Meer mag ook hoor. Maar ik heb 't idee dat de meeste users hier vrij normaal zijn en geen problemen met dit soort eisen zullen hebben.quote:
Ik neuk louter hoeren.quote:Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer mag ook hoor. Maar ik heb 't idee dat de meeste users hier vrij normaal zijn en geen problemen met dit soort eisen zullen hebben.
Ik ben autistisch. Buiten mijn veilige haven (kamer en PC) durf ik geen enkel meisje/vrouw te benaderen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer mag ook hoor. Maar ik heb 't idee dat de meeste users hier vrij normaal zijn en geen problemen met dit soort eisen zullen hebben.
Dat weten we Smoof, dat hoef je niet te herhalen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben autistisch. Buiten mijn veilige haven (kamer en PC) durf ik geen enkel meisje/vrouw te benaderen.
Dit serieus nemen duidt al op autistisch gedrag.quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik voldoe maar toch.. eisen stellendude you like me or you don't.
Daarom moet je altijd die bitches naar jou laten komen, de auti excuus werkt goed in dat geval.quote:Op maandag 23 april 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben autistisch. Buiten mijn veilige haven (kamer en PC) durf ik geen enkel meisje/vrouw te benaderen.
idd, en alsof hmf zo normaal isquote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit serieus nemen duidt al op autistisch gedrag.
Dus ik ben niet welkom?quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit serieus nemen duidt al op autistisch gedrag.
Alsof ik een uitnodiging nodig hebquote:
Liever in een ander bed man. Dan kun je weg wanneer je wil.quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd die bitches naar jou laten komen, de auti excuus werkt goed in dat geval.
Lekker in je eigen bed neuken
quote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn tenminste 3 keer blij, als je komt, als je komt en als je gaat
Ik zeg altijd na een uur of 3 dat ik ze zat ben en dat ze de bus eens moeten opzoeken.quote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liever in een ander bed man. Dan kun je weg wanneer je wil.Donderdag nog toegepast.
Dus dat is de definitie van normaal, als jij degene gezien hebtquote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben volgens mij de enige hier die 'm in real life heeft ontmoet dus: Ja.
Je loopt normaliter ook bij besloten feestjes naar binnen?quote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ik een uitnodiging nodig heb
En als je komt en je komt niet, moet je ook gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn tenminste 3 keer blij, als je komt, als je komt en als je gaat
Wat doe je dan in die overige 2 uur en 58 minuten?quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg altijd na een uur of 3 dat ik ze zat ben en dat ze de bus eens moeten opzoeken.
Dus dat debieltje is gewoon z'n digitale alter-ego?quote:Op maandag 23 april 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben volgens mij de enige hier die 'm in real life heeft ontmoet dus: Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |