quote:Op woensdag 25 april 2012 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
John Ewbank en Miss Nederland (Kelly Weekers)Pril setje!
Ik had er niet over nagedacht, Kelly is een jonkie natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 20:09 schreef Starlie het volgende:
Knappe meid hoor maar echt ik vind dat leeftijdsverschil zo groot... Maar ja ik ben dan ook een jaloerse kip aldus vriendlief
Mooie meidquote:
Hij is 43 zij 22... Dus hij had inderdaad haar vader kunnen zijn...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:19 schreef alors het volgende:
Hoe oud is hij wel niet, ik krijg een beetje vader/dochter associaties
quote:John Ewbank (43) valt voor Miss Nederland (22)
Songwriter en muziekproducent John Ewbank heeft een nieuw liefje, namelijk Kelly Weekers. De blondine werd vorig jaar uitgeroepen tot Miss Nederland Universe, waarna ze meedeed aan de verkiezing van Miss Universe 2011 in Brazilië.
Het is nog pril, benadrukt Ewbank. Er bloeide al maanden geleden voorzichtig iets op tussen de twee, maar ze zaten nog niet echt op een relatie te wachten omdat ze uit andere, lange relaties kwamen.
Weekers en Ewbank kwamen met elkaar in contact via wederzijdse vrienden. Weekers (22) studeert psychologie aan de universiteit van Maastricht. Ewbank (43) trouwde en scheidde eerder van presentatrice Ellemieke Vermolen. Ook gaf hij het jawoord aan presentatrice Vivian Reijs, maar dat huwelijk strandde in 2010.
OMGGGquote:LONDEN - Kevin Richardson heeft zich weer aangesloten bij de Backstreet Boys. Hierdoor is de popsensatie uit de jaren negentig weer compleet.
De popgroep kondigde zondag de terugkomst van Kevin aan tijdens een concert in Londen. Tijdens het optreden hintten de overige vier leden Nick Carter, Brian Littrell, AJ McLean en Howie Dorough, ook op een vervolg van hun succesvolle concertreeks met de New Kids on the Block.
De 40-jarige Richardson stapte in 2006 uit de Backstreet Boys. Naar eigen zeggen was hij toe aan een nieuwe fase in zijn leven.
Volgens mij had ik Westlife bij 'It's a wrap!' als scheiding gemeldquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:39 schreef Ole het volgende:
Was Skaai dat al niet eerder? toen kwam een andere boyband weer bij elkaar
Goed nieuws trouwen![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 20:22 schreef Skaai het volgende:
BACKSTREETBOYS WEER SAMEN
[..]
OMGGG
[ afbeelding ]
quote:Cabaretier Javier Guzman heeft een zware periode achter de rug, maar lijkt het geluk te hebben gevonden.
RTL Boulevard meldt dat de cabaretier verliefd is op programmamaakster Jessica Villerius. De twee hebben al vier maanden een relatie.
Terwijl Javier in een afkickkliniek in Thailand verbleef om van zijn cocaïneverslaving af te komen, maakte Jessica daar een documentaire over iemand anders. Op dat moment is de vonk over geslagen.
De cabaretier heeft niet alleen de relatie bevestigd, ook heeft hij het RTL-programma verteld weer helemaal clean te zijn.
Bronquote:Thomas Berge en liefje slapen in huis Endstra van onze redactie
AMSTERDAM - Thomas Berge (22) en zijn nieuwe vriendin Myrthe Mylius (27) overnachten regelmatig samen in de woning van de geliquideerde vastgoedhandelaar Willem Endstra.
"Het huis is eerder van Willem Endstra geweest", onthult Mylius donderdag in het AD. “Van binnen is het een bijzondere woning. Een aantal muren is pikzwart geverfd om welke reden dan ook. Toen ik erin kwam heb ik me voorgenomen het een tijdje aan te zien. Soms kun je aan dingen wennen, toch? Inmiddels ben ik op een punt beland waarop ik toch heb moeten besluiten het over te gaan schilderen. Ik word er mismoedig van.”
De Nederlandse Hollywoodvrouw, die negen maanden geleden terug naar Nederland kwam, huurt het oude huis van de in 2004 vermoorde vastgoedmagnaat.
De twee hebben sinds kort een relatie, maar dat valt niet bij iedereen in de smaak. “Vooral meisjes maken mij uit voor cougar en suggereren dat ik op zijn geld uit zou zijn. Dat is natuurlijk complete onzin.”
Dat doet ze snel. In maart ging ze nog met Toon Timmermans (internetondernemer)quote:
Ja ik vroeg me ook al af hoe dat zat... Volgens mij heeft ze hem keihard gedumpt voor Thomas... Maar daar valt verder niets over te lezen/vinden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Day het volgende:
[..]
Dat doet ze snel. In maart ging ze nog met Toon Timmermans (internetondernemer)
Ja echt he!! Hoop dat ze tot in de eeuwigheid samen blijven!! Hij is trouwens wel onherkenbaar op deze foto!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
Omdat ik ze zo leuk vind samenJason Segel en Michelle Williams
[ afbeelding ]
quote:Robert Pattinson en Kristen Stewart opnieuw samen
Bewaar Door: redactie
16-9-12 - 12:41 bron: The Sun
Robert Pattinson en Kristen Stewart. © epa.
Robert Pattinson heeft Kristen Stewart haar misstap met regisseur Rupert Sanders vergeven. Enkele maanden nadat de acteur zijn vriendin de deur wees, zijn Robert en Kristen opnieuw een stel.
De 26-jarige R-Patz had gisteren naar verluidt een openhartig gesprek met zijn 22-jarige grote liefde en besloot om haar een tweede kans te geven. "Ze hebben besloten dat ze eigenlijk niet zonder elkaar kunnen", aldus een insider. "Kristen heeft haar hart uitgestort en duidelijk gemaakt dat het om een eenmalige vergissing ging."
Pattinson verliet in juni hun liefdesnestje nadat aan het licht kwam dat Kristen hem bedrogen had. De vader van de actrice smeekte de acteur meermaals om zijn dochter een tweede kans te geven.
"Rob weet dat Kristen een domme fout heeft gemaakt. Na heel wat gesprekken en tranen, zijn ze er toch uitgekomen. Rob weet dat Kristen er oprecht spijt van heeft en heeft haar vergeven. Ze houden dan ook echt van elkaar."
quote:'Charlize Theron gelukkig met Eric Stonestreet'
LONDEN - Charlize Theron zou verliefd zijn op Eric Stonestreet, de ietwat gezette acteur die in de televisiekomedie Modern Family de homoseksuele Cameron Tucker speelt.
Foto: AFP
Dat schrijft Daily Mail. "Charlize en Eric kunnen het ongelooflijk goed vinden", aldus een bron van de krant.
"Ze waren aanvankelijk vrienden maar er is iets opgebloeid tussen hen. Eric is erg nuchter en grappig en Charlize vindt hem geweldig. Het is nog pril, maar ze zijn erg blij met elkaar."
De Zuid-Afrikaanse actrice verbrak in 2010 haar verloving met de Ierse acteur Stuart Townsend, na een relatie van 10 jaar. De 41-jarige Eric ging kort geleden weg bij zijn vriendin Katherine Tokarz.
Theron en Stonestreet werden eerder dit jaar door gezamenlijke vrienden in Los Angeles aan elkaar voorgesteld.
quote:Charlize Theron is happy with new man Eric Stonestreet and adopted son in a very Modern Family
She's spoken of the joy of adopting a baby boy – and now actress Charlize Theron has a new man in her life too.
The Oscar-winning star, 37, is said to have fallen for Eric Stonestreet, who plays gay Cameron Tucker in the hit US comedy series Modern Family.
Eric, 41, who recently split up with his long-term girlfriend Katherine Tokarz, was introduced to Charlize by mutual friends in Los Angeles earlier this year.
New love: Charlize Theron is said to have fallen for Modern Family star Eric Stonestreet, who she was pictured with in April at the White House Correspondents Dinner
Ik wist dit al wel, maar telkens als ik het lees verbaas ik me er opnieuw over.quote:Op zondag 23 september 2012 17:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het meest verrassende van dit nieuws vind ik dat die man dus eigenlijk hetero blijkt te zijn.
Tussen knap en dit zit ongeveer de hele wereld. Ik begin bijna te denken dat het een publiciteitsstunt isquote:Op maandag 24 september 2012 01:45 schreef Kings het volgende:
Wat een onverwacht, maar leuk setje! Ik denk dat ze de arrogante knapperds zat was en toe was aan een relaxte vent.
quote:YES! It's true!
Somehow Simon Cowell has scored one of the hottest hotties in Hollywood history — THE Carmen Electra!
The two were spotted on a intimate (but not so private) date over the weekend at Cecconi restaurant in WeHo.
A spy at the eatery explains:
“They were really into each other. At one point, they were talking real close, and he leaned in and kissed her. They started making out!”
WAY TO GO SIMON!!
The new couple met last February when Carmen came on Britain's Got Talent as a guest judge. Back then, the Baywatch babe was engaged to rocker Rob Patterson — but that still didn't stop her from flirting with the reality icon!
Did she break up with Rob to get with Simon? How long has this been going on? Will they be going on double dates with Britney Spears and Jason Trawick??
Right now, all we know is after taking this picture (above) Carmen held the X Factor judge's hand, climbed into his waiting Rolls Royce and drove into the night. Oh La La!!
We look forward to hear more about this oddly adorable new couple!
Wederom denk ik; voor de publiciteit. Maar het kan natuurlijk altijdquote:Simon Cowell en Carmen Electra zien elkaar
LOS ANGELES - Simon Cowell heeft voor het eerst openlijk toegegeven dat hij en Carmen Electra aan het daten zijn.
De 53-jarige onthulde bij Ryan Seacrest dat hij als een blok is gevallen voor de 40-jarige tv-presentatrice, maar zei tevens dat ze nog geen vaste relatie hebben.
''Carmen is niet mijn vriendinnetje. We zijn gewoon twee mensen die elkaar daten. Maar zeg eerlijk, het is een schatje, niet waar?'', bekende het X Factor-jurylid. De geruchten over een relatie tussen de twee gingen al langer rond aangezien ze al meerdere malen samen werden gespot in het uitgaansleven in Los Angeles.
Zwak voor Cowell
Electra, die eerder was getrouwd met voormalig basketballer Dennis Rodman en rocker Dave Navarro, gaf al eerder toe dat ze een zwak had voor Cowell. “Simon is eigenlijk heel lief. Ik mocht hem al gelijk. Ik vind het een geweldige vent”, zei Electra na een gastoptreden als jurylid bij Britain’s Got Talent.
Cowell verbrak eerder dit jaar nog zijn verloving met Mezhgan Hussainy.
Alsof wij dat nog niet wistenquote:'Van den Hoogenband en Kromowidjojo hebben een relatie'
HILVERSUM - Pieter van den Hoogenband en Ranomi Kromowidjojo zijn een stel. Dat heeft Van den Hoogenband verteld aan Leontien van Moorsel.
Foto: ANP
Er gaan al een tijdje geruchten dat de twee een oogje op elkaar hebben.
"Hij zei dat ze elkaar een maand geleden hebben ontmoet op Curaçao", vertelde de ex-wielrenster in RTL Boulevard. Er gaan al langer geruchten dat ze een relatie hebben, maar volgens Van Moorsel sprong een maand geleden de vonk over. "Ze vinden elkaar echt heel leuk. De toekomst zal het leren."
De 34-jarige Van den Hoogenband maakte in september bekend dat zijn huwelijk met Minouche Smit op de klippen was gelopen. De 22-jarige Kromowidjojo won dit jaar twee gouden medailles op de Olympische Spelen.
Dan zal ik maar zwijgen over het leeftijdsverschil tussen mijn vriendin en ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:09 schreef Starlie het volgende:
Knappe meid hoor maar echt ik vind dat leeftijdsverschil zo groot...
quote:'Katie Holmes valt voor Jake Gyllenhaal' van onze redactie
AMSTERDAM - Katie Holmes (34) zou haar oog hebben laten vallen op Brokeback Mountain-acteur Jake Gyllenhaal (32).
Katie en Jake hebben de afgelopen weken meerdere keren romatische afspraakjes gehad in New York. Volgens The Sun heeft de ex van Tom Cruise zelfs al een avondje doorgebracht in het appartement van Jake...
Katies ex Joshua Jackson zou de twee aan elkaar hebben gekoppeld. "Josh is het meesterbrein achter deze opbloeiende romance", zo onthult een ingewijde.
Jake heeft eerder relaties gehad met Taylor Swift, Reese Witherspoon en Kirsten Dunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |