quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
De dag dat De_Kromme een naamtopic krijgt is de dag dat ik stop met Fok!ken voor een maand.
Crewbash banquote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie ben jij? Je kent me niet eens man, kut mod.
Meid toch. Maar als ik je niet ken ben je vast geen adoratie waard, dus nog steeds nee.quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie ben jij? Je kent me niet eens man, kut mod.
quote:
maakt niet uit want schijnbaarquote:
quote:
Ik hou Fok! draaiende man. Heel VBL en UVT neem ik op sleeptouw. En wat doe jij voor Fok!? Juist, niks.quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meid toch. Maar als ik je niet ken ben je vast geen adoratie waard, dus nog steeds nee.
Ik modereer.quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik hou Fok! draaiende man. Heel VBL en UVT neem ik op sleeptouw. En wat doe jij voor Fok!? Juist, niks.
Niks mis met notesquote:Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik modereer.Jij maakt 7 posts per dag en verzamelt notes.
_!
ooh shoot we got a badguy over here.quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik hou Fok! draaiende man. Heel VBL en UVT neem ik op sleeptouw. En wat doe jij voor Fok!? Juist, niks.
Voetbal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |