quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ja, ik moest effe snel wat hebben. bedank die overgelopen relnicht maarquote:
We gaan even voor jou een OP maken zodat jij hem kan postenquote:Op zondag 22 april 2012 14:43 schreef PeuRac het volgende:
een pm met de info of in een post eronder en ik had het in de OP gezet, maar je gebruikt liever je knopjes?
Er zit een 5 letterig woord in voornamelijk mijn 2 middelvingers, maar ik heb geen zin in een ban, en al helemáál niet voor jouquote:Op zondag 22 april 2012 14:43 schreef PeuRac het volgende:
een pm met de info of in een post eronder en ik had het in de OP gezet, maar je gebruikt liever je knopjes?
Ik ga F1 kijken, ik vind het wel mooi allemaalquote:Op zondag 22 april 2012 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Goed, verder met de discussie ipv op de persoon te gaan.
Misschien niet, maar ik vind zulke discussies altijd wel leukquote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef H-D het volgende:
Volgens mij was de discussie ook wel zo'n beetje op ofniet?
We weten ondertussen wel hoe iedereen er hier over denkt en we komen toch niet nader tot elkaar.
F1 staat hier ook al de gehele tijd op.quote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga F1 kijken, ik vind het wel mooi allemaal
Mwah ik maar tot op zekere hoogte eigenlijkquote:Op zondag 22 april 2012 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik vind zulke discussies altijd wel leuk
Hehe, dat denk ik ook, denk dat jij en ik eerder op een lijn liggen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Mwah ik maar tot op zekere hoogte eigenlijkna een tijdje is alles gewoon gezegd en wordt het alleen maar een herhaling van argumenten/visies
ik denk bijv dat SD en ik elkaar noooooooooit zullen vinden op dit gebiedxD
Is het tezien op uitzending gemist? Ben wel benieuwd eigenlijk, de laatste jaren vond ik het niveau al wel wat omlaag gaan. Tov Webmisbruikers was het veel beter, maar echt nieuwe dingen waren er ook niet meer.quote:Op zondag 22 april 2012 14:51 schreef Dingest het volgende:
Iemand tevreden over de nieuwe, verjongde Blik op de Weg?Die hippe 'moderne' intro/leader is sowieso kut, en Frits Sissing is gewoon een niet-boeiende vervanging voor Leo. Hij dreunt ook dezelfde soort tekst op met de zelfde intonatie
Heb het nog niet gezien. Kijk het al heel lang niet meer eigenlijkquote:Op zondag 22 april 2012 14:51 schreef Dingest het volgende:
Iemand tevreden over de nieuwe, verjongde Blik op de Weg?Die hippe 'moderne' intro/leader is sowieso kut, en Frits Sissing is gewoon een niet-boeiende vervanging voor Leo. Hij dreunt ook dezelfde soort tekst op met de zelfde intonatie
Op dit gebied misschien wel ja.quote:Op zondag 22 april 2012 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, dat denk ik ook, denk dat jij en ik eerder op een lijn liggen.
Wegmisbruikers? Met die tenenkrommende Wegdwerg?quote:Op zondag 22 april 2012 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het tezien op uitzending gemist? Ben wel benieuwd eigenlijk, de laatste jaren vond ik het niveau al wel wat omlaag gaan. Tov Webmisbruikers was het veel beter, maar echt nieuwe dingen waren er ook niet meer.
tov, ten opzichte van....quote:Op zondag 22 april 2012 14:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wegmisbruikers? Met die tenenkrommende Wegdwerg?
Grootste fout ooit van Blik op de Weg. Het is echt minder leuk zonder Leo en dat blijkt ook uit de kijkcijfers.quote:Op zondag 22 april 2012 14:51 schreef Dingest het volgende:
Voordeel van Wegmisbruikers is dat je meer mensen ziet die een boete krijgen. Nadeel is Koos.quote:Op zondag 22 april 2012 14:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wegmisbruikers? Met die tenenkrommende Wegdwerg?
Vind ik juist een nadeel, bij BODW zie je tenminste dat de politie ook coulant kan zijn en niet altijd maar boetes uitschrijft.quote:Op zondag 22 april 2012 14:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voordeel van Wegmisbruikers is dat je meer mensen ziet die een boete krijgen. Nadeel is Koos.
campingzender.quote:Op zondag 22 april 2012 15:07 schreef Anne het volgende:
Wegmisbruikers is gewoon weer een typisch sbs6-programma. Alles voor de 'sensatie' en alles zo dramatisch mogelijk neerzetten ("Op de A2 komen we iemand tegen die onze surveillancewagen met een uitermate hoge snelheid voorbij raast en daarmee de medeweggebruiker in gevaar brengt" -> Om half 2 in de nacht een auto die ze met 140 km/h voorbij gaat op de snelweg, nounou, poehpoeh). Hun voorfilmpjes/aankondigingen zeggen altijd al genoeg.
Frits Sissing met zijn showtrap is nog een van de betere vervangersquote:Op zondag 22 april 2012 15:12 schreef Anne het volgende:
Overigens vind ik dat Frits Sissing het best wel oké doet, maar het is inderdaad geen Leo de Haas. Maar ik zou niet weten wie Leo de Haas wel zou kunnen vervangen; hij heeft trouwens een fijne, rustige en duidelijke stem.
(dat zou best een goede leraar zijn geweesteentje waar je naar wil luisteren zeg maar)
Dat mislukte toch altijd?quote:Op zondag 22 april 2012 15:12 schreef densmee het volgende:
[..]
Frits Sissing met zijn showtrap is nog een van de betere vervangers
Ja, dat. Het vervelende wijzende vingertje: ooh, kijk die eens slecht zijn. Blik op de weg heeft een iets educatievere insteek. Bij de gesprekken tussen Koos en de Wegdwerg zappen wij altijd, je wilt toch uiteindelijk het smeuiige stukje zien waarbij die troela geheel door het lint gaat (en dat altijd als laatste in het programma zit).quote:Op zondag 22 april 2012 15:07 schreef Anne het volgende:
Wegmisbruikers is gewoon weer een typisch sbs6-programma. Alles voor de 'sensatie' en alles zo dramatisch mogelijk neerzetten ("Op de A2 komen we iemand tegen die onze surveillancewagen met een uitermate hoge snelheid voorbij raast en daarmee de medeweggebruiker in gevaar brengt" -> Om half 2 in de nacht een auto die ze met 140 km/h voorbij gaat op de snelweg, nounou, poehpoeh). Hun voorfilmpjes/aankondigingen zeggen altijd al genoeg.
Ik heb ook het idee dat ze de agenten er op uitkiezen, of dat ze die wat instructies meegeven. Valt jullie dat ook op of maak ik mijzelf dat wijs? De agenten in wegmisbruikers zijn van die agenten met wijzende vingertjes, terwijl in Blik op de weg de agent een stuk vriendelijker (wel correct nog steeds) zijn en een stuk subtieler/duidelijker/etc, vind ik.quote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat. Het vervelende wijzende vingertje: ooh, kijk die eens slecht zijn. Blik op de weg heeft een iets educatievere insteek. Bij de gesprekken tussen Koos en de Wegdwerg zappen wij altijd, je wilt toch uiteindelijk het smeuiige stukje zien waarbij die troela geheel door het lint gaat (en dat altijd als laatste in het programma zit).
Ja, klopt. Vooral niks door de vingers zien, iedereen keihard aanpakken, vooral voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 22 april 2012 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ze de agenten er op uitkiezen, of dat ze die wat instructies meegeven. Valt jullie dat ook op of maak ik mijzelf dat wijs? De agenten in wegmisbruikers zijn van die agenten met wijzende vingertjes, terwijl in Blik op de weg de agent een stuk vriendelijker (wel correct nog steeds) zijn en een stuk subtieler/duidelijker/etc, vind ik.
Volgens mij is hij nu weg, maar bij BodW had je altijd zo'n stevige, rond man en dat was best een toffe gozer volgens mijquote:Op zondag 22 april 2012 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ze de agenten er op uitkiezen, of dat ze die wat instructies meegeven. Valt jullie dat ook op of maak ik mijzelf dat wijs? De agenten in wegmisbruikers zijn van die agenten met wijzende vingertjes, terwijl in Blik op de weg de agent een stuk vriendelijker (wel correct nog steeds) zijn en een stuk subtieler/duidelijker/etc, vind ik.
Wiezo?quote:
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat de manier van de agenten ook de reden is dat je bij Blik op de weg niet zoveel mensen uit hun dak ziet gaan.
3 second rule,quote:Op zondag 22 april 2012 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga een ipod kopen zodat ik dit de hele dag kan luisteren
Exactoquote:Op zondag 22 april 2012 15:55 schreef densmee het volgende:
[..]
3 second rule,
uit na 3 second inderdaad
Bedankt voor de tip! Ik zal nu mijn bonnetjes daar invullen, bespaart me een hoop geneuzel.quote:
Best handig, heb al mn voertuigen daar.quote:Op zondag 22 april 2012 21:03 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik zal nu mijn bonnetjes daar invullen, bespaart me een hoop geneuzel.![]()
http://www.spritmonitor.de/en/detail/511161.html
Oui monsieurquote:Op zondag 22 april 2012 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Dit is toch het rolls royce famke?
[ afbeelding ]
jepquote:Op zondag 22 april 2012 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Dit is toch het rolls royce famke?
[ afbeelding ]
Misschien wil hij wel spammen voor Fortune City web hosting?quote:
het ligt gewoon aan het weer.quote:
en dan een s40?? voor het huis hebben staan.quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef Paladijn het volgende:
fortunecity, dat dat nog bestaat
De hedendaagse Spirit of Ecstacy is 3 inch hoog, standaard uitgevoerd in roestvast staal. Een klant kan echter ook kiezen voor zilver of zelfs 24 karaats goud. Da's dus geen echte!
Wel een mooi huis trouwens: http://www.funda.nl/koop/leeuwarden/huis-47154550-eewal-76/
Misschien geen S40 maar een andere zou goed kunnenquote:Op zondag 22 april 2012 21:40 schreef Paladijn het volgende:
Het zijn openbare parkeerplekken en er staan redelijk wat auto's in die straat geparkeerd, dus hoeft niet per se van de eigenaar te zijn. Maar inderdaad, dan zet je geen Lolvo voor de deur
ook goedemorgenquote:
♩ ♪ ♫ ♬ You just came to say hello? ♩ ♪ ♫ ♬quote:
I can see it in your eyes, I can see it in your smilequote:Op maandag 23 april 2012 10:01 schreef Anne het volgende:
[..]
♩ ♪ ♫ ♬ Hello? Is it me you're looking for? ♩ ♪ ♫ ♬
KPN roeleertquote:Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef Alfisti het volgende:
oh ja, vodafone
http://tweakers.net/nieuw(...)bonnementen-aan.html
Had zo'n online formuliertje ingevuld, gewoon om eens te kijken wat er gebeurdequote:Op maandag 23 april 2012 12:10 schreef Anne het volgende:
Heb je dat ergens aangevraagd dan? Of waarom belt ie?
waar dat dan? Ik heb bijna overal 3g dekking.quote:Op maandag 23 april 2012 12:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Helaas heb ik binnen met KPN geen/heel weinig bereik.
Hier:quote:Op maandag 23 april 2012 12:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
waar dat dan? Ik heb bijna overal 3g dekking.
Dan heb je een dove shitfoon, zeker als je in het westen zit.quote:Op maandag 23 april 2012 12:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Helaas heb ik binnen met KPN geen/heel weinig bereik.
Ik ook nietquote:Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef Anne het volgende:
Sowwy, ik wist niet dat je samen woonde met Fristi!
Ik heb meteen even gekeken en uitgezonderd een hoop stof ligt er nietsquote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou straks als je gaat slapen even onder je bed koekeloeren!
quote:
Nee, maar ik eet wel scarabeeënquote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef Anne het volgende:
Dingest, ben jij The Mummy? Die kan zich ook veranderen in een hoopje zand.
Holidays and observancesquote:Op maandag 23 april 2012 16:08 schreef Anne het volgende:
Is het morgen een speciale dag in de VS? Nee toch?
Minder tijd als omrijden waarschijnlijkquote:Op maandag 23 april 2012 15:49 schreef densmee het volgende:
Wat kost het als je door de sloot rijdt en dan de snelweg op, dus buiten een oprit om
een bezoekje aan het schadebedrijf waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 15:49 schreef densmee het volgende:
Wat kost het als je door de sloot rijdt en dan de snelweg op, dus buiten een oprit om
Ik gok op: Het rijden op de vluchtstrook zonder dat er sprake is van een noodgeval, keren of achteruitrijden: ¤ 340,-.quote:Op maandag 23 april 2012 15:49 schreef densmee het volgende:
jep maar de douanepost is daar al 7 km, en ook dat is illegaal.quote:Op maandag 23 april 2012 18:13 schreef Barcaconia het volgende:
Daar kun je toch gewoon via de oude douanepost de snelweg op en af rijden? Heb ik in beide richtingen vaker gedaan, of hebben ze dat veranderd?
Hoe bedoel je, al 7km? En inderdaad, ik reed daar altijd als ik van Postel af kwam. Maar jij moet natuurlijk vanuit Eersel de weg op oid? En illegaal is het zeker, maar een verbodsbord negeren is volgens mij minder erg als de snelweg oprijden en verlaten zonder een op/afrit te gebruikenquote:Op maandag 23 april 2012 18:15 schreef densmee het volgende:
[..]
jep maar de douanepost is daar al 7 km, en ook dat is illegaal.
in den bels zijn de bospaden hermetisch afgesloten dus je moet eerst naar de abdij van postel rijden
daar in het bos bij de A hebben wij een paar percelen liggenquote:Op maandag 23 april 2012 18:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, al 7km? En inderdaad, ik reed daar altijd als ik van Postel af kwam. Maar jij moet natuurlijk vanuit Eersel de weg op oid? En illegaal is het zeker, maar een verbodsbord negeren is volgens mij minder erg als de snelweg oprijden en verlaten zonder een op/afrit te gebruiken
de douanepost ben ik vandaag ook over geweest ik kwam uit Reusel richting Eerselquote:Op maandag 23 april 2012 18:18 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet toevallig nog even die kant op trouwens, ik ben over een uurtje ook in Eersel (bij de afrit dan toch) dus ik ga eens kijken
vandaag heeft de draaibank heel de dag achter gestaan, bij ons thuis.quote:Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef 2cv het volgende:
Vandaag de hele dag achter de draaibank gestaan. Beviel me wel.
?quote:Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef 2cv het volgende:
Vandaag de hele dag achter de draaibank gestaan. Beviel me wel.
ik ken een liefhebber in Kesterenquote:Op maandag 23 april 2012 15:21 schreef Dingest het volgende:
Ik vind de 126 leuker, maar een Autobianchi is ook wel erg gaaf
Het probleem is dat ik er niet zoveel informatie of clubs over kan vinden, bij de 126 wel. Als daar iets aan gedaan moet worden of onderweg problemen mee krijg dan is het een kwestie van de hamster en z'n loopwiel vervangen!
* Alfisti denkt.........quote:Op maandag 23 april 2012 20:38 schreef lipje het volgende:
[..]
ik ken een liefhebber in Kesteren
Fristi kent m ook
Petmans, met de magische handjes ken je toch wel?quote:Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti denkt.........
* Alfisti heeft geeeeeen idee.
Vriendinlief ook, dus ik ben morgen offlinequote:Op maandag 23 april 2012 16:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, en Willem van Oranje werd geboren.
komt de schoonfamilie op bezoek ?quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vriendinlief ook, dus ik ben morgen offline
quote:Op maandag 23 april 2012 23:16 schreef Paladijn het volgende:
Het is hier geen China waar de overheid een monopolie op werkzoeksites heeft
Oh ja!quote:Op maandag 23 april 2012 21:42 schreef lipje het volgende:
[..]
Petmans, met de magische handjes ken je toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
PTA liefjes. Ik heb een vraag.. weten jullie iets van Chuck_Noris?![]()
Niet meer aanwezig enzo. Al een tijdje...Zal wel op vakantie zijn ofzo? Fok hoeft je leven niet altijd te beheersenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
PTA liefjes. Ik heb een vraag.. weten jullie iets van Chuck_Noris?![]()
Niet meer aanwezig enzo. Al een tijdje...Geen flauw idee waar hij uithangt, misschien was hij ons wel beu, of is hij effe lekker aan het zonnen op Gran CanariaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had hem ook al gemist idd.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Die dingen vernaggelen als je ze buiten laat staan, en spuiten is geen goed plan omdat die dingen buigen als je erop zit, dus dan wordt het een hele lillike vellen en scheurtjesbende.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:34 schreef Dingest het volgende:
Iemand enig idee of je zo'n plastic stoeltje goed zou kunnen overspuiten?Zowel met schuurspons-/middel als schuurmachine ben ik eigenlijk gewoon bezig de hele bovenlaag eraf te schuren
![]()
Zet hem in een container en doe deze dicht. Dat is de beste manier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:34 schreef Dingest het volgende:
Iemand enig idee of je zo'n plastic stoeltje goed zou kunnen overspuiten?Zowel met schuurspons-/middel als schuurmachine ben ik eigenlijk gewoon bezig de hele bovenlaag eraf te schuren
![]()
kies maar uit http://www.coppenswarenhu(...)nststof_stoelen.aspxquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Wat kost zo'n setje nou eigenlijk?
Het zou bij mij niet eens in m'n gedachten komen om die rommel op te knappen![]()
Misschien is dat meteen de reden dat ik nooit rijk zal worden
Klinken is peanuts.. ik was er ook altijd een beetje huiverig voor, maar mijn huidige ketting is geklokken door een monteur, zónder klinkset, en dat zit als een huisquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:16 schreef densmee het volgende:
Morgen nieuwe kettingset, even monteren, laten klinken denk ik. en dan gas geven.
het is een extra zware ketting dus die durf ik niet zelf te klinken.
Ik ga het niet zelf proberen, ik kijk wel mee. en ik weet niet maar het moet een O ring zijn en hij is ruim dikker dan van de xr 600quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klinken is peanuts.. ik was er ook altijd een beetje huiverig voor, maar mijn huidige ketting is geklokken door een monteur, zónder klinkset, en dat zit als een huisIs een 5.25 DID X-ring, ik geloof nooit dat de jouwe dikker is
Schakel doordraaien tot hij op het achtertandwiel zit, hamertje erachter en met een scherp beiteltje een kruisje erin tikken. Daarna nog een beetje rondgerommeld zodat het een mooi rozetje werd en dat was het.. hij was sereneus nog géén minuut bezigquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:39 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik ga het niet zelf proberen, ik kijk wel mee. en ik weet niet maar het moet een O ring zijn en hij is ruim dikker dan van de xr 600
Ik kreeg de dag erna een groene thuistap op de zaak, die heb ik daar op vrijdag op de balie gezet; geregeldquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Kettinkje klinken kan volgens mij nooit echt ingewikkeld zijn, al heb ik het nog nooit gedaan. Maar dat maakt het automatisch ook weer goedkoop om even te laten doen bij iemand die er verstand van heeft.
de motorzaak doet dat gratis, bij aankoop van een kettingsetjequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Kettinkje klinken kan volgens mij nooit echt ingewikkeld zijn, al heb ik het nog nooit gedaan. Maar dat maakt het automatisch ook weer goedkoop om even te laten doen bij iemand die er verstand van heeft.
Geen idee? Aankomende zaterdag is het in ieder geval in Noord-Limburg yeah.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef Barcaconia het volgende:
Heksen? Is dat weer waar Alex toen voor in .be was, terwijl hij in noord-Limburg moest zijn?
Motorzaken doen niks gratis, dan zullen ze er wel zat aan verdienenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef densmee het volgende:
[..]
de motorzaak doet dat gratis, bij aankoop van een kettingsetje
Even wat anders, die nieuwe op-afrit tussen Eersel en de belgische grens, is dat echt zo'n eind omrijden vanaf lage mierde als het lijkt? Ik deed er gisteren bijna een half uur over om op de a67 richting eindhoven te komen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef densmee het volgende:
[..]
de motorzaak doet dat gratis, bij aankoop van een kettingsetje
Niet even een hamer er achter gehouden ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Schakel doordraaien tot hij op het achtertandwiel zit, hamertje erachter en met een scherp beiteltje een kruisje erin tikken. Daarna nog een beetje rondgerommeld zodat het een mooi rozetje werd en dat was het.. hij was sereneus nog géén minuut bezig![]()
Ik zou het zelf alleen doen als er iemand bij zat die het kon checken voor me hoor; één keertje alleen zien vind ik ook een beetje wehnag
Ja dat duurt tyfuslang je kunt beter bij de douane erop gaan als je in reusel oid bentquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even wat anders, die nieuwe op-afrit tussen Eersel en de belgische grens, is dat echt zo'n eind omrijden vanaf lage mierde als het lijkt? Ik deed er gisteren bijna een half uur over om op de a67 richting eindhoven te komen...
het kost niks extra als ik het bij de motorzaak doequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Motorzaken doen niks gratis, dan zullen ze er wel zat aan verdienen
Ben je scheel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niet even een hamer er achter gehouden ?
Ik kan nog haast beter binnendoor via de beersen naar oirschot en daar de A2 op leek het wel...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef densmee het volgende:
[..]
Ja dat duurt tyfuslang je kunt beter bij de douane erop gaan als je in reusel oid bent
Ik had m'n laskap nog opquote:
dan zeker ja als je die richting op moetquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan nog haast beter binnendoor via de beersen naar oirschot en daar de A2 op leek het wel...
wat een prutser hij kan niet eens een plaatje uploadenquote:
hotlink shitquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:26 schreef densmee het volgende:
[..]
wat een prutser hij kan niet eens een plaatje uploaden
ja maar je trekt de popnagels uit het aluminium bij het wegrijden denkquote:
Moet je die slangen aansluiten voor je wegrijdt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef densmee het volgende:
[..]
ja maar je trekt de popnagels uit het aluminium bij het wegrijden denk
Vraag het ze.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:55 schreef densmee het volgende:
Ik heb net een rondje met de crossmotor gegumd en mij daarbij niet helemaal netjes gedragen, sta ik op de oprit komt er een politieauto met blauwe zwaailichten voorbij gevlogen. Ik ben benieuwd of hij mij zocht?
Ik kan me niet voorstellen dat die auto dat lang volhoudt, regelmatig nieuwe koppeling denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Moet je die slangen aansluiten voor je wegrijdt.
Nee ik geloof het wel, ik ben bang dat ze dan mijn crosser in beslag nemen met mijn roze pasjequote:[..]
Vraag het ze.
Niets dat daar op weesquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar hij uithangt, misschien was hij ons wel beu, of is hij effe lekker aan het zonnen op Gran Canaria![]()
Ik had hem ook al gemist idd.
Nee, maar 22 dagen (23 inmiddels) is wel een lange, onaangekondigde, vakantiequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zal wel op vakantie zijn ofzo? Fok hoeft je leven niet altijd te beheersen
dan kan je geserveerd wordenquote:
Done!..... scheelt me waarschijnlijk zo'n 1000 euroquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, second opinion ergens anders laten doen, maar als het echt in de bak zit, zit je overal wel aan die prijzen.
Ik zie de bonus wel verschijnenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:02 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Done!..... scheelt me waarschijnlijk zo'n 1000 euro
optie 2: je koopt de auto en belt de verzekeraar. Deze kan meteen je dekking biedenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:55 schreef Anne het volgende:
Stap 1. Je pakt je telefoon.
Stap 2. Je toetst het nummer in.
Stap 3. Je wacht tot je een bandje hoort met de mededeling wanneer ze wel bereikbaar zijn, je wacht tot er iemand opneemt of je wacht 3 minuten waarna je tot de conclusie komt dat er niemand op zal nemen en er geen antwoordapparaat/bandje zal draaien.
wegwerpschijfje, onderzetter, etc.quote:
quote:
loop naar de keuken en snij je piem0l eraf. Je gedraagt je als een zijkwijfquote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef 2cv het volgende:
Ik heb zin in chocola, een zachtgekookt eitje en een speklapje. Tevens heb ik zin om met dingen te smijten en voel ik me gefrustreerd en onzeker.
En nee, ik ben niet ongesteld.
Voel je je genaaid?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef 2cv het volgende:
Ik heb zin in chocola, een zachtgekookt eitje en een speklapje. Tevens heb ik zin om met dingen te smijten en voel ik me gefrustreerd en onzeker.
En nee, ik ben niet ongesteld.
zeker eerst in de roepert en daarna in de poepert.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:44 schreef 2cv het volgende:
Ja, door het UWV, de overheid en de maatschappij als geheel.
Over 9 maanden mag jij je zoon/dochter in je armen houden.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
Dan zou het kunnen dat je zwanger bent.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef densmee het volgende:
nog zo een is:
Hoe maak je een limburger?Jij Brabo zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
jep, maar een van mijn collegas vertelt heel de dag van die slechte grappen, en de ander denkt dat hij Gerard Ekdom is met zijn woordspelingenquote:
Iron Man !quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:25 schreef 2cv het volgende:
Lijkt een kruising tussen een ferrari en het hoofd van 1 of andere superheld.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef densmee het volgende:
nog zo een is:
Hoe maak je een limburger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
sterkte tot die tijdquote:
En dat doen ze natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 15:29 schreef Freezer het volgende:
Dat geloof ik graag.... niet werken is behoorlijk k*t zeker als de rekeningen wel blijven doorlopen.
Nah, dat neem ik wel op de koop toe, want dit zuigt.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef .Neovo. het volgende:
Ach, je hebt tenminste niet met irrirante collega's te maken....
Neen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef 2cv het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar leg je neer bij de situatie en probeer er van te genieten. Deed ik ook toen ik niet werkte.
Jeeeeep, al doen we sommige dingen nog steeds samen, en kookt Anne ook wel eens..quote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Freezer het volgende:
@SD jij bent dus nu ff de huisman? Koken, was, stoffen, zuigen, enz?
Ik bedoel dus niet dat je niet meer op zoek mot naar een baan ofzo ...quote:
Dan is het nog lastig om er van te 'genieten' als je elke maand moeilijk rond komt, je jezelf dood verveelt, etcetera.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet dat je niet meer op zoek mot naar een baan ofzo ...
Toen woonde je vast nog thuisquote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef 2cv het volgende:
Toegegeven, in die tijd kwam ik probleemloos rond. Dat zal schelen.
I never said you didn'tquote:Op donderdag 26 april 2012 16:36 schreef Anne het volgende:
Ik doe in het weekend ook stofzuigen en poetsen.
Nee duhhuh, maar ik kan slecht thuishangen, want ik heb hier geen reet te doen.. en om nou elke dag bij Anne d'r pa te gaan hangen is ook niet wat..quote:Op donderdag 26 april 2012 16:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet dat je niet meer op zoek mot naar een baan ofzo ...
Don't have that..quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef 2cv het volgende:
Misschien je oude Lego-voorraad van zolder halen ?
en alles wat je kunt doen kost nog eens extra geld ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee duhhuh, maar ik kan slecht thuishangen, want ik heb hier geen reet te doen.. en om nou elke dag bij Anne d'r pa te gaan hangen is ook niet wat..
Als ik nou een tuintje met een knutselhokkie zou hebben ofzo, kon het me weinig boeien, maar nu zit ik me de ploeris te vervelen, en het kost me nog geld ook
Idd, daar zou ik me best mee kunnen amuseren als ik me nergens zorgen over hoefde te maken financieël, maar dat kost ook zomaar een tank brandstof per dag..quote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef densmee het volgende:
[..]
en alles wat je kunt doen kost nog eens extra geld ook.
Brommer rijden ganse dag is ook niet alles
Naais, en nou niet meer mollen hequote:
Waarom zoek je niet een baan buiten je "normale" functie? Werk is er zat te vinden als je een beetje kunt nadenken en graag hard werkt.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd, daar zou ik me best mee kunnen amuseren als ik me nergens zorgen over hoefde te maken financieël, maar dat kost ook zomaar een tank brandstof per dag..
[..]
Naais, en nou niet meer mollen he![]()
Meccano dan ! Ietsquote:
hij is al te koop,quote:Op donderdag 26 april 2012 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd, daar zou ik me best mee kunnen amuseren als ik me nergens zorgen over hoefde te maken financieël, maar dat kost ook zomaar een tank brandstof per dag..
[..]
Naais, en nou niet meer mollen he![]()
nee de zolder, oelewapperquote:
een hurricane 750quote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef daNpy het volgende:
CBR een racer?
Heb je een RR of een Fireblade dan?
Ik zit al 5 jaar in zo'n situatie, dat is erg herkenbaarquote:Op donderdag 26 april 2012 17:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee duhhuh, maar ik kan slecht thuishangen, want ik heb hier geen reet te doen.. en om nou elke dag bij Anne d'r pa te gaan hangen is ook niet wat..
Als ik nou een tuintje met een knutselhokkie zou hebben ofzo, kon het me weinig boeien, maar nu zit ik me de ploeris te vervelen, en het kost me nog geld ook
Nou, dan bouwt 'ie er toch 1 van Legoquote:
De slinger is kwijt ?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
net een hyundai pony gekocht
alleen de ramen kunnen niet open en hier in het noorden is de binnenkant van de deur(wat het raam opendoet) niet te vinden
is zoiets niet zelf in elkaar te knutselen? of past er mss iets van een ander merk/model in?
nee die zitten er nog in maar het binnenste gedeelte dat het raam naar boven/beneden moet halen is stuk ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Slinger er af slopen, deurpaneel er af scheuren en ogen open doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee die zitten er nog in maar het binnenste gedeelte dat het raam naar boven/beneden moet halen is stuk ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Slinger er af slopen, deurpaneel er af scheuren en ogen open doen.nee, reed wel vaker auto's zonder stuurbekrachtiging maar deze stuurt toch wel achterlijk zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan ben ik al niet zo'n kei in parkeren
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Een pony!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...).html?q=hyundai+pony
dit is hem
prima auto, lage kilometerstand en altijd goed onderhouden
heb ik zelf ook altijd meegeholpen, we pompten meestal tegelijk de banden op enzo dus dat is allemaal goed
volgens mij heb ik de foto's van die advertentie zelfs gemaakt
ja, wel gruwelijk lelijk maar met z'n 1.5 en 4 versnellingsbak blaast ie welquote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een pony!![]()
Wat een lelijke bakken zijn het toch ook ach zolang het maar rijdt, ken daar een Hobby Prestige 720 achter?
Dus dat bakkie trekt rustig een 1730KG? Nou doe mij ook maar een Pony danquote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, wel gruwelijk lelijk maar met z'n 1.5 en 4 versnellingsbak blaast ie wel
hoe het met trekgewicht zit weet ik niet, krijg morgen de papieren maar hoop dat ie wel wat kan trekken ja
In mijn geval heb een stel caravans maar gene auto om de troep te vervoeren...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zie m'n edit
maar voor mij is 1200 kilo genoeg en dat redt ie makkelijk
en sws rij ik bijna nooit met aanhanger hoor
Ik hoef er geen huur wel bus als ik ze ooit aan de kant moet krijgen al heb ik er nu wel even 4 caravans staanquote:Op donderdag 26 april 2012 23:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ach, ik heb iets van een maand steeds auto's moeten huren en doe tegenwoordig alles met de taxi dus ben allang blij dat ik weer een autootje heb, een echt gruwelijke bak ben ik nog aan het zoeken
En ik ga hem ook niet sluitenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dikke 3 serie of gewoon een nette degelijke duitser
hoewel ik die subaru's met die boxermotor ook welvind, mis de mijne echt
en ik sluit hem niet
dikke 3 serie of gewoon een nette degelijke duitserquote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik hoef er geen huur wel bus als ik ze ooit aan de kant moet krijgen al heb ik er nu wel even 4 caravans staan![]()
En wat is een gruwelijke bak in jou ogen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |