true that. Maar bergbeklimmen an sich is wel een heel specifiek iets en ik zou er ook nooit een breekpunt van maken als een vrouw dat niet zou doen... En de vrouwen die bergbeklimmen zijn over het algemeen niet echt interessant en halve manwijven, maar dat terzijdequote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"precies dezelfde" en "veel overeenkomsten" is natuurlijk wel een verschil
Maar als je zegt dat je 'nogal een voetbalman' bent.. kan dat sommigen natuurlijk wel weer afschrikken op eerste gezicht. Terwijl de praktijk misschien wel meevalt (voor haar beleving danquote:Op donderdag 26 april 2012 14:13 schreef Silenus het volgende:
Precies, ik ben zelf ook nogal een voetbalman maar heb liever een vrouw die niet eens weet dat een bal rond is. Net zoals ik ook geen zin heb om met haar naar de tupperware-avonden te gaan.
De berichten die veel mannen sturen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:27 schreef Silenus het volgende:
Ja, heb ik ook wel eens gedaan. Je leert dan vooral hoe je het NIET moet aanpakken. En je krijgt er ook kromme tenen van.
Ja als dat je concurrentie is.quote:"heeyyyyyyyyzzzzz jij hebt een leuk profiel zeg.Hihi, lijkt me leuk om je beter te leren kenen. Wat dacht je van een filmpje bij mij thuis vrijdag
"
If only.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb niets met vrouwen die fanatiek klimmen, hardlopen, wielrennen of houden van lekker kamperen in Noorwegen met alleen knapzak en gasbrander.
Sinds ik mijn kinderwens op "ja" heb gezet krijg ik wel meer response inderdaad. Maar nog niet zo heel veel (daarvoor kreeg ik zo goed als nooit response) als Silenus of jij dat je 10 gesprekken gaande hebt. Dat zal aan mijn profiel liggen, maar ik denk ook wel aan dat ik in Deventer woon. Als je bij nieuwe aanmeldingen kijkt zie je dat zo'n 80% toch wel uit de Randstad komt.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef -Splash- het volgende:
Heb nu al 10 conversaties lopen op e-matching (eentje was wel heel erg, kreeg bijna plaatsvervangende schaamte). Ik dacht dat je als vrouw juist zoveel berichten kreeg. Maar als man op e-matching krijg ik het idee dat je als man de prooi bent voor de vrouwen met kinderwens.
Mannen horen de jagers te zijn ja....![]()
Gaia?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef Plasterk het volgende:
Ik had gisteren een battledate waarin de vrouw zei dat ze graag met de andere verder wilde speeddaten omdat ze negatieve energie bij mij voelde. Ik heb toen zelf maar bedankt.
Geen big deal, je bent maar 1.78. Dat is niet zo buitengewoon lang, dus gewoon hakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:46 schreef love_sharon het volgende:
Om zeven uur heb ik mijn date, maar nu met mijn kleding klaarleggen bedenk ik opeens dat ik nooit heb gevraagd hoe lang die is. Kom ik daar straks met mijn 1,78 en 11 cm hakken aanzetten en blijk ik een stuk over hem uit te steken. Zal ik er nog naar informeren of moet ik er niet zo'n big deal van maken?
Als jij lekker je hakken wil aan doen, gewoon doen dan!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:46 schreef love_sharon het volgende:
Om zeven uur heb ik mijn date, maar nu met mijn kleding klaarleggen bedenk ik opeens dat ik nooit heb gevraagd hoe lang die is. Kom ik daar straks met mijn 1,78 en 11 cm hakken aanzetten en blijk ik een stuk over hem uit te steken. Zal ik er nog naar informeren of moet ik er niet zo'n big deal van maken?
1.89 incl hakken hequote:Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen big deal, je bent maar 1.78. Dat is niet zo buitengewoon lang, dus gewoon hakken.
Normaal gesproken niet op eerste dates, met hakken kunnen er alleen maar extra dingen misgaanquote:Op donderdag 26 april 2012 15:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als jij lekker je hakken wil aan doen, gewoon doen dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |