Goed uitgerust en ontspannen aan je herkansing beginnen dus!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:39 schreef greavy het volgende:
Ging om het concentratie onderdeel, waar je snel moest kijken voor de juiste combi's.
Helder. Een soort begeleid wonen-light dus. Das niks voor mijquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij zit voor 400 vlak bij school. Heeft geen begeleiding en een degelijk appartementje voor zichzelf.
Voor minder kan je het delen (wel eigen slaapkamer). Maar iets helemaal voor jezelf is altijd wel prettig.
http://www.stc-group.nl/documents/Brochure_2010.pdf
Wel een beetje een kinderlijke folder, maar goed, het idee is duidelijk
Begeleiding is optioneel.
Maakt niet uit, als ze weet dat je machinist word, worden ze helemaal opgewonden. Ik moet de vrouwen van me af slaan tegenwoordig. Gekkenhuis.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Helder. Een soort begeleid wonen-light dus. Das niks voor mij
400 euro klinkt best goedkoop. Al komen er natuurlijk nog een hoop extra kosten bij. Moet denk ik maar eens gaan berekenen wat het handigste is wat betreft kosten en haalbaarheid.
Mijn vriendin zal wel niet mee willen. Die studeert in Arnhem![]()
jammer. Hopelijk haal je het de tweede keer welquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:39 schreef greavy het volgende:
Net resultaten van psychologisch onderzoek gehoord. Had m nrt niet gehaald, maar zij zeggen dat ik het kan, en zouden mij een herkansing op eigen kosten willen geven.
Ging om het concentratie onderdeel, waar je snel moest kijken voor de juiste combi's.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ze weet dat je machinist word, worden ze helemaal opgewonden. Ik moet de vrouwen van me af slaan tegenwoordig. Gekkenhuis.
Goed verhaal!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:58 schreef DriekOplopers het volgende:
Even over het hypocriete geklets vanuit de politiek over de salarissen van de ProRail-top:
http://www.voorbeterov.nl/120427.php
Proost!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Net twee uur borrel achter de rug bij vestiging Utrecht van mijn werk. Nu in de trein naar vestiging Enschede, waar om acht uur NOG een borrel begint
Driek godver. Lul.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:58 schreef DriekOplopers het volgende:
Even over het hypocriete geklets vanuit de politiek over de salarissen van de ProRail-top:
http://www.voorbeterov.nl/120427.php
Ja, je loopt het beloningsbeleid bij prorail te vergoeilijken met 'het kan NOG erger'.quote:
met een borreltje minder op had je het goed gelezen, Flesquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Schultz Verhaegen? Neukt ze met Maxime of wat?
Hoe kom je daar nou bij???quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je loopt het beloningsbeleid bij prorail te vergoeilijken met 'het kan NOG erger'.
Okee Maxime heet ook niet zo :p maar het staat er verkeerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met een borreltje minder op had je het goed gelezen, Fles
Dat stukje daarnaquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij???
Mag ik even zo ongeveer de helft van mijn verhaal citeren? Ja? Komt 'ie:
"De variabele beloning van een aantal ProRail-directeuren wordt omgezet in een vast salaris. Dat is gek. Want ook als de kwaliteit niet wordt geleverd, krijgen de betrokkenen die bonus dus standaard in de vorm van een vaste loonsverhoging. Dus wel de lusten, maar niet de verantwoordelijkheid.
En gezien de prestaties van ProRail is zelfs een gedeeltelijke bijtelling bij het loon van de betrokkenen onterecht. Want zo geweldig presteert ProRail niet. Bovendien is de timing hoogst ongelukkig. De wissels van ProRail waren onlangs nog volstrekt onvoldoende bestand tegen ons Hollandse winterweer, en mede door het ontbreken van het nieuwe beveiligingssysteem reed zaterdag een trein door rood, met een dodelijk slachtoffer en vele tientallen gewonden als triest resultaat. En woensdag ging het in Utrecht maar op het nippertje goed met een vergelijkbaar incident, waarbij eveneens een trein met passagiers was betrokken. Ook daar was het verbeterde veiligheidssysteem nog niet geīnstalleerd. Op zo’n moment komt de mededeling dat enkele ProRail-directeuren een forse salarisverhoging tegemoet mogen zien, niet erg prettig op mij over. Vandaar dat ik vandaag in de Sp!ts spreek van een klap in het gezicht van de reiziger en van een salariëring onder de noemer ProVeel."
1e keer nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee Maxime heet ook niet zo :p maar het staat er verkeerd.
Dat vergoelijkt het niet, maar dat gaat over het boter op het hoofd van de geachte afgevaardigden. Dat is wat anders.quote:
Wrong. De teruggedraaide 100 miljoen was nog een volgende geplande bezuiniging, bovenop de bezuinigingen die er al waren afgesproken inclusief de diefstal van de G3. Dus er wordt niets teruggedraaid, er gaat alleen een nog ergere bezuiniging niet door.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Goed verhaal!!
Ik meen mij trouwens te herinneren dat er weer 100 miljoen terug komt naar het OV. Wegens nieuwe regeringsbesluit.. Correct me if wrong
Ja wel, maar het leidt de aandacht af van wat belangrijk is. Hoe hypocriet Melly Stuntkoe en haar vriendjes ook zijn, hier MOETEN ze optreden. En surprisesurprise, dat DOEN ze ook. Daar kun je het alleen maar mee eens zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat vergoelijkt het niet, maar dat gaat over het boter op het hoofd van de geachte afgevaardigden. Dat is wat anders.
Tuurlijk ben ik het ermee eens als die poppenkast niet doorgaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel, maar het leidt de aandacht af van wat belangrijk is. Hoe hypocriet Melly Stuntkoe en haar vriendjes ook zijn, hier MOETEN ze optreden. En surprisesurprise, dat DOEN ze ook. Daar kun je het alleen maar mee eens zijn
Het komt haar goed uit dat ze hiertegen optreedt. Ze heeft de publieke opinie mee na Amsterdam en er komen verkiezingen aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel, maar het leidt de aandacht af van wat belangrijk is. Hoe hypocriet Melly Stuntkoe en haar vriendjes ook zijn, hier MOETEN ze optreden. En surprisesurprise, dat DOEN ze ook. Daar kun je het alleen maar mee eens zijn
Klinkt als een kalf in een put. Maar goed, in elk geval bediende seinen mogen wel vv krijgen, vind ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Schultz wil nu meer plaatsen voorzien van ATB-Vv.
Iig de plaats in Amsterdam waar het ongeval plaatsvond en de plek waar de STS-passage in Utrecht plaatsvond
Ik zal alles doen om te zorgen dat ze het niet electoraal misbruikt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het komt haar goed uit dat ze hiertegen optreedt. Ze heeft de publieke opinie mee na Amsterdam en er komen verkiezingen aan.
Eensch.quote:En ja: ik vind die verkapte bonussen ook te gek voor woorden.
Waarom dan niet gelijk overgaan naar ERTMS?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
denk niet dat zoiets zal gaan gebeuren. Schultz wil dit jaar wel 350 extra seinen van ATB-Vv voorzien, maar de rest ziet ze niet zitten, omdat dit ten koste zou gaan van de invoering van ERTMS.
http://nos.nl/artikel/367403-spoor-amsterdam-wordt-veiliger.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |