Ah, daar hebben we onze zelfbenoemde huispsycholoog ook weer...quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit kan ook te maken hebben met de behoefte van bevestiging.
Dat wilde ik dus zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef Silenus het volgende:
Eh, ja. Of omdat het gewoon lekker is en het niet iets is om ontzettend moeilijk over te doen.
Dat is jou mening die wederom weer totaal geen relatie heeft met mijn post.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze zelfbenoemde huispsycholoog ook weer...
Dat klinkt eigenlijk niet verkeerd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk niet verkeerd.
Misschien geen relatie tot jouw post an sich maarquote:Op woensdag 25 april 2012 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is jou jouw mening die wederom weer kies er één totaal geen relatie heeft met mijn post.
suck a dick bitch
Manage the anger, ManageTheAnger.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is jou mening die wederom weer totaal geen relatie heeft met mijn post.
suck a dick bitch
3.25 keer. Maar dan betaal jij de drankjes.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:51 schreef FTLOTG het volgende:
Heey, ik ben nieuw hier en heb een vraag.
Ik zit sinds een aatal weken op paiq, al een paar leuke meiden gesproken. Maar ik vraag me af, hoevaak heb je met iemand gesproken op de datingssites voordat je met elkaar gaat afspreken (noem het daten).
2 keerquote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
3.25 keer. Maar dan betaal jij de drankjes.
H_J is becoming a bitch de laatste weekquote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
3.25 keer. Maar dan betaal jij de drankjes.
En jij moest betalen ?quote:
Nee, hij heeft betaaldquote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
H_J is becoming a bitch de laatste week![]()
@FTLOGLG: soms 10 minuten...soms een paar weken mailen....je moet gewoon het juiste moment aanvoelen
[..]
En jij moest betalen ?![]()
Dat is snel!quote:Hey ****,
Dit heb je vast al 300 keer gehoord, maar ik heb me echt kapot gelachen om jouw verhaal!![]()
Ik heb nu precies 1 dag internet-date-ervaring, en ik weet nu al dat ik niet zo`n heen-en-weer-mailer ben, dus zin om gewoon wat af te spreken?
Oordeel zelfquote:Op woensdag 25 april 2012 20:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Haha...en wat maakt jouw profiel zo hilarisch dan ?
quote:Wie ben ik?
Welke onzekere kwetsbare en makkelijk beïnvloedbare vrouw die valt op onbetrouwbare gladjakk... oh wacht, dit lijkt me geen handige aanpak.
Hallo! Ken je dat gevoel? Dat je denkt: ik ben toch eigenlijk veel te leuk voor internetdaten? Ik moet toch zo ook in de supermarkt wel aan de man kunnen komen? Dat `ie zo een blikje maïs voor me pakt? Ik verdien toch gewoon een leuke vent?
Waar is nou die lange, grappige, leuke kerel? Die niet zo moeilijk doet. Die niet overal een probleem van maakt. Die gewoon lekker ondernemend is en met me op vakantie wil. Die lekker in het park wil liggen, met een fles wijn en zo`n bakje met aardbeien? En dan van die crackertjes erbij?
Dat gevoel dat je echt niet veel eist. Het enige wat je wil is een vlotte kerel, zo`n ding dat er heel stoer uitziet maar stiekem (als z`n vrienden niet kijken) heel lief is. Ambitieus, ongecompliceerd, ruimdenkend, gezellig, gewoon, ZO`N VENT. Zijn ze op ofzo? Waar zijn ze nou? Die kerels?
Kennen jullie dat gevoel? He? He? Herkenbaar dit? Ja? Roep je nu naar het beeldscherm: ben jij het dan? Ga jij me van deze site afhalen? Ben jij het? Hem? Het? Dat ene, weetjewel, zo met zo`n klik enzo?
..
Ja, hoe moet ik dat nu weten. Ik zeg ook maar wat. Maar wat je wel kunt proberen, just sayin`, is me even een berichtje sturen. Want stel je voor dat ik het ben, en je hebt het niet eens geprobeerd... ja, dan baal je hoor! Als je over 15 jaar ergens in een huisje in het bos woont en bekend staat als dat rare kattenvrouwtje!
Je weet wat je te doen staat. Mailuhhhhhh!
Wat voor iemand zoek ik?
Ja, dat is dus lastig. Het probleem met zelf heel leuk zijn is dat je ook iemand zoekt die eigenlijk net zo leuk is. In a nutshell: bijdehand, grappig, slim, ruimdenkend, positief en het zou ook wel prettig zijn als je een gezellig hoofd hebt.
Het leven stopt niet na 30, dus vrouwen die hun haar afknippen en rood verven (nee, dat is niet pittig en vlot) en vervolgens hele weekenden thuis op de bank naar Greys Anatomy kijken mogen dit profiel overslaan. No hard feelings.
Verder ben ik benieuwd naar wat je te vertellen hebt, dus lijkt het me leuk om in contact met je te komen!
Nou, weet je...lacht ze om je grapjes en stelt ze wedervragen? Vallen er geen lange, pijnlijke stiltes en loopt het gesprek lekker? Then you're probably good to go. Al zijn er ook mensen die liever wat langer digitaal communiceren, en da's ook niet erg, alleen, ik zou het geen maanden laten duren. Vaak valt het dan alleen maar tegen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef FTLOTG het volgende:
okeey, nou dan moet ik het maar eens gaan voorstellen. kan nooit geen kwaad natuurlijk!
Een woord; baas.quote:
Haha...je hebt er echt werk van gemaakt, en ja het is grappig....ik zou zelf zijn gestopt na "Mailluhh" al begrijp ik je disclaimer welquote:
Da's waar.....quote:Op woensdag 25 april 2012 20:09 schreef Silenus het volgende:
Haha, dat moet je invullen op e-matching. Het zijn twee losse vakjes.
Waarom niet ?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Illiberal het volgende:
Hm, interesseberichtje van iemand met 1 kind, is dat wat?
Wacht, ik toets mijn datingformule voor vrouwen met kinderen even in op mijn FUTUREPREDICTIONMACHINE..quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Illiberal het volgende:
Hm, interesseberichtje van iemand met 1 kind, is dat wat?
Wilde hier nog wel even op ingaan want dat verwoordt best goed hoe ik er nu over denk. Onze interesses liggen zo mijlenver uit elkaar. Politiek, alles eigenlijk. Ik zou me daar denk ik heel erg druk over gaan maken op den duur. En me gaan ergeren. En dat werkt gewoon niet. En ja, verder is het een leuke, enthousiaste man. Er is aantrekkingskracht. Maar that's it. Ik zie mezelf niet in een relatie met hem, nee. Ik denk oprecht dat de zoen ook gelijk de laatste was en een mooie afsluiting van een gezellig contact. En ben het absoluut eens dat vier maanden véél te lang is om af te spreken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan er natuurlijk wel wat van maken.
Blijkbaar is het wel een leuke man, wantja dat wist ze van de mail enzo. Lichamelijk blijkbaar ook niet heel slecht en ze hebben wel oke gebabbeld.. dus kon er gezoend worden op het einde.
Maar er is geen verdere klik als in erg geintresseerd in vaker ontmoeten/zien.. of het als mogelijk relatiemateriaal te zien..
zoiets?
Het is altijd een combi van foto's en tekst..alleen hoeft de tekst niet per se zo lang te zijn.....en zeker niet geforceerd bij de hand gaan doen als je dat IRL niet ben :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 20:19 schreef Illiberal het volgende:
Dus zo'n tekst is wel doorslaggevend.
Beetje multitasken kan toch wel :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef FTLOTG het volgende:
Ik heb wel een oneliner mogen ontvangen op paiq, ze vindt mij er leuk uitzien. Moeten alleen nog even door chatten als ze weer online is. Dan maar geen voetbal kijken vanavond
Maar mannen met humor hebben een streepje voor, humor getuigt van intelligentie, en intelligente mensen moeten zich meer voortplanten volgens de evolutie. Darwin enzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Silenus het volgende:
Dat weet ik niet, ik denk dat op datingsites de foto alsnog het belangrijkste is. Daarna de tekst. En dan kijken vrouwen hoe lang je bent en hoe ver weg je woont.
Ik weet niet of je serieus bent, maar wat mij betreft denk je nu een paar stappen te verquote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Maar mannen met humor hebben een streepje voor, humor getuigt van intelligentie, en intelligente mensen moeten zich meer voortplanten volgens de evolutie. Darwin enzo.
Wie helpt mij aan leuke foto's?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Silenus het volgende:
Dat weet ik niet, ik denk dat op datingsites de foto alsnog het belangrijkste is. Daarna de tekst. En dan kijken vrouwen hoe lang je bent en hoe ver weg je woont.
Tot z'n tweede komma klopt het wel gewoon ;-)quote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent, maar wat mij betreft denk je nu een paar stappen te ver
dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
Beetje multitasken kan toch wel :-)
Waarom willen alle vrouwen een man met humor? Dat staat in alle profielen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent, maar wat mij betreft denk je nu een paar stappen te ver
Welke rest? Als je zelf geen goeie tekst kunt verzinnen zal het ook lastig zijn om in het echt met goeie teksten te komen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie helpt mij aan leuke foto's?
Een goeie tekst.
De rest zit wel goed
Omdat ze gewoon lekker willen lachen. Ik denk niet dat iedereen per se het hele intelligentie-verhaal erbij denkt, niet-grappige mannen zijn gewoon ietsje saaier dan grappige mannen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom willen alle vrouwen een man met humor? Dat staat in alle profielen.
Wil jij ook niet graag lachen?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom willen alle vrouwen een man met humor? Dat staat in alle profielen.
Goed puntquote:Op woensdag 25 april 2012 20:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welke rest? Als je zelf geen goeie tekst kunt verzinnen zal het ook lastig zijn om in het echt met goeie teksten te komen.
Iedereen zit volgens mij gewoon op PaiQ voor de aandacht, want niemand is echt serieus heb ik het idee.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef FTLOTG het volgende:
Okeey, ja in vindt het principe leuk bedacht. Ik heb ook geen ervaring met andere sites.
Nee is gelul; heb verhalen genoeg voor jequote:Op woensdag 25 april 2012 20:39 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Iedereen zit volgens mij gewoon op PaiQ voor de aandacht, want niemand is echt serieus heb ik het idee.
Niks mis met die vrouwen. Soms is er gewoon geen (virtuele) aantrekkingskracht. Wil ook niet zeggen dat het aan jou ligt.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:44 schreef Illiberal het volgende:
Oke, dan had ik dus 2 verkeerde vrouwen gesproken.
Dat is waar, met eentje had ik wel gedate, en ik was ook haar eerste internetdate.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:45 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niks mis met die vrouwen. Soms is er gewoon geen (virtuele) aantrekkingskracht. Wil ook niet zeggen dat het aan jou ligt.
ik heb me bij een profiel nog nooit afgevraagd hoe lang diegene zou zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Silenus het volgende:
Het gaat erom wat je ermee doet toch? Maar ff; is mij dus idd echt al vaak gevraagd. Door vrouwen die zelf menen groot te zijn ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb me bij een profiel nog nooit afgevraagd hoe lang diegene zou zijn
Mijn ervaring is wel dat lengte in een profiel vaak niet klopt. Dan staat er 1.80 en zijn ze ongeveer even lang als ik (1.73) Maar vraag het nooit na ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee doet toch? Maar ff; is mij dus idd echt al vaak gevraagd. Door vrouwen die zelf menen groot te zijn ofzo.
Das altijd goedquote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef freshy98 het volgende:
everyfemme, hoe kwam het dat je in de FB-zone kwam dan?
Tips? Niet dat ik een expert ben, maar zou zeggen je zelf blijven.
Kan goed gaan, kan raar gaan.
3x is scheepsrecht... toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:26 schreef everyfemme het volgende:
OMG! Hoe doen jullie dit? Zo veel dates? Ik heb 2 keer een online date gehad en bij allebei kwam ik in de FB-zone terecht! Nu durf ik het niet meer. Any tips?
fuckbuddyquote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef Dizorn het volgende:
Wat is de FB-zone? Is dat de nieuwe friendzone ofzoiets?
Welke verleiding?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef everyfemme het volgende:
Hahaha, tnx voor de tips. Gwn weer ervoor gaan idd. Ik kan alleen moeilijk verleiding weerstaan... I have to be stronger!!
Mja, zo moeilijk is het toch niet? Vrouwen houden van vleierij...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef freshy98 het volgende:
Net toch die dame met de 92% score maar eens een bericht gestuurd.
Foto's spreken mij ook aan, dus ben benieuwd naar een reactie.
Alleen een openingszin bedenken is echt kansloos bij mij.
Ook maar eerlijk toe gegeven :-)
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, zo moeilijk is het toch niet? Vrouwen Mensen houden van vleierij...
naar bed te gaan met iemand zonder dat ik weet of het echt iets wordt tussen ons.quote:
Is dat een slecht iets?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:54 schreef everyfemme het volgende:
[..]
naar bed te gaan met iemand zonder dat ik weet of het echt iets wordt tussen ons.
Ja, maar dan word het een mega verhaal omdat ik dan niet kan kiezen...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, zo moeilijk is het toch niet? Vrouwen houden van vleierij...
Hoeft helemaal niet slecht te zijn..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:54 schreef everyfemme het volgende:
[..]
naar bed te gaan met iemand zonder dat ik weet of het echt iets wordt tussen ons.
dat dusquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef Dizorn het volgende:
Die discussie hebben we pas nog gevoerd. Maar het kan toch gewoon nog iets worden ook ná dat je hebt geneukt?
Bij jou is dit dus 2 keer niet gelukt blijkbaar.. maar waar lag dat aan? Was je wel duidelijk in dat je meer wilde etc etc?
Gek idee hoor, maar vertel dr gewoon dat je vindt dat ze dr goed uit ziet op dr foto ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:56 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ja, maar dan word het een mega verhaal omdat ik dan niet kan kiezen...
ik gaf aan dat ik meer wilde bij de 2de guy en die zei dat ik te lief ben en hij zoekt een vrouw die sterker is. één vaag verhaalquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef Dizorn het volgende:
Die discussie hebben we pas nog gevoerd. Maar het kan toch gewoon nog iets worden ook ná dat je hebt geneukt?
Bij jou is dit dus 2 keer niet gelukt blijkbaar.. maar waar lag dat aan? Was je wel duidelijk in dat je meer wilde etc etc?
Dus omdat er 1 man stom is zijn ze dat allemaal?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef everyfemme het volgende:
[..]
ik gaf aan dat ik meer wilde bij de 2de guy en die zei dat ik te lief ben en hij zoekt een vrouw die sterker is. één vaag verhaal...Dus ik dacht laaaaat maaaar, geen internet daten meer door die asshole!
Dus kerels hebben ook een vaag afwijzingsverhaal? Ik ben ook altijd te lief!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef everyfemme het volgende:
[..]
ik gaf aan dat ik meer wilde bij de 2de guy en die zei dat ik te lief ben en hij zoekt een vrouw die sterker is. één vaag verhaal...Dus ik dacht laaaaat maaaar, geen internet daten meer door die asshole!
Dus gewoon iets drinken met een bekende gaat jou te ver? Vind ik een beetje vaagquote:Op woensdag 25 april 2012 23:06 schreef Perzephone het volgende:
Hm, mijn 'date' heeft vanavond wat afgesproken.. Wel eerlijk dus, maar dan vind ik dat ik zelf ook niet moeilijk hoef te doen over meerdere lijntjes
Tis rustig op Paiq, iemand beschikbaar voor speeddate?
Te ver? Dat zeg ik toch nietquote:Op woensdag 25 april 2012 23:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus gewoon iets drinken met een bekende gaat jou te ver? Vind ik een beetje vaag
Wat is dan dat gelul over meerdere lijntjes?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:11 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Te ver? Dat zeg ik toch niet
Maar verder ben ik natuurlijk ook heel vaag
Niet omdat dat mij te ver gaat, maar logisch gevolg imo.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is dan dat gelul over meerdere lijntjes?
En weer iemand gelukkig gemaakt door het Fok! datingsite-team...well done guys en girlsquote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef everyfemme het volgende:
Ja daarom! Jullie hebben gelijk..Ik geef het veel te snel op door die loser..Soms is het gwn goed om je ervaringen op Fok te delen! Thanks guys
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En weer iemand gelukkig gemaakt door het Fok! datingsite-team...well done guys en girls
Als je wilt kan je nog genoeg leuke jongemannen vinden op fok! ook!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef everyfemme het volgende:
Ja daarom! Jullie hebben gelijk..Ik geef het veel te snel op door die loser..Soms is het gwn goed om je ervaringen op Fok te delen! Thanks guys
of wat minder jonge mannen :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 23:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Als je wilt kan je nog genoeg leuke jongemannen vinden op fok! ook!
Ja, of vrouwen. Oud en jong. Die dan zeuren. Waarbij, als ze borderline hebben, het nog gekker is trouwens. Dan weten ze anderhalf jaar later nog precies te vertellen dat je op 21 januari 2010 om 11:15 je sigaret uitklopte in grootvaders urn, daarbij luidkeels boerde en passant opmerkte dat wat het in godesnaam ook was wat ze aanhad in ieder geval nodig gestreken diende te worden. Terwijl ze naakt was.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:32 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
of wat minder jonge mannen :-)
Of gewoon met iemand van FOK! gaan datenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:04 schreef Perzephone het volgende:
Of gewoon iemand van fok, op paiq tegenkomen
Nee. Dát is voor losers natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 00:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of gewoon met iemand van FOK! gaan daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |