Had 't daar druk genoeg om HMF af te weren die heftig met de keu aan het gebaren was naar een 14-jarig korfballertje dat aan iedereen vertelde dat hij met z'n pa naar de huldiging van Ajax ging.quote:Op maandag 23 april 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je laat een barman je plannen toch niet in de war gooien. Op zo'n moment moet je niet zo zwart wit denken en alsnog aan het flirten slaan.
Ik ook. Weet nog dat ik toen ook echt nog ff een tijdje stil op de bank zat toen ik het gezien had.quote:Op maandag 23 april 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog zou je verwachten dat die bejaarden nu toch wel tot inkeer zijn gekomen. Maar echt totaal niet op een enkeling na. Vond dat toch best schokkend.
HMF had sterke verhalen dat hij een keutje op je noten heeft gestoot.quote:Op maandag 23 april 2012 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want lees verhaal barvrouw niet aanwezig.
Inderdaad.. dat je nu niet er anders over denkt is schokkend. Dat je toen in die tijd er aan mee deed, tja, het is ook de situatie natuurlijk, kill or be killed waarschijnlijk. Kan me voorstellen dat veel mensen daar gedwongen aan mee werken om hun gezin veilig te houden oid.quote:Op maandag 23 april 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog zou je verwachten dat die bejaarden nu toch wel tot inkeer zijn gekomen. Maar echt totaal niet op een enkeling na. Vond dat toch best schokkend.
Die vent die trots was dat hij Hitler een hand had geschud (zoiets was het, alweer een tijdje terug.)quote:Op maandag 23 april 2012 23:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ook. Weet nog dat ik toen ook echt nog ff een tijdje stil op de bank zat toen ik het gezien had.
Heb het nu ook weer ff opgezet, krijg gelijk al weer koude rillingen van die idioten.
HMF zou zich beter wat meer concentreren op die witte bal die hij zeker 25 keer in de pocket schoot en 2 keer van de tafel kegelde.quote:Op maandag 23 april 2012 23:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
HMF had sterke verhalen dat hij een keutje op je noten heeft gestoot.
Mwah. Het waren vooral laaggeschoolde jongeren van het platteland (waar de nsb groot was toentertijd) die zin hadden in een verzetje.quote:Op maandag 23 april 2012 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. dat je nu niet er anders over denkt is schokkend. Dat je toen in die tijd er aan mee deed, tja, het is ook de situatie natuurlijk, kill or be killed waarschijnlijk. Kan me voorstellen dat veel mensen daar gedwongen aan mee werken om hun gezin veilig te houden oid.
Sowieso dat jullie keihard geroddeld hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon normaal. Nogmaals, prima kerel.
quote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF zou zich beter wat meer concentreren op die witte bal die hij zeker 25 keer in de pocket schoot en 2 keer van de tafel kegelde.
Over?quote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Sowieso dat jullie keihard geroddeld hebben
Pijpt ie net zo goed als ie zuigt in topicsquote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF zou zich beter wat meer concentreren op die witte bal die hij zeker 25 keer in de pocket schoot en 2 keer van de tafel kegelde.
quote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tof man. Wellicht volgende keer een VBL-meet.quote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon normaal. Nogmaals, prima kerel.
Je was 28 he?quote:Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pijpt ie net zo goed als ie zuigt in topics
Als jullie normaal zijn geen problemen mee. Mafkezen mogen wegblijven wmb.quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tof man. Wellicht volgende keer een VBL-meet.
Neequote:
Ajacied422 kan zaterdag kampioen wordenquote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jullie normaal zijn geen problemen mee. Mafkezen mogen wegblijven wmb.
quote:Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pijpt ie net zo goed als ie zuigt in topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |