En dat ook jaquote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, het was eigenlijk andersom. Vanmorgen.
Een fok forum is er niks bij.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
De mails met mijn contact werden steeds langer: ik had gisteren een pagina lang geschreven, kreeg een pagina terug met nog meer vragen met als gevolg dat ik een 2 pagina's lange mail heb terug gestuurd. Tijd voor een volgende stap dus ik heb erin gevraagd of ze zin heeft om een keer wat af te spreken, ben benieuwd...
Het heeft wel je aandacht getrokken dus het heeft gewerktquote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gheh, een morse oneliner:
leuke foto....Je woont niet in de buurt....waar kom jij vandaan....gr francoise....
Dat lijkt me dan weer net of je met Robin van Bassie&Adriaan de dialoog aangaat. Qua chatten.
Hardly. Die dingen verschijnen automatisch in beeld.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het heeft wel je aandacht getrokken dus het heeft gewerkt
Wel want je hebt het er hier over. Je bent stiekem wel nieuwsgierig naar wie die oneliner gestuurd heeftquote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hardly. Die dingen verschijnen automatisch in beeld.
Omdat ik een oneliner deel die ik qua stijl onbedoeld nogal amusant vond?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel want je hebt het er hier over. Je bent stiekem wel nieuwsgierig naar wie die oneliner gestuurd heeft
Halllo... Francoise... Ik... vond... je... manier... van... reageren... erg... leuk... ben... jij... ook... zo... fan... van... bassie... en... adriaan?... Mijn... favoriete... serie... is... de... gestolen... kroon... wat... is... de... jouwe?...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gheh, een morse oneliner:
leuke foto....Je woont niet in de buurt....waar kom jij vandaan....gr francoise....
Dat lijkt me dan weer net of je met Robin van Bassie&Adriaan de dialoog aangaat. Qua chatten.
Dat is waar, maar heb je gereageerd of hem genegeerd?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat ik een oneliner deel die ik qua stijl onbedoeld nogal amusant vond?
En nu quote ik jou, tijn![]()
maar jij bent wel helemaal lekker daarboven toch of niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Illiberal het volgende:
Hmm, vind ik dit meisje gebaseerd op de foto's nou leuk of niet leuk.
Ze vraagt of ze goedgekeurd is.
hij is met Pien jonguhquote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, maar heb je gereageerd of hem genegeerd?
Maar er is meer dan alleen uiterlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef Dizorn het volgende:
Dat is toch niet zo moeilijk te bepalen, of je iemands foto's leuk vind?
En als je d'r alsnog wil daten/neuken/watdanook, zeg je gewoon dat ze d'r hardstikke leuk uitzit.
MOEILUUUUK
Niet aantrekkelijk? Dan gewoon niet doen lijkt me..quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Illiberal het volgende:
Hmm, vind ik dit meisje gebaseerd op de foto's nou leuk of niet leuk.
Ze vraagt of ze goedgekeurd is.
Genegeerd, ik heb geen tijd en zin om te chatten. Checkte even mijn berichten daar.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, maar heb je gereageerd of hem genegeerd?
Ik wil haar wel goedkeuren. Dat is immers mijn werk. Dingen keuren en controlerenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Dizorn het volgende:
Daar heeft hij het toch helemaal niet over? En zij ook niet als ze vraagt of ze goedgekeurd is.. en als ze dat wel bedoelde mag ze onmiddelijk afgekeurd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |