quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
De dag dat De_Kromme een naamtopic krijgt is de dag dat ik stop met Fok!ken voor een maand.
Crewbash banquote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie ben jij? Je kent me niet eens man, kut mod.
Meid toch. Maar als ik je niet ken ben je vast geen adoratie waard, dus nog steeds nee.quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie ben jij? Je kent me niet eens man, kut mod.
quote:
maakt niet uit want schijnbaarquote:
quote:
Ik hou Fok! draaiende man. Heel VBL en UVT neem ik op sleeptouw. En wat doe jij voor Fok!? Juist, niks.quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meid toch. Maar als ik je niet ken ben je vast geen adoratie waard, dus nog steeds nee.
Ik modereer.quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik hou Fok! draaiende man. Heel VBL en UVT neem ik op sleeptouw. En wat doe jij voor Fok!? Juist, niks.
Niks mis met notesquote:Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik modereer.Jij maakt 7 posts per dag en verzamelt notes.
_!
ooh shoot we got a badguy over here.quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik hou Fok! draaiende man. Heel VBL en UVT neem ik op sleeptouw. En wat doe jij voor Fok!? Juist, niks.
Voetbal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voetbal.VrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bad guy? Vind jij het 'bad' als ik heel UVT en VBL draaiende hou?quote:
Iemand moet het doen, toch? En je mag mij notes niet inkijken als je mij niet kent, nare mod ben jij.quote:Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik modereer.Jij maakt 7 posts per dag en verzamelt notes.
_!
[..]
Voetbal.wacht je vergeet de opmerkingen met 22 man achter een bal aanrennen terwijl het met 20 man is die rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Inderdaad, wil ik ook niks mee te maken hebben.quote:
[..]
Voetbal.Nee joh, buitenbeentjes moeten er ook zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wacht je vergeet de opmerkingen met 22 man achter een bal aanrennen terwijl het met 20 man is die rennen
Voor jou maak een uitzondering natuurlijk schatjequote:
Nogmaalsquote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef De_kromme het volgende:
Wat moeten al die kut mods hier? OT please.
Nee.quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef De_kromme het volgende:
Wieberenquote:Op maandag 23 april 2012 20:37 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik heb geen kromme maar wel een stijve
[ afbeelding ]
Homo?quote:Op maandag 23 april 2012 20:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, wil ik ook niks mee te maken hebben.
Ik nam het juist voor je op, pestkop.quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef De_kromme het volgende:
Ik kom daar nooit man wou gewoon mijn notes zien.,quote:Op maandag 23 april 2012 20:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een Fok! abbo hebben. Jij bent zeker vriendjes met Dr.Mikey?
Nee, ik mag hem eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 23 april 2012 20:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een Fok! abbo hebben. Jij bent zeker vriendjes met Dr.Mikey?
Dr.Mikey niet mogenquote:Op maandag 23 april 2012 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik mag hem eerlijk gezegd niet.
Niet geheel onvoorspelbaar eigenlijkquote:
Echt he, ik spaar zequote:
En, was het de moeite waard? Ik heb zo mijn connecties op mijn notes in te zien gelukkigquote:Op maandag 23 april 2012 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit man wou gewoon mijn notes zien.,
Naja ga niet haten manquote:Op maandag 23 april 2012 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik mag hem eerlijk gezegd niet.
Komt niet eens in de buurt van mijn 329quote:
Vrouwen.quote:
Wat is er mis met mij?quote:
Ik zou graag zien dat ik ze kan resetten.,quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En, was het de moeite waard? Ik heb zo mijn connecties op mijn notes in te zien gelukkig.
What the fuckquote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt van mijn 329
Ik ben voornamelijk hard genaaid door sjimz, die hier een tijd lang mod was op VBL. Hij heeft mij echt voor alles en nog wat genote.quote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat ik ze kan resetten.,
paar maarquote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
What the fuck.. Hoeveel bans heb jij wel niet gehad?
Jij staat dan ook in de top 10.quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt van mijn 329
quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meid toch. Maar als ik je niet ken ben je vast geen adoratie waard, dus nog steeds nee.
Serieusquote:
Okequote:
Nou ja zeg, daar gaat het gezamenlijk front.quote:
Gordon.quote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke
beetje relnicht a la gorden ben je hoor
Pure gok, er is geen top 10.quote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waar kan je die zien? En hoeveel heb ik er?
Er zijn maar weinig users met 300+ notes, hij staat echt wel in de top 10, ook al is die er niet.quote:
Korfbal kan me ook geen ruk schelen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Voor de homo's in dit topic
Ajacied422 kan zaterdag kampioen worden
Daarom.quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig users met 300+ notes, hij staat echt wel in de top 10, ook al is die er niet.
jij bent een nicht, geen homoquote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Korfbal kan me ook geen ruk schelen.
quote:
ja ik ben toch nog bezig met sparenquote:
Sta ik in de top 100?quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig users met 300+ notes, hij staat echt wel in de top 10, ook al is die er niet.
natte nichtquote:
Als ik mijn notes teruglees vind ik mezelf soms engquote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
What the fuck.. Hoeveel bans heb jij wel niet gehad?
[..]
Ik ben voornamelijk hard genaaid door sjimz, die hier een tijd lang mod was op VBL. Hij heeft mij echt voor alles en nog wat genote.
Vraagje aan de mods: hoeveel % van de notes zijn van sjimz?
Allang antwoord gegeven doos.quote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn priemende vragen. En je bent het met me eens zie ik.
ze was echt gruwlijk nat plaatje duurd nu niet lang meerquote:
Welk gezamenlijk front? GGMM en ik bedoel je? Die is er gewoon hoor, geen zorgen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja zeg, daar gaat het gezamenlijk front.
Tegen het Rezime ingaan.quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welk gezamenlijk front? GGMM en ik bedoel je? Die is er gewoon hoor, geen zorgen.
Ik kom nooit in UVT en KLB, hoe moet ik hem dan kennen?quote:
een keer in vbl komenquote:Op maandag 23 april 2012 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom nooit in UVT en KLB, hoe moet ik hem dan kennen?
Gewoon, van FOK!. En gewoon meelezen in fora, vooral VBL, altijd lol.quote:Op maandag 23 april 2012 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom nooit in UVT en KLB, hoe moet ik hem dan kennen?
quote:
Voetbal kan me aan mijn achterste oxideren.quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon, van FOK!. En gewoon meelezen in fora, vooral VBL, altijd lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |