Wrong. De teruggedraaide 100 miljoen was nog een volgende geplande bezuiniging, bovenop de bezuinigingen die er al waren afgesproken inclusief de diefstal van de G3. Dus er wordt niets teruggedraaid, er gaat alleen een nog ergere bezuiniging niet door.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Goed verhaal!!
Ik meen mij trouwens te herinneren dat er weer 100 miljoen terug komt naar het OV. Wegens nieuwe regeringsbesluit.. Correct me if wrong
Ja wel, maar het leidt de aandacht af van wat belangrijk is. Hoe hypocriet Melly Stuntkoe en haar vriendjes ook zijn, hier MOETEN ze optreden. En surprisesurprise, dat DOEN ze ook. Daar kun je het alleen maar mee eens zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat vergoelijkt het niet, maar dat gaat over het boter op het hoofd van de geachte afgevaardigden. Dat is wat anders.
Tuurlijk ben ik het ermee eens als die poppenkast niet doorgaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel, maar het leidt de aandacht af van wat belangrijk is. Hoe hypocriet Melly Stuntkoe en haar vriendjes ook zijn, hier MOETEN ze optreden. En surprisesurprise, dat DOEN ze ook. Daar kun je het alleen maar mee eens zijn
Het komt haar goed uit dat ze hiertegen optreedt. Ze heeft de publieke opinie mee na Amsterdam en er komen verkiezingen aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel, maar het leidt de aandacht af van wat belangrijk is. Hoe hypocriet Melly Stuntkoe en haar vriendjes ook zijn, hier MOETEN ze optreden. En surprisesurprise, dat DOEN ze ook. Daar kun je het alleen maar mee eens zijn
Klinkt als een kalf in een put. Maar goed, in elk geval bediende seinen mogen wel vv krijgen, vind ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Schultz wil nu meer plaatsen voorzien van ATB-Vv.
Iig de plaats in Amsterdam waar het ongeval plaatsvond en de plek waar de STS-passage in Utrecht plaatsvond
Ik zal alles doen om te zorgen dat ze het niet electoraal misbruikt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het komt haar goed uit dat ze hiertegen optreedt. Ze heeft de publieke opinie mee na Amsterdam en er komen verkiezingen aan.
Eensch.quote:En ja: ik vind die verkapte bonussen ook te gek voor woorden.
Waarom dan niet gelijk overgaan naar ERTMS?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
denk niet dat zoiets zal gaan gebeuren. Schultz wil dit jaar wel 350 extra seinen van ATB-Vv voorzien, maar de rest ziet ze niet zitten, omdat dit ten koste zou gaan van de invoering van ERTMS.
http://nos.nl/artikel/367403-spoor-amsterdam-wordt-veiliger.html
Tsja, maar uiteindelijk ben je duurder uit als je eerst overgaat naar ATB-Vv, en een aantal jaren later naar ERTMS. Of zit ik nu verkeerd?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:08 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Enorme vervangingskosten en dure systemen die om kunnen gaan met zowel ERTMS als ATB-EG. Feitelijk kan je het alleen op een interessante wijze doen door de afgeschreven beveiliging te vervangen door spul wat geschikt is voor ERTMS en nieuw materieel te verplichten dat aan boord te hebben.
ATB-Vv is op korte termijn in te voeren, waar ERTMS een veel langer traject beslaat (zie Denemarken, waar men sinds 2009 bezig is en men verwacht in 2021 klaar te zijn). Deze toezegging van Schultz moet je dan ook zien als een gebaar richting de vakbonden en het personeel: "We vinden veiligheid zeker belangrijk, we luisteren ook echt naar je."quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tsja, maar uiteindelijk ben je duurder uit als je eerst overgaat naar ATB-Vv, en een aantal jaren later naar ERTMS. Of zit ik nu verkeerd?
Ga er maar vanuit dat ATB-VV goedkoper is dan ERTMS. Zolang je de boel niet binnen een paar jaar vervangt is het dus beter om ATB-vv neer te leggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tsja, maar uiteindelijk ben je duurder uit als je eerst overgaat naar ATB-Vv, en een aantal jaren later naar ERTMS. Of zit ik nu verkeerd?
Het is stukken goedkoper, sneller aan te leggen, en sneller effectief.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ATB-VV goedkoper is dan ERTMS.
Thx voor het delen, kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
AT
Iets anders:
Op het Transilien-netwerk in de Île-de-France vinden er ieder jaar zo'n 200 aanrijdingen met een suīcidaal persoon plaats. Maar wat gebeurt er nou eigenlijk zoal? Dit filmpje laat in 3 minuten zien welke processen en wat voor gevolgen een aanrijding met een persoon in de Île-de-France heeft.
Dat heb ik hier nog eens (een tikje hardhandiger dan gisteren) aangestipt:quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En ja: ik vind die verkapte bonussen ook te gek voor woorden.
Ik vind het erg soft hoor, en dat jij meer recht van spreken hebt dan een gekozen volksvertegenwoordiger omdat jij bij een belangengroep zit is ridicuul. Dat is ook nog eufemistisch uitgedrukt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:57 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat heb ik hier nog eens (een tikje hardhandiger dan gisteren) aangestipt:
http://frontpage.fok.nl/c(...)en-door-schultz.html
Het YouTube-kanaal van SNCF, www.youtube.com/sncfquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Thx voor het delen, kende ik nog niet.
Mag ik vragen uit welk blik je dit getrokken hebt, misschien zit er nog meer leuks in
Er zit wel een kern van waarheid in, zeker op een drukbereden netwerk als Transilien. Je hebt al snel heel veel reizigers te pakken, direct of indirect.quote:Zo te zien is het geheel opgenomen op de RER C, (want pauper materieel) en oko hun zijn goed met formules als 1 noodrem is 12 treinen vertraagd is 3 miljoen reizigers geraakt huuu huu
Dat de Thalys toch normaal gesproken op Antwerpen Centraal halteert misschien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |