Echt waar? Ik ooit van het lachen maar da's ook al sinds SP the Movie niet meer gebeurt....quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik moest janken bij dat nummer tijdens South Park man
Dat was de nieuwslezer Fred Emmer. Serieus. Of niet Karina en Cynixquote:
Ja geloof het welquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was de nieuwslezer Fred Emmer. Serieus. Of niet Karina en Cynix
Ik moest weer aan Cohen denken. Restmateriaal denk ik.quote:
Ja dit is de sequel op die over Cohen, nu is het Wilders die de zwarte piet krijgt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik moest weer aan Cohen denken. Restmateriaal denk ik.
Och dan hebben we niks meer te zeiken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:10 schreef AryaMehr het volgende:
Toch gek dat je in tijden van politieke crisis nog steeds voor een waardeloze show kan zorgen. Begin eerst maar eens met wat nieuwe gasten.
quote:
Als ik niet kijk denk ik steeds dat Jort Kelder het woord voert.quote:
Je begint het te leren little grasshopper.quote:
Jij anders nog steeds niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:18 schreef hexje het volgende:
Je begint het te leren little grasshopper.
je bent bezig monsters te creëren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Je begint het te leren little grasshopper.
Maar Stan's ouders gingen uit elkaar en hij had geen goed contact meer met z'n oude vrienden enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ooit van het lachen maar da's ook al sinds SP the Movie niet meer gebeurt....
Oh, die aflevering.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Stan's ouders gingen uit elkaar en hij had geen goed contact meer met z'n oude vrienden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |