Er zijn maar weinig users met 300+ notes, hij staat echt wel in de top 10, ook al is die er niet.quote:
Korfbal kan me ook geen ruk schelen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Voor de homo's in dit topic
Ajacied422 kan zaterdag kampioen worden
Daarom.quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig users met 300+ notes, hij staat echt wel in de top 10, ook al is die er niet.
jij bent een nicht, geen homoquote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Korfbal kan me ook geen ruk schelen.
quote:
ja ik ben toch nog bezig met sparenquote:
Sta ik in de top 100?quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig users met 300+ notes, hij staat echt wel in de top 10, ook al is die er niet.
natte nichtquote:
Als ik mijn notes teruglees vind ik mezelf soms engquote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
What the fuck.. Hoeveel bans heb jij wel niet gehad?
[..]
Ik ben voornamelijk hard genaaid door sjimz, die hier een tijd lang mod was op VBL. Hij heeft mij echt voor alles en nog wat genote.
Vraagje aan de mods: hoeveel % van de notes zijn van sjimz?
Allang antwoord gegeven doos.quote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn priemende vragen. En je bent het met me eens zie ik.
ze was echt gruwlijk nat plaatje duurd nu niet lang meerquote:
Welk gezamenlijk front? GGMM en ik bedoel je? Die is er gewoon hoor, geen zorgen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nou ja zeg, daar gaat het gezamenlijk front.
Tegen het Rezime ingaan.quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welk gezamenlijk front? GGMM en ik bedoel je? Die is er gewoon hoor, geen zorgen.
een keer in vbl komenquote:Op maandag 23 april 2012 20:49 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik kom nooit in UVT en KLB, hoe moet ik hem dan kennen?
Gewoon, van FOK!. En gewoon meelezen in fora, vooral VBL, altijd lol.quote:Op maandag 23 april 2012 20:49 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik kom nooit in UVT en KLB, hoe moet ik hem dan kennen?
quote:
Voetbal kan me aan mijn achterste oxideren.quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon, van FOK!. En gewoon meelezen in fora, vooral VBL, altijd lol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |