SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Mijn vriend kon niet kiezen dus had 2 nieuwe smaken in geslagen. De nieuwe versie van cookie dough met chocolade ijs en karamelsutra. Dus mocht van mezelf van allebei een kleine portie.quote:
Nee, kan niet werken wegens omstandighedenquote:
mij ookquote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
'omstandigheden', dat woord maakt me altijd zo vreselijk nieuwsgierig
Okey,quote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
'omstandigheden', dat woord maakt me altijd zo vreselijk nieuwsgierig
Heftig!quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okey,
ben begin dit jaar enorm suicidaal en depressief geweest.
Zo erg dat ik moest worden opgenomen.
Toen heb ik 4 maand opgenomen gezeten en zit nu weer thuis.
Ondertussen werd de diagnose autisme gesteld met een groot vermoeden naar borderline.
Nu moet ik mijn leven weer oppakken maar ben soms nog extreem depressief en niet goed enzo.
De psychiater zegt dat elke druk nu funest kan zijn.
Ook hebben ze het over een eventuele 2de langere opname en begeleid wonen.
Snap je?
En ik heb zoveel vrije tijd die nu heel erg wordt opgevuld met therapien, gesprekken met de psych, artsen afspraken, school (ik ga 1 uur per week naar school voor bijles) en nog een aantal andere zaken.
Snapt u?
Och, was helemaal niet naar bedoeld naar jou toe!quote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
och summer, zo bedoelde ik het niet lieverd! Maar het klinkt allemaal heel heftig! Krijg je goede begeleiding?
ik gister een klein stukje taart en wat borrelnootjes...quote:
Taart en borrelnootjes < wijn.quote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik gister een klein stukje taart en wat borrelnootjes...
dat heb ik geweten.. vanmorgen alleen thee gedronken en niet ontbeten.. misselijk!
quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh jij had seks op de keukentafel. Ik heb geen meelij met je hoor...
drie weken geleden! En sindsdien loop ik elke dag kreupeler!quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh jij had seks op de keukentafel. Ik heb geen meelij met je hoor...
quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drie weken geleden! En sindsdien loop ik elke dag kreupeler!
ouderdom komt met de jarenquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anale vernedering gehad?quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die roosvicee laxo ga ik onthouden!quote:Op zondag 22 april 2012 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Toch eens de dokter gaan opzoeken maar SQ!
Ik heb net heerlijk gelopen!Hard gelopen dus!
![]()
Summer, tsjonge, wat een geschiedenis zeg!
Lijstje van mij van vandaag nog, voor de overlevering:
O: Yoghurt m cruesli
T: niks wegens laat ontbijt
L: mueslibol, boterham m pindakaas en hetkapje
m pindakaas
T: appeltje
D: Nasi met babi pangang en daging rendang
T: glas roosvicee laxo
Inderdaad.. misschien beter om regelmatig een glaasje laxo te nemen. Dan soms poeptheequote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zit ook wel suiker in, en nog wat andere zooi, maar geen Senna.
Zo ver had ik niet eens teruggelezen. Wat moet dat zwaar zijn. Sterkte.quote:
Oh daar is mijn kilo gebleven dus.quote:Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef GI het volgende:
Anders kom ik gewoon even een kilo aan in het weekend
1300 gram meldtquote:Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef GI het volgende:
Anders kom ik gewoon even een kilo aan in het weekend
ik probeer het wegen te beperken tot 1x per 14 dagenquote:Op maandag 23 april 2012 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
ja he, dat hoort bij afvallen?
Damn, ik zit al een uur met een dell adapter in mijn HP gepriktgoeiemoggel SQ!
dat magquote:Op maandag 23 april 2012 09:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik probeer het wegen te beperken tot 1x per 14 dagenbij de dietiste maar meestal doe ik stiekem 1 dag van tevoren ff zelf kijken
Tsjah ach , gewoon niet dippen als je een keer wat zwaarder weegt.quote:Op maandag 23 april 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat magik doe het expres niet zo weinig. Je zal maar net een schommeldag hebben op je weegdag
Gewoon doorgaan idd Gi.quote:Op maandag 23 april 2012 09:11 schreef GI het volgende:
Erg is het niet, maar niet helemaal de bedoeling. Volgende week gaan we het anders doen!
Minstens 2 keer!quote:Op maandag 23 april 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
nee doe ik ook niet, maar ik weeg graag elke dag![]()
Alsof je van bier drinken 1 kilo aankomtquote:Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
heb je bier gedronken, Knut? Zo ja, da is die kilo woensdag weer weg!
WTF zo sochtends en savonds wegen waarom ? zo hard wijzigt het toch nietquote:Op maandag 23 april 2012 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Minstens 2 keer!
En idd, ik ga niet bij de pakken neer zitten als het eens niet is wat ik had verwacht. Het is meer dat ik wil weten waar ik sta ofzo.
Jaquote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Alsof je van bier drinken 1 kilo aankomt
Ik heb wel eens 2 kilo verschil gehad tussen 's avonds en 's ochtends!quote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
WTF zo sochtends en savonds wegen waarom ? zo hard wijzigt het toch niet
Die discussie wil je hier elke keer aan gaan? Maar wat maakt het uit, een ieder doet toch waar hij/zij zich goed bij voelt?quote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
WTF zo sochtends en savonds wegen waarom ? zo hard wijzigt het toch niet
Ja datquote:Op maandag 23 april 2012 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Minstens 2 keer!
En idd, ik ga niet bij de pakken neer zitten als het eens niet is wat ik had verwacht. Het is meer dat ik wil weten waar ik sta ofzo.
Niets erbijquote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja dat
Ik weeg vandaag exact hetzelfde als vorige week maandag
Is ook , maar het lijkt me zo demotiverend +200 , - 300 , het werkt zo in grammen ipv kilos ?quote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die discussie wil je hier elke keer aan gaan? Maar wat maakt het uit, een ieder doet toch waar hij/zij zich goed bij voelt?
+1quote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, waarom? Omdat ik het leuk vind! Gewoon kijken wat hij zegt, of je het een beetje goed gedaan hebt die dag etc. etc.
Het zegt geen hol, maar het hoort er voor mij bij.
ik pis dat dezelfde avond nog uitquote:Op maandag 23 april 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JaWant je houdt daardoor veel vocht vast, en dat pis je dan de dagen erna weer uit!
True story
demotiverend? Voor mij niet hoor. Omlaag is omlaag, of dat nou een ons of een kilo is. Maar wa ik al zei: ieder voor zich waar je je lekker bij voeltquote:Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Is ook , maar het lijkt me zo demotiverend +200 , - 300 , het werkt zo in grammen ipv kilos ?
heerlijk!quote:Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe cool is dit, toch? Is niks motiverends aan zolang je jezelf maar voor houdt dat een bepaald getalletje op een bepaalde dag niks zegt.
Zag net foto's van mijn zus, 15 kilo sinds het begin van dit jaar, ze ziet er waanzinnig goed uit!En ik baal dat ik niet ook vanaf toen al de ruggegraat recht had.
Neh... dat valt best meequote:Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Is ook , maar het lijkt me zo demotiverend +200 , - 300 , het werkt zo in grammen ipv kilos ?
het betreft de nadorstkilo's die je er de volgende dag bij drinkt. Bij mij althans.quote:Op maandag 23 april 2012 09:24 schreef Joene het volgende:
[..]
ik pis dat dezelfde avond nog uitna 3 biertjes ga ik namelijk al lopen
echt ?quote:
oh nee dan drink ik alleen waterquote:Op maandag 23 april 2012 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het betreft de nadorstkilo's die je er de volgende dag bij drinkt. Bij mij althans.
Die pis je ook na een halve liter weer uit ,althans ik moet enorm pissen ervanquote:
Naja, ik niet na een nachtje zuipen. Dan sponst mijn lichaam als een mallequote:Op maandag 23 april 2012 09:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Die pis je ook na een halve liter weer uit ,althans ik moet enorm pissen ervan
Whiejquote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef summer2bird het volgende:
80 kilo!!!!
Vanmiddag ga ik shoppen voor een jurkje
Nee, wel wat mead. En toastjes, en patat en meer troepquote:Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
heb je bier gedronken, Knut? Zo ja, da is die kilo woensdag weer weg!
Motiverendquote:Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe cool is dit, toch? Is niks motiverends aan zolang je jezelf maar voor houdt dat een bepaald getalletje op een bepaalde dag niks zegt.
Zag net foto's van mijn zus, 15 kilo sinds het begin van dit jaar, ze ziet er waanzinnig goed uit!En ik baal dat ik niet ook vanaf toen al de ruggegraat recht had.
Verstandigquote:
Klinkt in mijn oren eerder als je SI gewricht dan Ischias. Even bij de fysio recht laten trekken en dan ben je weer as good as new!quote:Op maandag 23 april 2012 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
en nu heb ik dunne poep en ik kan mijn reet amper afvegen. Jolly.
Owjah! Mijn Si gewrichten zitten al jaren te vervelen en dan kun je niet opstaan, maar als je eenmaal loopt gaat het aardig. Dingen als billen afvegen zijn uit den boze, net als goed rechtop zitten enzo. Overigens was dat bij mij niet "Even laten rechttrekken" hoor. Heeft maanden geduurd voor ik weer echt functioneerde de vorige keer...quote:Op maandag 23 april 2012 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klinkt in mijn oren eerder als je SI gewricht dan Ischias. Even bij de fysio recht laten trekken en dan ben je weer as good as new!
Je moet gewoon even 5 dagen ofzo bijhouden wat je eet en je kcal's ff tellen.quote:Op maandag 23 april 2012 09:48 schreef DjNivek het volgende:
Nou, ik val tussen de beide topics in, maar vind deze vraag toch hier meer op z'n plaats:
Ik heb een buikje waar ik al een tijdje van af probeer te komen, maar het probleem is dus, ik verlies niks. En dat terwijl ik niet het idee heb dat ik echt veel eet, of iets verkeerds eet. Een voorbeeldje van een dag:
's Ochtends begin ik met een half kommetje Brinta, en een kop thee. Meestal drink ik tot aan de lunch nog 2-3 kopjes thee, en dan heb ik als lunch 4 boterhammen, 2 met kip, 2 met kaas ('light'). Qua drinken sla ik hier over op water, en mocht ik echt honger krijgen, dan neem ik een appel. Als avondeten heb ik (even gisteren als voorbeeld nemen) een gegrillde kipfilet (zonder extra boter of wat dan ook gegrilled, alleen in zijn eigen sappen), en die had ik in stukjes gesneden om in een wrap te doen met sla (geen saus of iets erbij). De rest van de avond alleen nog maar water gedronken, en that's all. Maar qua gewicht lijkt het er meer op dat ik aan kom dan afval.
Qua sport train ik (als het mogelijk is icm werk) 3 keer per week, 1x een uur MMA training, 1x cardio, 1x hardlopen.
Iemand die wat advies hiervoor heeft? Ik ben al sinds Januari hiermee bezig (toen ik toen terug kwam van vakantie, was het toch een wake up call)
Meer (gezonde) tussendoortjes eten, zoals een appel of boterham oid. Probeer op de 6 eetmomenten uit te komen. Daarnaast mag je 's avonds heus wel een echte maaltijd hoor, een wrap is dat iig niet. Ik weet niet hoe oud je bent en wat je nu weegt?quote:Op maandag 23 april 2012 09:48 schreef DjNivek het volgende:
Nou, ik val tussen de beide topics in, maar vind deze vraag toch hier meer op z'n plaats:
Ik heb een buikje waar ik al een tijdje van af probeer te komen, maar het probleem is dus, ik verlies niks. En dat terwijl ik niet het idee heb dat ik echt veel eet, of iets verkeerds eet. Een voorbeeldje van een dag:
's Ochtends begin ik met een half kommetje Brinta, en een kop thee. Meestal drink ik tot aan de lunch nog 2-3 kopjes thee, en dan heb ik als lunch 4 boterhammen, 2 met kip, 2 met kaas ('light'). Qua drinken sla ik hier over op water, en mocht ik echt honger krijgen, dan neem ik een appel. Als avondeten heb ik (even gisteren als voorbeeld nemen) een gegrillde kipfilet (zonder extra boter of wat dan ook gegrilled, alleen in zijn eigen sappen), en die had ik in stukjes gesneden om in een wrap te doen met sla (geen saus of iets erbij). De rest van de avond alleen nog maar water gedronken, en that's all. Maar qua gewicht lijkt het er meer op dat ik aan kom dan afval.
Qua sport train ik (als het mogelijk is icm werk) 3 keer per week, 1x een uur MMA training, 1x cardio, 1x hardlopen.
Iemand die wat advies hiervoor heeft? Ik ben al sinds Januari hiermee bezig (toen ik toen terug kwam van vakantie, was het toch een wake up call)
Ik moet het al bijna 8 jaar om de vier vijf weken laten rechttrekken...quote:Op maandag 23 april 2012 09:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Owjah! Mijn Si gewrichten zitten al jaren te vervelen en dan kun je niet opstaan, maar als je eenmaal loopt gaat het aardig. Dingen als billen afvegen zijn uit den boze, net als goed rechtop zitten enzo. Overigens was dat bij mij niet "Even laten rechttrekken" hoor. Heeft maanden geduurd voor ik weer echt functioneerde de vorige keer...
Mee eens, ik denk ook dat je te weinig eet, zeker als je drie keer per week sport. Probeer het volgende schema aan te houden:quote:Op maandag 23 april 2012 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Het klinkt alsof je te weinig eet, maar ik laat het echte oordeel even over aan de mensen die daar meer kijk op hebben.
Summer, wat goed zeg!
Ja, I know, bij mij was het ook een paar behandelingen, maar als je er op tijd bij bent is het redelijk snel te verhelpen, zeker als je daarna regelmatig je oefeningen doet.quote:Op maandag 23 april 2012 09:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Owjah! Mijn Si gewrichten zitten al jaren te vervelen en dan kun je niet opstaan, maar als je eenmaal loopt gaat het aardig. Dingen als billen afvegen zijn uit den boze, net als goed rechtop zitten enzo. Overigens was dat bij mij niet "Even laten rechttrekken" hoor. Heeft maanden geduurd voor ik weer echt functioneerde de vorige keer...
Ik ben 26, schommel tussen de 96-97 kilo, maar ben dan wel redelijk lang. Vorig jaar woog ik nog 90 kilo, maar dat is dus flink toegenomen, met afgelopen kerstvakantie als een hoogte(diepte)punt. Qua diner had ik gisteren maar even als voorbeeld genomen, maar heb ook vaak genoeg een assortiment aan gekookte groenten + een runderlapje, of iets in die zin. Al het vlees grillen we in ieder geval tegenwoordig.quote:Op maandag 23 april 2012 09:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Meer (gezonde) tussendoortjes eten, zoals een appel of boterham oid. Probeer op de 6 eetmomenten uit te komen. Daarnaast mag je 's avonds heus wel een echte maaltijd hoor, een wrap is dat iig niet. Ik weet niet hoe oud je bent en wat je nu weegt?
Het brood is inderdaad volkoren, en ik zal eens wat yoghurt halen om fruit doorheen te mixenquote:Mee eens, ik denk ook dat je te weinig eet, zeker als je drie keer per week sport. Probeer het volgende schema aan te houden:
Ontbijt (met iets wat je stofwisseling op gang brengt, een half kommetje brinta is niet genoeg).
Tussendoor
L: Die vier boterhammen zijn prima, heb je volkoren?
Tussendoor: Die appel is oke, maar doe hem eens in een bakje yoghurt/kwark. Je krijgt niet zo veel proteinen binnen...
D: 200 gram groente, 100 vlees, 100 basis.
T: Kwark, fruit of iets anders.
Als het goed is, kom je dan uit rond je dagelijkse energiebehoefte. Ga je daar net iets onder zitten, dan val je af.
Ow, en hebben ze geen buikspierkwartier op de sportschool? Dat helpt ook
Xx
Tsja ik ben van de kcal's tellen dus ik zou dat eens een tijdje doen. Wellicht is 1600 een beetje weinig voor je (gezien je gewicht) dus misschien ff op 1800 of 1900 beginnen. Maar dan moet je dus eerst even een weekje oid je eetpatroon bijhouden. Ik denk ook dat je nu te weinig eet dus.quote:Op maandag 23 april 2012 09:56 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik ben 26, schommel tussen de 96-97 kilo, maar ben dan wel redelijk lang. Vorig jaar woog ik nog 90 kilo, maar dat is dus flink toegenomen, met afgelopen kerstvakantie als een hoogte(diepte)punt. Qua diner had ik gisteren maar even als voorbeeld genomen, maar heb ook vaak genoeg een assortiment aan gekookte groenten + een runderlapje, of iets in die zin. Al het vlees grillen we in ieder geval tegenwoordig.
Afwegen is kut, ik gebruik een app op m'n smartphone en daar kan ik ook gewoon per stuk of per portie invoeren. Het komt niet op de kcal nauwkeurig natuurlijk maar het is fijn te weten of je er 1000, 1500 of 2500 per dag binnenkrijgt.quote:Op maandag 23 april 2012 10:00 schreef DjNivek het volgende:
Ik zal er eens een documentje voor maken dan, maar dan zal ik ook alles af moeten wegen? Om een goede berekening te maken voor kcal's?
Ik gebruik Calorie Hunter van Fatsecret.comquote:Op maandag 23 april 2012 10:03 schreef DjNivek het volgende:
Welke app gebruik je hiervoor? Dan download ik het even.
5 ons eraf sinds (laatste weegmoment) donderdag of vrijdag! Eindelijk! Na 2 weken stilstaan.quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
lonaa, ik heb de rug van een bejaarde momenteel
en wat zegt de weegschaal?????
bwehehehehehequote:Op maandag 23 april 2012 11:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
5 ons eraf sinds (laatste weegmoment) donderdag of vrijdag! Eindelijk! Na 2 weken stilstaan.
Het is wel wonderbaarlijk.
Donderdagavond, tijdens mn radioprogramma heel braaf een fles water en 2 appels, heeft mijn collega sinaasappelsap en 3 bussen pringles. Heb ik 1 pringle gehad!
Na afloop de kroeg in en iets van 6 bier gedronken.
Vrijdag hele dag ziekenhuis, 's avonds de stad in, te veel bier, te veel van alles, 's ochtends om 8 uur thuis.Niet geslapen want om 10 uur moest ik weer fris en fruitig zijn.
Heel heel heel veel gesjouwd die dag (nog steeds spierpjin) en zaterdagavond, tja.
Zondag heb ik de hele dag geslapen, en vannacht ook.
Vandaag even goed schoonmaken en wassen e.d. en dan morgen naar het ziekenhuis.
Oh, en ik heb een soort open brandwond tussen mijn tieten. Ik moest even denken waar dat van kwam, maar ik heb ergens van dit weekend een brandende peuk tussen mijn tieten gehad.
Ik heb ook amper gegetenquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb drie brandwonden naast elkaar op mijn rechtertiet. Door een vliegengordijn lopen met volle handen en een brandende peuk in je muil. Not very clever.
heb je poussen?quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook een mysterieus litteken tussen mijn borsten. Het lijkt op een snee, probeer al jaren te achterhalen waar het vandaan komt. Vooralsnog geef ik de schuld aan onder andere drank.
+ 1.quote:
Drank is precies de reden van mijn brandwond op dit moment.quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook een mysterieus litteken tussen mijn borsten. Het lijkt op een snee, probeer al jaren te achterhalen waar het vandaan komt. Vooralsnog geef ik de schuld aan onder andere drank.
Aliens hebben je ontvoerd en geprobed. /nodquote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bliksemquote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Aliens hebben je ontvoerd en geprobed. /nod
Ik doe nooit domme dingen overigens.
Net nog de roomboter in de magnetron met papiertje. Dacht dat het gewoon een shiney papiertjes was. DOH!
Boter was wel zachter...
Ja maar het litteken zit er langer dus dat kan m niet zijn. Aliens zijn wel een optie Sil. Dat zou ook verklaren waarom ik de laatste jaren zo aan het vergeeken ben. Ik heb verdomme vorige week The Hitchhikers trilogy besteld en ik ben verslaafd aan Doctor Whoquote:
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 23 april 2012 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar het litteken zit er langer dus dat kan m niet zijn. Aliens zijn wel een optie Sil. Dat zou ook verklaren waarom ik de laatste jaren zo aan het vergeeken ben. Ik heb verdomme vorige week The Hitchhikers trilogy besteld en ik ben verslaafd aan Doctor Who. Wie had dat ooit gedacht toen ik 15 jaar geleden op mijn Nikes en in mijn Australian liep, whahaha.
Ach ik was vroegah ook een gabber.quote:Op maandag 23 april 2012 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar het litteken zit er langer dus dat kan m niet zijn. Aliens zijn wel een optie Sil. Dat zou ook verklaren waarom ik de laatste jaren zo aan het vergeeken ben. Ik heb verdomme vorige week The Hitchhikers trilogy besteld en ik ben verslaafd aan Doctor Who. Wie had dat ooit gedacht toen ik 15 jaar geleden op mijn Nikes en in mijn Australian liep, whahaha.
Ruilen?quote:Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil gaarne niet meer kakken vandaag, lichaam. Ktnxbye!
Nerdquote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ach ik was vroegah ook een gabber.
Maar ik heb alle Star Trek afleveringen gezien (en de meeste meer dan eens) alle films, heb 4 lvl 85's in WoW, raid 2 avonden per week, er staan miniatures op ons bureau, Dr Who, check, HHGttG voor de derde keer aan het lezen atm, ga naar de EFF, heb LAN-parties etc etc.
Oh en ik slack ietsjes deze week. Ik ben ongesteld, en boos, en meh. DUS! HA! Ofzo.
Khebhetzokoud.quote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ruilen?
Kan iemand dat zeikweer ff stoppen dan? Het is een beeeeetje deprimerend
Baas boven baasquote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ach ik was vroegah ook een gabber.
Maar ik heb alle Star Trek afleveringen gezien (en de meeste meer dan eens) alle films, heb 4 lvl 85's in WoW, raid 2 avonden per week, er staan miniatures op ons bureau, Dr Who, check, HHGttG voor de derde keer aan het lezen atm, ga naar de EFF, heb LAN-parties etc etc.
Oh en ik slack ietsjes deze week. Ik ben ongesteld, en boos, en meh. DUS! HA! Ofzo.
Hahaha! Onze katten zijn al bang voor knuffeldieren. xD Entertained zo'n ding ook je kids?quote:Op maandag 23 april 2012 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Baas boven baas![]()
Wij willen graag een Dalek als huisdier. Je hebt van die dingen die ongeveer een meter hoog zijn en die voice activated zijn. Het lijkt me hilarisch als dat ding onze kat wil exterminaten! Maar ja, daar gaan we geen duizenden euro's aan uitgeven dus die droom moet nog even op de plank.
Die katquote:
Verstandigquote:Op maandag 23 april 2012 12:36 schreef Lonaa het volgende:
De wasmachine lekt. Kut.
Ik doe net alsof t niet zo is, ik moet wassen vandaag.
Hahaha, m'n vriend gebruikt die meuk ook (al jaren) en het is oke om je handen er mee in te smeren, maar ga dan niet daarna een boterham eten. Doe dat anders vanavond, voor je gaat slapen. Kun je morgenvroeg je handen wassen voor het ontbijtquote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Dilemma: ik heb eczeemzalf gekregen, daar moet ik mijn eczeemplekken mee insmeren.
Ik heb drie eczeemplekken: op de beide voeten en de handpalm van mijn linkerhand.
Op de gebruiksaanwijzing staat: na gebruik grondig de handen wassen.![]()
Moet twee keer per dag!quote:Op maandag 23 april 2012 13:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hahaha, m'n vriend gebruikt die meuk ook (al jaren) en het is oke om je handen er mee in te smeren, maar ga dan niet daarna een boterham eten. Doe dat anders vanavond, voor je gaat slapen. Kun je morgenvroeg je handen wassen voor het ontbijt![]()
Xx
quote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Dilemma: ik heb eczeemzalf gekregen, daar moet ik mijn eczeemplekken mee insmeren.
Ik heb drie eczeemplekken: op de beide voeten en de handpalm van mijn linkerhand.
Op de gebruiksaanwijzing staat: na gebruik grondig de handen wassen.![]()
Bwehehehehequote:Op maandag 23 april 2012 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg van de dermatoloog een creme voor op mijn oogleden. In de gebruiksaanwijzing stond dat je het nooit in de buurt van je ogen mocht smeren
Klinkt als een erg vervelende week inderdaadquote:Op maandag 23 april 2012 10:46 schreef Dwyn het volgende:
Kloteweekend gehad met 2x uit eten en 1x werkfeestje. Weegschaal was nog mild vanochtend.
't Is ook wel hoog tijd om dat duimen een keertje af te leren niet?quote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet twee keer per dag!
Idd maar even aanwennen om mijn handen niet in mijn muil te steken
velletjes bijtenquote:Op maandag 23 april 2012 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
't Is ook wel hoog tijd om dat duimen een keertje af te leren niet?
Ach, met een beetje geluk stinkt die creme echt enorm en vergaat de zin je vanzelf om je vingers in je mond te steken.quote:
Ohja die zie ik ook dagelijks voorbij komenquote:Op maandag 23 april 2012 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Aan met dank Ijsdraakje matige deze advertentie die gevonden had:
[ afbeelding ]
Ik als volgt denk dat gehoorzamen regels deze eenvoudige is:
Eet een appel.
Herhaal dagelijks.
(met dank aan ijsdraakje dus.)
Ja.quote:
Da's wel heel veel voor 1 week!quote:
voor de eerste week idd niet abnormaal. Lekkere opsteker, patrique!quote:Op maandag 23 april 2012 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's wel heel veel voor 1 week!Maar niet ongebruikelijk de eerste week.
Lekker beginnetje hoor!
De buikkwaaltjes heersen echt ontzettend op het moment!quote:Op maandag 23 april 2012 19:03 schreef Vicky het volgende:
Oh hell.. ik heb voor het eerst in weken heel erg last van mijn darmen... Mijn buik doet zo zeer.. En ik eet volgens mij voldoende vezels en drink ook meer dan genoeg vocht..
Lijstje van vandag:
O: ontbijtkoek, 2 bruine boterhammen met runderrookvlees en casselerib
T: paar worteltjes en een cracker
L: bak magere kwark met banaan en cruesli
T: appel
D: home-made bami
T: thee met een volkorenkaakje
Vandaag 4 grote bekers thee en 3 0,5l glazen water, 1 capu en 1 latte op.
Ligt aan het soort cruesli en ontbijtkoek..quote:Op maandag 23 april 2012 19:13 schreef Sarabi het volgende:
Ontbijtkoek + cruesli en ook nog eens twee stuks fruit is misschien wel een beetje veel suiker.
Top dat je afgevallen bent.quote:Op maandag 23 april 2012 19:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ligt aan het soort cruesli en ontbijtkoek..
ik ben op die manier al bijna 9kg afgevallen...
ik lach niet...quote:Op maandag 23 april 2012 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb toch de oven maar aan gezet, anders eet ik straks mijn eigen hand op
oh, heeeeeel frustrerend!quote:Op maandag 23 april 2012 19:28 schreef YPPY het volgende:
Voor de statistieken: 5 weken drie keer per week anderhalf uur sporten in de sportschool en ik ben precies 1,1 kg aangekomen. Tsjakka!![]()
Jaja, spieren zijn zwaarder dan vet enzo en ik kan vier minuten m'n buik- en rugspieren aanspannen volgens de test. Maar toch. Gelukkig geen chocolade in huis.
Mijn nieuwste broek is een maat kleiner, maar dat zegt niks, want h&m.quote:Op maandag 23 april 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, heeeeeel frustrerend!
Maar merk je wel al iets aan je lichaam verder?
bullshit, je bent gewoon strakker aa het wordenquote:Op maandag 23 april 2012 19:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
Mijn nieuwste broek is een maat kleiner, maar dat zegt niks, want h&m.
quote:Op maandag 23 april 2012 19:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat is zeker wel heel goed!quote:Op maandag 23 april 2012 19:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik weet dat (en waarom) je je lijstjes niet post maar ik ben een beetje bang dat je veel te weinig eet met zo verschrikkelijk veel beweging.quote:Op maandag 23 april 2012 19:24 schreef summer2bird het volgende:
Ik voel me doodop![]()
Vandaag 1,5 uur gefietst, 2 uur gewandeld.
Tering wat ben ik moe zeg
En ik heb weer eens hoofdpijn
Zo voelt het wel een beetje.quote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
morituri te salutant?
sterkte morgen
Haha, fijn advies.quote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon proberen door te roken. Menthol sigaretten verzacht iets?
Ik beweeg toch niet zo enorm veel?quote:Op maandag 23 april 2012 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet dat (en waarom) je je lijstjes niet post maar ik ben een beetje bang dat je veel te weinig eet met zo verschrikkelijk veel beweging.
Naja, het is gewoon nergens voor nodig. Ik ga gewoon niet meer roken. Klaar.quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed zo Lonaa, dat kan je best. Ik kon ook stoppen. Je moet gewoon jezelf indoctrineren. Slecht voor je gezondheid, vieze smaak, veel geld, anderen hebben ontzettend veel last van je, je stinkt, etc. Komt goed!
Heel veel sterkte morgen!
Nou ja, bijna dagelijks 2 uur of meer sporten is wel enorm veel ja. Maar je neemt er een prima hoeveelheid kcals bij in, ik heb niets gezegdquote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik beweeg toch niet zo enorm veel?
Er is hier ook iemand en die fietst 5 uur per dagdat vind ik pas veel
En vandaag kwam ik netjes op 1953 kCal uit
Het is inderdaad een van de meest nutteloze dingen ever. Mind you, ik ben nu geen antirookfundamentalist geworden ofzo hoorquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, het is gewoon nergens voor nodig. Ik ga gewoon niet meer roken. Klaar.
Maar dan zegt een stemmetje in mijn hoofd: ja maar, in de kroeg dan? met bier?
En dat is kut.
Ja, naja, ik zie mezelf nog eignelijk niet niet-rokend door het leven gaan. Zeker niet in de kroeg ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is inderdaad een van de meest nutteloze dingen ever. Mind you, ik ben nu geen antirookfundamentalist geworden ofzo hoor
Je kunt nu neem ik aan ook trots op jezelf zijn als je een stukje taart ofzo hebt afgeslagen. Dan kan je ook trots zijn als je geen peuk opgestoken hebt.
Voortaan moet je het doen met de combi bier en kroegquote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Lonaa het volgende:
Peuken
Bier
Kroeg
Een willekeurige combi van bovenstaande
Fuck.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Voortaan moet je het doen met de combi bier en kroeg
Wonder boven wonder verschilt het altijd wel een paar ons..quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
Joyce, hoeveel denk je dan af te vallen in krap 2 uur?
Lonaa, sterkte vandaag, en de komende dagen. Ik heb een hard hoofd in je niet-roken verhaal,je staat er totaal niet achter, maar succes met je poging.
Dan zou ik toch maar iets anders maken voor jezelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 waldkornboterhammen met 30+ kaas en pindakaas
T: geen idee
L: 3-4 boterhammen met spread en of smeerkaas
T: geen idee
D: kip kerrie
T: smoothie
Verder ga ik vrijdag een weekend weg en mijn vriend zegt dat er dan echt nergens op word gelet qua eten. Maar ik wil wel een beetje opletten. Ga sowieso niet drinken, omdat ik dat makkelijk volhou. Maar weet niet hoe ik het moet doen met eten. Als hun de frituurpan aan zetten ga ik niet voor mezelf wat anders maken zeg maar..
En nu ik onder de 94 ben wil ik dat graag zo houden!
Sterkte Lonaa.. En na de ingreep wil je niet roken hoor.. Dan heb je pijn..quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
Joyce, hoeveel denk je dan af te vallen in krap 2 uur?
Lonaa, sterkte vandaag, en de komende dagen. Ik heb een hard hoofd in je niet-roken verhaal,je staat er totaal niet achter, maar succes met je poging.
Naja als ik me voel zoals ik me nu voel eet ik niet veel.. Zorg dat ik wat groente bij heb. Zal donderdag ook eens met mijn vriend overleggen hoe zon weekend er normaal uit ziet qua eten..quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar iets anders maken voor jezelf.
Neem anders iig voor 1 van de avonden een maaltijdsalade mee oid.
Dit!quote:
Het is zo lastig als je het jezelf wil maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja als ik me voel zoals ik me nu voel eet ik niet veel.. Zorg dat ik wat groente bij heb. Zal donderdag ook eens met mijn vriend overleggen hoe zon weekend er normaal uit ziet qua eten..
Ik weet het.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is zo lastig als je het jezelf wil maken.Je kan van te voren plannen hoe of wat en er is daar toch vast ook wel een koelkast.
Moet je je eens voorstellen wat een kick het zou geven als je je niet te buiten gaat aan vette zooi maar gewoon matigt en jezelf in de hand houdt!
Wat nu als ik wel een handje frietjes neem maar in plaatst van veel vette snacks een halve kroket neem en een berg met sla. Dat is volgens mij wel goed toch. En voor mijn ontbijt neem ik gewoon magere kwark mee. Met mijn siroop. En gewoon zorg dat ik fruit en rauwkost mee heb. Eigenlijk moet ik er ook gewoon schijt aan hebben.. Maar ken hun nog niet zo goed en dan vind ik dat moeilijker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een keertje, en dan hou ik op, maar zelfs als je dat het hele weekend aan moet horen, jij moet daarna een hele week weer met jezelf door. En als je het spul wel eet en je vindt dat prima is er natuurlijk niks aan de hand, maar vlgs mij wil je liever onder die 94 blijven.
En dan ben je dus gewoon die stoere chick die voor zichzelf kiest en niet zwicht voor het flauwe gepraat van anderen. Beter zouden ze je steunen je lichaam gezond te maken.
*klaar is met lesjes Beck...
(Ik snap wel dat het lastig is hoor, als je de enige bent.![]()
)
+1quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:13 schreef Jarno het volgende:
Je praat mensen toch ook geen sigaret of lijntje coke aan... waarom dan wel die ongezonde vette meuk? Ik snap dat nooit zo. Wees trots en blij voor iemand dat ze er mee bezig zijn...
Ja precies, zo flauw is dat. Alsof ze willen dat je faalt ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik word redelijk lijp van mensen die anderen om willen lullen toch toe te geven
En het EAT ALL THE FRIES hormoon dat los komt zodra er een zak friet opengaatquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:17 schreef Jarno het volgende:
Goed gefrituurde frietjes zijn zo slecht nog niet btw. Uiteraard beetje aan de vette kant maar uit laten druppen in een schaal met keukenpapier doet al een hoop. En voor een kroketje is ook van alles te zeggen (ijzer!). Het zijn de sausjes en de hoeveelheden waar je op stuk gaat.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:53 schreef Lonaa het volgende:
Grmbl![]()
Ik heb nu al honger. Moet nog zeker een uur of 4/5 wachten op de operatie. Kut
Normaal moet ik moeite doen 's ochtends te eten, omdat ik noooooit honger heb.quote:
Waarom moet het?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:16 schreef GI het volgende:
Drinkontbijt vanmorgen. Was een hel, maar het met maar.
Omdat vast voedsel helemaal erg is. Ook als ik pas eet als ik op kantoor ben ofzo. Ik krijg voor 10:00 ofzo niks of weinig vast voedsel binnen. En aangezien ik om 5:15 opsta is dat geen ontbijt meer te noemen. Om aan een goed ritme te komen is ontbijt wel noodzakelijk.quote:
En een bak yoghurt/vruchtenkwark? Brinta/Havermout, er zijn genoeg opties voor ontbijt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:23 schreef GI het volgende:
[..]
Omdat vast voedsel helemaal erg is. Ook als ik pas eet als ik op kantoor ben ofzo. Ik krijg voor 10:00 ofzo niks of weinig vast voedsel binnen. En aangezien ik om 5:15 opsta is dat geen ontbijt meer te noemen. Om aan een goed ritme te komen is ontbijt wel noodzakelijk.
Kusje op je rugquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
jottem, ik heb spit
ik mag spierverslappers, en de komende dagen niet zitten![]()
Het heeft te maken met de chronische misselijkheid. Ik heb alle opties geprobeerd, en ik sta met alles te kokhalzen en heb dan de neiging om naar de WC te rennen. Geconcentreerd een glas drinkonbijt is tot nu toe het meest leefbare.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
En een bak yoghurt/vruchtenkwark? Brinta/Havermout, er zijn genoeg opties voor ontbijt.
Bluh, stomquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:21 schreef GI het volgende:
[..]
Het heeft te maken met de chronische misselijkheid. Ik heb alle opties geprobeerd, en ik sta met alles te kokhalzen en heb dan de neiging om naar de WC te rennen. Geconcentreerd een glas drinkonbijt is tot nu toe het meest leefbare.
Ja maar ja maar... Je moet toch naar de wc, sokken aantrekken, eten, etc? Het lijkt me echt een onmogelijke opgave.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
lucky, niet zitten = liggen. Het lijkt me een uitdaging, maar we gaan het proberenlig nu oefening 1 te doen: plat liggen met benen omhoog
Heb er ongeveer 7 jaar last van nu. Het went hoor, maar dan is ontbijt opeens een heikel punt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bluh, stom
Heb je dat altijd gehad?
Ik snap som niks van het menselijk lichaam
Ja je zal er toch mee moeten leren leven... hoe lastig dat ook is...quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:48 schreef GI het volgende:
[..]
Heb er ongeveer 7 jaar last van nu. Het went hoor, maar dan is ontbijt opeens een heikel punt.
Ik denk dat je het voorzichtig moet proberen op te bouwen zoals je nu doet met een glas drinkontbijt enzo. En als je daarmee opstaat en naar kantoor rijdt en daar een plakje ontbijt koek bij je koffie neemt bijvoorbeeld , heb je toch iets van Vast voedsel... en kan je spijsverteringsgestelsel aan de gang ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:48 schreef GI het volgende:
[..]
Heb er ongeveer 7 jaar last van nu. Het went hoor, maar dan is ontbijt opeens een heikel punt.
En dat is precies wat ik doe.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat je het voorzichtig moet proberen op te bouwen zoals je nu doet met een glas drinkontbijt enzo. En als je daarmee opstaat en naar kantoor rijdt en daar een plakje ontbijt koek bij je koffie neemt bijvoorbeeld , heb je toch iets van Vast voedsel... en kan je spijsverteringsgestelsel aan de gang ?
Dat is prima denk ik, over een week of 2/3 , proberen iets te gaan ontbijten , beschuitje ofzo.quote:
Ik geloof dat je niet precies leest wat ik gezegd heb over het onderwerpquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is prima denk ik, over een week of 2/3 , proberen iets te gaan ontbijten , beschuitje ofzo.
Nee hij gaat gerust niet weg , maar je moet er gewoon langzaam aanwennen iets te eten , en misschien kan je dan met de misselijkheid gewoon wel beetje omgaan ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:02 schreef GI het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niet precies leest wat ik gezegd heb over het onderwerp![]()
Die misselijkheid heb ik al 7 jaar. Die gaat niet opeens weg omdat ik 3 weken een onbijt eet.
ik neem aan dat GI in die 7 jaar ochtendmisselijkheid wel een keer bij de dokter is geweest.quote:
Meerdere helaas. En het is 24/7 misselijkheid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:01 schreef Joene het volgende:
[..]
ik neem aan dat GI in die 7 jaar ochtendmisselijkheid wel een keer bij de dokter is geweest.
Laatste heb ik idd ook nooit van gehoortquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Meerdere helaas. En het is 24/7 misselijkheid.
Getest op van alles en nog wat, conclusie, prikkelbaar darm syndroom en prikkelbare maag syndroom. Ik wist niet eens van het bestaan van de laatste!
Ik ben moe! Zzzzzzzzzz
Oude overburen van mijn vriend.. Is al een paar jaar traditie, en hij isgoed bevriend met hun kinderen.. Maar wel echt bourgondiers zeg maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |