quote:Ilse DeLange en Miss Montreal gaan aanstormend talent bijstaan in de nieuwe talentenjacht De Beste Singer-Songwriter van Nederland. Ook Tim Knol en Waylon zullen optreden als coaches in de Nederland 3-show. Dat hebben BNN en VARA maandag laten weten. Presentator Giel Beelen is trots. “Het programma geeft nieuwe talenten de kans zichzelf te zijn en te groeien met hulp van de bekendste Nederlandse singer-songwriters. Het gaat echt over muziek maken.“
In zijn zoektocht naar talentvolle singer-songwriters wordt Beelen bijgestaan door zijn bekende 3FM-collega’s Claudia de Breij, Eric Corton, Gerard Ekdom, Paul Rabbering en Timur Perlin.
De winnaar verdient niet alleen de titel, maar krijgt ook gegarandeerde ‘air- en stagetime’, de ultieme prijs voor elke beginnende artiest.
De Beste Singer-Songwriter van Nederland is vanaf 25 juni tien weken lang te zien op maandagavond om 20.30 uur op Nederland 3.
Bron
Tja, dat hopen doen we altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopen op een paar uitstekende zangeressen! Klinkt erg leuk, zeg ik als 3FM fan.
Oef, dat was wel triest...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef Seam het volgende:
Hopelijk wordt het net zo goed als de zoektocht naar de Nederlandse Birdy!
quote:Ook Alain Clark en Boudewijn de Groot werken mee aan de talentenjacht De Beste Singer-Songwriter van Nederland van presentator Giel Beelen. Dat hebben BNN en VARA dinsdag gemeld. De singer-songwriters gaan aanstormend talent bijstaan in het programma, dat volgens Beelen in tegenstelling tot andere talentenjachten écht een artiest moet opleveren. Eerder werd al bekend dat ook Ilse de Lange, Tim Knol, Waylon en Miss Montreal zullen optreden als coach.
De winnaar van de nieuwe talentenshow wordt gekozen door Giel Beelen zelf. Hij wordt daarbij geholpen door de bekende 3FM-dj’s Eric Corton, Gerard Ekdom, Claudia de Breij, Paul Rabbering en Timur Perlin.
De Beste Singer-Songwriter van Nederland is vanaf 25 juni tien weken lang te zien op maandagavond om 20.30 uur op Nederland 3.
Bron
Je bent een erg goede songwriter inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:31 schreef waullie het volgende:
Misschien kan ik ook wel meedoen, wat denken jullie?
Hier cover ik een liedje van Ronan Keating op mijn gitaar:
Hopelijk red je het nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Begint het deze maand nog?
Dan ga ik toch maar weer kijken, als ik het red.
Dan weet je 1 ding zeker.... Er wint een vrouwquote:Op zondag 24 juni 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
Alvast een kleine kick voor morgen. Waar ik tot nu toe even over heen had gelezenis dat Giel dus de winnaar kiest, niet de coaches, geen jury, alleen Giel beslist...
En geen oudere vrouwquote:Op maandag 25 juni 2012 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan weet je 1 ding zeker.... Er wint een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |