Zet jij mijn pareltjes dan even terugquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ach kom nou, blijf, je hebt mijn mooie blauwe bescherming.
Mogen wij jouw parels niet meer lezenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zet jij mijn pareltjes dan even terug
Die staat in je notes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef Voorschrift het volgende:
De PvdA moge branden in de hel waar ze vandaan komen.
Nee dat is de VVD.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hebben ze ook bitterballen met een vlaggetje daar?
Proest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Die staat in je notes.
Help liever dit topic ontopic te houden, zelfde geldt voor ElisaB.
Champagne en olijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen bier. En misschien een kaasplankje.
Ook bij de VVD moeten ze bezuinigen door teruglopende ledenaantallen en minder inkomsten in de partijkas.quote:
Ach, dan maar Prosecco en Aldi olijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook bij de VVD moeten ze bezuinigen door teruglopende ledenaantallen en minder inkomsten in de partijkas.
En welke VVD'er gaat ze halen bij de Aldi?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, dan maar Prosecco en Aldi olijven.
Gewoon een Adidas trainingsjack over je pak heentrekken en een pet opzetten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En welke VVD'er gaat ze halen bij de Aldi?
Dat is je politieke doodsvonnis in die kringen.
Dat is best wel treurig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon een Adidas trainingsjack over je pak heentrekken en een pet opzetten.
Undercover shopping.
quote:De Telegraaf staat voornamelijk stil bij de enorme gevolgen voor Nederland en besteedt daarnaast veel aandacht aan de PvdA, die volkomen buitenspel staat. "De sociaaldemocraten hebben het nakijken nu ze geen enkele invloed hebben gehad op het omvangrijke bezuinigingspakket. De verhoudingen tussen de linkse oppositiepartijen zijn daardoor flink verzuurd."
WIJ ZIJN MORGEN BOOS JA, EN WE HEBBEN NIETS TE MAKEN MET HET PROGRAMMA VAN DE SPquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:03 schreef eriksd het volgende:
Dat gaat een leuk beraad worden. Beetje doen alsof het de bedoeling was, daarna collectief boos met de armen over elkaar zitten en daarna lekker het programma van de SP oplezen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:03 schreef eriksd het volgende:
Dat gaat een leuk beraad worden. Beetje doen alsof het de bedoeling was, daarna collectief boos met de armen over elkaar zitten en daarna lekker het programma van de SP oplezen.
Ik heb al gereserveerd, jij ook?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef Paul het volgende:
Update: Je kan je niet meer aanmelden, de bijeenkomst is vol. Op pvda.nl wordt de ledenraad live uitgezonden.
![]()
Post de foto's maarquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat Remlof en ik een topmiddagje gaan beleven.
Is er ook nog koffie en cake?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat Remlof en ik een topmiddagje gaan beleven.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben Winston en ik zeg, laten we even genieten van dit filmpje.
Is er al gezegd dat het eerlijker moet? Zijn jullie er met nieuwe energie tegenaan aan het gaan?quote:
Waarschijnlijk moeten ze eerst over hun schaduw heen stappen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is er al gezegd dat het eerlijker moet? Zijn jullie er met nieuwe energie tegenaan aan het gaan?
Die kreet heb ik gelukkig niet gehoord. En ook niet die over een stip aan de horizonquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moeten ze eerst over hun schaduw heen stappen.
Heeft ook mijn twijfels voor een groot deel weggenomen. En het was voor een eerste keer in ieder geval leuk om een keer mee te maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kreet heb ik gelukkig niet gehoord. En ook niet die over een stip aan de horizon
Verder een goeie ledenraad, mijn twijfels zijn weggenomen en ik blijf de PvdA volop steunen.
Wat was je indruk in 1 woord? (en nu niet 'apart' zeggen)quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:01 schreef Paul het volgende:
Het was een aparte ervaring, ik moet het nog even op me laten inwerken
Eerlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was je indruk in 1 woord? (en nu niet 'apart' zeggen)
Interessant, en ik schrok wel van de schreeuwerds. En verder was het vaak nog moeilijk te volgen voor me. Teveel indrukken in 1 keer en mensen die te hard om me heen praten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet meegestemd hebt danquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:33 schreef Paul het volgende:
Ik kan niet zeggen de standpunten waren goed of slecht, moet ik het debat nog eens rustig nakijken op de site van de pvda
Coherent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja daarom stemde ik dus expres niet meequote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet meegestemd hebt dan
Al mocht je dat wel.
Score!quote:
Vooral die man van motie 2. Die was wel erg druk soms.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Interessant, en ik schrok wel van de schreeuwerds.
Heb gewoon meegestemd. Heb het tussendoor nog wat gelezen en kom me wel een redelijk beeld schetsen. Bij motie 2 vond ik sectie C niks, dus dat was makkelijk. Heb alleen nog getwijfeld over motie 3.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet meegestemd hebt dan
Al mocht je dat wel.
Heeft Rutte al een Hitler snorretje?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
Heeft ze haar voorhoofd al kaalgeschoren voor een coup de Mao?
Nee, maar Rutte prijst dan ook Hitler niet de hemel in, waar Mao Li Vos met haar liefelingsdictator er wel wat van kan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft Rutte al een Hitler snorretje?
Geef eens één quote van Mei Li Vos waar ze Mao Zedong de hemel in prijst dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar Rutte prijst dan ook Hitler niet de hemel in, waar Mao Li Vos met haar liefelingsdictator er wel wat van kan.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Geef eens één quote van Mei Li Vos waar ze Mao Zedong de hemel in prijst dan?
Ik denk dat je vooral de ironie mistquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
40 miljoen doden is wellicht "ietwat hard" ja.domme doos.
Ja zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral de ironie mist
Ze had het inderdaad beter anders kunnen zeggen, maar ik weet zeker dat het ironisch bedoeld is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen.![]()
"Hitler was een goede man, gratis auto's, mooie vakanties voor werknemers, vakbonden, maar wellicht ietwat hard te werk gegaan, maar wel met goede bedoelingen".
Zal ook wel ironisch zijn als iemand dit predikt of niet?
Het was gewoon een loze domme uitspraak, zeker voor een politica.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze had het inderdaad beter anders kunnen zeggen, maar ik weet zeker dat het ironisch bedoeld is.
En er is al helemaal geen sprake van "de hemel in prijzen" zoals jij zei.
Nee het is niet dom, de kans is alleen groot dat het verkeerd begrepen wordt. Daarom is het niet handig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was gewoon een loze domme uitspraak, zeker voor een politica.
Jij vindt die uitspraak werkelijk waar niet dom?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee het is niet dom, de kans is alleen groot dat het verkeerd begrepen wordt. Daarom is het niet handig.
Ik vind het niet handig. En nu weer ontopic, mod.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij vindt die uitspraak werkelijk waar niet dom?
Het gedeelte mej li vos deel ik met Voorschrift. Misschien een apart topic waard, waarin je die ironie dan uitlegt? Ik zie je alleen vaag antwoorden geven in dit topic,als het was interessant. etc etc. Is dit topic dan een soort SC ? Gewoon melden dat je naar een ledenvergdering gaat en dat was het?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het niet handig. En nu weer ontopic, mod.
Hier greep ik in omdat ik dacht dat het topic een discussie waarde zou krijgen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:50 schreef paddy het volgende:
Jammer dat dt topic dan weer verbaggerd moet worden.Waarom niet hier gewoon serieus reageren en antwoorden? Kunnen dezelfde users in het VVD topic toch ook?
Zelfde vraag als Karinaquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:05 schreef Karina het volgende:
Jullie posten een verslag neem ik aan? Ik ben benieuwd
Paul is nog een paar maanden bezig om al de indrukken te verwerken.quote:Op zondag 29 april 2012 15:05 schreef Ferdo het volgende:
Interessanter is dus inderdaad hoe de Ledenraad verliep en wat de indruk was.
ehm.. mag ik je eraan herinneren dat het juist veel "linkse" mensen zijn die vooral zichzelfquote:Op maandag 23 april 2012 21:09 schreef Rummikub het volgende:
Altijd die rijken met hun villa's tsjongejonge tuig dat het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |