abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110596198
Mijn vader rijd in een Ssangyong Musso 2.9 TD uit 2004 aangepast voor invaliden.
Kenteken: 48-BR-BL

Sinds gisteravond had ik ineens het probleem dat de kilometerteller/dagteller ineens stilviel an de motor even later hoor in zijn toeren ging zitten, later kwam ik erachter dat de automaat in zijn 2 bleef zitten.

Even googlen gaf me dit resultaat:

http://www.amtgarageforum(...)lt-niet-op-1979.html

Nu mag ik dit natuurlijk onzin vinden dat een stomme sensor voor deze problemen zorgt, maar het is niet anders.

Voor degenen die kunnen meedenken:

- Is dit een makkelijke klus?, ik heb werkelijk geen flauw idee waar de brandstofpomp zit en zou het zeker weten dit probleem zijn?

- Ben ik gelijk een halve auto kwijt aan kosten?, of valt het mee?

Alvast bedankt voor de aandacht! :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  FOK!fotograaf zaterdag 21 april 2012 @ 15:59:30 #2
145146 Andyy
pi_110596250
Wat zei de garage toen je ze belde?
pi_110596325
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:59 schreef Andyy het volgende:
Wat zei de garage toen je ze belde?
|Er zijn geen ssangyong garages in 50 km radius, en ik probeer juist te vermijden dat ik afhankelijk ben van een monopoliepositie in Papendrecht (waar die garage zit.)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
  Moderator zaterdag 21 april 2012 @ 16:24:33 #4
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110597339
Verkeerde auto merk gekocht zo te zien.
Maar wellicht kan je gewoon naar lokaal garage bezoeken.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_110601743
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
Verkeerde auto merk gekocht zo te zien.
Maar wellicht kan je gewoon naar lokaal garage bezoeken.
Kunnen we het het hele topic over hebben over hoe verkeerd die auto wel niet is, maar een auto met invalideaanpassingen is nou eenmaal enorm duur, zowel de lokale garages als een dealergarage wil de auto voor inspectie(heb idd al gebeld), en ik wil voor die tijd weten hoe het ervoor staat
  zondag 22 april 2012 @ 14:19:33 #7
264800 duidelijkheden
Het kan maar duidelijk zijn.
pi_110630295
SsangYongs zijn op basis van oude Mercedes-techniek als ik mij niet vergis, wellicht kun je daar terecht? Daarbij zal elk zichzelf respecterende garage wel uit de voeten kunnen met de auto hoor, lijkt mij zo.
  zondag 22 april 2012 @ 14:25:31 #8
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_110630583
En als het een mercedesonderdeel is staat daar altijd een mercedesnummer op.
( begint doorgaands met een A)

Dan ga je met dat onderdeelnummer naar de lokale onderdelen toko en grote kans dat die sensor dan ook is gefabriceerd door Bosch oid. en goedkoper leverbaar.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_110631363
Je moet een gasklepsensor toch ook afstellen tenminste zover ik weet?

Ik heb ooit een gasklepsensor laten vervangen ook gelijk een kleine beurt en het laten schoonmaken van de auto en was 400 kwijt voor het hele boeltje, was wel in Frankrijk bij een beunhaas. Denk dat je hier in Nederland al gauw 400 kwijt bent alleen voor die sensor...

Let wel dat er meer problemen kunnen zijn dan alleen de sensor even in de garage aan de computer hangen en je weet gelijk meer.
pi_110675189
Waarom zet je het kenteken erbij.
5 Ferrari's op videoband!
pi_110675691
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom zet je het kenteken erbij.
Omdat sommige mensen daar meer mee kennen, ben ff aan de sleutel trouwens, vermoedelijk krijg ik het zelf nog voor elkaar ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')