Is dat niet bijna voor elke club uit die competitie ?quote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef DonRaja het volgende:
Support your locals zuigt als je uit de buurt van Tilburg komt... Kom op man, Willem II?
Prima dan toch? Als je ook je local maar een warm hart toedraagt. In de tijden van het Zuiderpark had je prima een SCC kunnen nemen, als je er zo dichtbij woont. Verder valt dat volk echt wel mee, we zijn eigenlijk gewoon lieverdjes man. Dat dagjesvolk in de ArenA word je namelijk ook niet echt vrolijk vanquote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik support ze ook wel hoor...Wel is overwogen om een seizoenskaart te kopen maar dan zit ik weer in dat stadion en dan zie ik dat paupervolk om me heen en verlang ik terug naar de Arena.
Overmars kon alleen maar rennenquote:Op maandag 23 april 2012 20:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Omdat ik als klein jochie Overmars over de TV zag rennen en meteen betoverd was.
Dit is serieus een van m'n vroegste herinneringen.
Zelfs in de eredivisie met CL was het niks.quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat niet bijna voor elke club uit die competitie ?
Huidige stadion is wel ruim een km verder dan het Zuiderpark op de fiets. Nu is het 8,4 ipv 7 +-quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima dan toch? Als je ook je local maar een warm hart toedraagt. In de tijden van het Zuiderpark had je prima een SCC kunnen nemen, als je er zo dichtbij woont. Verder valt dat volk echt wel mee, we zijn eigenlijk gewoon lieverdjes man. Dat dagjesvolk in de ArenA word je namelijk ook niet echt vrolijk van.
Homoquote:Op maandag 23 april 2012 20:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Omdat ik als klein jochie Overmars over de TV zag rennen en meteen betoverd was.
Dit is serieus een van m'n vroegste herinneringen.
Woonde niet dichtbij het Zuiderpark, wel dichtbij dat Kyocera stadion.quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima dan toch? Als je ook je local maar een warm hart toedraagt. In de tijden van het Zuiderpark had je prima een SCC kunnen nemen, als je er zo dichtbij woont. Verder valt dat volk echt wel mee, we zijn eigenlijk gewoon lieverdjes man. Dat dagjesvolk in de ArenA word je namelijk ook niet echt vrolijk van.
Vanuit Delft is het prima aan te fietsen man. Ik snap dat je geen (S)CC neemt, maar je kan prima een paar wedstrijden meepikken die in de vrije verkoop gaan toch? Er zijn zo vaak acties voor vijf of tien euro. Gewoon even de site in de gaten houden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huidige stadion is wel ruim een km verder dan het Zuiderpark op de fiets. Nu is het 8,4 ipv 7 +-. Nee maar serieus ik vind Ado serieus een leuke club, Ajax alleen 100x keer leuker.
Wellicht nog nooit in het Kyocera Stadion geweest ook. Wat een lul ben je ook, eerst tattoo's van mijn neef posten en me nu naar Ado lokken.quote:Op maandag 23 april 2012 20:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vanuit Delft is het prima aan te fietsen man. Ik snap dat je geen (S)CC neemt, maar je kan prima een paar wedstrijden meepikken die in de vrije verkoop gaan toch? Er zijn zo vaak acties voor vijf of tien euro. Gewoon even de site in de gaten houden.
Leuk sfeertje, nog goed bier voor ¤2,50. Je kan desnoods ook nog de tram/bus nemen naar het stadion, ga je daarna meteen de stad in.
Hahahaha, waren er niet ooit geruchten dat Overmars homo zou zijn?quote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, jij was betoverd door een rennende Overmars. De kast is open, kom eruit...
Ik negeer die gast tegenwoordig. Gaat prima zo.quote:Op maandag 23 april 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
Stiekem wil de_kromme ook dat HMF gewoon blijft deze maand, wie moet hij anders pesten?
Haha, je mag best een keer mee met mij en wat maten hoor. Heerlijk man, gewoon lekker een wedstrijdje ADO kijken, schreeuwen, bier drinken en daarna de stad in. Ik hou ervanquote:Op maandag 23 april 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht nog nooit in het Kyocera Stadion geweest ook. Wat een lul ben je ook, eerst tattoo's van mijn neef posten en me nu naar Ado lokken.
Daarom, kan hij gewoon blijven.quote:Op maandag 23 april 2012 20:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik negeer die gast tegenwoordig. Gaat prima zo.
ja dan moet ie dat soort uitspraken maar niet doen hoorquote:
Dat is waar, maar zonder hmf voelt het zo leeg hier.quote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dan moet ie dat soort uitspraken maar niet doen hoor
Sinds altijd.quote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Sinds wanneer verdedig jij die gast?
Het is in elk geval een uitstekend zakenman gebleken. Of hij her en der wat heeft/is geboelt weet ik niet.quote:Op maandag 23 april 2012 20:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hahahaha, waren er niet ooit geruchten dat Overmars homo zou zijn?
Overmars deed wel meer dan rennen alleen hoor
Adoreer hier De_Kromme _O_quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef De_kromme het volgende:
Jij verdedigt mij nooit trouwens GGMM, dat was Happel.
Nu ben je een fok bekendheid krijg je al vreemde DM's?quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef De_kromme het volgende:
Wtf, al 118 posts in dat adoratie-topic. Er zijn veel mensen die niks te doen hebben daar in ONZ, ofniet?
Jij verdedigt mij nooit trouwens GGMM, dat was Happel.
Ik ben sowieso al een Fok! bekendheid man.. Gelukkig nog geen DM's. Daar antwoord ik ook niet op btw.quote:Op maandag 23 april 2012 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu ben je een fok bekendheid krijg je al vreemde DM's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |