Volgens mij werkt het beter als je het niet zo direct vraagtquote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef Plasterk het volgende:
Heb veel positieve verhalen gehoord over daten op FokDus ik probeer het ook even
![]()
Gewoon hakken aandoen bij de eerste date. Hoe meer er fout gaat op een komische manier, hoe memorabeler de date wordt.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet op eerste dates, met hakken kunnen er alleen maar extra dingen misgaan. Maar heb daarna een afstudeerborrel dus moet wel hakken aan.
Ik trek ze wel gewoon aan en als die kleiner is kunnen we er flauwe grappen over maken.
Gewoon lekker jezelf zijn. Ik zou dat waarderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon hakken aandoen bij de eerste date. Hoe meer er fout gaat op een komische manier, hoe memorabeler de date wordt.
Dat dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Gewoon lekker jezelf zijn. Ik zou dat waarderen.
Gelijk neerhoeken en vragen of het zo beter is.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef everyfemme het volgende:
[..]
ik gaf aan dat ik meer wilde bij de 2de guy en die zei dat ik te lief ben en hij zoekt een vrouw die sterker is. één vaag verhaal...Dus ik dacht laaaaat maaaar, geen internet daten meer door die asshole!
Dat zou ik sowieso waarderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Gewoon lekker jezelf zijn. Ik zou dat waarderen.
Inderdaad, en die gelezen post van jou wordt vervolgens op Fok alhier gepubliceerd. We lachen hier wat afquote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef Paul het volgende:
Kan je je emailadres in een bericht zetten
Want eeh als ik naar iemand een bericht wil sturen, zie ik dat zij een onbetaald lid is. Dus die kan nooit toch wat terugsturen dan? Lezen ze bij RP mee met wat je verstuurd aan anderen?
Kun je gewoon meesturen. Mocht je bang zijn dat ze 'm dr uit filteren door @-teken gewoon vervanging daarvoor gebruiken in de vorm van <at> of <apenstaartje>quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef Paul het volgende:
Kan je je emailadres in een bericht zetten
Want eeh als ik naar iemand een bericht wil sturen, zie ik dat zij een onbetaald lid is. Dus die kan nooit toch wat terugsturen dan? Lezen ze bij RP mee met wat je verstuurd aan anderen?
Nice! Gaan jullie doen?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:19 schreef m1st1g het volgende:
Vanavond een date via OkCupid, score 46, 75 , 8 ben benieuwd of het überhaupt iets word...
Ik hopelijk nog wat eerder dan dat zelfsquote:Op donderdag 26 april 2012 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Tof. Morgen om deze tijd zit ik met m'n date aan de koffie
gezellig naar een kroegje waar de muziek niet te hard staat zodat je elkaar kan verstaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot vanavond of morgenochtend![]()
Ik heb geeneens een goed functionerend koffiezetapparaat hierquote:Op donderdag 26 april 2012 18:47 schreef Silenus het volgende:
Want jij zet thuis alvast een bakkie, Dizorn?
Nietust! Ik ben zo lief dat nu mijne stuk is hij de losse onderdelen mag hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Dizorn het volgende:
Maar er is iets aan kapot en je bent te lui geweest het te fixen en nu moet pien het voor je oplossen
Eh, het was eigenlijk andersom. Vanmorgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Dizorn het volgende:
Maar er is iets aan kapot en je bent te lui geweest het te fixen en nu moet pien het voor je oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |