SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Mijn vriend kon niet kiezen dus had 2 nieuwe smaken in geslagen. De nieuwe versie van cookie dough met chocolade ijs en karamelsutra. Dus mocht van mezelf van allebei een kleine portie.quote:
Nee, kan niet werken wegens omstandighedenquote:
mij ookquote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
'omstandigheden', dat woord maakt me altijd zo vreselijk nieuwsgierig
Okey,quote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
'omstandigheden', dat woord maakt me altijd zo vreselijk nieuwsgierig
Heftig!quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okey,
ben begin dit jaar enorm suicidaal en depressief geweest.
Zo erg dat ik moest worden opgenomen.
Toen heb ik 4 maand opgenomen gezeten en zit nu weer thuis.
Ondertussen werd de diagnose autisme gesteld met een groot vermoeden naar borderline.
Nu moet ik mijn leven weer oppakken maar ben soms nog extreem depressief en niet goed enzo.
De psychiater zegt dat elke druk nu funest kan zijn.
Ook hebben ze het over een eventuele 2de langere opname en begeleid wonen.
Snap je?
En ik heb zoveel vrije tijd die nu heel erg wordt opgevuld met therapien, gesprekken met de psych, artsen afspraken, school (ik ga 1 uur per week naar school voor bijles) en nog een aantal andere zaken.
Snapt u?
Och, was helemaal niet naar bedoeld naar jou toe!quote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
och summer, zo bedoelde ik het niet lieverd! Maar het klinkt allemaal heel heftig! Krijg je goede begeleiding?
ik gister een klein stukje taart en wat borrelnootjes...quote:
Taart en borrelnootjes < wijn.quote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik gister een klein stukje taart en wat borrelnootjes...
dat heb ik geweten.. vanmorgen alleen thee gedronken en niet ontbeten.. misselijk!
quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh jij had seks op de keukentafel. Ik heb geen meelij met je hoor...
drie weken geleden! En sindsdien loop ik elke dag kreupeler!quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh jij had seks op de keukentafel. Ik heb geen meelij met je hoor...
quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drie weken geleden! En sindsdien loop ik elke dag kreupeler!
ouderdom komt met de jarenquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anale vernedering gehad?quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die roosvicee laxo ga ik onthouden!quote:Op zondag 22 april 2012 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Toch eens de dokter gaan opzoeken maar SQ!
Ik heb net heerlijk gelopen!Hard gelopen dus!
![]()
Summer, tsjonge, wat een geschiedenis zeg!
Lijstje van mij van vandaag nog, voor de overlevering:
O: Yoghurt m cruesli
T: niks wegens laat ontbijt
L: mueslibol, boterham m pindakaas en hetkapje
m pindakaas
T: appeltje
D: Nasi met babi pangang en daging rendang
T: glas roosvicee laxo
Inderdaad.. misschien beter om regelmatig een glaasje laxo te nemen. Dan soms poeptheequote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zit ook wel suiker in, en nog wat andere zooi, maar geen Senna.
Zo ver had ik niet eens teruggelezen. Wat moet dat zwaar zijn. Sterkte.quote:
Oh daar is mijn kilo gebleven dus.quote:Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef GI het volgende:
Anders kom ik gewoon even een kilo aan in het weekend
1300 gram meldtquote:Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef GI het volgende:
Anders kom ik gewoon even een kilo aan in het weekend
ik probeer het wegen te beperken tot 1x per 14 dagenquote:Op maandag 23 april 2012 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
ja he, dat hoort bij afvallen?
Damn, ik zit al een uur met een dell adapter in mijn HP gepriktgoeiemoggel SQ!
dat magquote:Op maandag 23 april 2012 09:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik probeer het wegen te beperken tot 1x per 14 dagenbij de dietiste maar meestal doe ik stiekem 1 dag van tevoren ff zelf kijken
Tsjah ach , gewoon niet dippen als je een keer wat zwaarder weegt.quote:Op maandag 23 april 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat magik doe het expres niet zo weinig. Je zal maar net een schommeldag hebben op je weegdag
Gewoon doorgaan idd Gi.quote:Op maandag 23 april 2012 09:11 schreef GI het volgende:
Erg is het niet, maar niet helemaal de bedoeling. Volgende week gaan we het anders doen!
Minstens 2 keer!quote:Op maandag 23 april 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
nee doe ik ook niet, maar ik weeg graag elke dag![]()
Alsof je van bier drinken 1 kilo aankomtquote:Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
heb je bier gedronken, Knut? Zo ja, da is die kilo woensdag weer weg!
WTF zo sochtends en savonds wegen waarom ? zo hard wijzigt het toch nietquote:Op maandag 23 april 2012 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Minstens 2 keer!
En idd, ik ga niet bij de pakken neer zitten als het eens niet is wat ik had verwacht. Het is meer dat ik wil weten waar ik sta ofzo.
Jaquote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Alsof je van bier drinken 1 kilo aankomt
Ik heb wel eens 2 kilo verschil gehad tussen 's avonds en 's ochtends!quote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
WTF zo sochtends en savonds wegen waarom ? zo hard wijzigt het toch niet
Die discussie wil je hier elke keer aan gaan? Maar wat maakt het uit, een ieder doet toch waar hij/zij zich goed bij voelt?quote:Op maandag 23 april 2012 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
WTF zo sochtends en savonds wegen waarom ? zo hard wijzigt het toch niet
Ja datquote:Op maandag 23 april 2012 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Minstens 2 keer!
En idd, ik ga niet bij de pakken neer zitten als het eens niet is wat ik had verwacht. Het is meer dat ik wil weten waar ik sta ofzo.
Niets erbijquote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja dat
Ik weeg vandaag exact hetzelfde als vorige week maandag
Is ook , maar het lijkt me zo demotiverend +200 , - 300 , het werkt zo in grammen ipv kilos ?quote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die discussie wil je hier elke keer aan gaan? Maar wat maakt het uit, een ieder doet toch waar hij/zij zich goed bij voelt?
+1quote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, waarom? Omdat ik het leuk vind! Gewoon kijken wat hij zegt, of je het een beetje goed gedaan hebt die dag etc. etc.
Het zegt geen hol, maar het hoort er voor mij bij.
ik pis dat dezelfde avond nog uitquote:Op maandag 23 april 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JaWant je houdt daardoor veel vocht vast, en dat pis je dan de dagen erna weer uit!
True story
demotiverend? Voor mij niet hoor. Omlaag is omlaag, of dat nou een ons of een kilo is. Maar wa ik al zei: ieder voor zich waar je je lekker bij voeltquote:Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Is ook , maar het lijkt me zo demotiverend +200 , - 300 , het werkt zo in grammen ipv kilos ?
heerlijk!quote:Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe cool is dit, toch? Is niks motiverends aan zolang je jezelf maar voor houdt dat een bepaald getalletje op een bepaalde dag niks zegt.
Zag net foto's van mijn zus, 15 kilo sinds het begin van dit jaar, ze ziet er waanzinnig goed uit!En ik baal dat ik niet ook vanaf toen al de ruggegraat recht had.
Neh... dat valt best meequote:Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Is ook , maar het lijkt me zo demotiverend +200 , - 300 , het werkt zo in grammen ipv kilos ?
het betreft de nadorstkilo's die je er de volgende dag bij drinkt. Bij mij althans.quote:Op maandag 23 april 2012 09:24 schreef Joene het volgende:
[..]
ik pis dat dezelfde avond nog uitna 3 biertjes ga ik namelijk al lopen
echt ?quote:
oh nee dan drink ik alleen waterquote:Op maandag 23 april 2012 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het betreft de nadorstkilo's die je er de volgende dag bij drinkt. Bij mij althans.
Die pis je ook na een halve liter weer uit ,althans ik moet enorm pissen ervanquote:
Naja, ik niet na een nachtje zuipen. Dan sponst mijn lichaam als een mallequote:Op maandag 23 april 2012 09:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Die pis je ook na een halve liter weer uit ,althans ik moet enorm pissen ervan
Whiejquote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef summer2bird het volgende:
80 kilo!!!!
Vanmiddag ga ik shoppen voor een jurkje
Nee, wel wat mead. En toastjes, en patat en meer troepquote:Op maandag 23 april 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
heb je bier gedronken, Knut? Zo ja, da is die kilo woensdag weer weg!
Motiverendquote:Op maandag 23 april 2012 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe cool is dit, toch? Is niks motiverends aan zolang je jezelf maar voor houdt dat een bepaald getalletje op een bepaalde dag niks zegt.
Zag net foto's van mijn zus, 15 kilo sinds het begin van dit jaar, ze ziet er waanzinnig goed uit!En ik baal dat ik niet ook vanaf toen al de ruggegraat recht had.
Verstandigquote:
Klinkt in mijn oren eerder als je SI gewricht dan Ischias. Even bij de fysio recht laten trekken en dan ben je weer as good as new!quote:Op maandag 23 april 2012 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
en nu heb ik dunne poep en ik kan mijn reet amper afvegen. Jolly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |