Daar zou ik die afgetrainde mannen voor moeten zien, heb je pics?quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vanavond naar afgetrainde mannen in Speedo's gekeken, ben ik nu homo?
Nee, imagination only!quote:Op zondag 22 april 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zou ik die afgetrainde mannen voor moeten zien, heb je pics?
Prrrrrrrrquote:
Het had wel wat!!quote:Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
-Vaduz-
Hoogstens ben je nu een biboy!
geile groet van tante tineke!
Ja soms ervaar ik dat ook zoquote:
Ik heb alles gezien wat de provincie te bieden heeft.quote:Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef Renesite het volgende:
Vaduz, weet je nog? Naar Groningen centraal?![]()
Haha, hoezo?quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Er ligt hier een Linda op een kastje, ik moet nu vreemd genoeg aan Patrique denken?
Wifi-button ff indrukken!quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
JONGENS, jullie lijden me af...
ik moet nog 2 vragen beantwoorden..
doe er al bijna... 12 uur over
quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien wat de provincie te bieden heeft.
Ja, en groot dat ie is!quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien wat de provincie te bieden heeft.
quote:Schrijf op: Wat betekent dit (zie onder terugblikken) en wat leer ik hieruit? Wat betekende dit voor de ander? Wat heb ik ontdekt? Wat veranderde er?
Geen idee, zie hem liggen en denk 'ah ja, die had ik gekregen, straks meenemen naar boven om nog te lezen in bed.......Ah Patriqje'quote:
HIIIIquote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, zie hem liggen en denk 'ah ja, die had ik gekregen, straks meenemen naar boven om nog te lezen in bed.......Ah Patriqje'
quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe maar niet. Mag ik het weer fixen
quote:
*scrolt terug*quote:
Heb ook een punt voor hem geschreven in 2 minuten. Terwijl hij 12 uur erover doetquote:
Ik heb een krappe 11 uur staan klussen, come on, neem het stokje over! Arbeiten!quote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja
normaal tik ik het in een uurtje weg.. maar vandaag lukt t niet
Lazy sundayquote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ook een punt voor hem geschreven in 2 minuten. Terwijl hij 12 uur erover doet
Inspiratie.. leuk woord, het hebben is een ander gevalquote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja
normaal tik ik het in een uurtje weg.. maar vandaag lukt t niet
Dat was de klingelmeneerquote:Op zondag 22 april 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Gebalde vuisten ook nogBOEJAHAKAAAAAAAA
HuhuhuH!!!quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Inspiratie.. leuk woord, het hebben is een ander geval
Geen idee wat dat is, maar het klinkt bijna spannendquote:
Als hij op het goede moment klingelt met zijn belletje(voor het openen van een koffer) kan hij 50.000 krijgen. Wat nu dus het geval wasquote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar het klinkt bijna spannend
Ah!quote:Op zondag 22 april 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als hij op het goede moment klingelt met zijn belletje(voor het openen van een koffer) kan hij 50.000 krijgen. Wat nu dus het geval was
Dat is een hetero die het opgegeven heeft bij de vrouwen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
En die in het blauwe overhemd, die telkens in beeld is, is zijn vriend...
BAH, HOMO'S!quote:Op zondag 22 april 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
En die in het blauwe overhemd, die telkens in beeld is, is zijn vriend...
Daar gaat zelfs mijn gaydar op afquote:Op zondag 22 april 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die Thijs Willekes(?), is die homo eigenlijk? Dat vind ik best een aantrekkelijk hapje![]()
Jaquote:Op zondag 22 april 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die Thijs Willekes(?), is die homo eigenlijk? Dat vind ik best een aantrekkelijk hapje![]()
Ja kon ook haast niet anders, alles wat met haar-make-up poedert dat is geen heteroquote:
Ik merk het, goeieavond Lutje!quote:
Doe mij Leco maarquote:Op zondag 22 april 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja kon ook haast niet anders, alles wat met haar-make-up poedert dat is geen hetero
Dat kan je vader zijn!quote:
Niet dat het geen hapje isquote:
Nee..quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Pat, heb jij je wenkbrauwsels wel eens geëpileerd?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee..Die van mij zijn ook niet super zichtbaar
Leco en Maik schelen niet eens veel denk ikquote:
Dat kijk ik nietquote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pat, is Vincent van TUDB homo?? mijn gaydar hapert..
PICS voor PISC!quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet dat het geen hapje is
Mijn nieuwe grote liefde is Gustavo, de nieuwe Michel Telo zeg maar
Kijk je TUDB???quote:Op zondag 22 april 2012 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Vincent homo is.
Die Lima met die potentiele zomerhit(te)?quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet dat het geen hapje is
Mijn nieuwe grote liefde is Gustavo, de nieuwe Michel Telo zeg maar
afgaande op die foto zou ik zeggen JA.. op andere foto's...quote:
Gewoon nietquote:Op zondag 22 april 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leco en Maik schelen niet eens veel denk ik![]()
Maar vertel, die gaydar, je ziet het normaal niet zo snel?
Thanks!quote:
Joah! Een half uurtje clipjes van die dude kijken en ik verwarm half Nederland hoorquote:Op zondag 22 april 2012 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Lima met die potentiele zomerhit(te)?
Oke, ik denk dat je maar voor Thijs moet gaan Lut! Al voelt dat iets vreemd qua leeftijdquote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon nietDenk dat ik er geen heb of zo
En pic voor Pisc (hier is 't net een kindje, op bewegende beelden is hij *rawr*)
[ afbeelding ]
Justin Bieber die door de jaren heen iets meer gevochten heeft in de zandbak.quote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon nietDenk dat ik er geen heb of zo
En pic voor Pisc (hier is 't net een kindje, op bewegende beelden is hij *rawr*)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah! Een half uurtje clipjes van die dude kijken en ik verwarm half Nederland hoor
quote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah! Een half uurtje clipjes van die dude kijken en ik verwarm half Nederland hoor
Hahahaquote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat je maar voor Thijs moet gaan Lut! Al voelt dat iets vreemd qua leeftijd
Zou ik hem ook ergens van moeten kennen?
Hij moet nog echt op gang komen!! Maar wordt wel een echte hit.quote:Op zondag 22 april 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Van de kneiter van een hit () Lambade (Tche rche rere) misschien, komt wel es op de radio
Oke, zal m'n oren eens open houden morgen!quote:Op zondag 22 april 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Van de kneiter van een hit () Lambade (Tche rche rere) misschien, komt wel es op de radio
Wat een kutnummer is datquote:Op zondag 22 april 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha![]()
En is nog een plak van pak m beet 0,5 cmquote:Op zondag 22 april 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin een beetje in te storten, kan ik nog een brownie bij Patrique komen halen?
Daar doen we het voor!quote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En is nog een plak van pak m beet 0,5 cm
Denk je ff in dat het dertig graden is en je aan het zwembad ligt.. Wordt t al beter?quote:
Ik vind het te vergelijken met dat Morsa, morsa nummer van de afgelopen weken. Ik hoop zooooooooo dat het niet net zo gaat scorenquote:Op zondag 22 april 2012 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk je ff in dat het dertig graden is en je aan het zwembad ligt.. Wordt t al beter?
En anders gewoond dat liedje dat k net postte
Gaat ie wel doen Benny.quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het te vergelijken met dat Morsa, morsa nummer van de afgelopen weken. Ik hoop zooooooooo dat het niet net zo gaat scoren
Morsa?quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het te vergelijken met dat Morsa, morsa nummer van de afgelopen weken. Ik hoop zooooooooo dat het niet net zo gaat scoren
Ai se eu te pego, dat was ook tofquote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik het hoofd vergeet en er een sixpack bij zit? Mowah ja!quote:Op zondag 22 april 2012 22:33 schreef Lutte het volgende:
Denk je ff in dat het dertig graden is en je aan het zwembad ligt.. Wordt t al beter?
Ik ken het gevoel. Maar ik ga slapen. Laatste 48 uur 4 uur slaap. En mijn hoofd is weer eens van slag door het tijdsverschilquote:Op zondag 22 april 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin een beetje in te storten, kan ik nog een brownie bij Patrique komen halen?
Hahahaquote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik het hoofd vergeet en er een sixpack bij zit? Mowah ja!
Toevallig weer een meisje, misschien ook nog een Benny maisjuh?quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe is leuker...
sowieso Carly Rae Jepsen
Dat is alweer een tijdje geleden toch?quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je was flink Ewbank aan het luisteren zag ik. Is ie echt zo tof, d'r cd?
Ja, kan paar weken zijn. Dit was je Jepsen-week?quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden toch?
Ik vind het wel een van de betere ex-talentenjachtdeelnemersalbums...
quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Maar ik ga slapen. Laatste 48 uur 4 uur slaap. En mijn hoofd is weer eens van slag door het tijdsverschil
Oke dan glij ik wel meequote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha
Voor de mannelijke versnaperingen wordt gezorgd of course
Ik denk het welquote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, kan paar weken zijn. Dit was je Jepsen-week?
En ok, toch eens een kans geven.
Nog een weekje toch?quote:Op zondag 22 april 2012 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
en meisjes jungle, en bloedverwanten, en en en ...
vakantie nodig om alles terug te zien!
Tie?quote:Op maandag 23 april 2012 00:51 schreef iBenny het volgende:
Rene, ik begrijp je 3 letterwoord niet...
Euhhhhhhh weet niettt omschrijf?quote:Op maandag 23 april 2012 00:51 schreef iBenny het volgende:
Rene, ik begrijp je 3 letterwoord niet...
Wat een heerlijk vooruitzicht Lut! En succes met herkansenquote:Op maandag 23 april 2012 07:53 schreef Lutte het volgende:
morgen nog drie vakken en dan gewoon nooit meer les
nope, geen Tquote:Op maandag 23 april 2012 00:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tie?
Die begrijpt een collega van mij na 56 potjes ook niet
quote:Op maandag 23 april 2012 06:46 schreef Pisces29 het volgende:
Patrique tekent een duidelijk meisje maar doet er nog een setje tieten bij voor de extra
Nee!quote:Op maandag 23 april 2012 08:37 schreef iBenny het volgende:
[..]!
Ik heb jou niet bij Draw something he?
Spannendquote:
als het goed is ben je nu voetgetoegdquote:Op maandag 23 april 2012 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee!
Toevoegen kan als je zin hebt, ik twijfel even over m'n username (mobiel ligt niet hier), ik geloof dat het pisces . 29 is.![]()
doen jullie dat klassikaal?quote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.......
10.30-13.30 3 hoorcolleges, daarna nog ff 2 uurtjes slb... vorig blok doornemen met de klas enzo
Ganz toll Benny!quote:Op maandag 23 april 2012 09:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
als het goed is ben je nu voetgetoegd
Goed; de catering van Bakker Bartrique!quote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. zeggen wat we slecht vonden, wat we goed vonden.. etc
Heb je de Ka-tering al gezien?quote:Op zondag 22 april 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga buch en van god los maar eens terugkijken!
wij moeten dat anoniem via een enquetesite doenquote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. zeggen wat we slecht vonden, wat we goed vonden.. etc
Maar zo eentje die wel op het eind vraagt naar je leeftijd en woonplaats zekerquote:Op maandag 23 april 2012 09:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
wij moeten dat anoniem via een enquetesite doen
nee, dat niet. Wel aan het begin in welke klas je zit. Meestal zet ik bij de open vragen op het eind wel mijn naam. Gewoon omdat ik het onzin vind dat het anoniem moet zijnquote:Op maandag 23 april 2012 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zo eentje die wel op het eind vraagt naar je leeftijd en woonplaats zekerOf toch nog wel echt anoniem?
Wij moesten beide.quote:Op maandag 23 april 2012 09:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
wij moeten dat anoniem via een enquetesite doen
Broer doet het nu, telt dat ook?quote:Op maandag 23 april 2012 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ga ik altijd voor naar zo'n handige buitenlander.
Welk accent tracht je nu te immiteren?quote:
Nicequote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef Lutte het volgende:
Scheikunde toch verbeterd! Van een 4,7 naar een 5,0 ja ja
quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik een allesbeslissende toets niet gehaald heb.. en moet stoppen met de studie..
Al mag ik dit van Rene niet zeggen.. ik heb het toch gezegd
Nietesquote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik een allesbeslissende toets niet gehaald heb.. en moet stoppen met de studie..
Al mag ik dit van Rene niet zeggen.. ik heb het toch gezegd
Zo snel al je cijferquote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef Lutte het volgende:
Scheikunde toch verbeterd! Van een 4,7 naar een 5,0 ja ja
Toetsen zijn al geweest en kan er niks meer aan doen..quote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je roept zo een jinx over jezelf afen dat moet je niet doen.
quote:Omdat ik denk dat als je een crimineel vermoord, hij maar een keer boet voor zijn daad. Als hij levenslang in de gevangenis moet zitten, boet hij levenslang.
Maar je hebt het vast gehaaldquote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toetsen zijn al geweest en kan er niks meer aan doen..
Ach zijn we dan saampies zielig, want heb vrijdag ook een tentamen verknald, gelukkig hangt daar geen studieadvies vanaf..quote:
Joahquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo snel al je cijfer?
Is toch wat beter
Geen flauw ideequote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand een beetje een goede, makkelijk-engelse vertaling van deze zin?
[..]
Een dat/als constructie is fout en 'vermoordt' moet met een tquote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem vandaagquote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen maar 1 uurtjes hoorcollege.. ik twijfel nog..
Nou, een ding scheelt.. het is in het engels, niet in het nederlands, dan nog, het zou een presentatie zijnquote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een dat/als constructie is fout en 'vermoordt' moet met een t![]()
Voor Engels moet je niet bij mij zijn
quote:Because I think that when a criminal is getting killed because of his deed he is only getting a punishment once. A criminal is getting a worser punishment when he's getting lifelong
I think that when you kill a criminal, he will be punished for his actions only once. If he gets life sentence, he has to pay his whole life.quote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
2x because in een zin mag niet volgens mijquote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar mijn vriendj0n heeft al een sexy vertaling gemaakt!
[..]
Dan haal ik gewoon die eerste wegquote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
2x because in een zin mag niet volgens mij
Ja hoor!quote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Krijg ik nu een soesje van Bakker Patrique?
Alrighty!quote:
Ah! Nou heb jij ook strafpunten!quote:
Lifelong? Life sentence is het.quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar mijn vriendj0n heeft al een sexy vertaling gemaakt!
[..]
Hier ben ik alquote:
Ja!quote:
Wat een snelheid, wat een snelheid!quote:
Ohja. Die mag er wel bij inderdaadquote:Op maandag 23 april 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja!![]()
En een extra s bij suffer en hij kan mee met Patriekje!
Hij bleef hangen in je SSSSSSssssnelheidquote:
Daar zullen we het maar op houden jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij bleef hangen in je SSSSSSssssnelheid
Alles behalve forumquote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zero, kun jij ook TT's bewerken of echt alleen frontpage?
Ah oke!quote:
Sinds die op de DPS zit wel.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Liedjes voor dikke mensen
Hoofd,
Schouders,
Vetrol 1
Vetrol 2
Hoofd,
Schouders,
Vetrol 1
Vetrol 2
Ogen,
Oren,
Tering, wat een reet
Hoofd,
Schouders,
Vetrol 1
Vetrol 2
quote:Op maandag 23 april 2012 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag de tweet van Tim, het kwam me bekend voor, toen keek ik terug und tadaa
No way, ik heb hem gelezenquote:
Zoietsquote:Op maandag 23 april 2012 22:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Noes![]()
[..]
heb jij dan 400 strafpunten?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens haat ik de ING ook sinds vandaag, wat een klantonvriendelijke hoer had ik aan de lijn zeg!
Hey gozâh!quote:
Ik deed een dansje met een natte bips op de fietsquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En hebben we allemaal zin in het 16.21 uur momentje?
Dansje op de tafel!
Hoe komt dat Benny?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:12 schreef iBenny het volgende:
Maar mooie dingen... ik zit al de hele dag met Dora's rugzak in mijn kop
Schup dr in dr k.... neee ,, das niet netjesquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik heb hem al een paar weken in mijn kop. Ik geeft mijn vriendin de schuld
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Schup dr in dr k.... neee ,, das niet netjes
Yupquote:Kom je nog steeds 24 mei?
Oh.. en hoe ga je dan aan slaapplaats komen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog een maandje toch?
Ik denk sowieso dat ik pas de dag ervoor/zelf het best kan beslissen
Je bed is groot genoegquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. en hoe ga je dan aan slaapplaats komen?
Ik verzin wel watquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. en hoe ga je dan aan slaapplaats komen?
Lekkerrrrquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:52 schreef Lutte het volgende:
Mmm vakantie
Oké morgen nog ff naar school en moet de hele vakantie lerenMaar daar gaat het niet om!
e vocequote:
Bij C hadden ze inderdaad beter kunnen invullen: Ik eet geen vlees..quote:Op woensdag 25 april 2012 00:09 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie poll. Antwoord C it is
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, dingen uitzoeken over de CAO van de Koek- en Zoetwarenfabrieken!
Ah zoquote:Op woensdag 25 april 2012 08:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een voorgeschreven opdracht
Dussssquote:Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet huiswerk inleveren via mail, anders geen toegang tot college
Ja..quote:
Nou inderdaad, dan heb je gewoon je eigen verantwoording te nemen. Oh nou okequote:Op woensdag 25 april 2012 09:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja..Ik heb zoiets van: damnnnnn, ben bijna 23.. doe normaal
Het schijnt de tentamenresultaten ten goede te komen
Wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet huiswerk inleveren via mail, anders geen toegang tot college
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |