Daarom heb ik dat ook pas 1 keer gedaanquote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Net ff een rondje van 21.1KM uitgemeten op Endomondo... tering mensen dat is toch wel een grafeind hoor pffff
Ik wil sowieso 1 keer 20KM gelopen hebben voordat ik een HM in een wedstrijd loop. Maar goed, ik heb nog 5 maanden. Eerst nog maar eens een paar keer 15 lopen en dan langzaam opbouwen naar 20.quote:
20 is niet persé nodig hoor. Ik had ook niet verder gelopen dan 16quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil sowieso 1 keer 20KM gelopen hebben voordat ik een HM in een wedstrijd loop. Maar goed, ik heb nog 5 maanden. Eerst nog maar eens een paar keer 15 lopen en dan langzaam opbouwen naar 20.
57:06 om precies te zijn. Als ik die derde km niet in de 6 minuten had gelopen was m'n PR aan gort gelopen. Maarrrrrrr, doelstelling behaald, rustig opbouwen, tempo behouden en go.quote:Op zondag 22 april 2012 20:51 schreef Jumparound het volgende:
Netto tijd 1:00:40
slacker_nl op 57 minuten
Ik heb het idee dat ik vandaag inderdaad ook nog wel een paar kilometer door had gekund áls het nodig had geweestquote:Op zondag 22 april 2012 21:05 schreef YUR het volgende:
[..]
20 is niet persé nodig hoor. Ik had ook niet verder gelopen dan 16
Bij de CPC loop je het grootste deel van de HM op adrenaline. Het laatste stukje gaat op wilskrachtquote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik vandaag inderdaad ook nog wel een paar kilometer door had gekund áls het nodig had geweest
Dat ga je redden. Sterker nog: als je er nu één zou moeten lopen, zou je het al redden. En over 5 maanden ga je het redden zonder dat het een helletocht wordtquote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil sowieso 1 keer 20KM gelopen hebben voordat ik een HM in een wedstrijd loop. Maar goed, ik heb nog 5 maanden. Eerst nog maar eens een paar keer 15 lopen en dan langzaam opbouwen naar 20.
Ja, dat klopt, ik fiets er vaak. Een van de leuke dingen van hardlopen vind ik dat je in 5 minuten de deur uit kan zijn en zodra je klaar bent ook meteen thuis bent: bakje yoghurt, douchen, klaar is M.quote:Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef Jumparound het volgende:
Mooie bossen in je omgeving. Maar een klein stukje reizen (bijvoorbeeld bij de lage vuursche) of anders de polder in
goed zo!quote:Op zondag 22 april 2012 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, eigenlijk geen zin, maar ik weet dat ik heel blij ga zijn als ik toch wel ga.
Dus... Ga ik gewoon!
Wel grappig hoe dat gaat inderdaad, momenteel hoop ik ook dat het weer snel dinsdag wordt want dan mag ik weer mijn beentjes laten trappelenquote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik word al enthousiast als ik zie dat ik over 11 weken 1x20 minuten mag lopen. En over 19 weken loop ik al 1x40 minuten.![]()
Gaat eigenlijk best snel. Nu nog volhouden.
ik hád morgen een rondje van 3 / 3,5 km willen doen. Belt m'n tante vandaag of ik wil helpen met d'r computer. Wil m'n traningsschema niet door de war gooien, dus dan maar een rondje van 4,8. doe ik het woensdag wel rustiger aan met korter rondjequote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef E.T. het volgende:
Morgen maar weer 5km doenkan ik woensdag kijken hoe ver ik kom in 38 minuten
en dan vrijdag 4,5km lopen
![]()
Op het gemakkie naar de 10km
jup. dorp verderquote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef amaranta het volgende:
Woont je tante 4,8 km bij je vandaan? Anders begrijp ik je logica niet
:-Dquote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik word al enthousiast als ik zie dat ik over 11 weken 1x20 minuten mag lopen. En over 19 weken loop ik al 1x40 minuten.![]()
Gaat eigenlijk best snel. Nu nog volhouden.
Wow, lijkt me geen doen om in zo'n pak te lopen... maar het is voor het goede doel toch?quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef SEMTEX het volgende:
London marathon: http://www.dailymail.co.u(...)ners-32nd-event.html (veel aparte uitdossingen + check verlamde heldin op krukken)
Maarsseveense plassen loop ik vaak. Je kan daar aardig lange routes plannen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:40 schreef .M. het volgende:
Nadat mijn kater zich grommend in een hoekje terug had getrokken heb ik toch nog 6 km. gelopen vandaag. Het was nu gelukkig erg mooi weer, de wind is gaan liggen, het was zonnig en droog met prachtige wolkenformaties.
Ik merk dat ik soms wat inspiratie nodig heb qua rondjes, ik woon aan de westkant van Utrecht, vlakbij de Meernbrug. Vandaag werd het zelfs "rondje stad" omdat ik de andere kant van het A'dam Rijnkanaal af en toe wat beu ben (zo vaak gelopen....). Wie heeft er nog tips voor Utrecht e.o.? Ik ga zelf vaak richting de Meern.
coolquote:Op maandag 23 april 2012 08:40 schreef slacker_nl het volgende:
Leuke run ni? http://losseveter.nl/blog(...)pen-maar-dan-anders/
Mooie foto'squote:Op maandag 23 april 2012 08:40 schreef slacker_nl het volgende:
Leuke run ni? http://losseveter.nl/blog(...)pen-maar-dan-anders/
ah, ik ben jaloers! Je kunt zo de (waterleiding)duinen in!quote:Op maandag 23 april 2012 09:48 schreef gcjoel het volgende:
Vanmorgen les 23 gedaan!
http://www.endomondo.com/workouts/kwCgkl8aDBU
Ging weer lekker, en mooi voor de hagelbuien binnen
Denk dat ik 'm ga doen. For shits and giggles.quote:
je ziet dat soort races overal ter wereld opeens opduiken..wel leuk om een keer te doenquote:Op maandag 23 april 2012 10:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Denk dat ik 'm ga doen. For shits and giggles.
even overleg met het thuisfront, maar de kans bestaat dat ik ook gaquote:Op maandag 23 april 2012 10:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Denk dat ik 'm ga doen. For shits and giggles.
quote:Beste Sjoerd spring in 't Veld,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de Army Urban Run 8 KM.
zag ook een filmpje van een zombirun, moet je zombies ontwijkenquote:Op maandag 23 april 2012 10:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je ziet dat soort races overal ter wereld opeens opduiken..wel leuk om een keer te doen
hier is de orginele modderracequote:Op maandag 23 april 2012 10:23 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zag ook een filmpje van een zombirun, moet je zombies ontwijken
Dan ben je ook 2 uur aan het hardlopen ..... dan is de lol er toch wel vanaf voor mij.quote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Net ff een rondje van 21.1KM uitgemeten op Endomondo... tering mensen dat is toch wel een grafeind hoor pffff
Ik hoop 'm te halen binnen 2 uurquote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dan ben je ook 2 uur aan het hardlopen ..... dan is de lol er toch wel vanaf voor mij.
mwah ik loop nu rondjes van rond de 1,5 uur dat verveelt ook nietquote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dan ben je ook 2 uur aan het hardlopen ..... dan is de lol er toch wel vanaf voor mij.
zieke shitquote:Op maandag 23 april 2012 10:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier is de orginele modderrace
http://toughmudder.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |