En is nog een plak van pak m beet 0,5 cmquote:Op zondag 22 april 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin een beetje in te storten, kan ik nog een brownie bij Patrique komen halen?
Daar doen we het voor!quote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En is nog een plak van pak m beet 0,5 cm
Denk je ff in dat het dertig graden is en je aan het zwembad ligt.. Wordt t al beter?quote:
Ik vind het te vergelijken met dat Morsa, morsa nummer van de afgelopen weken. Ik hoop zooooooooo dat het niet net zo gaat scorenquote:Op zondag 22 april 2012 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk je ff in dat het dertig graden is en je aan het zwembad ligt.. Wordt t al beter?
En anders gewoond dat liedje dat k net postte
Gaat ie wel doen Benny.quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het te vergelijken met dat Morsa, morsa nummer van de afgelopen weken. Ik hoop zooooooooo dat het niet net zo gaat scoren
Morsa?quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het te vergelijken met dat Morsa, morsa nummer van de afgelopen weken. Ik hoop zooooooooo dat het niet net zo gaat scoren
Ai se eu te pego, dat was ook tofquote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik het hoofd vergeet en er een sixpack bij zit? Mowah ja!quote:Op zondag 22 april 2012 22:33 schreef Lutte het volgende:
Denk je ff in dat het dertig graden is en je aan het zwembad ligt.. Wordt t al beter?
Ik ken het gevoel. Maar ik ga slapen. Laatste 48 uur 4 uur slaap. En mijn hoofd is weer eens van slag door het tijdsverschilquote:Op zondag 22 april 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin een beetje in te storten, kan ik nog een brownie bij Patrique komen halen?
Hahahaquote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik het hoofd vergeet en er een sixpack bij zit? Mowah ja!
Toevallig weer een meisje, misschien ook nog een Benny maisjuh?quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe is leuker...
sowieso Carly Rae Jepsen
Dat is alweer een tijdje geleden toch?quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je was flink Ewbank aan het luisteren zag ik. Is ie echt zo tof, d'r cd?
Ja, kan paar weken zijn. Dit was je Jepsen-week?quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden toch?
Ik vind het wel een van de betere ex-talentenjachtdeelnemersalbums...
quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Maar ik ga slapen. Laatste 48 uur 4 uur slaap. En mijn hoofd is weer eens van slag door het tijdsverschil
Oke dan glij ik wel meequote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha
Voor de mannelijke versnaperingen wordt gezorgd of course
Ik denk het welquote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, kan paar weken zijn. Dit was je Jepsen-week?
En ok, toch eens een kans geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |