goeie Ferry
Lullig, maar dat kun je niet van te voren weten. Anders kun je nooit meer grappen maken. Ophef om niets dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:01 schreef padlarf het volgende:
Mits waar, dan is eht inderdaad wel lullig voor die goeie Ferry
Hero de Burgerking is wel even genoegquote:
Ik zeg ook niet dat Lucky iets te verwijten valt, zoiets is niet algemeen bekend ofzo. Alleen wel lullig.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Lullig, maar dat kun je niet van te voren weten. Anders kun je nooit meer grappen maken. Ophef om niets dus.
Daarom staat zeker de uitzending weer 's niet onlinequote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Het lijkt erop dat de moeder van Ferry Mingelen inderdaad overleden is
twitter:Lucky_TV twitterde op donderdag 26-04-2012 om 12:37:46Slecht getimede #LuckyTV gistrn was uiteraard geheel onbedoeld. Niettemin pijnlijk. Excuses aan, een overigens zr sportieve, #FerryMingelen. reageer retweet
quote:- De Amsterdamse singer/songwriter June Noa, die onlangs haar eerste EP uitbracht, zingt haar single If I ever leave you.
- De vijf finalisten van de zoektocht van Giel Beelen naar de beste oude rocker, de Nederlandse Seasick Steve, zijn in de studio. Uiteraard met gitaar.
Tafelheer deze avond is Giel Beelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |