ik heb heul geen geheugen van een olifantquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die jongen heeft het geheugen van een olifant. Als hij eenmaal een mening oppikt zal hij deze tot het einde verkondigen als de zijne verwerkt in leuke one liners.
Edit: Excuses aanvaard Steven.
Jij vindt het niet erg blijkbaar, als ik naar je broek keek op de camsessies toen..quote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als 14 jarige al actief fitnessen om erover op te kunnen scheppen
Nee maar mij hoef je niet te overtuigen ook. Ik weet allang wat ik aan je hebquote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg blijkbaar, als ik naar je broek keek op de camsessies toen..
Ja, ik dacht, ik geef ze wat privacyquote:Op maandag 23 april 2012 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Jullie zijn wel lief zo met elkaar hoor
quote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Onzin natuurlijk ik ben meer van de beastiality.
maar dat is logisch voor een konijnquote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Onzin natuurlijk ik ben meer van de beastiality.
29 jaar geleden klopt wel aardig ja, zeker in betondorpquote:Op maandag 23 april 2012 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen maar witte mensen in Amsterdam(RTL7)
Is dat niet meer 41 jaar geleden?quote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
29 jaar geleden klopt wel aardig ja, zeker in betondorp
Ik niet.quote:
Dat semi intellectuele programma? Kijk dan maar naar Cruijff, leer je meer vanquote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik niet.
Je kan beter P&W kijken trouwens. Dan word je misschien ooit nog eens een grote jongen.
Ik heb altijd eenquote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik niet.
Je kan beter P&W kijken trouwens. Dan word je misschien ooit nog eens een grote jongen.
Uhuh... niet dat het altijd hoogstaand is hoor. Een uitzending is gewoon puur afhankelijk van de gasten. Al was Pauw afgelopen week wel lekker bezig over het Duits studeren in Duitland ipv Maastrichtquote:Op maandag 23 april 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb altijd eenbij PW, de domheid...het doet gwn pijn.
Nee... ik dacht niet direct aan hoe Duitsers seks hebben bij het zien van dat filmpjequote:Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/27423/jones-is-een-aansteller
Is dat dat Zwarte Soldaten ofzo? Tijd geleden ook een keer gezien. Echt ziek. Gewoon niet voor te stellen dat er nog steeds mensen zijn die er nog volop achter staan wat er toen gebeurde.. Aan de andere kant heb je ook mensen van onze leeftijd die Hitler zo'n beetje als god zien en die hele tweede wereldoorlog romantiseren en het liefst alles nog een keer dunnetjes over zouden doen..quote:Op maandag 23 april 2012 23:23 schreef Caland het volgende:
Kenker nsb'ers op 2. Beh, heb hem al een keer gezien. Maar telkens gaat je bloed toch koken.
Op zich moet jij Stalin dan ook nog wel waarderenquote:Op maandag 23 april 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Het enige "goede" van de duitsers was dat ze zoveel russen hebben afgemaakt.
Inderdaad jaquote:Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich moet jij Stalin dan ook nog wel waarderen
En al die joden hebben afgemaaktquote:Op maandag 23 april 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Het enige "goede" van de duitsers was dat ze zoveel russen hebben afgemaakt.
Klopt ja. Merendeel zat gewoon nu nog met dezelfde gedachten als toen. Sowieso niet al te snugger volk dat zich toen aansloot bij de SS. Alleen maar lage klasse.quote:Op maandag 23 april 2012 23:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is dat dat Zwarte Soldaten ofzo? Tijd geleden ook een keer gezien. Echt ziek. Gewoon niet voor te stellen dat er nog steeds mensen zijn die er nog volop achter staan wat er toen gebeurde.. Aan de andere kant heb je ook mensen van onze leeftijd die Hitler zo'n beetje als god zien en die hele tweede wereldoorlog romantiseren en het liefst alles nog een keer dunnetjes over zouden doen..
Kan me nog wel herinneren dat er ééntje bij zat waarbij je wel iets van oprechte spijt kon merken.. En volgens mij zat er ook een bij die een goed punt maakte wat betreft Israël maar die hele gedachte erachter was superfout.
Stalinquote:Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich moet jij Stalin dan ook nog wel waarderen
Je laat een barman je plannen toch niet in de war gooien. Op zo'n moment moet je niet zo zwart wit denken en alsnog aan het flirten slaan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
Vanmiddag samen met HMF poolcafe de Blaak onveilig gemaakt. Onze intentie was de barvrouw hosselen, maar er bleek ineens een barman te zijn dus we moesten ons plan ietwat wijzigen.
Eerder die middag ff naar de training gekeken, maar er was niet zoveel te zien. Vlaar die iets langer op lange ballen oefende en Mokotjo, Tonny en Swerts die apart afwerkten op Graafland. De rest deed na het inlopen alleen een rondootje.
Uiteraard. Al was er natuurlijk ook een hoop propaganda in die tijd natuurlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Merendeel zat gewoon nu nog met dezelfde gedachten als toen. Sowieso niet al te snugger volk dat zich toen aansloot bij de SS. Alleen maar lage klasse.
Hoe was HMF in het echt?quote:Op maandag 23 april 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
Vanmiddag samen met HMF poolcafe de Blaak onveilig gemaakt. Onze intentie was de barvrouw hosselen, maar er bleek ineens een barman te zijn dus we moesten ons plan ietwat wijzigen.
Eerder die middag ff naar de training gekeken, maar er was niet zoveel te zien. Vlaar die iets langer op lange ballen oefende en Mokotjo, Tonny en Swerts die apart afwerkten op Graafland. De rest deed na het inlopen alleen een rondootje.
Is je zak nog opgezwollen?quote:Op maandag 23 april 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
Dan nog zou je verwachten dat die bejaarden nu toch wel tot inkeer zijn gekomen. Maar echt totaal niet op een enkeling na. Vond dat toch best schokkend.quote:Op maandag 23 april 2012 23:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uiteraard. Al was er natuurlijk ook een hoop propaganda in die tijd natuurlijk.
Dit dusquote:
Had 't daar druk genoeg om HMF af te weren die heftig met de keu aan het gebaren was naar een 14-jarig korfballertje dat aan iedereen vertelde dat hij met z'n pa naar de huldiging van Ajax ging.quote:Op maandag 23 april 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je laat een barman je plannen toch niet in de war gooien. Op zo'n moment moet je niet zo zwart wit denken en alsnog aan het flirten slaan.
Ik ook. Weet nog dat ik toen ook echt nog ff een tijdje stil op de bank zat toen ik het gezien had.quote:Op maandag 23 april 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog zou je verwachten dat die bejaarden nu toch wel tot inkeer zijn gekomen. Maar echt totaal niet op een enkeling na. Vond dat toch best schokkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |