quote:Op maandag 23 april 2012 21:22 schreef DonRaja het volgende:
Jol hoort gewoon met zijn ongeschoren kop in een trainingspakkie met witte sokken in badslippers bij Ado op de bank te zitten. Niet bij het beursgenoteerde Ajax.
Klopt al wordt hij bij de Spurs nog steeds onder gejuich onthaald en zijn ze bij Fulham ook zeer tevreden over hem. Blijkbaar past hij gewoon goed in de Engelse mentaliteit en moet hij daar lekker blijven.quote:Op maandag 23 april 2012 21:22 schreef DonRaja het volgende:
Jol hoort gewoon met zijn ongeschoren kop in een trainingspakkie met witte sokken in badslippers bij Ado op de bank te zitten. Niet bij het beursgenoteerde Ajax.
Hoe lees je dat nou weer? Ik vind Jol qua uitstraling beter bij Ado passen dan bij Ajax.quote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Een Feijenoorder die ADO boven Ajax verkiest. Ekte ekte zie ik alweer.
Ga jij nou maar AA Gent supporteren ofzo, ouwe belg![]()
.
Ga nou maar röti maken jij, ouwe suriquote:Op maandag 23 april 2012 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe lees je dat nou weer? Ik vind Jol qua uitstraling beter bij Ado passen dan bij Ajax.
Echt: chromosoom 21, check het je hebt er 1 te veel
Zijn kwaliteiten staan buiten kijf, ik denk dat het een mismatch was op basis van zijn karakter. En gewoon een belachelijk slecht bestuur op dat moment.quote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt al wordt hij bij de Spurs nog steeds onder gejuich onthaald en zijn ze bij Fulham ook zeer tevreden over hem. Blijkbaar past hij gewoon goed in de Engelse mentaliteit en moet hij daar lekker blijven.
Zo... die zit er flink op.quote:Op maandag 23 april 2012 21:42 schreef De_kromme het volgende:
Hehe.
http://video.sport1.nl/main/clips/27433/metta-world-peace-is-leip
Zo'n tik krijg je ongeveer van mij als je loopt te fokken. Ga je nou nog mee naar Ajacied? Ik rijd.quote:
Weet niet man. Als ik vrijdag uitga sowieso niet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zo'n tik krijg je ongeveer van mij als je loopt te fokken. Ga je nou nog mee naar Ajacied? Ik rijd.
Op vrijdag is er toch niks te beleven man. Dat is mijn chill-avondje, pokertje en een blowtje met maten.quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet man. Als ik vrijdag uitga sowieso niet.
fifa spelenquote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Op vrijdag is er toch niks te beleven man. Dat is mijn chill-avondje, pokertje en een blowtje met maten.
Deel ze aub niet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
... Ik moet echt stoppen met fucked up plaatjes bekijken... Jezus
Gamenquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
... Ik moet echt stoppen met fucked up plaatjes bekijken... Jezus
ben wel 1 van de oudere denk ik, maar jonger dan tarado en donranjaquote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Deel ze aub niet.
[..]
Gamen. Dat doe je als je 14/15 bent man, niet op onze leeftijd. Hoe oud ben je eig?
Richting de 30 alquote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben wel 1 van de oudere denk ik, maar jonger dan tarado en donranja
Gewoon consequent die -n- typen hequote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben wel 1 van de oudere denk ik, maar jonger dan tarado en donranja
sorryquote:
richting de 30 gaan we allemaalquote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Richting de 30 al? Dan betaal je mijn bier maar hahaha.
Best naar dit eigenlijk, je bent werkloos. Ik betaal wel. De overheid sponsert mij
.
Spreek voor jezelf man. Ik ben nog jong in de 20 hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sorry
[..]
richting de 30 gaan we allemaal
No spang, ik gebruik geen spytoolquote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sorry
[..]
richting de 30 gaan we allemaal
Ik ook, maar het is wel richting de 30quote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf man. Ik ben nog jong in de 20 hoor.
Ik heb wel vaker ranja getypt volgens mijquote:
Ik ben richting 20.quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is wel richting de 30
lul nietquote:
okequote:
Lievelingsdrankje?quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker ranja getypt volgens mij
met suikerrandjequote:Op maandag 23 april 2012 22:09 schreef DonRaja het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[/quote
Lievelingsdrankje?
quote:Op maandag 23 april 2012 22:09 schreef DonRaja het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[/quote
Lievelingsdrankje?
Spreekt voor zich. Steven is een ekte Fokkert.quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef napoleonfour het volgende:
ik ben 12, zoals een echte fokkert beaamt.
steven en ik zitten samen ook in de E2.quote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Spreekt voor zich. Steven is een ekte Fokkert.
Kanovinnies millitante gemodereer inquote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
die potten zijn nog erger met zeiken dan de gewone wijven
volgend jaar d1 jongenquote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven en ik zitten samen ook in de E2.
ja ik nie, ik was gezakt voor uitdoelpuntensysteem van de EUFA. Vraag 4b, Als arsenal scoort bij een stand van 1-4 door middel van een penalty telt ie dan dubbel. Ik had uiteraard nee, maar was dus jaquote:
zelfs ajacied422 weet dat tog XDquote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik nie, ik was gezakt voor uitdoelpuntensysteem van de EUFA. Vraag 4b, Als arsenal scoort bij een stand van 1-4 door middel van een penalty telt ie dan dubbel. Ik had uiteraard nee, maar was dus ja
Ik heb een sportjaarabbo bij de EUR. Ben al drie maanden niet geweestquote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Back from the gym, kom maar op jonge de_kromme ik pak je, met mijn harde biceps.
Die jongen heeft het geheugen van een olifant. Als hij eenmaal een mening oppikt zal hij deze tot het einde verkondigen als de zijne verwerkt in leuke one liners.quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zelfs ajacied422 weet dat tog XD
plus dat ie de spytool gebruiktquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die jongen heeft het geheugen van een olifant. Als hij eenmaal een mening oppikt zal hij deze tot het einde verkondigen als de zijne verwerkt in leuke one liners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |