Inderdaadquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
TT had moeten zijn , "fitness of niet, De_kromme pakt je"
quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
TT had moeten zijn , "fitness of niet, De_kromme pakt je"
Mobiel en andere fora herinner mij altijd aan hoe ziekelijk chill fok! is. Die auto refresh shit is genius.quote:
Bandjes kijkenquote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Kromme wat draaien ze toch standaard kut muziek in de Supermarkt. Dat moest ik ff kwijt.
Okequote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
De dag dat De_Kromme een naamtopic krijgt is de dag dat ik stop met Fok!ken voor een maand.
Daar moet je ook niet komen manquote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Kromme wat draaien ze toch standaard kut muziek in de Supermarkt. Dat moest ik ff kwijt.
Ik heb echt al duizenden naamtopics gehad man.. Wie zet deze uitspraak even in het 'Ik eet mijn schoen op als..-topic' ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
De dag dat De_Kromme een naamtopic krijgt is de dag dat ik stop met Fok!ken voor een maand.
Adoreer hier De_Kromme _O_quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
Danzig... Naja op donderdag zijn de shotjes voor 1,50 wel relax.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet komen man. Hoewel die chick bij de WC wel relaxt is, ik mag altijd gratis en ze let op mijn jas als ik daar ben.
Ik moet zeggen: ik ben laatst weer een keer in de Danzig geweest sinds een jaar, en het was goed vertoeven daar op een donderdagavond. Grote Markt is verneukt tegenwoordig man, beter naar het Plein.
quote:
Plein is fucking verneukt man of enorme kakkers of pauper volk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet komen man. Hoewel die chick bij de WC wel relaxt is, ik mag altijd gratis en ze let op mijn jas als ik daar ben.
Ik moet zeggen: ik ben laatst weer een keer in de Danzig geweest sinds een jaar, en het was goed vertoeven daar op een donderdagavond. Grote Markt is verneukt tegenwoordig man, beter naar het Plein.
[..]
Ik heb echt al duizenden naamtopics gehad man.. Wie zet deze uitspraak even in het 'Ik eet mijn schoen op als..-topic' ofzo?
Ook biertjes voor 1,50. En serieus: het was eindelijk een keer niet te druk, normaal volk, en een goede man-vrouw verhouding. Liepen leuke chicks rond ook. Aanrader voor volgende keer, of de Kluis is ook altijd wel geinig op donderdag (wat later dan).quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danzig... Naja op donderdag zijn de shotjes voor 1,50 wel relax.
Wat vind je chill op de GM dan? Om gezellig een biertje te doen is het echt prima, maar met uitgaan moet je echt ergens anders heen..quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Plein is fucking verneukt man of enorme kakkers of pauper volk.
Grote Markt zitten gewoon chill studenten en zulks.
Wel echt genaait dat er geen Hertog Jan meer wordt geschonken
quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
Tot volgende maandquote:
Ik ben ook meer van het bieren tot 2 uur en dan het paard binnen rollen..quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ook biertjes voor 1,50. En serieus: het was eindelijk een keer niet te druk, normaal volk, en een goede man-vrouw verhouding. Liepen leuke chicks rond ook. Aanrader voor volgende keer, of de Kluis is ook altijd wel geinig op donderdag (wat later dan).
Waar ga jij meestal heen?
[..]
Wat vind je chill op de GM dan? Om gezellig een biertje te doen is het echt prima, maar met uitgaan moet je echt ergens anders heen..
Club Seven ook heel soms, maar ik ben ook meer van het bieren. Want die muziek trek ik niet zonder. Vrijdag nog wel gestagedived in Supermarktquote:Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van het bieren tot 2 uur en dan het paard binnen rollen..
Of vroeger de Onefour (Bestaat dat uberhaupt nog?)
Nuchter krijg je me die tenten echt niet in.quote:Op maandag 23 april 2012 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Club seven ook heel soms, maar ik ben ook meer van het bieren. Want die muziek trek ik niet zonder.
Lekker boeiendquote:
Het Paard was vroeger heel goed (zeker op donderdagavond), maar het is echt helemaal dood tegenwoordig. Onefour is idd Club Seven geworden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van het bieren tot 2 uur en dan het paard binnen rollen..
Of vroeger de Onefour (Bestaat dat uberhaupt nog?)
Vinden ze daar wel ken ook wat mensen die er heen zijn.,quote:
Haagse Hoge School? Nooit geweest.quote:Op maandag 23 april 2012 20:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het Paard was vroeger heel goed (zeker op donderdagavond), maar het is echt helemaal dood tegenwoordig. Onefour is idd Club Seven geworden.
Je moet die HHS feestjes op de GM meepakken man, of die internationale feestjes bij HS daar in de buurt. Prima buitenlandse chicks.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heeft het 'not a single fuck was given that day' plaatje voor die gozer?
Sloeg dit op mij?quote:Op maandag 23 april 2012 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Den Haag gaat verrot Kromme. Ik denk dat we hier de zoveelste regio Den Haag Ajacied hebben
Ja, maar dan die feestjes van hunnie. Geniaal man, laatst (nja, laatst...) was er het HHS Kerstfeest op de gehele GM. Tijd geleden dat ik zo'n goed feestje heb gehadquote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haagse Hoge School? Nooit geweest.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Sloeg dit op mij?
Ik ben geboren op 5km van het huidige ADO stadion(Als ik op het dak zou gaan staan zou ik het kunnen zien)
Woon nu alweer 6 jaar in Haarlem
Vanaf m'n 4e jaar is er maar een club en dat is Ajax
Blijft een geweldige foto, het is gewoon deze:quote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voetbal gerelateerd zelfs!
Ik zit toch af en toe in dat takke stadion?quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
![]()
. Royal sadness. Kom op man, support your local.
Tja... geboren in 1990 man. Toen speelde Ado waar? 18de plek eerste divisie of zo. Als je een club niet kent kan je ook geen supporter worden en eenmaal supporter van Ajax kan je er niet meer af. (Ik niet iig)quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
![]()
. Royal sadness. Kom op man, support your local.
Precies dit!quote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... geboren in 1990 man. Toen speelde Ado waar? 18de plek eerste divisie of zo. Als je een club niet kent kan je ook geen supporter worden en eenmaal supporter van Ajax kan je er niet meer af. (Ik niet iig)
Jawel, als je er bij in de buurt woont moet je gewoon een klik voelen. Ik ken een neefje die in Zwolle woont, gaat naar elke wedstrijd, maar draagt Ajax wel een warm hart toe. Dat is prima. Maar kom op, je local niet supporten is gewoon belachelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... geboren in 1990 man. Toen speelde Ado waar? 18de plek eerste divisie of zo. Als je een club niet kent kan je ook geen supporter worden en eenmaal supporter van Ajax kan je er niet meer af. (Ik niet iig)
Alsnog, waarom dan Ajax manquote:Op maandag 23 april 2012 20:45 schreef The_Groove het volgende:
\
[..]
Precies dit!
Ik wist niet eens dat Den Haag een voetbal club had toen ik 4 was man!
Ik heb niks tegen Ado hoor. Ben zelfs wel naar wedstrijden in het Zuiderpark geweest, maar in onderlinge wedstrijden kan ik echt alleen voor Ajax juichen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jawel, als je er bij in de buurt woont moet je gewoon een klik voelen. Ik ken een neefje die in Zwolle woont, gaat naar elke wedstrijd, maar draagt Ajax wel een warm hart toe. Dat is prima. Maar kom op, je local niet supporten is gewoon belachelijk.
Ik support ze ook wel hoor...Wel is overwogen om een seizoenskaart te kopen maar dan zit ik weer in dat stadion en dan zie ik dat paupervolk om me heen en verlang ik terug naar de Arena.quote:Op maandag 23 april 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jawel, als je er bij in de buurt woont moet je gewoon een klik voelen. Ik ken een neefje die in Zwolle woont, gaat naar elke wedstrijd, maar draagt Ajax wel een warm hart toe. Dat is prima. Maar kom op, je local niet supporten is gewoon belachelijk.
Omdat ik als klein jochie Overmars over de TV zag rennen en meteen betoverd was.quote:Op maandag 23 april 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Alsnog, waarom dan Ajax man![]()
. Arrogante tyfusclub.
Is dat niet bijna voor elke club uit die competitie ?quote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef DonRaja het volgende:
Support your locals zuigt als je uit de buurt van Tilburg komt... Kom op man, Willem II?
Prima dan toch? Als je ook je local maar een warm hart toedraagt. In de tijden van het Zuiderpark had je prima een SCC kunnen nemen, als je er zo dichtbij woont. Verder valt dat volk echt wel mee, we zijn eigenlijk gewoon lieverdjes man. Dat dagjesvolk in de ArenA word je namelijk ook niet echt vrolijk vanquote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik support ze ook wel hoor...Wel is overwogen om een seizoenskaart te kopen maar dan zit ik weer in dat stadion en dan zie ik dat paupervolk om me heen en verlang ik terug naar de Arena.
Overmars kon alleen maar rennenquote:Op maandag 23 april 2012 20:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Omdat ik als klein jochie Overmars over de TV zag rennen en meteen betoverd was.
Dit is serieus een van m'n vroegste herinneringen.
Zelfs in de eredivisie met CL was het niks.quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat niet bijna voor elke club uit die competitie ?
Huidige stadion is wel ruim een km verder dan het Zuiderpark op de fiets. Nu is het 8,4 ipv 7 +-quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima dan toch? Als je ook je local maar een warm hart toedraagt. In de tijden van het Zuiderpark had je prima een SCC kunnen nemen, als je er zo dichtbij woont. Verder valt dat volk echt wel mee, we zijn eigenlijk gewoon lieverdjes man. Dat dagjesvolk in de ArenA word je namelijk ook niet echt vrolijk van.
Homoquote:Op maandag 23 april 2012 20:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Omdat ik als klein jochie Overmars over de TV zag rennen en meteen betoverd was.
Dit is serieus een van m'n vroegste herinneringen.
Woonde niet dichtbij het Zuiderpark, wel dichtbij dat Kyocera stadion.quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima dan toch? Als je ook je local maar een warm hart toedraagt. In de tijden van het Zuiderpark had je prima een SCC kunnen nemen, als je er zo dichtbij woont. Verder valt dat volk echt wel mee, we zijn eigenlijk gewoon lieverdjes man. Dat dagjesvolk in de ArenA word je namelijk ook niet echt vrolijk van.
Vanuit Delft is het prima aan te fietsen man. Ik snap dat je geen (S)CC neemt, maar je kan prima een paar wedstrijden meepikken die in de vrije verkoop gaan toch? Er zijn zo vaak acties voor vijf of tien euro. Gewoon even de site in de gaten houden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huidige stadion is wel ruim een km verder dan het Zuiderpark op de fiets. Nu is het 8,4 ipv 7 +-. Nee maar serieus ik vind Ado serieus een leuke club, Ajax alleen 100x keer leuker.
Wellicht nog nooit in het Kyocera Stadion geweest ook. Wat een lul ben je ook, eerst tattoo's van mijn neef posten en me nu naar Ado lokken.quote:Op maandag 23 april 2012 20:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vanuit Delft is het prima aan te fietsen man. Ik snap dat je geen (S)CC neemt, maar je kan prima een paar wedstrijden meepikken die in de vrije verkoop gaan toch? Er zijn zo vaak acties voor vijf of tien euro. Gewoon even de site in de gaten houden.
Leuk sfeertje, nog goed bier voor ¤2,50. Je kan desnoods ook nog de tram/bus nemen naar het stadion, ga je daarna meteen de stad in.
Hahahaha, waren er niet ooit geruchten dat Overmars homo zou zijn?quote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, jij was betoverd door een rennende Overmars. De kast is open, kom eruit...
Ik negeer die gast tegenwoordig. Gaat prima zo.quote:Op maandag 23 april 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
Stiekem wil de_kromme ook dat HMF gewoon blijft deze maand, wie moet hij anders pesten?
Haha, je mag best een keer mee met mij en wat maten hoor. Heerlijk man, gewoon lekker een wedstrijdje ADO kijken, schreeuwen, bier drinken en daarna de stad in. Ik hou ervanquote:Op maandag 23 april 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht nog nooit in het Kyocera Stadion geweest ook. Wat een lul ben je ook, eerst tattoo's van mijn neef posten en me nu naar Ado lokken.
Daarom, kan hij gewoon blijven.quote:Op maandag 23 april 2012 20:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik negeer die gast tegenwoordig. Gaat prima zo.
ja dan moet ie dat soort uitspraken maar niet doen hoorquote:
Dat is waar, maar zonder hmf voelt het zo leeg hier.quote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dan moet ie dat soort uitspraken maar niet doen hoor
Sinds altijd.quote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Sinds wanneer verdedig jij die gast?
Het is in elk geval een uitstekend zakenman gebleken. Of hij her en der wat heeft/is geboelt weet ik niet.quote:Op maandag 23 april 2012 20:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hahahaha, waren er niet ooit geruchten dat Overmars homo zou zijn?
Overmars deed wel meer dan rennen alleen hoor
Adoreer hier De_Kromme _O_quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef De_kromme het volgende:
Jij verdedigt mij nooit trouwens GGMM, dat was Happel.
Nu ben je een fok bekendheid krijg je al vreemde DM's?quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef De_kromme het volgende:
Wtf, al 118 posts in dat adoratie-topic. Er zijn veel mensen die niks te doen hebben daar in ONZ, ofniet?
Jij verdedigt mij nooit trouwens GGMM, dat was Happel.
Ik ben sowieso al een Fok! bekendheid man.. Gelukkig nog geen DM's. Daar antwoord ik ook niet op btw.quote:Op maandag 23 april 2012 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu ben je een fok bekendheid krijg je al vreemde DM's?
De rijkste (ex)voetballer van Nederland toch?quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is in elk geval een uitstekend zakenman gebleken. Of hij her en der wat heeft/is geboelt weet ik niet.
Martin Jol bezit inmiddels toch ook half Scheveningen?quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is in elk geval een uitstekend zakenman gebleken. Of hij her en der wat heeft/is geboelt weet ik niet.
Het zou me niks verbazen en hij is begonnen met het kopen van 1 huis in dat dorpje van hem. Nu bezit hij dat halve dorp.quote:Op maandag 23 april 2012 21:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De rijkste (ex)voetballer van Nederland toch?
Held.
Serieus?quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Martin Jol bezit inmiddels toch ook half Scheveningen?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus?
Hij ziet eruit alsof tie half Scheveningen heeft opgegeten.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus?
Hij ziet eruit alsof tie half Scheveningen heeft opgegeten.
Don Martinquote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Doet het best aardig bij Fulham. Niks mis met Jol al kon hij aan het einde van zijn Ajax periode alleen nog maar een beetje brommen
Als het werkt werkt het zoveel alternatieve had hij niet. In zijn laatste half jaar was hij inderdaad de weg volledig kwijt met bijv. Ooijer boven Alderweireld kiezen.quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Don Martin![]()
Nooit zo'n fan van geweest en sowieso dat alle ballen op Luis voetbal was niet om aan te zien.
Alderweireld en Vertonghen waren alleen maar bezig hoge lange balletjes te geven, het voetbal zag er echt totaal niet uit.
Hij heeft nooit anders gedaan, in het begin waren jullie gewoon blij dat Marco en z'n mooiboys waren vervangen Martin en Cock Soprano...quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Doet het best aardig bij Fulham. Niks mis met Jol al kon hij aan het einde van zijn Ajax periode alleen nog maar een beetje brommen
Het werkte toch ook niet?quote:Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het werkt werkt het zoveel alternatieve had hij niet. In zijn laatste half jaar was hij inderdaad de weg volledig kwijt met bijv. Ooijer boven Alderweireld kiezen.
Psv dit jaar ook. Maar die winnen de tweede seizoenshelft niet elke wedstrijd met 5-0. Overigens waren het Van Basten zijn aankopen. Ik wil Jol niet teveel verdedigen want goed was het niet, maar Ajacieden zijn wel heel erg negatief over hem.quote:Op maandag 23 april 2012 21:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het werkte toch ook niet?
Leuk 2e worden maar met het materiaal en de financien die Jol toen had, had hij gewoon dik kampioen moeten worden.
El Hamdaoui kosten wat kost willen overnemen vergeef ik hem nooitquote:Op maandag 23 april 2012 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv dit jaar ook. Maar die winnen de tweede seizoenshelft niet elke wedstrijd met 5-0. Overigens waren het Van Basten zijn aankopen. Ik wil Jol niet teveel verdedigen want goed was het niet, maar Ajacieden zijn wel heel erg negatief over hem.
In het seizoen dat El Hamdaoui werd aangekocht werd Ajax kampioen hoorquote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
El Hamdaoui kosten wat kost willen overnemen vergeef ik hem nooit
quote:Op maandag 23 april 2012 21:22 schreef DonRaja het volgende:
Jol hoort gewoon met zijn ongeschoren kop in een trainingspakkie met witte sokken in badslippers bij Ado op de bank te zitten. Niet bij het beursgenoteerde Ajax.
Klopt al wordt hij bij de Spurs nog steeds onder gejuich onthaald en zijn ze bij Fulham ook zeer tevreden over hem. Blijkbaar past hij gewoon goed in de Engelse mentaliteit en moet hij daar lekker blijven.quote:Op maandag 23 april 2012 21:22 schreef DonRaja het volgende:
Jol hoort gewoon met zijn ongeschoren kop in een trainingspakkie met witte sokken in badslippers bij Ado op de bank te zitten. Niet bij het beursgenoteerde Ajax.
Hoe lees je dat nou weer? Ik vind Jol qua uitstraling beter bij Ado passen dan bij Ajax.quote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Een Feijenoorder die ADO boven Ajax verkiest. Ekte ekte zie ik alweer.
Ga jij nou maar AA Gent supporteren ofzo, ouwe belg![]()
.
Ga nou maar röti maken jij, ouwe suriquote:Op maandag 23 april 2012 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe lees je dat nou weer? Ik vind Jol qua uitstraling beter bij Ado passen dan bij Ajax.
Echt: chromosoom 21, check het je hebt er 1 te veel
Zijn kwaliteiten staan buiten kijf, ik denk dat het een mismatch was op basis van zijn karakter. En gewoon een belachelijk slecht bestuur op dat moment.quote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt al wordt hij bij de Spurs nog steeds onder gejuich onthaald en zijn ze bij Fulham ook zeer tevreden over hem. Blijkbaar past hij gewoon goed in de Engelse mentaliteit en moet hij daar lekker blijven.
Zo... die zit er flink op.quote:Op maandag 23 april 2012 21:42 schreef De_kromme het volgende:
Hehe.
http://video.sport1.nl/main/clips/27433/metta-world-peace-is-leip
Zo'n tik krijg je ongeveer van mij als je loopt te fokken. Ga je nou nog mee naar Ajacied? Ik rijd.quote:
Weet niet man. Als ik vrijdag uitga sowieso niet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zo'n tik krijg je ongeveer van mij als je loopt te fokken. Ga je nou nog mee naar Ajacied? Ik rijd.
Op vrijdag is er toch niks te beleven man. Dat is mijn chill-avondje, pokertje en een blowtje met maten.quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet man. Als ik vrijdag uitga sowieso niet.
fifa spelenquote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Op vrijdag is er toch niks te beleven man. Dat is mijn chill-avondje, pokertje en een blowtje met maten.
Deel ze aub niet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
... Ik moet echt stoppen met fucked up plaatjes bekijken... Jezus
Gamenquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
... Ik moet echt stoppen met fucked up plaatjes bekijken... Jezus
ben wel 1 van de oudere denk ik, maar jonger dan tarado en donranjaquote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Deel ze aub niet.
[..]
Gamen. Dat doe je als je 14/15 bent man, niet op onze leeftijd. Hoe oud ben je eig?
Richting de 30 alquote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben wel 1 van de oudere denk ik, maar jonger dan tarado en donranja
Gewoon consequent die -n- typen hequote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben wel 1 van de oudere denk ik, maar jonger dan tarado en donranja
sorryquote:
richting de 30 gaan we allemaalquote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Richting de 30 al? Dan betaal je mijn bier maar hahaha.
Best naar dit eigenlijk, je bent werkloos. Ik betaal wel. De overheid sponsert mij
.
Spreek voor jezelf man. Ik ben nog jong in de 20 hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sorry
[..]
richting de 30 gaan we allemaal
No spang, ik gebruik geen spytoolquote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sorry
[..]
richting de 30 gaan we allemaal
Ik ook, maar het is wel richting de 30quote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf man. Ik ben nog jong in de 20 hoor.
Ik heb wel vaker ranja getypt volgens mijquote:
Ik ben richting 20.quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is wel richting de 30
lul nietquote:
okequote:
Lievelingsdrankje?quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker ranja getypt volgens mij
met suikerrandjequote:Op maandag 23 april 2012 22:09 schreef DonRaja het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[/quote
Lievelingsdrankje?
quote:Op maandag 23 april 2012 22:09 schreef DonRaja het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[/quote
Lievelingsdrankje?
Spreekt voor zich. Steven is een ekte Fokkert.quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef napoleonfour het volgende:
ik ben 12, zoals een echte fokkert beaamt.
steven en ik zitten samen ook in de E2.quote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Spreekt voor zich. Steven is een ekte Fokkert.
Kanovinnies millitante gemodereer inquote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
die potten zijn nog erger met zeiken dan de gewone wijven
volgend jaar d1 jongenquote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven en ik zitten samen ook in de E2.
ja ik nie, ik was gezakt voor uitdoelpuntensysteem van de EUFA. Vraag 4b, Als arsenal scoort bij een stand van 1-4 door middel van een penalty telt ie dan dubbel. Ik had uiteraard nee, maar was dus jaquote:
zelfs ajacied422 weet dat tog XDquote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik nie, ik was gezakt voor uitdoelpuntensysteem van de EUFA. Vraag 4b, Als arsenal scoort bij een stand van 1-4 door middel van een penalty telt ie dan dubbel. Ik had uiteraard nee, maar was dus ja
Ik heb een sportjaarabbo bij de EUR. Ben al drie maanden niet geweestquote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Back from the gym, kom maar op jonge de_kromme ik pak je, met mijn harde biceps.
Die jongen heeft het geheugen van een olifant. Als hij eenmaal een mening oppikt zal hij deze tot het einde verkondigen als de zijne verwerkt in leuke one liners.quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zelfs ajacied422 weet dat tog XD
plus dat ie de spytool gebruiktquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die jongen heeft het geheugen van een olifant. Als hij eenmaal een mening oppikt zal hij deze tot het einde verkondigen als de zijne verwerkt in leuke one liners.
ik heb heul geen geheugen van een olifantquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die jongen heeft het geheugen van een olifant. Als hij eenmaal een mening oppikt zal hij deze tot het einde verkondigen als de zijne verwerkt in leuke one liners.
Edit: Excuses aanvaard Steven.
Jij vindt het niet erg blijkbaar, als ik naar je broek keek op de camsessies toen..quote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als 14 jarige al actief fitnessen om erover op te kunnen scheppen
Nee maar mij hoef je niet te overtuigen ook. Ik weet allang wat ik aan je hebquote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg blijkbaar, als ik naar je broek keek op de camsessies toen..
Ja, ik dacht, ik geef ze wat privacyquote:Op maandag 23 april 2012 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Jullie zijn wel lief zo met elkaar hoor
quote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Onzin natuurlijk ik ben meer van de beastiality.
maar dat is logisch voor een konijnquote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Onzin natuurlijk ik ben meer van de beastiality.
29 jaar geleden klopt wel aardig ja, zeker in betondorpquote:Op maandag 23 april 2012 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen maar witte mensen in Amsterdam(RTL7)
Is dat niet meer 41 jaar geleden?quote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
29 jaar geleden klopt wel aardig ja, zeker in betondorp
Ik niet.quote:
Dat semi intellectuele programma? Kijk dan maar naar Cruijff, leer je meer vanquote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik niet.
Je kan beter P&W kijken trouwens. Dan word je misschien ooit nog eens een grote jongen.
Ik heb altijd eenquote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik niet.
Je kan beter P&W kijken trouwens. Dan word je misschien ooit nog eens een grote jongen.
Uhuh... niet dat het altijd hoogstaand is hoor. Een uitzending is gewoon puur afhankelijk van de gasten. Al was Pauw afgelopen week wel lekker bezig over het Duits studeren in Duitland ipv Maastrichtquote:Op maandag 23 april 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb altijd eenbij PW, de domheid...het doet gwn pijn.
Nee... ik dacht niet direct aan hoe Duitsers seks hebben bij het zien van dat filmpjequote:Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/27423/jones-is-een-aansteller
Is dat dat Zwarte Soldaten ofzo? Tijd geleden ook een keer gezien. Echt ziek. Gewoon niet voor te stellen dat er nog steeds mensen zijn die er nog volop achter staan wat er toen gebeurde.. Aan de andere kant heb je ook mensen van onze leeftijd die Hitler zo'n beetje als god zien en die hele tweede wereldoorlog romantiseren en het liefst alles nog een keer dunnetjes over zouden doen..quote:Op maandag 23 april 2012 23:23 schreef Caland het volgende:
Kenker nsb'ers op 2. Beh, heb hem al een keer gezien. Maar telkens gaat je bloed toch koken.
Op zich moet jij Stalin dan ook nog wel waarderenquote:Op maandag 23 april 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Het enige "goede" van de duitsers was dat ze zoveel russen hebben afgemaakt.
Inderdaad jaquote:Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich moet jij Stalin dan ook nog wel waarderen
En al die joden hebben afgemaaktquote:Op maandag 23 april 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Het enige "goede" van de duitsers was dat ze zoveel russen hebben afgemaakt.
Klopt ja. Merendeel zat gewoon nu nog met dezelfde gedachten als toen. Sowieso niet al te snugger volk dat zich toen aansloot bij de SS. Alleen maar lage klasse.quote:Op maandag 23 april 2012 23:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is dat dat Zwarte Soldaten ofzo? Tijd geleden ook een keer gezien. Echt ziek. Gewoon niet voor te stellen dat er nog steeds mensen zijn die er nog volop achter staan wat er toen gebeurde.. Aan de andere kant heb je ook mensen van onze leeftijd die Hitler zo'n beetje als god zien en die hele tweede wereldoorlog romantiseren en het liefst alles nog een keer dunnetjes over zouden doen..
Kan me nog wel herinneren dat er ééntje bij zat waarbij je wel iets van oprechte spijt kon merken.. En volgens mij zat er ook een bij die een goed punt maakte wat betreft Israël maar die hele gedachte erachter was superfout.
Stalinquote:Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich moet jij Stalin dan ook nog wel waarderen
Je laat een barman je plannen toch niet in de war gooien. Op zo'n moment moet je niet zo zwart wit denken en alsnog aan het flirten slaan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
Vanmiddag samen met HMF poolcafe de Blaak onveilig gemaakt. Onze intentie was de barvrouw hosselen, maar er bleek ineens een barman te zijn dus we moesten ons plan ietwat wijzigen.
Eerder die middag ff naar de training gekeken, maar er was niet zoveel te zien. Vlaar die iets langer op lange ballen oefende en Mokotjo, Tonny en Swerts die apart afwerkten op Graafland. De rest deed na het inlopen alleen een rondootje.
Uiteraard. Al was er natuurlijk ook een hoop propaganda in die tijd natuurlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Merendeel zat gewoon nu nog met dezelfde gedachten als toen. Sowieso niet al te snugger volk dat zich toen aansloot bij de SS. Alleen maar lage klasse.
Hoe was HMF in het echt?quote:Op maandag 23 april 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
Vanmiddag samen met HMF poolcafe de Blaak onveilig gemaakt. Onze intentie was de barvrouw hosselen, maar er bleek ineens een barman te zijn dus we moesten ons plan ietwat wijzigen.
Eerder die middag ff naar de training gekeken, maar er was niet zoveel te zien. Vlaar die iets langer op lange ballen oefende en Mokotjo, Tonny en Swerts die apart afwerkten op Graafland. De rest deed na het inlopen alleen een rondootje.
Is je zak nog opgezwollen?quote:Op maandag 23 april 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
Dan nog zou je verwachten dat die bejaarden nu toch wel tot inkeer zijn gekomen. Maar echt totaal niet op een enkeling na. Vond dat toch best schokkend.quote:Op maandag 23 april 2012 23:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uiteraard. Al was er natuurlijk ook een hoop propaganda in die tijd natuurlijk.
Dit dusquote:
Had 't daar druk genoeg om HMF af te weren die heftig met de keu aan het gebaren was naar een 14-jarig korfballertje dat aan iedereen vertelde dat hij met z'n pa naar de huldiging van Ajax ging.quote:Op maandag 23 april 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je laat een barman je plannen toch niet in de war gooien. Op zo'n moment moet je niet zo zwart wit denken en alsnog aan het flirten slaan.
Ik ook. Weet nog dat ik toen ook echt nog ff een tijdje stil op de bank zat toen ik het gezien had.quote:Op maandag 23 april 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog zou je verwachten dat die bejaarden nu toch wel tot inkeer zijn gekomen. Maar echt totaal niet op een enkeling na. Vond dat toch best schokkend.
HMF had sterke verhalen dat hij een keutje op je noten heeft gestoot.quote:Op maandag 23 april 2012 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want lees verhaal barvrouw niet aanwezig.
Inderdaad.. dat je nu niet er anders over denkt is schokkend. Dat je toen in die tijd er aan mee deed, tja, het is ook de situatie natuurlijk, kill or be killed waarschijnlijk. Kan me voorstellen dat veel mensen daar gedwongen aan mee werken om hun gezin veilig te houden oid.quote:Op maandag 23 april 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog zou je verwachten dat die bejaarden nu toch wel tot inkeer zijn gekomen. Maar echt totaal niet op een enkeling na. Vond dat toch best schokkend.
Die vent die trots was dat hij Hitler een hand had geschud (zoiets was het, alweer een tijdje terug.)quote:Op maandag 23 april 2012 23:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ook. Weet nog dat ik toen ook echt nog ff een tijdje stil op de bank zat toen ik het gezien had.
Heb het nu ook weer ff opgezet, krijg gelijk al weer koude rillingen van die idioten.
HMF zou zich beter wat meer concentreren op die witte bal die hij zeker 25 keer in de pocket schoot en 2 keer van de tafel kegelde.quote:Op maandag 23 april 2012 23:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
HMF had sterke verhalen dat hij een keutje op je noten heeft gestoot.
Mwah. Het waren vooral laaggeschoolde jongeren van het platteland (waar de nsb groot was toentertijd) die zin hadden in een verzetje.quote:Op maandag 23 april 2012 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. dat je nu niet er anders over denkt is schokkend. Dat je toen in die tijd er aan mee deed, tja, het is ook de situatie natuurlijk, kill or be killed waarschijnlijk. Kan me voorstellen dat veel mensen daar gedwongen aan mee werken om hun gezin veilig te houden oid.
Sowieso dat jullie keihard geroddeld hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon normaal. Nogmaals, prima kerel.
quote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF zou zich beter wat meer concentreren op die witte bal die hij zeker 25 keer in de pocket schoot en 2 keer van de tafel kegelde.
Over?quote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Sowieso dat jullie keihard geroddeld hebben
Pijpt ie net zo goed als ie zuigt in topicsquote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF zou zich beter wat meer concentreren op die witte bal die hij zeker 25 keer in de pocket schoot en 2 keer van de tafel kegelde.
quote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tof man. Wellicht volgende keer een VBL-meet.quote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon normaal. Nogmaals, prima kerel.
Je was 28 he?quote:Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pijpt ie net zo goed als ie zuigt in topics
Als jullie normaal zijn geen problemen mee. Mafkezen mogen wegblijven wmb.quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tof man. Wellicht volgende keer een VBL-meet.
Neequote:
Ajacied422 kan zaterdag kampioen wordenquote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jullie normaal zijn geen problemen mee. Mafkezen mogen wegblijven wmb.
quote:Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pijpt ie net zo goed als ie zuigt in topics
Define 'normaal'quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pijp jij wel op de eerste date dan?quote:Op maandag 23 april 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Maar jullie waren toch op date?
Nee ik niet, maar als een chick dat wel wil doen zeg ik geen neequote:Op maandag 23 april 2012 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pijp jij wel op de eerste date dan?
Alleen trekkenquote:Op maandag 23 april 2012 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pijp jij wel op de eerste date dan?
He, geen eisen stellen he! Ieder heeft zijn beperkingen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
Als je je normaal kunt gedragen. En aan de volgende voorwaarden voldoet:quote:
Het zou ook wat zijn met die 50 euro die jij voor zo'n date betaalt.quote:Op maandag 23 april 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik niet, maar als een chick dat wel wil doen zeg ik geen nee
Crap zit al 5 jaar in een relatiequote:Op maandag 23 april 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je je normaal kunt gedragen. En aan de volgende voorwaarden voldoet:
- > 18: minstens 1 wijf geneukt
- 18-21: minstens 2 wijven geneukt
- 21-23: minstens 3 wijven geneukt
- 23-30: meer dan 4 wijven geneukt
Hoeren tellen niet.
Dit is volgens mij de enige manier om 99% zeker te zijn dat iemand relatief sociaal is en normaal in de omgang.
Dus je noemt mijn vriendin een hoer, niet zo netjes manquote:Op maandag 23 april 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou ook wat zijn met die 50 euro die jij voor zo'n date betaalt.
Dus als je 12 bent, zoals ik, moet je ook al minimaal 1 hebben gedaan?quote:Op maandag 23 april 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
- > 18: minstens 1 wijf geneukt
Hoeren tellen niet.
Dit is volgens mij de enige manier om 99% zeker te zijn dat iemand relatief sociaal is en normaal in de omgang.
Check m'n edit.quote:Op maandag 23 april 2012 23:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Crap zit al 5 jaar in een relatie![]()
Dan maar niet
Zo heb je haar nog niet zo lang geleden zelf ook nog genoemd, meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 23 april 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus je noemt mijn vriendin een hoer, niet zo netjes man
Komt goed. Ik verzamel de condooms sowieso dus bewijsmateriaal genoeg.quote:Op maandag 23 april 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
- <18: minstens 1 wijf geneukt
Hoeren tellen niet. Lange relatie is een uitzonderingsgrond.
Ja dat is wat de ">" en "minstens" betekenen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus als je 12 bent, zoals ik, moet je ook al minimaal 1 hebben gedaan?
Neequote:Op maandag 23 april 2012 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus als je 12 bent, zoals ik, moet je ook al minimaal 1 hebben gedaan?
quote:Op maandag 23 april 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Ik verzamel de condooms sowieso dus bewijsmateriaal genoeg.
quote:
Zo weinig?quote:Op maandag 23 april 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
- <18: minstens 1 wijf geneukt
Hoeren tellen niet. Lange relatie is een uitzonderingsgrond.
Ja maar ik mag datquote:Op maandag 23 april 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo heb je haar nog niet zo lang geleden zelf ook nog genoemd, meen ik me te herinneren.
Meer mag ook hoor. Maar ik heb 't idee dat de meeste users hier vrij normaal zijn en geen problemen met dit soort eisen zullen hebben.quote:
Ik neuk louter hoeren.quote:Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer mag ook hoor. Maar ik heb 't idee dat de meeste users hier vrij normaal zijn en geen problemen met dit soort eisen zullen hebben.
Ik ben autistisch. Buiten mijn veilige haven (kamer en PC) durf ik geen enkel meisje/vrouw te benaderen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer mag ook hoor. Maar ik heb 't idee dat de meeste users hier vrij normaal zijn en geen problemen met dit soort eisen zullen hebben.
Dat weten we Smoof, dat hoef je niet te herhalen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben autistisch. Buiten mijn veilige haven (kamer en PC) durf ik geen enkel meisje/vrouw te benaderen.
Dit serieus nemen duidt al op autistisch gedrag.quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik voldoe maar toch.. eisen stellendude you like me or you don't.
Daarom moet je altijd die bitches naar jou laten komen, de auti excuus werkt goed in dat geval.quote:Op maandag 23 april 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben autistisch. Buiten mijn veilige haven (kamer en PC) durf ik geen enkel meisje/vrouw te benaderen.
idd, en alsof hmf zo normaal isquote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit serieus nemen duidt al op autistisch gedrag.
Dus ik ben niet welkom?quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit serieus nemen duidt al op autistisch gedrag.
Alsof ik een uitnodiging nodig hebquote:
Liever in een ander bed man. Dan kun je weg wanneer je wil.quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd die bitches naar jou laten komen, de auti excuus werkt goed in dat geval.
Lekker in je eigen bed neuken
quote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn tenminste 3 keer blij, als je komt, als je komt en als je gaat
Ik zeg altijd na een uur of 3 dat ik ze zat ben en dat ze de bus eens moeten opzoeken.quote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liever in een ander bed man. Dan kun je weg wanneer je wil.Donderdag nog toegepast.
Dus dat is de definitie van normaal, als jij degene gezien hebtquote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben volgens mij de enige hier die 'm in real life heeft ontmoet dus: Ja.
Je loopt normaliter ook bij besloten feestjes naar binnen?quote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ik een uitnodiging nodig heb
En als je komt en je komt niet, moet je ook gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn tenminste 3 keer blij, als je komt, als je komt en als je gaat
Wat doe je dan in die overige 2 uur en 58 minuten?quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg altijd na een uur of 3 dat ik ze zat ben en dat ze de bus eens moeten opzoeken.
Dus dat debieltje is gewoon z'n digitale alter-ego?quote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
First date, dan is iedereen op zijn netst, zegt niks.quote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigelijk wel jaquote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je loopt normaliter ook bij besloten feestjes naar binnen?
Wat loop je nou bijdehand te doen gap?quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus dat is de definitie van normaal, als jij degene gezien hebt
En dit dusquote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
First date, dan is iedereen op zijn netst, zegt niks.
Zegt niks... Ik ben behoorlijk intelligent/knap, maar echt niet zo perfect als mijn posts hier doen voortkomen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WoW spelenquote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat doe je dan in die overige 2 uur en 58 minuten?
Gap? Que?quote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je nou bijdehand te doen gap?
Waarom is iedereen zo serieusquote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zit iig niet met een laptop vanuit een Occupy kampement te Fok!en zoals ik jou daar van verdenk nee.quote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus dat debieltje is gewoon z'n digitale alter-ego?
quote:Op maandag 23 april 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zit iig niet met een laptop vanuit een Occupy kampement te Fok!en zoals ik jou daar van verdenk nee.
Daarom campzonequote:Op maandag 23 april 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zit iig niet met een laptop vanuit een Occupy kampement te Fok!en zoals ik jou daar van verdenk nee.
Dat doen turken niet.quote:Op maandag 23 april 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, keukenrolletjes sharen met je buurmannen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom campzone![]()
Lekker 2 weken gamen op de camping
Neuh ik sta de hele dag met één arm een boom te knuffelen en met de andere te fokken.quote:Op maandag 23 april 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doeiquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ff serieus waarom mag zo'n plaatje niet?
Idd, geen tieten en geen geslachtsdelen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heb je datquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Grandpasex.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
Wat voor pic was het deze keer? Cactus weer? BBC?
Gap? Zijn jullie verdwaald in Amsterdam ofzoquote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gap? Zijn jullie verdwaald in Amsterdam ofzo
Sinterklaas die de kerstman in z'n anus neukt...dat niveau ongeveer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
Wat voor pic was het deze keer? Cactus weer? BBC?
SGP is proud of it.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ff serieus waarom mag zo'n plaatje niet? Of het smakelijk is is een tweede.
Die GGMM is er elke keer tyfussnel bij zeg. Die leest gewoon alles actief mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke wie heeft die tr gedaan
Zo erg was dat plaatje nou ook weer niet hoor
Ja maar zo snelquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die GGMM is er elke keer tyfussnel bij zeg. Die leest gewoon alles actief mee.
Daar kwam het wel op neer ja. De stoere praatjes werden iets te stoer van iedereen.quote:
Probeer 'm ff in z'n eigen taal aan te spreken, dan snapt hij 't misschien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gap? Zijn jullie verdwaald in Amsterdam ofzo
Dat was een link , geen plaatjesquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar zo snel
jorddiiii zijn plaatjes was ook al snel weg
doeidoei kleinkonijntjequote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer ja. De stoere praatjes werden iets te stoer van iedereen.Voor de rest succes en Ajax kampioen.
ja maar wel iets dat ik gemist hebquote:
Eey gap, niet zo stoer doen ouwe.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer 'm ff in z'n eigen taal aan te spreken, dan snapt hij 't misschien.
Ja, telkens 20 seconden ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar zo snel
jorddiiii zijn plaatjes was ook al snel weg
De baard kwam wel overeen met je UI...quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
eeeennn...3 minuut 21 seconden heb ik op deze reactie moeten wachten!
Sowieso, mods hier in VBL die voor dit soort dingen een ban uitdelen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die GGMM is er elke keer tyfussnel bij zeg. Die leest gewoon alles actief mee.
kut fok en zijn mods af en toequote:
Ik heb in real life alleen een paardestaart.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De baard kwam wel overeen met je UI...
beetje jammer jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso, mods hier in VBL die voor dit soort dingen een ban uitdelen.
Trieste mensen.
Ik ook, maar niet op mn hoofd/quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb in real life alleen een paardestaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |