Nog steeds niet?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:33 schreef eefje801 het volgende:
Hier nog steeds geen afzegging voor vanmiddag, voelt een beetje onwennig..
Verder nog iemand datenieuws? Of ben ik de enige met de luxe van een vrije dag?
Nog stééds niet..máár..de dag is nog niet om hé? Ha ha. Als het doorgaat natuurlijk een verslagje. Jij vrijdag weer hé? Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog steeds niet?Zou je date met radioman dan tóch doorgaan?
Jammer joh, komt vast wel! Misschien nog wat meer berichtjes versturen?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:35 schreef freshy98 het volgende:
Ik ben maandags altijd vrij. En zo lang de gigantische hoeveelheid vrouwen die ik een bericht heb gestuurd (wel twee tot nu toe) niet reageren, schiet het niet echt op vrees ik.
En nee, ik zelf überhaupt geen bericht ontvangen.
vraag het mobiele nummer......quote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef Bittere_Bal het volgende:
nu twee heel leuk uitziende vrouwen op Paiq in mijn contactlijstje maar de gesprekken dreigen een beetje te verzanden in koetjes en kalfjes. Helpt ook niet om alleen maar via de offline berichten contact te kunnen houden. Van het weekend maar de date vraag in het gesprek gooien. Gaat waarschijnlijk een beetje uit de lucht komen vallen, maar ik zit niet op die site om een beetje veredeld te chatten..
Ja, maar dan neemt mijn über-zelfvertrouwen het over en gebeurt er niet zo veel.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jammer joh, komt vast wel! Misschien nog wat meer berichtjes versturen?
Ik ben ook onzeker hoor, helemaal als ik berichtjes heb gestuurd en ik hoor maar niks.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:42 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ja, maar dan neemt mijn über-zelfvertrouwen het over en gebeurt er niet zo veel.
Nee, maar ook met een smsje als je niet durft te praten...quote:Op woensdag 25 april 2012 09:47 schreef eefje801 het volgende:
Klopt, een blauwtje lopen is ook af en toe niet slechtMaar het is wel leuk als er ook een succesvol contact tegenover staat
Dat komt omdat je bij een spontane ontmoeting geen verwachtingen hebt. En die heb je altijd wel (al dan niet onbewust) als je een afgesproken date hebt....quote:Op woensdag 25 april 2012 09:50 schreef Erkannn het volgende:
Ik heb 3 x online gedate en alle 3 mislukt. Ik was zeer gespannen, maar ik kan het heel goed verbergen (heeft met mn werk te maken). Maar diezelfde spanningen heb ik niet bij spontane ontmoetingen.
hmmm...dan wellicht onbewust, want ik heb geen hoge eisen ofzoquote:Op woensdag 25 april 2012 10:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je bij een spontane ontmoeting geen verwachtingen hebt. En die heb je altijd wel (al dan niet onbewust) als je een afgesproken date hebt....
Maar je gaat er wel in als een echte date en om te kijken of het wat kan worden ja/nee. Dus verwachtingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hmmm...dan wellicht onbewust, want ik heb geen hoge eisen ofzo
hmmm inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel in als een echte date en om te kijken of het wat kan worden ja/nee. Dus verwachtingen.
Bij een spontane ontmoeting ga je niet op diezelfde manier t gesprek in.
Verslagjes zijn tofquote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog stééds niet..máár..de dag is nog niet om hé? Ha ha. Als het doorgaat natuurlijk een verslagje. Jij vrijdag weer hé? Leuk!
Heb van jou hier nog maar weinig verslag gezien. Behalve dan dat het leuk was.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Verslagjes zijn tofik vrijdag weer inderdaad
zin in
Leg je jezelf niet te veel druk op dan? Probeer er wat losjes mee om te gaan. Vooral als het een eerste date is. Die is puur om te kijken of er een klik/whatever is en dan kan je gewoon relaxed een leuke tijd met elkaar hebben...quote:Op woensdag 25 april 2012 10:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hmmm inderdaad.
Ik vind het heel moeilijk, want ik vind die spanningen niet zo fijn.
Succesverhalenquote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
+- 5 Jaren geleden eens geprobeerd op zo'n site uit verveling. Een date, en het klikte. We zijn nu nog bij elkaar, en gaan binnenkort trouwen
Ik heb zondag nog een (kort) verslagje geschreven! Geen heel uitgebreid verhaal, is ook lastig om een uitgebreid verhaal te schrijven op FOK! als je date met een FOK!ker, vind ik...quote:Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb van jou hier nog maar weinig verslag gezien. Behalve dan dat het leuk was.
Mijn moeder heeft der vriend via RP leren kennen.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
Succesverhalen zijn altijd welkom hier idd
Ik denk het...ben een perfectionist, echt een kut eigenschap =/quote:Op woensdag 25 april 2012 10:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Leg je jezelf niet te veel druk op dan? Probeer er wat losjes mee om te gaan. Vooral als het een eerste date is. Die is puur om te kijken of er een klik/whatever is en dan kan je gewoon relaxed een leuke tijd met elkaar hebben...
FOK! is genoeg bewijs van het succes van internetdaten. Hoeveel FOK!-kinderen zijn er inmiddels al geboren? Moeten er wel meer dan 100 zijn inmiddels.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:38 schreef eefje801 het volgende:
Mijn beste vriendin heeft haar vriend ook via een forum leren kennen; 13 jaar en 2 kinderen verder nu
HUH jij ging hem toch cancellen ?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog stééds niet..máár..de dag is nog niet om hé? Ha ha. Als het doorgaat natuurlijk een verslagje. Jij vrijdag weer hé? Leuk!
Ik vind vier maanden contact iets dat in ieder geval goed afgesloten moet worden. Verder heb ik er geen verwachtingen meer van. En de date van zaterdag heb ik nog contact mee. Dus best overzichtelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:40 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
HUH jij ging hem toch cancellen ?
Ik ben serieus de draad kwijt nu.
Leuk is dat inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK! is genoeg bewijs van het succes van internetdaten. Hoeveel FOK!-kinderen zijn er inmiddels al geboren? Moeten er wel meer dan 100 zijn inmiddels.
jup .. maar je zei onlangs toch echt dat je hem ging afzeggen, heb het nog even nagezocht ..quote:Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind vier maanden contact iets dat in ieder geval goed afgesloten moet worden. Verder heb ik er geen verwachtingen meer van. En de date van zaterdag heb ik nog contact mee. Dus best overzichtelijk.
Maarre..de draad kwijt? Jij hebt toch vier dates volgende week
Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
jup .. maar je zei onlangs toch echt dat je hem ging afzeggen, heb het nog even nagezocht ..
Jup 4 dates .. maar ik ga niemand aan het lijntje houden ..simpel zo snel mogelijk als ik terug ben allemaal IRL zien en keuze maken.
Heb echter stiekem wel een voorkeur maar dat is niet eerlijk die dame heb ik al IRL gezien en haar beroep en het mijne is behoorlijk compatible .. Leuke samenloop van omstandigheden.
Ik met geen enkelequote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:54 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Ik met geen enkele![]()
Hahaha .. maar als ik het voor het kiezen had, doe ik het ook liever 1 voor 1 .. Dit loopt toevallig zo ..
Mijn "eisen" zijn bij een online-date net zo groot als bij een real life ontmoeting :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 10:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hmmm...dan wellicht onbewust, want ik heb geen hoge eisen ofzo
als je met 4 vrouwen date kan ik me ook niet voorstellen dat er 1 bij zit waar je echt gek op bent...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zou al moeite hebben om met twee vrouwen parallel te daten, laat staan vierIk weet niet, bij mij is het gevoel er of niet en om dan een keuze te moeten maken, tja, dan zou ik het idee hebben dat bij alle vier het gevoel er niet helemaal is ofzo...
1 IRL gezien, met de andere 3 redelijk intensief contact via whatsapp.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
als je met 4 vrouwen date kan ik me ook niet voorstellen dat er 1 bij zit waar je echt gek op bent...
maar volgens mij had hij contact met 4? en niet met allemaal ook dates toch?
Misschien kan je beter met dr DMen ,je reageert toch alleen maar op haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Nee lieve Q. Dat werkte nietquote:
Parallel daten is niets. Voor jezelf niet, en voor de ander ook niet. Prima om vier dates te plannen, maar hou er wel rekening mee dat je de laatste drie af gaat zeggen als de eerste dame erg leuk is.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
Ik snap dat 4 lijntjes uitleggen ook niet zo. Tenminste lijntjes uitleggen nog wel maar dan ook tot een date proberen binnen te halen. Ik bedoel: je wil toch maar een vrouw/relatie. Omg dat nb ik dat moet zeggen haha. Ben dus ook mijn hele telefoon aan het negeren/deleten. Nadeel wordt wel dat als date4 op niks uitloopt alles weer kan oppakken.
Goh wat liggen we de laatste tijd toch op een lijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Parallel daten is niets. Voor jezelf niet, en voor de ander ook niet. Prima om vier dates te plannen, maar hou er wel rekening mee dat je de laatste drie af gaat zeggen als de eerste dame erg leuk is.
Begrijpen mensen wel, plus een positief signaal want:
• je bent eerlijk en open
• je ligt kennelijk goed in de markt, want andere chick was haar voor.
Gewoon formuleren als "ik wil onze date van volgende week toch afzeggen. Had gisteren een date met iemand anders en dat klikte heel goed. Wil eerst weten hoe dat gaat verlopen. "
Dat jaquote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Parallel daten is niets. Voor jezelf niet, en voor de ander ook niet. Prima om vier dates te plannen, maar hou er wel rekening mee dat je de laatste drie af gaat zeggen als de eerste dame erg leuk is.
Gewoon formuleren als "ik wil onze date van volgende week toch afzeggen. Had gisteren een date met iemand anders en dat klikte heel goed. Wil eerst weten hoe dat gaat verlopen. "
Maar het zeggen dat je met meerdere personen tegelijk aan het daten bent kan ook tot gevolg hebben dat de ander denkt dat je daarna gaat "kiezen" wat negatief kan overkomen. Ik bedoel, ik zou nooit meerdere dates gaan hebben om daarna een keuze te maken. Het daten gaat niet alleen over dat je iemand vindt, maar voornamelijk dat je de juiste persoon vindt.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat jaHoewel vooral dat eerlijke voor mij van belang is. Als ik met iemand date en hem leuk vind ben ik niet zo snel geneigd om met een ander te gaan daten. Andersom kan ik me wél voorstellen dat je al afgesproken dates door laat gaan. Gewoon omdat dat nou eenmaal al afgesproken was. Verwacht ik wel dat iemand daar, naar alle dates, open over is. Open naar mij dat hij met nog iemand anders heeft afgesproken, en open naar de ander door te zeggen dat ze wél wat gaan drinken maar dat ie ook met iemand anders date waar hij interesse in heeft.
ik lees het terug en ben in de warHoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel
Mijn vriendin heeft tussen onze 1e en 2e date afgesproken met iemand anders (de h..!). Beetje onder Pien's motto dat het lullig is om afspraken af te zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat jaHoewel vooral dat eerlijke voor mij van belang is. Als ik met iemand date en hem leuk vind ben ik niet zo snel geneigd om met een ander te gaan daten. Andersom kan ik me wél voorstellen dat je al afgesproken dates door laat gaan. Gewoon omdat dat nou eenmaal al afgesproken was. Verwacht ik wel dat iemand daar, naar alle dates, open over is. Open naar mij dat hij met nog iemand anders heeft afgesproken, en open naar de ander door te zeggen dat ze wél wat gaan drinken maar dat ie ook met iemand anders date waar hij interesse in heeft.
Friends with Benefits ftwquote:Op woensdag 25 april 2012 10:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Nee, aan het lijntje houden moet je ook niet doen.
Date van zaterdag zoekt geen relatie en ik ook niet met hem. Radioman is ook geen handige optie maar ben gewoon nieuwsgierig. Overigens hebben Radioman en ik steeds door gedate dus weten we van elkaar.
Dan verwachten we rond 17:00 uur een verslagquote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef eefje801 het volgende:
Hij is er over tien minuten. Gaan ongeveer uurtje kopje koffie doen. Ben nu toch wel zenuwachtig
Helemaal mee eens....quote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Mmm word ik hier weer aan het denken gezet, tot op heden had de algemene mening het hier wel bij het rechte eind.quote:
Ik zou neuken wat ik neuken kon. Als het daar om ging. Maar dat is bij jou wsl ook niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Mmm word ik hier weer aan het denken gezet, tot op heden had de algemene mening het hier wel bij het rechte eind.
For my case, tot op heden heb ik alleen 1 voor 1 gedaan en dat was iedere keer gewoon drama.
Heb de sites links laten liggen, maar zit nu zoals de gemiddelde lezer hier nu wel weet in het buitenland en dan heb je gewoon meer tijd over.
Plus dat ik bovendien puur spontaan iemand tegenkwam met wie het echt leuk klikte.
Misschien over compensatie gedrag ( ben niet vies van zelf kritiek dus durf ik ook wel te benoemen).
Overweeg nu om de dames van internet dan maar even af te zeggen en eerst eens kijken waar het heen gaat met de dame van afgelopen zaterdag.
Ooh en heel eerlijk, na een hele tijd niets is de aandacht wel erg leuk!
Maar nogmaals dit gaat niet om het daten, maar meer overdonderd dat ik opeens nu zoveel "sucses" heb in tegenstelling tot de afgelopen maanden.
Ik zeg schiet u er eens op, kom maar door met uw mening. Wat zou u doen.
ik vond die post van macando wel een goede!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef CyCLoNe het volgende:
I'd say: daten met de leukste. Als er niemand écht uitspringt gewoon met allemaal eens wat gaan drinken en vanaf daar zien hoe het loopt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Mmm word ik hier weer aan het denken gezet, tot op heden had de algemene mening het hier wel bij het rechte eind.
For my case, tot op heden heb ik alleen 1 voor 1 gedaan en dat was iedere keer gewoon drama.
Heb de sites links laten liggen, maar zit nu zoals de gemiddelde lezer hier nu wel weet in het buitenland en dan heb je gewoon meer tijd over.
Plus dat ik bovendien puur spontaan iemand tegenkwam met wie het echt leuk klikte.
Misschien over compensatie gedrag ( ben niet vies van zelf kritiek dus durf ik ook wel te benoemen).
Overweeg nu om de dames van internet dan maar even af te zeggen en eerst eens kijken waar het heen gaat met de dame van afgelopen zaterdag.
Maar nogmaals dit gaat niet om het daten, maar meer overdonderd dat ik opeens nu zoveel "sucses" heb in tegenstelling tot de afgelopen maanden.
Ben je op zoek naar een relatie of wat gescharrel? Als je op zoek bent naar een relatie en je hebt een goed gevoel over de vrouw van zaterdag, dan zou ik persoonlijk de internetdames even uitstellen met wat voor excuus dan ook om voor mezelf duidelijk te krijgen of de vrouw van zaterdag wat is voor een relatie of niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Inderdaad. En dan refereer je aan mijn ''date'' van vorige week neem ik aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad aan jouw 'date' vorige week, hoewel dat niet hoeft te betekenen dat wat ik zei alleen in dat specifieke geval geldt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Inderdaad. En dan refereer je aan mijn ''date'' van vorige week neem ik aan.
Even voor de niet Pien85'ers: Dat was dus iemand die ik al langer ken en eigenlijk al ruim een half jaar wat mee mail/chat en die datum stond al weken gepland. Eind vorig jaar zei ik met haar af vanwege iemand anders met wie het wat vastere vormen aan begon te nemen. En om nu weer op het laatste moment af te zeggen vond ik wat lullig naar haar haar toe. Dus erheen gegaan, maar wel open kaart gespeeld.
Eens temeer omdat ik regelmatig klets met de dame in kwestie en er een goed vriendschappelijk contact mee heb. En dan is het gewoon leuk om elkaar toch eindelijk eens irl te zien. Wat ook niet erg is natuurlijk, zolang je daar eerlijk over bent.
Dat was overigens wel mijn laatste andere lijntje.
Probleem is dat je bij online daten pas weet wie de leukste is na een eerste (of tweede) date....verwachtingen op basis van mailen/appen/smsen zijn vaker te positief dan te negatief...dus parallel contact hebben met meerdere lijntjes is naar mijn idee prima, maar als er een keuze moet worden gemaakt, maak hem dan ook zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I'd say: daten met de leukste. Als er niemand écht uitspringt gewoon met allemaal eens wat gaan drinken en vanaf daar zien hoe het loopt.
Dan gewoon met allemaal eens wat gaan drinkenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Probleem is dat je bij online daten pas weet wie de leukste is na een eerste (of tweede) date....verwachtingen op basis van mailen/appen/smsen zijn vaker te positief dan te negatief...dus parallel contact hebben met meerdere lijntjes is naar mijn idee prima, maar als er een keuze moet worden gemaakt, maak hem dan ook zo snel mogelijk.
juistem....quote:Op woensdag 25 april 2012 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan gewoon met allemaal eens wat gaan drinkenDan weet je gauw genoeg met wie er iets serieuzers in zit en met wie niet, denk ik zo.
Dat is ook mijn insteek, en ik zoek wel gewoon wat serieus .. gescharrel ben ik zat meer dan zelfs.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan gewoon met allemaal eens wat gaan drinkenDan weet je gauw genoeg met wie er iets serieuzers in zit en met wie niet, denk ik zo.
Kan dit even vastgelegd worden?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef CyCLoNe het volgende:
Als 1 van de dames DE dame van mijn leven is bent u allen uitgenodigd om een biertje / wijntje te komen doen tijdens een fijne BBQ
FF printscreentje maken :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Kan dit even vastgelegd worden?
Sloeriequote:Op woensdag 25 april 2012 17:11 schreef eefje801 het volgende:
Nou dat was snelEhm..is het goed als ik er nog niks van kan maken? Maanden contact werkt niet, dat weet ik wel en zo'n korte date was wel eens leuk. Chemie is er, dat wist ik ook van te voren al wel maar de rest? Neh..denk het niet. Even laten bezinken. Hebben trouwens aan het eind wel gezoend
chemie is er.. gezoend.. maar 'voor de rest niets'.. leg uitquote:Op woensdag 25 april 2012 17:11 schreef eefje801 het volgende:
Nou dat was snelEhm..is het goed als ik er nog niks van kan maken? Maanden contact werkt niet, dat weet ik wel en zo'n korte date was wel eens leuk. Chemie is er, dat wist ik ook van te voren al wel maar de rest? Neh..denk het niet. Even laten bezinken. Hebben trouwens aan het eind wel gezoend
Vast iets te maken met de spanning/verwachtingen die de afgelopen maanden is opgebouwd...zou overigens niet mijn keuze zijn....quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap 'm ook even niet Eefje... Wel gezoend, wel chemie... maar veder niks?
Kan er natuurlijk wel wat van maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:18 schreef rival het volgende:
Eef, we snappen je niet... zowel mannen als vrouwen
klinkt plausibel Cue!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan er natuurlijk wel wat van maken.
Blijkbaar is het wel een leuke man, wantja dat wist ze van de mail enzo. Lichamelijk blijkbaar ook niet heel slecht en ze hebben wel oke gebabbeld.. dus kon er gezoend worden op het einde.
Maar er is geen verdere klik als in erg geintresseerd in vaker ontmoeten/zien.. of het als mogelijk relatiemateriaal te zien..
zoiets?
Wellicht bedoelt ze dat ze hem leuk vind, zin had om te zoenen maar dat het eigenlijk niks mag worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap 'm ook even niet Eefje... Wel gezoend, wel chemie... maar veder niks?
Gaan jullie nog een keer afspreken dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef eefje801 het volgende:
Ik snap het zelf eigenlijk ook niet helemaal meer. Het klikt wel maar ik denk dat we gewoon echt niet bij elkaar passen. Qua waar we staan in het leven, bedoel ik.
Alleen de chemie was best sterk inderdaad en het was ook gewoon gezellig. En te kort om een goed oordeel te vormen. Dat bedoel ik meer.
Ik weet het nog niet. hij heeft wel een voorstel voor een datum gedaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gaan jullie nog een keer afspreken dan?
En die van zaterdag was dus alleen maar een neukertje ?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. hij heeft wel een voorstel voor een datum gedaan.
Die zoekt geen relatie. En inderdaad was het gewoon gezellig. Ik kan dat best scheiden van elkaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En die van zaterdag was dus alleen maar een neukertje ?
Prima toch, als je dat kunt...quote:Op woensdag 25 april 2012 17:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die zoekt geen relatie. En inderdaad was het gewoon gezellig. Ik kan dat best scheiden van elkaar.
Dankjewel ManageTheAnger.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Prima toch, als je dat kunt...
Juist haha.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:44 schreef Dizorn het volgende:
Hij wilde gewoon graag een complimentje maar kreeg niets van eefje zelf.. dat kreeg z'n vriend al
oh ja, indeed. Was van plan de volgende keer weer es iemand te neuken met iemand waar ik op verliefd ben. Maar tongen om het tongen, nah.quote:
Dit kan ook te maken hebben met de behoefte van bevestiging.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
. Maar tongen om het tongen, nah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |