quote:Op maandag 23 april 2012 10:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De masochistische kant van mijn hersens wil dat ik meedoe.
quote:Op maandag 23 april 2012 10:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij komt volgend jaar naar Amsterdam en/of Rotterdam. De masochistische kant van mijn hersens wil dat ik meedoe.
mn kleren, wat doe je... Geef mn geld terugquote:Daarnaast zouden je kleding en schoeisel best eens wat vies kunnen worden.
En dit jaar sta je veel strakker voor de kar, jij Adonis!quote:Op maandag 23 april 2012 10:43 schreef Jarno het volgende:
Ik breng deze week nog door in de sportschool om na een fikse verkoudheid van bijna 2 weken m'n conditie weer ff een zwieper te geven (en omdat ik een mooiweerloper ben) maar dan wil ik toch echt wel weer naar buiten toe.
. Mijn standaardrondje is 6,5km, die haalde ik een jaar geleden prima, mijn doel voor dit jaar is om die 2x te kunnen lopen.
Nou het scheelt ondertussen wel een kilo of 8 aan wat ik meesleep jaquote:Op maandag 23 april 2012 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dit jaar sta je veel strakker voor de kar, jij Adonis!
Ik heb 1x in de (echte) regen gelopen en m'n (mannen)tepels doen nog zeer als ik er aan denk.quote:Op maandag 23 april 2012 10:50 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop wel dat het vanavond droog is. Ik heb nog nooit in de regen gelopen.
heerlijk! veel zuurstof in de lucht. Echt fijn.quote:Op maandag 23 april 2012 10:50 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop wel dat het vanavond droog is. Ik heb nog nooit in de regen gelopen.
Mijn cyclus houdt zich niet aan de normale afspraak en doet héél afwijkend, incl. buikpijn en bleh enzoquote:
Achterhaaldquote:Op maandag 23 april 2012 10:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heerlijk! veel zuurstof in de lucht. Echt fijn.
Starshoe in Zoetermeer een optie?quote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef robdriessen het volgende:
Vraagje voor de mensen uit regio 010. Ik was gisteren in Rotterdam, blijkt de Runners World bij Blaak niet langer een Runners World te zijn, er zit nog wel een hardloopwinkel maar nu onder nieuwe eigen naam. Het was flink druk en ben weer weggegaan omdat het te lang zou duren voordat ik advies kon krijgen.
Heeft iemand nog een andere goede tip voor een degelijke/kundige winkel (liefst met loop-analyse) in of rond Rotterdam?
Wel leuk? In de VS heb je tig van dit soort runs. Warrior dash oid, het lijkt me echt zo gaaf. Het fysieke lijkt me er zo gaaf aan. Met alleen lopen red je het niet.quote:Op maandag 23 april 2012 10:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je ziet dat soort races overal ter wereld opeens opduiken..wel leuk om een keer te doen
tja, maar dan moet je morgen wel gaanquote:Op maandag 23 april 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:
Ik zou vanavond gaan lopen. In plaats daarvan ga ik uit eten en naar een concert met een schone dame. In dat geval vergeven jullie mij wel, toch?
Run2Day op de Meentquote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef robdriessen het volgende:
Vraagje voor de mensen uit regio 010. Ik was gisteren in Rotterdam, blijkt de Runners World bij Blaak niet langer een Runners World te zijn, er zit nog wel een hardloopwinkel maar nu onder nieuwe eigen naam. Het was flink druk en ben weer weggegaan omdat het te lang zou duren voordat ik advies kon krijgen.
Heeft iemand nog een andere goede tip voor een degelijke/kundige winkel (liefst met loop-analyse) in of rond Rotterdam?
dus eindhoven zou een mooie voorbereiding op de toughmudder van Amsterdam zijnquote:Op maandag 23 april 2012 10:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wel leuk? In de VS heb je tig van dit soort runs. Warrior dash oid, het lijkt me echt zo gaaf. Het fysieke lijkt me er zo gaaf aan. Met alleen lopen red je het niet.
Dat, en het Tough Mudder trainingsschema. Google maar eens op Tough Mudder Training en je komt een lading aan schema's en video's tegen. Geen kattenpis!quote:Op maandag 23 april 2012 11:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dus eindhoven zou een mooie voorbereiding op de toughmudder van Amsterdam zijn
whatever, het voelt een stuk beter met ademen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef No-P het volgende:
[..]
Achterhaald. Neemt niet weg dat het lekker lopen is.
Bluh! Idd lekker niet lopen dan maar.quote:Op maandag 23 april 2012 10:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mijn cyclus houdt zich niet aan de normale afspraak en doet héél afwijkend, incl. buikpijn en bleh enzo
Top gedaan! Gefeliciteerdquote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef slacker_nl het volgende:
Ruim 45 minuten wachten op een trein met honger is geen succes.
Spieren voor spierenrun is leuk! Parcours is echt verradelijk, maar zo leuk. Ging weg op 59minuutzoveel, eindigde op 57:15 (ov, officiele uitslag is nog niet binnen). Moet wel leren om 5 minuten voor de start m'n blaas te lozen....
Zie dat Endo 10km op 56.55 heeft, das 40 sec boven mn pr. In Delft gaat die eraan, hell yeah.
Ken je deze in Vlaardingen? http://www.runningpoint.nl/quote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef robdriessen het volgende:
Het lijkt zwaarder dan het is. Natuurlijk is het afzien, maar uiteindelijk kom je in een ritme en flow waarbij je kunt blijven lopen als je goed hebt getraint!quote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Net ff een rondje van 21.1KM uitgemeten op Endomondo... tering mensen dat is toch wel een grafeind hoor pffff
Dat duurt dan ook nog zo'n twee maandenquote:Op maandag 23 april 2012 11:08 schreef Drassss het volgende:
Toch zonde dat de echte zomer nog niet wil beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |