Nog steeds niet?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:33 schreef eefje801 het volgende:
Hier nog steeds geen afzegging voor vanmiddag, voelt een beetje onwennig..
Verder nog iemand datenieuws? Of ben ik de enige met de luxe van een vrije dag?
Nog stééds niet..máár..de dag is nog niet om hé? Ha ha. Als het doorgaat natuurlijk een verslagje. Jij vrijdag weer hé? Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog steeds niet?Zou je date met radioman dan tóch doorgaan?
Jammer joh, komt vast wel! Misschien nog wat meer berichtjes versturen?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:35 schreef freshy98 het volgende:
Ik ben maandags altijd vrij. En zo lang de gigantische hoeveelheid vrouwen die ik een bericht heb gestuurd (wel twee tot nu toe) niet reageren, schiet het niet echt op vrees ik.
En nee, ik zelf überhaupt geen bericht ontvangen.
vraag het mobiele nummer......quote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef Bittere_Bal het volgende:
nu twee heel leuk uitziende vrouwen op Paiq in mijn contactlijstje maar de gesprekken dreigen een beetje te verzanden in koetjes en kalfjes. Helpt ook niet om alleen maar via de offline berichten contact te kunnen houden. Van het weekend maar de date vraag in het gesprek gooien. Gaat waarschijnlijk een beetje uit de lucht komen vallen, maar ik zit niet op die site om een beetje veredeld te chatten..
Ja, maar dan neemt mijn über-zelfvertrouwen het over en gebeurt er niet zo veel.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jammer joh, komt vast wel! Misschien nog wat meer berichtjes versturen?
Ik ben ook onzeker hoor, helemaal als ik berichtjes heb gestuurd en ik hoor maar niks.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:42 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ja, maar dan neemt mijn über-zelfvertrouwen het over en gebeurt er niet zo veel.
Nee, maar ook met een smsje als je niet durft te praten...quote:Op woensdag 25 april 2012 09:47 schreef eefje801 het volgende:
Klopt, een blauwtje lopen is ook af en toe niet slechtMaar het is wel leuk als er ook een succesvol contact tegenover staat
Dat komt omdat je bij een spontane ontmoeting geen verwachtingen hebt. En die heb je altijd wel (al dan niet onbewust) als je een afgesproken date hebt....quote:Op woensdag 25 april 2012 09:50 schreef Erkannn het volgende:
Ik heb 3 x online gedate en alle 3 mislukt. Ik was zeer gespannen, maar ik kan het heel goed verbergen (heeft met mn werk te maken). Maar diezelfde spanningen heb ik niet bij spontane ontmoetingen.
hmmm...dan wellicht onbewust, want ik heb geen hoge eisen ofzoquote:Op woensdag 25 april 2012 10:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je bij een spontane ontmoeting geen verwachtingen hebt. En die heb je altijd wel (al dan niet onbewust) als je een afgesproken date hebt....
Maar je gaat er wel in als een echte date en om te kijken of het wat kan worden ja/nee. Dus verwachtingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hmmm...dan wellicht onbewust, want ik heb geen hoge eisen ofzo
hmmm inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel in als een echte date en om te kijken of het wat kan worden ja/nee. Dus verwachtingen.
Bij een spontane ontmoeting ga je niet op diezelfde manier t gesprek in.
Verslagjes zijn tofquote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog stééds niet..máár..de dag is nog niet om hé? Ha ha. Als het doorgaat natuurlijk een verslagje. Jij vrijdag weer hé? Leuk!
Heb van jou hier nog maar weinig verslag gezien. Behalve dan dat het leuk was.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Verslagjes zijn tofik vrijdag weer inderdaad
zin in
Leg je jezelf niet te veel druk op dan? Probeer er wat losjes mee om te gaan. Vooral als het een eerste date is. Die is puur om te kijken of er een klik/whatever is en dan kan je gewoon relaxed een leuke tijd met elkaar hebben...quote:Op woensdag 25 april 2012 10:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hmmm inderdaad.
Ik vind het heel moeilijk, want ik vind die spanningen niet zo fijn.
Succesverhalenquote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
+- 5 Jaren geleden eens geprobeerd op zo'n site uit verveling. Een date, en het klikte. We zijn nu nog bij elkaar, en gaan binnenkort trouwen
Ik heb zondag nog een (kort) verslagje geschreven! Geen heel uitgebreid verhaal, is ook lastig om een uitgebreid verhaal te schrijven op FOK! als je date met een FOK!ker, vind ik...quote:Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb van jou hier nog maar weinig verslag gezien. Behalve dan dat het leuk was.
Mijn moeder heeft der vriend via RP leren kennen.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
Succesverhalen zijn altijd welkom hier idd
Ik denk het...ben een perfectionist, echt een kut eigenschap =/quote:Op woensdag 25 april 2012 10:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Leg je jezelf niet te veel druk op dan? Probeer er wat losjes mee om te gaan. Vooral als het een eerste date is. Die is puur om te kijken of er een klik/whatever is en dan kan je gewoon relaxed een leuke tijd met elkaar hebben...
FOK! is genoeg bewijs van het succes van internetdaten. Hoeveel FOK!-kinderen zijn er inmiddels al geboren? Moeten er wel meer dan 100 zijn inmiddels.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:38 schreef eefje801 het volgende:
Mijn beste vriendin heeft haar vriend ook via een forum leren kennen; 13 jaar en 2 kinderen verder nu
HUH jij ging hem toch cancellen ?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog stééds niet..máár..de dag is nog niet om hé? Ha ha. Als het doorgaat natuurlijk een verslagje. Jij vrijdag weer hé? Leuk!
Ik vind vier maanden contact iets dat in ieder geval goed afgesloten moet worden. Verder heb ik er geen verwachtingen meer van. En de date van zaterdag heb ik nog contact mee. Dus best overzichtelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:40 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
HUH jij ging hem toch cancellen ?
Ik ben serieus de draad kwijt nu.
Leuk is dat inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK! is genoeg bewijs van het succes van internetdaten. Hoeveel FOK!-kinderen zijn er inmiddels al geboren? Moeten er wel meer dan 100 zijn inmiddels.
jup .. maar je zei onlangs toch echt dat je hem ging afzeggen, heb het nog even nagezocht ..quote:Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind vier maanden contact iets dat in ieder geval goed afgesloten moet worden. Verder heb ik er geen verwachtingen meer van. En de date van zaterdag heb ik nog contact mee. Dus best overzichtelijk.
Maarre..de draad kwijt? Jij hebt toch vier dates volgende week
Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
jup .. maar je zei onlangs toch echt dat je hem ging afzeggen, heb het nog even nagezocht ..
Jup 4 dates .. maar ik ga niemand aan het lijntje houden ..simpel zo snel mogelijk als ik terug ben allemaal IRL zien en keuze maken.
Heb echter stiekem wel een voorkeur maar dat is niet eerlijk die dame heb ik al IRL gezien en haar beroep en het mijne is behoorlijk compatible .. Leuke samenloop van omstandigheden.
Ik met geen enkelequote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:54 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Ik met geen enkele![]()
Hahaha .. maar als ik het voor het kiezen had, doe ik het ook liever 1 voor 1 .. Dit loopt toevallig zo ..
Mijn "eisen" zijn bij een online-date net zo groot als bij een real life ontmoeting :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 10:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hmmm...dan wellicht onbewust, want ik heb geen hoge eisen ofzo
als je met 4 vrouwen date kan ik me ook niet voorstellen dat er 1 bij zit waar je echt gek op bent...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zou al moeite hebben om met twee vrouwen parallel te daten, laat staan vierIk weet niet, bij mij is het gevoel er of niet en om dan een keuze te moeten maken, tja, dan zou ik het idee hebben dat bij alle vier het gevoel er niet helemaal is ofzo...
1 IRL gezien, met de andere 3 redelijk intensief contact via whatsapp.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
als je met 4 vrouwen date kan ik me ook niet voorstellen dat er 1 bij zit waar je echt gek op bent...
maar volgens mij had hij contact met 4? en niet met allemaal ook dates toch?
Misschien kan je beter met dr DMen ,je reageert toch alleen maar op haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Nee lieve Q. Dat werkte nietquote:
Parallel daten is niets. Voor jezelf niet, en voor de ander ook niet. Prima om vier dates te plannen, maar hou er wel rekening mee dat je de laatste drie af gaat zeggen als de eerste dame erg leuk is.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
Ik snap dat 4 lijntjes uitleggen ook niet zo. Tenminste lijntjes uitleggen nog wel maar dan ook tot een date proberen binnen te halen. Ik bedoel: je wil toch maar een vrouw/relatie. Omg dat nb ik dat moet zeggen haha. Ben dus ook mijn hele telefoon aan het negeren/deleten. Nadeel wordt wel dat als date4 op niks uitloopt alles weer kan oppakken.
Goh wat liggen we de laatste tijd toch op een lijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Parallel daten is niets. Voor jezelf niet, en voor de ander ook niet. Prima om vier dates te plannen, maar hou er wel rekening mee dat je de laatste drie af gaat zeggen als de eerste dame erg leuk is.
Begrijpen mensen wel, plus een positief signaal want:
• je bent eerlijk en open
• je ligt kennelijk goed in de markt, want andere chick was haar voor.
Gewoon formuleren als "ik wil onze date van volgende week toch afzeggen. Had gisteren een date met iemand anders en dat klikte heel goed. Wil eerst weten hoe dat gaat verlopen. "
Dat jaquote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Parallel daten is niets. Voor jezelf niet, en voor de ander ook niet. Prima om vier dates te plannen, maar hou er wel rekening mee dat je de laatste drie af gaat zeggen als de eerste dame erg leuk is.
Gewoon formuleren als "ik wil onze date van volgende week toch afzeggen. Had gisteren een date met iemand anders en dat klikte heel goed. Wil eerst weten hoe dat gaat verlopen. "
Maar het zeggen dat je met meerdere personen tegelijk aan het daten bent kan ook tot gevolg hebben dat de ander denkt dat je daarna gaat "kiezen" wat negatief kan overkomen. Ik bedoel, ik zou nooit meerdere dates gaan hebben om daarna een keuze te maken. Het daten gaat niet alleen over dat je iemand vindt, maar voornamelijk dat je de juiste persoon vindt.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat jaHoewel vooral dat eerlijke voor mij van belang is. Als ik met iemand date en hem leuk vind ben ik niet zo snel geneigd om met een ander te gaan daten. Andersom kan ik me wél voorstellen dat je al afgesproken dates door laat gaan. Gewoon omdat dat nou eenmaal al afgesproken was. Verwacht ik wel dat iemand daar, naar alle dates, open over is. Open naar mij dat hij met nog iemand anders heeft afgesproken, en open naar de ander door te zeggen dat ze wél wat gaan drinken maar dat ie ook met iemand anders date waar hij interesse in heeft.
ik lees het terug en ben in de warHoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel
Mijn vriendin heeft tussen onze 1e en 2e date afgesproken met iemand anders (de h..!). Beetje onder Pien's motto dat het lullig is om afspraken af te zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat jaHoewel vooral dat eerlijke voor mij van belang is. Als ik met iemand date en hem leuk vind ben ik niet zo snel geneigd om met een ander te gaan daten. Andersom kan ik me wél voorstellen dat je al afgesproken dates door laat gaan. Gewoon omdat dat nou eenmaal al afgesproken was. Verwacht ik wel dat iemand daar, naar alle dates, open over is. Open naar mij dat hij met nog iemand anders heeft afgesproken, en open naar de ander door te zeggen dat ze wél wat gaan drinken maar dat ie ook met iemand anders date waar hij interesse in heeft.
Friends with Benefits ftwquote:Op woensdag 25 april 2012 10:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Nee, aan het lijntje houden moet je ook niet doen.
Date van zaterdag zoekt geen relatie en ik ook niet met hem. Radioman is ook geen handige optie maar ben gewoon nieuwsgierig. Overigens hebben Radioman en ik steeds door gedate dus weten we van elkaar.
Dan verwachten we rond 17:00 uur een verslagquote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef eefje801 het volgende:
Hij is er over tien minuten. Gaan ongeveer uurtje kopje koffie doen. Ben nu toch wel zenuwachtig
Helemaal mee eens....quote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Mmm word ik hier weer aan het denken gezet, tot op heden had de algemene mening het hier wel bij het rechte eind.quote:
Ik zou neuken wat ik neuken kon. Als het daar om ging. Maar dat is bij jou wsl ook niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Mmm word ik hier weer aan het denken gezet, tot op heden had de algemene mening het hier wel bij het rechte eind.
For my case, tot op heden heb ik alleen 1 voor 1 gedaan en dat was iedere keer gewoon drama.
Heb de sites links laten liggen, maar zit nu zoals de gemiddelde lezer hier nu wel weet in het buitenland en dan heb je gewoon meer tijd over.
Plus dat ik bovendien puur spontaan iemand tegenkwam met wie het echt leuk klikte.
Misschien over compensatie gedrag ( ben niet vies van zelf kritiek dus durf ik ook wel te benoemen).
Overweeg nu om de dames van internet dan maar even af te zeggen en eerst eens kijken waar het heen gaat met de dame van afgelopen zaterdag.
Ooh en heel eerlijk, na een hele tijd niets is de aandacht wel erg leuk!
Maar nogmaals dit gaat niet om het daten, maar meer overdonderd dat ik opeens nu zoveel "sucses" heb in tegenstelling tot de afgelopen maanden.
Ik zeg schiet u er eens op, kom maar door met uw mening. Wat zou u doen.
ik vond die post van macando wel een goede!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef CyCLoNe het volgende:
I'd say: daten met de leukste. Als er niemand écht uitspringt gewoon met allemaal eens wat gaan drinken en vanaf daar zien hoe het loopt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Mmm word ik hier weer aan het denken gezet, tot op heden had de algemene mening het hier wel bij het rechte eind.
For my case, tot op heden heb ik alleen 1 voor 1 gedaan en dat was iedere keer gewoon drama.
Heb de sites links laten liggen, maar zit nu zoals de gemiddelde lezer hier nu wel weet in het buitenland en dan heb je gewoon meer tijd over.
Plus dat ik bovendien puur spontaan iemand tegenkwam met wie het echt leuk klikte.
Misschien over compensatie gedrag ( ben niet vies van zelf kritiek dus durf ik ook wel te benoemen).
Overweeg nu om de dames van internet dan maar even af te zeggen en eerst eens kijken waar het heen gaat met de dame van afgelopen zaterdag.
Maar nogmaals dit gaat niet om het daten, maar meer overdonderd dat ik opeens nu zoveel "sucses" heb in tegenstelling tot de afgelopen maanden.
Ben je op zoek naar een relatie of wat gescharrel? Als je op zoek bent naar een relatie en je hebt een goed gevoel over de vrouw van zaterdag, dan zou ik persoonlijk de internetdames even uitstellen met wat voor excuus dan ook om voor mezelf duidelijk te krijgen of de vrouw van zaterdag wat is voor een relatie of niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Inderdaad. En dan refereer je aan mijn ''date'' van vorige week neem ik aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad aan jouw 'date' vorige week, hoewel dat niet hoeft te betekenen dat wat ik zei alleen in dat specifieke geval geldt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Inderdaad. En dan refereer je aan mijn ''date'' van vorige week neem ik aan.
Even voor de niet Pien85'ers: Dat was dus iemand die ik al langer ken en eigenlijk al ruim een half jaar wat mee mail/chat en die datum stond al weken gepland. Eind vorig jaar zei ik met haar af vanwege iemand anders met wie het wat vastere vormen aan begon te nemen. En om nu weer op het laatste moment af te zeggen vond ik wat lullig naar haar haar toe. Dus erheen gegaan, maar wel open kaart gespeeld.
Eens temeer omdat ik regelmatig klets met de dame in kwestie en er een goed vriendschappelijk contact mee heb. En dan is het gewoon leuk om elkaar toch eindelijk eens irl te zien. Wat ook niet erg is natuurlijk, zolang je daar eerlijk over bent.
Dat was overigens wel mijn laatste andere lijntje.
Probleem is dat je bij online daten pas weet wie de leukste is na een eerste (of tweede) date....verwachtingen op basis van mailen/appen/smsen zijn vaker te positief dan te negatief...dus parallel contact hebben met meerdere lijntjes is naar mijn idee prima, maar als er een keuze moet worden gemaakt, maak hem dan ook zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I'd say: daten met de leukste. Als er niemand écht uitspringt gewoon met allemaal eens wat gaan drinken en vanaf daar zien hoe het loopt.
Dan gewoon met allemaal eens wat gaan drinkenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Probleem is dat je bij online daten pas weet wie de leukste is na een eerste (of tweede) date....verwachtingen op basis van mailen/appen/smsen zijn vaker te positief dan te negatief...dus parallel contact hebben met meerdere lijntjes is naar mijn idee prima, maar als er een keuze moet worden gemaakt, maak hem dan ook zo snel mogelijk.
juistem....quote:Op woensdag 25 april 2012 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan gewoon met allemaal eens wat gaan drinkenDan weet je gauw genoeg met wie er iets serieuzers in zit en met wie niet, denk ik zo.
Dat is ook mijn insteek, en ik zoek wel gewoon wat serieus .. gescharrel ben ik zat meer dan zelfs.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan gewoon met allemaal eens wat gaan drinkenDan weet je gauw genoeg met wie er iets serieuzers in zit en met wie niet, denk ik zo.
Kan dit even vastgelegd worden?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef CyCLoNe het volgende:
Als 1 van de dames DE dame van mijn leven is bent u allen uitgenodigd om een biertje / wijntje te komen doen tijdens een fijne BBQ
FF printscreentje maken :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Kan dit even vastgelegd worden?
Sloeriequote:Op woensdag 25 april 2012 17:11 schreef eefje801 het volgende:
Nou dat was snelEhm..is het goed als ik er nog niks van kan maken? Maanden contact werkt niet, dat weet ik wel en zo'n korte date was wel eens leuk. Chemie is er, dat wist ik ook van te voren al wel maar de rest? Neh..denk het niet. Even laten bezinken. Hebben trouwens aan het eind wel gezoend
chemie is er.. gezoend.. maar 'voor de rest niets'.. leg uitquote:Op woensdag 25 april 2012 17:11 schreef eefje801 het volgende:
Nou dat was snelEhm..is het goed als ik er nog niks van kan maken? Maanden contact werkt niet, dat weet ik wel en zo'n korte date was wel eens leuk. Chemie is er, dat wist ik ook van te voren al wel maar de rest? Neh..denk het niet. Even laten bezinken. Hebben trouwens aan het eind wel gezoend
Vast iets te maken met de spanning/verwachtingen die de afgelopen maanden is opgebouwd...zou overigens niet mijn keuze zijn....quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap 'm ook even niet Eefje... Wel gezoend, wel chemie... maar veder niks?
Kan er natuurlijk wel wat van maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:18 schreef rival het volgende:
Eef, we snappen je niet... zowel mannen als vrouwen
klinkt plausibel Cue!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan er natuurlijk wel wat van maken.
Blijkbaar is het wel een leuke man, wantja dat wist ze van de mail enzo. Lichamelijk blijkbaar ook niet heel slecht en ze hebben wel oke gebabbeld.. dus kon er gezoend worden op het einde.
Maar er is geen verdere klik als in erg geintresseerd in vaker ontmoeten/zien.. of het als mogelijk relatiemateriaal te zien..
zoiets?
Wellicht bedoelt ze dat ze hem leuk vind, zin had om te zoenen maar dat het eigenlijk niks mag worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap 'm ook even niet Eefje... Wel gezoend, wel chemie... maar veder niks?
Gaan jullie nog een keer afspreken dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef eefje801 het volgende:
Ik snap het zelf eigenlijk ook niet helemaal meer. Het klikt wel maar ik denk dat we gewoon echt niet bij elkaar passen. Qua waar we staan in het leven, bedoel ik.
Alleen de chemie was best sterk inderdaad en het was ook gewoon gezellig. En te kort om een goed oordeel te vormen. Dat bedoel ik meer.
Ik weet het nog niet. hij heeft wel een voorstel voor een datum gedaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gaan jullie nog een keer afspreken dan?
En die van zaterdag was dus alleen maar een neukertje ?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. hij heeft wel een voorstel voor een datum gedaan.
Die zoekt geen relatie. En inderdaad was het gewoon gezellig. Ik kan dat best scheiden van elkaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En die van zaterdag was dus alleen maar een neukertje ?
Prima toch, als je dat kunt...quote:Op woensdag 25 april 2012 17:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die zoekt geen relatie. En inderdaad was het gewoon gezellig. Ik kan dat best scheiden van elkaar.
Dankjewel ManageTheAnger.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Prima toch, als je dat kunt...
Juist haha.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:44 schreef Dizorn het volgende:
Hij wilde gewoon graag een complimentje maar kreeg niets van eefje zelf.. dat kreeg z'n vriend al
oh ja, indeed. Was van plan de volgende keer weer es iemand te neuken met iemand waar ik op verliefd ben. Maar tongen om het tongen, nah.quote:
Dit kan ook te maken hebben met de behoefte van bevestiging.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
. Maar tongen om het tongen, nah.
Ah, daar hebben we onze zelfbenoemde huispsycholoog ook weer...quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit kan ook te maken hebben met de behoefte van bevestiging.
Dat wilde ik dus zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef Silenus het volgende:
Eh, ja. Of omdat het gewoon lekker is en het niet iets is om ontzettend moeilijk over te doen.
Dat is jou mening die wederom weer totaal geen relatie heeft met mijn post.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze zelfbenoemde huispsycholoog ook weer...
Dat klinkt eigenlijk niet verkeerd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk niet verkeerd.
Misschien geen relatie tot jouw post an sich maarquote:Op woensdag 25 april 2012 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is jou jouw mening die wederom weer kies er één totaal geen relatie heeft met mijn post.
suck a dick bitch
Manage the anger, ManageTheAnger.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is jou mening die wederom weer totaal geen relatie heeft met mijn post.
suck a dick bitch
3.25 keer. Maar dan betaal jij de drankjes.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:51 schreef FTLOTG het volgende:
Heey, ik ben nieuw hier en heb een vraag.
Ik zit sinds een aatal weken op paiq, al een paar leuke meiden gesproken. Maar ik vraag me af, hoevaak heb je met iemand gesproken op de datingssites voordat je met elkaar gaat afspreken (noem het daten).
2 keerquote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
3.25 keer. Maar dan betaal jij de drankjes.
H_J is becoming a bitch de laatste weekquote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
3.25 keer. Maar dan betaal jij de drankjes.
En jij moest betalen ?quote:
Nee, hij heeft betaaldquote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
H_J is becoming a bitch de laatste week![]()
@FTLOGLG: soms 10 minuten...soms een paar weken mailen....je moet gewoon het juiste moment aanvoelen
[..]
En jij moest betalen ?![]()
Dat is snel!quote:Hey ****,
Dit heb je vast al 300 keer gehoord, maar ik heb me echt kapot gelachen om jouw verhaal!![]()
Ik heb nu precies 1 dag internet-date-ervaring, en ik weet nu al dat ik niet zo`n heen-en-weer-mailer ben, dus zin om gewoon wat af te spreken?
Oordeel zelfquote:Op woensdag 25 april 2012 20:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Haha...en wat maakt jouw profiel zo hilarisch dan ?
quote:Wie ben ik?
Welke onzekere kwetsbare en makkelijk beïnvloedbare vrouw die valt op onbetrouwbare gladjakk... oh wacht, dit lijkt me geen handige aanpak.
Hallo! Ken je dat gevoel? Dat je denkt: ik ben toch eigenlijk veel te leuk voor internetdaten? Ik moet toch zo ook in de supermarkt wel aan de man kunnen komen? Dat `ie zo een blikje maïs voor me pakt? Ik verdien toch gewoon een leuke vent?
Waar is nou die lange, grappige, leuke kerel? Die niet zo moeilijk doet. Die niet overal een probleem van maakt. Die gewoon lekker ondernemend is en met me op vakantie wil. Die lekker in het park wil liggen, met een fles wijn en zo`n bakje met aardbeien? En dan van die crackertjes erbij?
Dat gevoel dat je echt niet veel eist. Het enige wat je wil is een vlotte kerel, zo`n ding dat er heel stoer uitziet maar stiekem (als z`n vrienden niet kijken) heel lief is. Ambitieus, ongecompliceerd, ruimdenkend, gezellig, gewoon, ZO`N VENT. Zijn ze op ofzo? Waar zijn ze nou? Die kerels?
Kennen jullie dat gevoel? He? He? Herkenbaar dit? Ja? Roep je nu naar het beeldscherm: ben jij het dan? Ga jij me van deze site afhalen? Ben jij het? Hem? Het? Dat ene, weetjewel, zo met zo`n klik enzo?
..
Ja, hoe moet ik dat nu weten. Ik zeg ook maar wat. Maar wat je wel kunt proberen, just sayin`, is me even een berichtje sturen. Want stel je voor dat ik het ben, en je hebt het niet eens geprobeerd... ja, dan baal je hoor! Als je over 15 jaar ergens in een huisje in het bos woont en bekend staat als dat rare kattenvrouwtje!
Je weet wat je te doen staat. Mailuhhhhhh!
Wat voor iemand zoek ik?
Ja, dat is dus lastig. Het probleem met zelf heel leuk zijn is dat je ook iemand zoekt die eigenlijk net zo leuk is. In a nutshell: bijdehand, grappig, slim, ruimdenkend, positief en het zou ook wel prettig zijn als je een gezellig hoofd hebt.
Het leven stopt niet na 30, dus vrouwen die hun haar afknippen en rood verven (nee, dat is niet pittig en vlot) en vervolgens hele weekenden thuis op de bank naar Greys Anatomy kijken mogen dit profiel overslaan. No hard feelings.
Verder ben ik benieuwd naar wat je te vertellen hebt, dus lijkt het me leuk om in contact met je te komen!
Nou, weet je...lacht ze om je grapjes en stelt ze wedervragen? Vallen er geen lange, pijnlijke stiltes en loopt het gesprek lekker? Then you're probably good to go. Al zijn er ook mensen die liever wat langer digitaal communiceren, en da's ook niet erg, alleen, ik zou het geen maanden laten duren. Vaak valt het dan alleen maar tegen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef FTLOTG het volgende:
okeey, nou dan moet ik het maar eens gaan voorstellen. kan nooit geen kwaad natuurlijk!
Een woord; baas.quote:
Haha...je hebt er echt werk van gemaakt, en ja het is grappig....ik zou zelf zijn gestopt na "Mailluhh" al begrijp ik je disclaimer welquote:
Da's waar.....quote:Op woensdag 25 april 2012 20:09 schreef Silenus het volgende:
Haha, dat moet je invullen op e-matching. Het zijn twee losse vakjes.
Waarom niet ?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Illiberal het volgende:
Hm, interesseberichtje van iemand met 1 kind, is dat wat?
Wacht, ik toets mijn datingformule voor vrouwen met kinderen even in op mijn FUTUREPREDICTIONMACHINE..quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Illiberal het volgende:
Hm, interesseberichtje van iemand met 1 kind, is dat wat?
Wilde hier nog wel even op ingaan want dat verwoordt best goed hoe ik er nu over denk. Onze interesses liggen zo mijlenver uit elkaar. Politiek, alles eigenlijk. Ik zou me daar denk ik heel erg druk over gaan maken op den duur. En me gaan ergeren. En dat werkt gewoon niet. En ja, verder is het een leuke, enthousiaste man. Er is aantrekkingskracht. Maar that's it. Ik zie mezelf niet in een relatie met hem, nee. Ik denk oprecht dat de zoen ook gelijk de laatste was en een mooie afsluiting van een gezellig contact. En ben het absoluut eens dat vier maanden véél te lang is om af te spreken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan er natuurlijk wel wat van maken.
Blijkbaar is het wel een leuke man, wantja dat wist ze van de mail enzo. Lichamelijk blijkbaar ook niet heel slecht en ze hebben wel oke gebabbeld.. dus kon er gezoend worden op het einde.
Maar er is geen verdere klik als in erg geintresseerd in vaker ontmoeten/zien.. of het als mogelijk relatiemateriaal te zien..
zoiets?
Het is altijd een combi van foto's en tekst..alleen hoeft de tekst niet per se zo lang te zijn.....en zeker niet geforceerd bij de hand gaan doen als je dat IRL niet ben :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 20:19 schreef Illiberal het volgende:
Dus zo'n tekst is wel doorslaggevend.
Beetje multitasken kan toch wel :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef FTLOTG het volgende:
Ik heb wel een oneliner mogen ontvangen op paiq, ze vindt mij er leuk uitzien. Moeten alleen nog even door chatten als ze weer online is. Dan maar geen voetbal kijken vanavond
Maar mannen met humor hebben een streepje voor, humor getuigt van intelligentie, en intelligente mensen moeten zich meer voortplanten volgens de evolutie. Darwin enzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Silenus het volgende:
Dat weet ik niet, ik denk dat op datingsites de foto alsnog het belangrijkste is. Daarna de tekst. En dan kijken vrouwen hoe lang je bent en hoe ver weg je woont.
Ik weet niet of je serieus bent, maar wat mij betreft denk je nu een paar stappen te verquote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Maar mannen met humor hebben een streepje voor, humor getuigt van intelligentie, en intelligente mensen moeten zich meer voortplanten volgens de evolutie. Darwin enzo.
Wie helpt mij aan leuke foto's?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Silenus het volgende:
Dat weet ik niet, ik denk dat op datingsites de foto alsnog het belangrijkste is. Daarna de tekst. En dan kijken vrouwen hoe lang je bent en hoe ver weg je woont.
Tot z'n tweede komma klopt het wel gewoon ;-)quote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent, maar wat mij betreft denk je nu een paar stappen te ver
dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
Beetje multitasken kan toch wel :-)
Waarom willen alle vrouwen een man met humor? Dat staat in alle profielen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent, maar wat mij betreft denk je nu een paar stappen te ver
Welke rest? Als je zelf geen goeie tekst kunt verzinnen zal het ook lastig zijn om in het echt met goeie teksten te komen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie helpt mij aan leuke foto's?
Een goeie tekst.
De rest zit wel goed
Omdat ze gewoon lekker willen lachen. Ik denk niet dat iedereen per se het hele intelligentie-verhaal erbij denkt, niet-grappige mannen zijn gewoon ietsje saaier dan grappige mannen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom willen alle vrouwen een man met humor? Dat staat in alle profielen.
Wil jij ook niet graag lachen?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom willen alle vrouwen een man met humor? Dat staat in alle profielen.
Goed puntquote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welke rest? Als je zelf geen goeie tekst kunt verzinnen zal het ook lastig zijn om in het echt met goeie teksten te komen.
Iedereen zit volgens mij gewoon op PaiQ voor de aandacht, want niemand is echt serieus heb ik het idee.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef FTLOTG het volgende:
Okeey, ja in vindt het principe leuk bedacht. Ik heb ook geen ervaring met andere sites.
Nee is gelul; heb verhalen genoeg voor jequote:Op woensdag 25 april 2012 20:39 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Iedereen zit volgens mij gewoon op PaiQ voor de aandacht, want niemand is echt serieus heb ik het idee.
Niks mis met die vrouwen. Soms is er gewoon geen (virtuele) aantrekkingskracht. Wil ook niet zeggen dat het aan jou ligt.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:44 schreef Illiberal het volgende:
Oke, dan had ik dus 2 verkeerde vrouwen gesproken.
Dat is waar, met eentje had ik wel gedate, en ik was ook haar eerste internetdate.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:45 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niks mis met die vrouwen. Soms is er gewoon geen (virtuele) aantrekkingskracht. Wil ook niet zeggen dat het aan jou ligt.
ik heb me bij een profiel nog nooit afgevraagd hoe lang diegene zou zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Silenus het volgende:
Het gaat erom wat je ermee doet toch? Maar ff; is mij dus idd echt al vaak gevraagd. Door vrouwen die zelf menen groot te zijn ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb me bij een profiel nog nooit afgevraagd hoe lang diegene zou zijn
Mijn ervaring is wel dat lengte in een profiel vaak niet klopt. Dan staat er 1.80 en zijn ze ongeveer even lang als ik (1.73) Maar vraag het nooit na ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee doet toch? Maar ff; is mij dus idd echt al vaak gevraagd. Door vrouwen die zelf menen groot te zijn ofzo.
Das altijd goedquote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef freshy98 het volgende:
everyfemme, hoe kwam het dat je in de FB-zone kwam dan?
Tips? Niet dat ik een expert ben, maar zou zeggen je zelf blijven.
Kan goed gaan, kan raar gaan.
3x is scheepsrecht... toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:26 schreef everyfemme het volgende:
OMG! Hoe doen jullie dit? Zo veel dates? Ik heb 2 keer een online date gehad en bij allebei kwam ik in de FB-zone terecht! Nu durf ik het niet meer. Any tips?
fuckbuddyquote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef Dizorn het volgende:
Wat is de FB-zone? Is dat de nieuwe friendzone ofzoiets?
Welke verleiding?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef everyfemme het volgende:
Hahaha, tnx voor de tips. Gwn weer ervoor gaan idd. Ik kan alleen moeilijk verleiding weerstaan... I have to be stronger!!
Mja, zo moeilijk is het toch niet? Vrouwen houden van vleierij...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef freshy98 het volgende:
Net toch die dame met de 92% score maar eens een bericht gestuurd.
Foto's spreken mij ook aan, dus ben benieuwd naar een reactie.
Alleen een openingszin bedenken is echt kansloos bij mij.
Ook maar eerlijk toe gegeven :-)
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, zo moeilijk is het toch niet? Vrouwen Mensen houden van vleierij...
naar bed te gaan met iemand zonder dat ik weet of het echt iets wordt tussen ons.quote:
Is dat een slecht iets?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:54 schreef everyfemme het volgende:
[..]
naar bed te gaan met iemand zonder dat ik weet of het echt iets wordt tussen ons.
Ja, maar dan word het een mega verhaal omdat ik dan niet kan kiezen...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, zo moeilijk is het toch niet? Vrouwen houden van vleierij...
Hoeft helemaal niet slecht te zijn..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:54 schreef everyfemme het volgende:
[..]
naar bed te gaan met iemand zonder dat ik weet of het echt iets wordt tussen ons.
dat dusquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef Dizorn het volgende:
Die discussie hebben we pas nog gevoerd. Maar het kan toch gewoon nog iets worden ook ná dat je hebt geneukt?
Bij jou is dit dus 2 keer niet gelukt blijkbaar.. maar waar lag dat aan? Was je wel duidelijk in dat je meer wilde etc etc?
Gek idee hoor, maar vertel dr gewoon dat je vindt dat ze dr goed uit ziet op dr foto ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:56 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ja, maar dan word het een mega verhaal omdat ik dan niet kan kiezen...
ik gaf aan dat ik meer wilde bij de 2de guy en die zei dat ik te lief ben en hij zoekt een vrouw die sterker is. één vaag verhaalquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef Dizorn het volgende:
Die discussie hebben we pas nog gevoerd. Maar het kan toch gewoon nog iets worden ook ná dat je hebt geneukt?
Bij jou is dit dus 2 keer niet gelukt blijkbaar.. maar waar lag dat aan? Was je wel duidelijk in dat je meer wilde etc etc?
Dus omdat er 1 man stom is zijn ze dat allemaal?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef everyfemme het volgende:
[..]
ik gaf aan dat ik meer wilde bij de 2de guy en die zei dat ik te lief ben en hij zoekt een vrouw die sterker is. één vaag verhaal...Dus ik dacht laaaaat maaaar, geen internet daten meer door die asshole!
Dus kerels hebben ook een vaag afwijzingsverhaal? Ik ben ook altijd te lief!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef everyfemme het volgende:
[..]
ik gaf aan dat ik meer wilde bij de 2de guy en die zei dat ik te lief ben en hij zoekt een vrouw die sterker is. één vaag verhaal...Dus ik dacht laaaaat maaaar, geen internet daten meer door die asshole!
Dus gewoon iets drinken met een bekende gaat jou te ver? Vind ik een beetje vaagquote:Op woensdag 25 april 2012 23:06 schreef Perzephone het volgende:
Hm, mijn 'date' heeft vanavond wat afgesproken.. Wel eerlijk dus, maar dan vind ik dat ik zelf ook niet moeilijk hoef te doen over meerdere lijntjes
Tis rustig op Paiq, iemand beschikbaar voor speeddate?
Te ver? Dat zeg ik toch nietquote:Op woensdag 25 april 2012 23:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus gewoon iets drinken met een bekende gaat jou te ver? Vind ik een beetje vaag
Wat is dan dat gelul over meerdere lijntjes?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:11 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Te ver? Dat zeg ik toch niet
Maar verder ben ik natuurlijk ook heel vaag
Niet omdat dat mij te ver gaat, maar logisch gevolg imo.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is dan dat gelul over meerdere lijntjes?
En weer iemand gelukkig gemaakt door het Fok! datingsite-team...well done guys en girlsquote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef everyfemme het volgende:
Ja daarom! Jullie hebben gelijk..Ik geef het veel te snel op door die loser..Soms is het gwn goed om je ervaringen op Fok te delen! Thanks guys
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En weer iemand gelukkig gemaakt door het Fok! datingsite-team...well done guys en girls
Als je wilt kan je nog genoeg leuke jongemannen vinden op fok! ook!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef everyfemme het volgende:
Ja daarom! Jullie hebben gelijk..Ik geef het veel te snel op door die loser..Soms is het gwn goed om je ervaringen op Fok te delen! Thanks guys
of wat minder jonge mannen :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 23:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Als je wilt kan je nog genoeg leuke jongemannen vinden op fok! ook!
Ja, of vrouwen. Oud en jong. Die dan zeuren. Waarbij, als ze borderline hebben, het nog gekker is trouwens. Dan weten ze anderhalf jaar later nog precies te vertellen dat je op 21 januari 2010 om 11:15 je sigaret uitklopte in grootvaders urn, daarbij luidkeels boerde en passant opmerkte dat wat het in godesnaam ook was wat ze aanhad in ieder geval nodig gestreken diende te worden. Terwijl ze naakt was.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:32 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
of wat minder jonge mannen :-)
Of gewoon met iemand van FOK! gaan datenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:04 schreef Perzephone het volgende:
Of gewoon iemand van fok, op paiq tegenkomen
Nee. Dát is voor losers natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 00:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of gewoon met iemand van FOK! gaan daten
Helaas dus niet door de eerste ronde gekomenquote:Sorry voor de late reactie, maar ik heb een ontplofte mailbox... Ik heb je profiel net bekeken en ik moet erg lachen om je humor en je hebt er zeker een paar herkenbare punten instaan! Hihi, maar een paar dingen in je profiel vind ik wat twijfelachtig, waaronder je hobby`s...
Oké, daarnaast heb ik een paar mensen al terug gemaild en ga ik binnenkort met iemand een kop koffie drinken. Mag ik je eventueel nog een keer mailen als het met de `rest` niets wordt?
Wel leuke reactie van haar terugquote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
In het kader van meerdere lijntjes kreeg ik deze reactie:
Helaas dus niet door de eerste ronde gekomenIk wil haar wat komisch terugmailen dat als de rest allemaal is afgevallen dat ik het dan wel van haar hoor. Nog ff broeien op de exacte formulering (suggesties zijn welkom
)
Oh en wat betreft mijn hobby's: bergbeklimmen en schaatsen, snap niet wat daar twijfelachtig aan kan zijn, het is niet zo dat twee personen overal dezelfde interesse in moeten hebben maar okee...
Hoe ze het interpreteert kan je niet uit haar reactie halen dus zou er ook niet zo snel op reageren (mbt de hobbys).quote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja ik wil het wel zeggen zoals ik het hier heb gezegd maar misschien iets met een komische draai eraan ofzo. En zomervakanties: kan heel goed lui zijn op zomervakantie, ook aan het strandMaar dat bedoel ik dus; wellicht dat ze mijn hobby's compleet verkeerd inschat en alsof ik niets anders kan/wil...
ik vind het eigenlijk wel eerlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik had haar al niet meer willen hebben omdat ze zegt 'Mag ik je eventueel nog een keer mailen als het met de `rest` niets wordt?'
Precies. En daar kom je alleen achter op een.. date. Juist.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het heel eerlijk, dat zou iedereen zo moeten doen.
Toch zou ik bedanken voor de eer van tweede keus, puur omdat het vanuit beider oogpunt alleen maar 'er iets van maken' wordt. Het is er of niet imho.
Een date waarvoor je eerste keus bent inderdaad. Ze knapt al af op een van je passies, echt meant to be....quote:Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. En daar kom je alleen achter op een.. date. Juist.
Inderdaad. Gewoon een statement maken van: 2e of 3e keus bedank ik bij voorbaat voor. Maar doe wat je niet laten kunt; wellicht verander ik van mening.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het heel eerlijk, dat zou iedereen zo moeten doen.
Toch zou ik bedanken voor de eer van tweede keus, puur omdat het vanuit beider oogpunt alleen maar 'er iets van maken' wordt. Het is er of niet imho.
Dat dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:56 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je je er zo druk om maken, niemand is elkaar toch wat verplicht. Kijk lekker verder, mochten jullie over twee weken allebei nog niks hebben dan ga je eens een biertje drinken samen.
Om daar nou heel beledigd over te gaan zitten doen...
De passie van de beste kerel is klimmen. Mevrouw heeft niets met mannen die klimmen ( voor welke reden dan ook) en verkiest direct andere mannen erboven ( dan zal het meer zijn dan alleen het klimmen gok ik zo)quote:Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef eefje801 het volgende:
Sorry hoor, maar hoe kun je nu al op de eerste plaats staan voor iemand die je nog niet eens hebt ontmoet, wat een onzin. Ik vind het eerder desperate als je persé eerste keus wilt zijn.
Ik zou me zoveelste keus voelen, en daar ben ik niet zo van gecharmeerd.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk wel eerlijk
Aan de andere kant geeft ze wel aan dat ze aandacht voor je wilt kunnen hebben en liever niet tig draadjes naast elkaar wil hebben lopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou me zoveelste keus voelen, en daar ben ik niet zo van gecharmeerd.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:36 schreef Silenus het volgende:
Ze is bang dat je straks op een eventuele date in zo'n kaki-afritsbroek af komt zetten met van die ultra-charmante berg-wandelschoenen daaronder.
Je hoeft toch niet hetzelfde leuk te vinden? Iedereen heeft een referentiekader en vooroordelen of oordeelt daaruit. Kan me niet voorstellen dat je álles van een profiel leuk vindt en dat hoeft ook niet. Ik vind zo'n opmerking juist altijd wel een goede insteek voor een gesprek. Maar ik heb dan ook het liefst niet een relatie waarin je een Siamese tweeling bent.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De passie van de beste kerel is klimmen. Mevrouw heeft niets met mannen die klimmen ( voor welke reden dan ook) en verkiest direct andere mannen erboven ( dan zal het meer zijn dan alleen het klimmen gok ik zo)
Ik zou zeggen, just let it go. Genoeg vrouwen op deze wereld en beetje zonde van je energie. Beledigd doen lijkt me niet nodig, gewoon afscheid van nemen.
Ik verwacht van een vrouw dat ze denkt 'god leuke kerel, zin in een date met hem' en niet 'sja hij is misschien niet zo leuk en past niet zo goed, maar ik geef het tenminste een kans'. Ik gun dat mijn dates ook.
Maar ach, armoede trekt armoede aan zeg ik altijd maar. Als je heel graag wil, dan trek je ook types aan die heel graag willen ( en energie gaan steken in iets wat bij voorbaat...)
Ik ben het helemaal met je eens, maar dat verandert niets aan het feit dat zij dat anders ziet en liever jongens date met andere passies/interesses.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet hetzelfde leuk te vinden? Iedereen heeft een referentiekader en vooroordelen of oordeelt daaruit. Kan me niet voorstellen dat je álles van een profiel leuk vindt en dat hoeft ook niet. Ik vind zo'n opmerking juist altijd wel een goede insteek voor een gesprek. Maar ik heb dan ook het liefst niet een relatie waarin je een Siamese tweeling bent.
Heel graag willen of juist niet heeft daar niet zoveel mee te maken volgens mij.
Het gros van E-matching zit er volgens mij wel om een wat langere stabiele relatie te vinden... Uiteraard moet je wat dezelfde interesses hebben maar je kan niet verwachten dat twee personen precies dezelfde interesses hebben en dat lijkt me ook alleen maar saai...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar dat verandert niets aan het feit dat zij dat anders ziet en liever jongens date met andere passies/interesses.
Overigens is het kunnen delen van gemeenschappelijke interesses voor langdurige relaties uit elk onderzoek gebleken als een ontzettend belangrijke succesfactor. Je schijnt toch iemand te kiezen die voor een groot deel hetzelfde is als je zelf bent haha. Maar goed, langdurig, het gaat hier om het niveau van daten.
"precies dezelfde" en "veel overeenkomsten" is natuurlijk wel een verschilquote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
twee personen precies dezelfde interesses hebben en dat lijkt me ook alleen maar saai...
true that. Maar bergbeklimmen an sich is wel een heel specifiek iets en ik zou er ook nooit een breekpunt van maken als een vrouw dat niet zou doen... En de vrouwen die bergbeklimmen zijn over het algemeen niet echt interessant en halve manwijven, maar dat terzijdequote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"precies dezelfde" en "veel overeenkomsten" is natuurlijk wel een verschil
Maar als je zegt dat je 'nogal een voetbalman' bent.. kan dat sommigen natuurlijk wel weer afschrikken op eerste gezicht. Terwijl de praktijk misschien wel meevalt (voor haar beleving danquote:Op donderdag 26 april 2012 14:13 schreef Silenus het volgende:
Precies, ik ben zelf ook nogal een voetbalman maar heb liever een vrouw die niet eens weet dat een bal rond is. Net zoals ik ook geen zin heb om met haar naar de tupperware-avonden te gaan.
De berichten die veel mannen sturen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:27 schreef Silenus het volgende:
Ja, heb ik ook wel eens gedaan. Je leert dan vooral hoe je het NIET moet aanpakken. En je krijgt er ook kromme tenen van.
Ja als dat je concurrentie is.quote:"heeyyyyyyyyzzzzz jij hebt een leuk profiel zeg.Hihi, lijkt me leuk om je beter te leren kenen. Wat dacht je van een filmpje bij mij thuis vrijdag
"
If only.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb niets met vrouwen die fanatiek klimmen, hardlopen, wielrennen of houden van lekker kamperen in Noorwegen met alleen knapzak en gasbrander.
Sinds ik mijn kinderwens op "ja" heb gezet krijg ik wel meer response inderdaad. Maar nog niet zo heel veel (daarvoor kreeg ik zo goed als nooit response) als Silenus of jij dat je 10 gesprekken gaande hebt. Dat zal aan mijn profiel liggen, maar ik denk ook wel aan dat ik in Deventer woon. Als je bij nieuwe aanmeldingen kijkt zie je dat zo'n 80% toch wel uit de Randstad komt.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef -Splash- het volgende:
Heb nu al 10 conversaties lopen op e-matching (eentje was wel heel erg, kreeg bijna plaatsvervangende schaamte). Ik dacht dat je als vrouw juist zoveel berichten kreeg. Maar als man op e-matching krijg ik het idee dat je als man de prooi bent voor de vrouwen met kinderwens.
Mannen horen de jagers te zijn ja....![]()
Gaia?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef Plasterk het volgende:
Ik had gisteren een battledate waarin de vrouw zei dat ze graag met de andere verder wilde speeddaten omdat ze negatieve energie bij mij voelde. Ik heb toen zelf maar bedankt.
Geen big deal, je bent maar 1.78. Dat is niet zo buitengewoon lang, dus gewoon hakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:46 schreef love_sharon het volgende:
Om zeven uur heb ik mijn date, maar nu met mijn kleding klaarleggen bedenk ik opeens dat ik nooit heb gevraagd hoe lang die is. Kom ik daar straks met mijn 1,78 en 11 cm hakken aanzetten en blijk ik een stuk over hem uit te steken. Zal ik er nog naar informeren of moet ik er niet zo'n big deal van maken?
Als jij lekker je hakken wil aan doen, gewoon doen dan!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:46 schreef love_sharon het volgende:
Om zeven uur heb ik mijn date, maar nu met mijn kleding klaarleggen bedenk ik opeens dat ik nooit heb gevraagd hoe lang die is. Kom ik daar straks met mijn 1,78 en 11 cm hakken aanzetten en blijk ik een stuk over hem uit te steken. Zal ik er nog naar informeren of moet ik er niet zo'n big deal van maken?
1.89 incl hakken hequote:Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen big deal, je bent maar 1.78. Dat is niet zo buitengewoon lang, dus gewoon hakken.
Normaal gesproken niet op eerste dates, met hakken kunnen er alleen maar extra dingen misgaanquote:Op donderdag 26 april 2012 15:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als jij lekker je hakken wil aan doen, gewoon doen dan!
Volgens mij werkt het beter als je het niet zo direct vraagtquote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef Plasterk het volgende:
Heb veel positieve verhalen gehoord over daten op FokDus ik probeer het ook even
![]()
Gewoon hakken aandoen bij de eerste date. Hoe meer er fout gaat op een komische manier, hoe memorabeler de date wordt.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet op eerste dates, met hakken kunnen er alleen maar extra dingen misgaan. Maar heb daarna een afstudeerborrel dus moet wel hakken aan.
Ik trek ze wel gewoon aan en als die kleiner is kunnen we er flauwe grappen over maken.
Gewoon lekker jezelf zijn. Ik zou dat waarderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon hakken aandoen bij de eerste date. Hoe meer er fout gaat op een komische manier, hoe memorabeler de date wordt.
Dat dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Gewoon lekker jezelf zijn. Ik zou dat waarderen.
Gelijk neerhoeken en vragen of het zo beter is.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef everyfemme het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso waarderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Gewoon lekker jezelf zijn. Ik zou dat waarderen.
Inderdaad, en die gelezen post van jou wordt vervolgens op Fok alhier gepubliceerd. We lachen hier wat afquote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef Paul het volgende:
Kan je je emailadres in een bericht zetten
Want eeh als ik naar iemand een bericht wil sturen, zie ik dat zij een onbetaald lid is. Dus die kan nooit toch wat terugsturen dan? Lezen ze bij RP mee met wat je verstuurd aan anderen?
Kun je gewoon meesturen. Mocht je bang zijn dat ze 'm dr uit filteren door @-teken gewoon vervanging daarvoor gebruiken in de vorm van <at> of <apenstaartje>quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef Paul het volgende:
Kan je je emailadres in een bericht zetten
Want eeh als ik naar iemand een bericht wil sturen, zie ik dat zij een onbetaald lid is. Dus die kan nooit toch wat terugsturen dan? Lezen ze bij RP mee met wat je verstuurd aan anderen?
Nice! Gaan jullie doen?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:19 schreef m1st1g het volgende:
Vanavond een date via OkCupid, score 46, 75 , 8 ben benieuwd of het überhaupt iets word...
Ik hopelijk nog wat eerder dan dat zelfsquote:Op donderdag 26 april 2012 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Tof. Morgen om deze tijd zit ik met m'n date aan de koffie
gezellig naar een kroegje waar de muziek niet te hard staat zodat je elkaar kan verstaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot vanavond of morgenochtend![]()
Ik heb geeneens een goed functionerend koffiezetapparaat hierquote:Op donderdag 26 april 2012 18:47 schreef Silenus het volgende:
Want jij zet thuis alvast een bakkie, Dizorn?
Nietust! Ik ben zo lief dat nu mijne stuk is hij de losse onderdelen mag hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Dizorn het volgende:
Maar er is iets aan kapot en je bent te lui geweest het te fixen en nu moet pien het voor je oplossen
Eh, het was eigenlijk andersom. Vanmorgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Dizorn het volgende:
Maar er is iets aan kapot en je bent te lui geweest het te fixen en nu moet pien het voor je oplossen
En dat ook jaquote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, het was eigenlijk andersom. Vanmorgen.
Een fok forum is er niks bij.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
De mails met mijn contact werden steeds langer: ik had gisteren een pagina lang geschreven, kreeg een pagina terug met nog meer vragen met als gevolg dat ik een 2 pagina's lange mail heb terug gestuurd. Tijd voor een volgende stap dus ik heb erin gevraagd of ze zin heeft om een keer wat af te spreken, ben benieuwd...
Het heeft wel je aandacht getrokken dus het heeft gewerktquote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gheh, een morse oneliner:
leuke foto....Je woont niet in de buurt....waar kom jij vandaan....gr francoise....
Dat lijkt me dan weer net of je met Robin van Bassie&Adriaan de dialoog aangaat. Qua chatten.
Hardly. Die dingen verschijnen automatisch in beeld.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het heeft wel je aandacht getrokken dus het heeft gewerkt
Wel want je hebt het er hier over. Je bent stiekem wel nieuwsgierig naar wie die oneliner gestuurd heeftquote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hardly. Die dingen verschijnen automatisch in beeld.
Omdat ik een oneliner deel die ik qua stijl onbedoeld nogal amusant vond?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel want je hebt het er hier over. Je bent stiekem wel nieuwsgierig naar wie die oneliner gestuurd heeft
Halllo... Francoise... Ik... vond... je... manier... van... reageren... erg... leuk... ben... jij... ook... zo... fan... van... bassie... en... adriaan?... Mijn... favoriete... serie... is... de... gestolen... kroon... wat... is... de... jouwe?...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gheh, een morse oneliner:
leuke foto....Je woont niet in de buurt....waar kom jij vandaan....gr francoise....
Dat lijkt me dan weer net of je met Robin van Bassie&Adriaan de dialoog aangaat. Qua chatten.
Dat is waar, maar heb je gereageerd of hem genegeerd?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat ik een oneliner deel die ik qua stijl onbedoeld nogal amusant vond?
En nu quote ik jou, tijn![]()
maar jij bent wel helemaal lekker daarboven toch of niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Illiberal het volgende:
Hmm, vind ik dit meisje gebaseerd op de foto's nou leuk of niet leuk.
Ze vraagt of ze goedgekeurd is.
hij is met Pien jonguhquote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, maar heb je gereageerd of hem genegeerd?
Maar er is meer dan alleen uiterlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef Dizorn het volgende:
Dat is toch niet zo moeilijk te bepalen, of je iemands foto's leuk vind?
En als je d'r alsnog wil daten/neuken/watdanook, zeg je gewoon dat ze d'r hardstikke leuk uitzit.
MOEILUUUUK
Niet aantrekkelijk? Dan gewoon niet doen lijkt me..quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Illiberal het volgende:
Hmm, vind ik dit meisje gebaseerd op de foto's nou leuk of niet leuk.
Ze vraagt of ze goedgekeurd is.
Genegeerd, ik heb geen tijd en zin om te chatten. Checkte even mijn berichten daar.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, maar heb je gereageerd of hem genegeerd?
Ik wil haar wel goedkeuren. Dat is immers mijn werk. Dingen keuren en controlerenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Dizorn het volgende:
Daar heeft hij het toch helemaal niet over? En zij ook niet als ze vraagt of ze goedgekeurd is.. en als ze dat wel bedoelde mag ze onmiddelijk afgekeurd worden
Goed ideequote:Op donderdag 26 april 2012 21:56 schreef GForceT1 het volgende:
Tijn als je nou eens wat minder keurt, en wat meer vrouwen aanschrijft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |