Daar zou ik die afgetrainde mannen voor moeten zien, heb je pics?quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vanavond naar afgetrainde mannen in Speedo's gekeken, ben ik nu homo?
Nee, imagination only!quote:Op zondag 22 april 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zou ik die afgetrainde mannen voor moeten zien, heb je pics?
Prrrrrrrrquote:
Het had wel wat!!quote:Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
-Vaduz-
Hoogstens ben je nu een biboy!
geile groet van tante tineke!
Ja soms ervaar ik dat ook zoquote:
Ik heb alles gezien wat de provincie te bieden heeft.quote:Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef Renesite het volgende:
Vaduz, weet je nog? Naar Groningen centraal?![]()
Haha, hoezo?quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Er ligt hier een Linda op een kastje, ik moet nu vreemd genoeg aan Patrique denken?
Wifi-button ff indrukken!quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
JONGENS, jullie lijden me af...
ik moet nog 2 vragen beantwoorden..
doe er al bijna... 12 uur over
quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien wat de provincie te bieden heeft.
Ja, en groot dat ie is!quote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien wat de provincie te bieden heeft.
quote:Schrijf op: Wat betekent dit (zie onder terugblikken) en wat leer ik hieruit? Wat betekende dit voor de ander? Wat heb ik ontdekt? Wat veranderde er?
Geen idee, zie hem liggen en denk 'ah ja, die had ik gekregen, straks meenemen naar boven om nog te lezen in bed.......Ah Patriqje'quote:
HIIIIquote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, zie hem liggen en denk 'ah ja, die had ik gekregen, straks meenemen naar boven om nog te lezen in bed.......Ah Patriqje'
quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe maar niet. Mag ik het weer fixen
quote:
*scrolt terug*quote:
Heb ook een punt voor hem geschreven in 2 minuten. Terwijl hij 12 uur erover doetquote:
Ik heb een krappe 11 uur staan klussen, come on, neem het stokje over! Arbeiten!quote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja
normaal tik ik het in een uurtje weg.. maar vandaag lukt t niet
Lazy sundayquote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ook een punt voor hem geschreven in 2 minuten. Terwijl hij 12 uur erover doet
Inspiratie.. leuk woord, het hebben is een ander gevalquote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja
normaal tik ik het in een uurtje weg.. maar vandaag lukt t niet
Dat was de klingelmeneerquote:Op zondag 22 april 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Gebalde vuisten ook nogBOEJAHAKAAAAAAAA
HuhuhuH!!!quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Inspiratie.. leuk woord, het hebben is een ander geval
Geen idee wat dat is, maar het klinkt bijna spannendquote:
Als hij op het goede moment klingelt met zijn belletje(voor het openen van een koffer) kan hij 50.000 krijgen. Wat nu dus het geval wasquote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar het klinkt bijna spannend
Ah!quote:Op zondag 22 april 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als hij op het goede moment klingelt met zijn belletje(voor het openen van een koffer) kan hij 50.000 krijgen. Wat nu dus het geval was
Dat is een hetero die het opgegeven heeft bij de vrouwen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
En die in het blauwe overhemd, die telkens in beeld is, is zijn vriend...
BAH, HOMO'S!quote:Op zondag 22 april 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
En die in het blauwe overhemd, die telkens in beeld is, is zijn vriend...
Daar gaat zelfs mijn gaydar op afquote:Op zondag 22 april 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die Thijs Willekes(?), is die homo eigenlijk? Dat vind ik best een aantrekkelijk hapje![]()
Jaquote:Op zondag 22 april 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die Thijs Willekes(?), is die homo eigenlijk? Dat vind ik best een aantrekkelijk hapje![]()
Ja kon ook haast niet anders, alles wat met haar-make-up poedert dat is geen heteroquote:
Ik merk het, goeieavond Lutje!quote:
Doe mij Leco maarquote:Op zondag 22 april 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja kon ook haast niet anders, alles wat met haar-make-up poedert dat is geen hetero
Dat kan je vader zijn!quote:
Niet dat het geen hapje isquote:
Nee..quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Pat, heb jij je wenkbrauwsels wel eens geëpileerd?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee..Die van mij zijn ook niet super zichtbaar
Leco en Maik schelen niet eens veel denk ikquote:
Dat kijk ik nietquote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pat, is Vincent van TUDB homo?? mijn gaydar hapert..
PICS voor PISC!quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet dat het geen hapje is
Mijn nieuwe grote liefde is Gustavo, de nieuwe Michel Telo zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |