Echt waar? Ik ooit van het lachen maar da's ook al sinds SP the Movie niet meer gebeurt....quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik moest janken bij dat nummer tijdens South Park man
Dat was de nieuwslezer Fred Emmer. Serieus. Of niet Karina en Cynixquote:
Ja geloof het welquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was de nieuwslezer Fred Emmer. Serieus. Of niet Karina en Cynix
Ik moest weer aan Cohen denken. Restmateriaal denk ik.quote:
Ja dit is de sequel op die over Cohen, nu is het Wilders die de zwarte piet krijgt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik moest weer aan Cohen denken. Restmateriaal denk ik.
Och dan hebben we niks meer te zeiken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:10 schreef AryaMehr het volgende:
Toch gek dat je in tijden van politieke crisis nog steeds voor een waardeloze show kan zorgen. Begin eerst maar eens met wat nieuwe gasten.
quote:
Als ik niet kijk denk ik steeds dat Jort Kelder het woord voert.quote:
Je begint het te leren little grasshopper.quote:
Jij anders nog steeds niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:18 schreef hexje het volgende:
Je begint het te leren little grasshopper.
je bent bezig monsters te creëren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Je begint het te leren little grasshopper.
Maar Stan's ouders gingen uit elkaar en hij had geen goed contact meer met z'n oude vrienden enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ooit van het lachen maar da's ook al sinds SP the Movie niet meer gebeurt....
Oh, die aflevering.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Stan's ouders gingen uit elkaar en hij had geen goed contact meer met z'n oude vrienden enzo.
Komt met Rufus Wainwright. Eens in de zoveel tijd presenteert ze een singer/songwriter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:54 schreef BasvB het volgende:
Wat vertelde Mathijs nou over Carice? iets over vrijdag
waarom doen ze dan net alsof Carice met de artiest aankomt? Rufus is gewoon op 'promo-tournee'.. hij was ook al bij Graham Norton met zijn nieuwe albumquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:57 schreef DrDentz het volgende:
En daarmee zorgt ze voor een shitload aan propaganda voor die artiest, daarom wordt ze ook wel DJ Goebbels genoemd.
Bij de koffieautomaat? Maar dat is zonder Carice niet heel anders toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:57 schreef DrDentz het volgende:
En daarmee zorgt ze voor een shitload aan propaganda voor die artiest, daarom wordt ze ook wel DJ Goebbels genoemd.
quote:Te gast in de korte (40 min) uitzending van woensdag 25 april zijn: Diederik Samsom en Jan Mulder met zijn Top 5 ergernissen. Muziek is er van Micha Hamel en het Hexagon Ensemble, tafelheer is Adriaan van Dis en Nico Dijkshoorn dicht.
Die uitdrukking heeft Matthijs al een tijdje niet meer gebruikt. Volgens mij las hij hier stiekem mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij de koffieautomaat? Maar dat is zonder Carice niet heel anders toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch nog enig talent bij de PO.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef AryaMehr het volgende:
Ze zijn er weer in geslaagd om met een waardeloze line-up op de proppen te komen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:41 schreef Specularium het volgende:
[..]Het lijkt wel een Andy Warhol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen ze niet met z'n allen in een Amsterdams cafeetje gaan zitten leuteren en dan op tv wat interessante mensen aan het woord laten?quote:
Wie zou je willen zien dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kunnen ze niet met z'n allen in een Amsterdams cafeetje gaan zitten leuteren en dan op tv wat interessante mensen aan het woord laten?
Dat doen ze eigenlijk al. Westergasfabriek geloof ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:28 schreef BasEnAad het volgende:
Kunnen ze niet met z'n allen in een Amsterdams cafeetje gaan zitten leuteren...
Ik moet Lonny ook niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:30 schreef Tem het volgende:
Ik ben dat programma over Indonesië wel aardig zat eigenlijk.
Wat meer inhoudelijke info over wetenschap, voeding, natuur, geschiedenis enz. En wat minder zogenaamde tv-persoonlijkheden (quote:
Zelfs De Jager ziet er minder terminaal uit.quote:
Ja Alexander heb ik al lang niet gezien.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:33 schreef Elusive het volgende:
goh PVDA propaganda piet praat bij de VARA
what's next, een apple promo'tje ?
Connie Palmen ook. Kun je nagaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zelfs De Jager ziet er minder terminaal uit.
Showde van Dis niet even z'n iPhone?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja Alexander heb ik al lang niet gezien.
scherpquote:Op woensdag 25 april 2012 19:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Showde van Dis niet even z'n iPhone?![]()
Hij zit in een soort Pechtold-ratelmodus.quote:
dat jochie daarachter?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
toch vind ik het best een schatje eigenlijk
hij heeft ook wel charmequote:Op woensdag 25 april 2012 19:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
toch vind ik het best een schatje eigenlijk
PvdA!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:36 schreef kawotski het volgende:
Ik zet na een een maand weer een keer dwdd aan en ja hoor.. wat zit daar weer..
hopelijk van rechtsquote:Op woensdag 25 april 2012 19:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hij heeft ook wel charmekan de PvdA veel zetels opleveren, de vraag is gaat het tenkoste van de SP of van rechts
Ik heb met hem een beetje hetzelfde als met Jort Kelder, irritant maar leuk.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:36 schreef BlueMage het volgende:
Van Dis weet ik niet wat ik van moet vinden...soms vind ik 'm een vervelende kakker en dan heeft ie weer bazige opmerkingen.
Wat hoorde ik nou? Jij mod bij EK?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb met hem een beetje hetzelfde als met Jort Kelder, irritant maar leuk.
Daar ben je vlot achterquote:Op woensdag 25 april 2012 19:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat hoorde ik nou? Jij mod bij EK?
Samson trouwens.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Samson moet oppassen dat-ie niet teveel en te snel babbelt. Het kan snel naar raaskallen neigen.
raaskallen, dat woord zocht ikquote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Samson moet oppassen dat-ie niet teveel en te snel babbelt. Het kan snel naar raaskallen neigen.
Hij propt meer woorden in een minuut dan Job in een jaarquote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Als je denkt dat Fok! niet dieper kan zinken.....quote:
Ik kijk voor het eerst sinds twee jaar weer eens en er is niks veranderdquote:Op woensdag 25 april 2012 19:36 schreef kawotski het volgende:
Ik zet na een een maand weer een keer dwdd aan en ja hoor.. wat zit daar weer..
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je denkt dat Fok! niet dieper kan zinken.....
Nog een hulpmod nodig? Ik kwam er vandaag achter dat er een subforum was, leeft het al?
Hij moet wel, want als hij 5 seconden praat begint Matthijs weer. Dus probeert hij het sneller...quote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Voetbalplaatjes? Je kan er toch nog wel één gebruiken, ik ben je manquote:Op woensdag 25 april 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb er al 2 en het leeft al best, vooral de voetbalplaatjes
je moet ook goed opletten! toch mag ik em wel. Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat voor vrouw heeft hij eigenlijk?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:39 schreef BlueMage het volgende:
...en ik ben totaal niet op aan 't letten wat die Samson allemaal aan 't lullen is.
Er wordt al levendig gespaard en geruild. Neuh, lukt best zo hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Voetbalplaatjes? Je kan er toch nog wel één gebruiken, ik ben je man.
Gaat ook veel te snel. Wel doet hij net als iedereen alsof "hervormen" alles oplost.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:39 schreef BlueMage het volgende:
...en ik ben totaal niet op aan 't letten wat die Samson allemaal aan 't lullen is.
Ik ben hem inhoudelijk al kwijt.quote:
die dan niet grappig isquote:Op woensdag 25 april 2012 19:41 schreef Elusive het volgende:
volgens mij is dit gewoon een typetje van pieter derks
[ afbeelding ]
over 5 minuten komt de clue
't Is net 'n wekker die afloopt.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je moet ook goed opletten! toch mag ik em wel. Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat voor vrouw heeft hij eigenlijk?
Hij is hommo. En is groener als gras met zijn Groenlinks praktijkenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je moet ook goed opletten! toch mag ik em wel. Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat voor vrouw heeft hij eigenlijk?
Nooit geschoten, altijd mis. Wil je toch in overweging nemen, als het EK begint? Wie zijn de twee andere mods eig?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Er wordt al levendig gespaard en geruild. Neuh, lukt best zo hoor.
leraren zijn overratedquote:Op woensdag 25 april 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Leraren, ja kun je moeilijk tegen zijn.
Mwah volgens mij zijn er ook economen die zeggen juist meer uitgeven in tijden van crisis, koopkracht omhoog, etc.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Gaat ook veel te snel. Wel doet hij net als iedereen alsof "hervormen" alles oplost.
Op de korte termijn is hervormen precies hetzelfde als bezuinigen, pas op de lang(er)e termijn ga je ook andere voordelen merken, in theorie (in acht nemend dat hoe langer de termijn, hoe meer variabelen er zijn die dat resultaat kunnen beinvloeden). Niks mis met hervormen, maar voor het oplossen van de crisis is het niks anders dan gewoon bezuinigen.
Is niet aan mij natuurlijk. Maar hierbij genoteerd dat je belangstelling hebtquote:Op woensdag 25 april 2012 19:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nooit geschoten, altijd mis. Wil je toch in overweging nemen, als het EK begint?
Bij PowNews doet ie ook zo gemaakt vlot.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij komt niet echt ontspannen over...
Mijn schoolcarriere kon ik zonder 90 procent van de leraren, staan er puur de klas op te vullenquote:
Hoe vaker-ie jarig is, hoe eerder-ie op is.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:44 schreef Frag_adder het volgende:
Kruifmaakt mij wat uit dat ie jarig is
Bij Samson krijg je geen tijd om adem te halen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vergeleken met Job, is Diederik een verademing
Dat is wel weer wat anders dan hervormen. Bij hervormen denk ik aan structuren veranderen, bijvoorbeeld om bureaucratie te verminderen of arbeidsmarkt op een andere manier in te richten. Voor de groeicijfers en werkloosheidscijfers in de eerste 3-5 jaar hoef je dat sowieso niet te doen. Prima, maar alle politici doen alsof hun persoonlijke hervorming alles oplost. Inherent aan politiek, dat weet ik wel, maar toch teleurstellend.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah volgens mij zijn er ook economen die zeggen juist meer uitgeven in tijden van crisis, koopkracht omhoog, etc.
Hoef niet, mag wel. Maar geenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat moet ik hem ook verafgoden
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef Frag_adder het volgende:
tuurlijk ken ik steampunkik zit toch op fok!
Boeken van Jules Verne vallen er min of meer onderquote:
Ziet er wel grappig uit. Beetje Japans bijna, wat bij dit schilderij past dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:46 schreef Elusive het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)58f2&biw=946&bih=833
Correct. Steam Punkquote:Op woensdag 25 april 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Steam punk? Of verstond ik het verkeerd.
Dit is gewoon onsamenhangende ellende.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind dit geen mooie muziek ligt dat aan mij?
iddquote:Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Bij het woord steampunk had ik me toch echt iets heel anders voorgesteld.
steam punk staat los van japans, het is zeg maar moderne dingen maken op basis van stoom technologiequote:Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
The Elder Scrollsquote:Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Als je het zo zegt klinkt het leuk, maar wat ik hoordequote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
steam punk staat los van japans, het is zeg maar moderne dingen maken op basis van stoom technologie
Tsja ben geen econoom dus ik weet 't antwoord ook niet. Het volk tevreden houden vs stabiele economie is volgens mij altijd 'n lastig vraagstuk.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:46 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is wel weer wat anders dan hervormen. Bij hervormen denk ik aan structuren veranderen, bijvoorbeeld om bureaucratie te verminderen of arbeidsmarkt op een andere manier in te richten. Voor de groeicijfers en werkloosheidscijfers in de eerste 3-5 jaar hoef je dat sowieso niet te doen. Prima, maar alle politici doen alsof hun persoonlijke hervorming alles oplost. Inherent aan politiek, dat weet ik wel, maar toch teleurstellend.
Investeren in tijden van crisis is wel wat voor te zeggen, maar ook erg makkelijk. Wanneer stop je daarmee? Op het moment dat je uit de crisis komt? Dan vertraag je de groei weer, aangezien het uit de crisis komen op dat moment vooral op het conto van de regering te schrijven is. Op het moment dat we weer in een opblazende bubbel zitten, of gewoon gedegen groei hebben? Dan zit de volgende regering er en heeft niemand er meer zin in...
nee, op basis van stoom energiequote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef Elusive het volgende:
steam punk = alles van leer en roestend ijzer, of zoiets
is ook gene muziek stroomquote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het leuk, maar wat ik hoorde
Last exilequote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
steam punk staat los van japans, het is zeg maar moderne dingen maken op basis van stoom technologie
Hij had toch Griekenland gered?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
De jongen op de achtergrond kijkt ook niet echt entertained
nee dat kennen zequote:Op woensdag 25 april 2012 19:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Last exile
En nu stop ik met voorbeelden posten
dat is die van dat voetbalshirt toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Is een ander jong volgens mijquote:Op woensdag 25 april 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij had toch Griekenland gered?
Was ook een quote voor jouquote:Op woensdag 25 april 2012 19:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nee dat kennen zedat ken ik alleen!
en dat was al kut met perenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
De clavecimbel was geweldig in vergelijking met dit.
Aaah zou best kunnen, ik las in de krant dat de club al een shirt voor hem heeft geregeldquote:
Jij bent een vuile pedofiel.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Blijkbaarquote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Frag_adder het volgende:
hebben ze haar al gevonden en gelynched?
Dat rijmp nie.quote:
af en toe echt een irritante kakker ja. Soms praat ie mooi, maar hij is soms echt té ouderwetsquote:
Vanuit ons gezien ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef Frag_adder het volgende:
huh ze hebben toch geen rechts en links in amerika maar rechts en rechtser?
Eerst Dijksh00rn.quote:
misschien als je vooraf betaaltquote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Frag_adder het volgende:
zou er een taxichauffeur zijn die het ook echt doet?
wij nederlanders kunnen altijd om ze lachen!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Marcoss het volgende:
Die Belgen kunnen wel programma's maken
dat is zo een rekening hij trapt je eruit en peert emquote:
Tot we ze na gaan doen, dan is de pret snel voorbij.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wij nederlanders kunnen altijd om ze lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |