Ganz toll Benny!quote:Op maandag 23 april 2012 09:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
als het goed is ben je nu voetgetoegd
Goed; de catering van Bakker Bartrique!quote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. zeggen wat we slecht vonden, wat we goed vonden.. etc
Heb je de Ka-tering al gezien?quote:Op zondag 22 april 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga buch en van god los maar eens terugkijken!
wij moeten dat anoniem via een enquetesite doenquote:Op maandag 23 april 2012 09:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. zeggen wat we slecht vonden, wat we goed vonden.. etc
Maar zo eentje die wel op het eind vraagt naar je leeftijd en woonplaats zekerquote:Op maandag 23 april 2012 09:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
wij moeten dat anoniem via een enquetesite doen
nee, dat niet. Wel aan het begin in welke klas je zit. Meestal zet ik bij de open vragen op het eind wel mijn naam. Gewoon omdat ik het onzin vind dat het anoniem moet zijnquote:Op maandag 23 april 2012 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zo eentje die wel op het eind vraagt naar je leeftijd en woonplaats zekerOf toch nog wel echt anoniem?
Wij moesten beide.quote:Op maandag 23 april 2012 09:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
wij moeten dat anoniem via een enquetesite doen
Broer doet het nu, telt dat ook?quote:Op maandag 23 april 2012 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ga ik altijd voor naar zo'n handige buitenlander.
Welk accent tracht je nu te immiteren?quote:
Nicequote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef Lutte het volgende:
Scheikunde toch verbeterd! Van een 4,7 naar een 5,0 ja ja
quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik een allesbeslissende toets niet gehaald heb.. en moet stoppen met de studie..
Al mag ik dit van Rene niet zeggen.. ik heb het toch gezegd
Nietesquote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik een allesbeslissende toets niet gehaald heb.. en moet stoppen met de studie..
Al mag ik dit van Rene niet zeggen.. ik heb het toch gezegd
Zo snel al je cijferquote:Op maandag 23 april 2012 19:23 schreef Lutte het volgende:
Scheikunde toch verbeterd! Van een 4,7 naar een 5,0 ja ja
Toetsen zijn al geweest en kan er niks meer aan doen..quote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je roept zo een jinx over jezelf afen dat moet je niet doen.
quote:Omdat ik denk dat als je een crimineel vermoord, hij maar een keer boet voor zijn daad. Als hij levenslang in de gevangenis moet zitten, boet hij levenslang.
Maar je hebt het vast gehaaldquote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toetsen zijn al geweest en kan er niks meer aan doen..
Ach zijn we dan saampies zielig, want heb vrijdag ook een tentamen verknald, gelukkig hangt daar geen studieadvies vanaf..quote:
Joahquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo snel al je cijfer?
Is toch wat beter
Geen flauw ideequote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand een beetje een goede, makkelijk-engelse vertaling van deze zin?
[..]
Een dat/als constructie is fout en 'vermoordt' moet met een tquote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem vandaagquote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen maar 1 uurtjes hoorcollege.. ik twijfel nog..
Nou, een ding scheelt.. het is in het engels, niet in het nederlands, dan nog, het zou een presentatie zijnquote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een dat/als constructie is fout en 'vermoordt' moet met een t![]()
Voor Engels moet je niet bij mij zijn
quote:Because I think that when a criminal is getting killed because of his deed he is only getting a punishment once. A criminal is getting a worser punishment when he's getting lifelong
I think that when you kill a criminal, he will be punished for his actions only once. If he gets life sentence, he has to pay his whole life.quote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
2x because in een zin mag niet volgens mijquote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar mijn vriendj0n heeft al een sexy vertaling gemaakt!
[..]
Dan haal ik gewoon die eerste wegquote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
2x because in een zin mag niet volgens mij
Ja hoor!quote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Krijg ik nu een soesje van Bakker Patrique?
Alrighty!quote:
Ah! Nou heb jij ook strafpunten!quote:
Lifelong? Life sentence is het.quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar mijn vriendj0n heeft al een sexy vertaling gemaakt!
[..]
Hier ben ik alquote:
Ja!quote:
Wat een snelheid, wat een snelheid!quote:
Ohja. Die mag er wel bij inderdaadquote:Op maandag 23 april 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja!![]()
En een extra s bij suffer en hij kan mee met Patriekje!
Hij bleef hangen in je SSSSSSssssnelheidquote:
Daar zullen we het maar op houden jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij bleef hangen in je SSSSSSssssnelheid
Alles behalve forumquote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zero, kun jij ook TT's bewerken of echt alleen frontpage?
Ah oke!quote:
Sinds die op de DPS zit wel.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Liedjes voor dikke mensen
Hoofd,
Schouders,
Vetrol 1
Vetrol 2
Hoofd,
Schouders,
Vetrol 1
Vetrol 2