SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 22-04-2012 16:19:59 ]F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 13:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wél de eerste heuvel van de 7. Ik had 'm namelijk niet meegeteld, en ergens op de route had ik ook een flauwe heuvel niet meegeteld en ik kwam maar op 4 of 5 heuvels uit. Goed, het is vals plat en natuurlijk niet een heuvel te noemen, maar het telt dus wel mee.De loop is vernoemd naar de Zeven Heuvelenweg en na 4km zit je niet op die weg. Het is wel vals plat, maar nog geen onderdeel van DE Zeven heuvelen.
Ja doei.![]()
Zeven heuvelen, of toch niet?
De naam van het parcours is afgeleid van de Zevenheuvelenweg die een belangrijk deel van het parcours uitmaakt. Je verwacht op deze weg zeven heuvels, maar als je het parcours loopt, zul je merken dat er geen zeven heuvels zijn.F means you're fucked![]()
Ik dacht dat het er wel gewoon 7 waren. Niet alle 7 even stijl/hoog, maar wel 7. Nu ja, ik doe straks m'n 7heuvelenshirtje wel aan bij 't hardlopen terwijl ik 7km ren!
Ja doei.![]()
Ik fiets er vaak en 7 heuvels heb ik daar niet ontdektSowieso mis je er al 1tje, omdat je niet vanuit Groesbeek de 7heuvelenweg neemt.
![]()
Meh, wilde gaan lopen, maar ik kan niet eens bukken met m'n rug. Nog eventjes wachten weer..
Dinsdag weer fysio, lekker laten kraken.
![]()
Ik liep laatst met Evy en ik moest meteen 5 minuten hardlopen. Oké, chill, doen we wel. Zegt dat mens na drieënhalve minuut dat ik wel mag stoppen met hardlopen. Eh, zo kan iedereen wel vijf minuten hardlopen.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
South beach en hardlopen is geen succes!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Evy staat niet bekend om haar klokkijktalenten.quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef Finland. het volgende:
Ik liep laatst met Evy en ik moest meteen 5 minuten hardlopen. Oké, chill, doen we wel. Zegt dat mens na drieënhalve minuut dat ik wel mag stoppen met hardlopen. Eh, zo kan iedereen wel vijf minuten hardlopen.
Echter, waar ze je soms flink minder laat lopen, laat ze je ook wel eens wat langer lopen. Als ze dan zegt 'nog een minuutje' dan kun je rustig nog 2 minuten doorlopen
Ja doei.![]()
Toch 1uur 2 of zo!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Tijd voor een minimeet ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Succes iedereen op de Spieren voor Spieren run![]()
Ik ben terug van die bostraining, met m'n moeder en zusje. Wat ontzettend stom was dat! Het is georganiseerd vanuit de school van m'n zusje, en het is een onderdeel van de training naar de 10km in juni.
Nou ja, prima, ik dacht, lekker 4km door het bos rennen, leuk! Even 6min. inlopen. Zet die docent er een tempo in waarmee hij meteen iedereen kapot liep. Tja, dat tempo is misschien inlopen als je met de leerlingen loopt die ook lid zijn van de atletiekvereniging, maar voor iedereen die daar niet bij hoorde, was het gewoon wedstrijd tempo. Na 6min. was iedereen dus op, maar toen moest de 4km nog beginnen.
Beetje jammer, maar goed, ik dacht, we gaan er gewoon voor. Lopen die docenten iedereen op te jagen. Hup hup, sneller, doorlopen, bij de groep blijven. Ik heb dus op een gegeven moment maar tegen die man gezegd dat ik voor mezelf loop en niet voor een goede tijd. Het moet wel leuk blijven. Jamaar ik moest bij de groep blijven, want verdwalen en zulksKom op, het is een rondje van 2km, komt echt wel goed. Hou eens op zeg.
Dus ik ben lekker op m'n eigen tempo door blijven draven, en haalde ondertussen de ene na de andere wandelende puber in. Allemaal kapotgelopen of geblesseerd. Ja, gek hè... En ze dan ook allemaal nog even de laatste 200m laten sprinten, welja.
Niet mijn idee van training, laat mij maar lekker in m'n eentje rondrennen. Heb ik een stuk fijner gevoel bij!
Maar, het bos was wel leuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan lijkt me er voor die kinderen ook weinig aan idd... als ze allemaal hun eigen tempo rennen en het leuk vinden dan bereik je er veel meer mee.We zullen zien, zei de blinde.![]()
Nee precies. En het lijkt me ook een meerwaarde als ze er een leuk gevoel aan overhouden. Dat ze na die 10km ook nog willen blijven lopen. Maar ik had zelf op een gegeven moment gewoon zin om m'n schoenen in de boom te hangen![]()
Dinsdag gewoon weer lekker door de stad rennen met mezelf, ik vind het wel prima
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben ook weer begonnen met hardlopen. In het verleden wel een poging ondernomen maar daar mee gestopt toen diegene met wie ik altijd ging last van zijn knie kreeg.
Nu ben ik al een tijdje lid van een sportschool, en sta daar dus minimaal 3x per week op de lopende band en dat ging best goed (al is het een beetje suf). Dus hop hop, de buitenlucht in![]()
Viel dus echt vies tegenHet was wel leuk maar zo ontzettend zwaar! Het is ook echt niet te vergelijken met lopen op de lopende band. Komt volgens mij vooral omdat ik in de duinen loop en er toch ook wel veel mul zand ligt. Een heuvel met mulzand ga ik echt zo langzaam op dat het bijna zielig is.
. Gelukkig heb ik goede spullen (van mijn eerste poging) en heb nieuwe schoenen gekocht dus daar ligt het niet aan.
Ik loop overigens niet met een schema. Ik 'moet' gewoon ongeveer 5km hardlopen en neem pauzes tussendoor om te bekijken hoe ik moet lopen en om adem te komen. Ik loop naar mooie plekjes toe; dus duinen met mooi uitzicht over het dorp, of hele rustige strandopgangen of plekken waar als het gaat schemeren echt mega veel dieren komen![]()
![]()
Wat een gekken Guppyfriend.. Je zou hopen dat sportleraren beter wisten
Welkom Bucketlist!
Trouwens, leuke TT dit keer![]()
![]()
Ruim 45 minuten wachten op een trein met honger is geen succes.
Spieren voor spierenrun is leuk! Parcours is echt verradelijk, maar zo leuk. Ging weg op 59minuutzoveel, eindigde op 57:15 (ov, officiele uitslag is nog niet binnen). Moet wel leren om 5 minuten voor de start m'n blaas te lozen....
Zie dat Endo 10km op 56.55 heeft, das 40 sec boven mn pr. In Delft gaat die eraan, hell yeah.
[ Bericht 14% gewijzigd door slacker_nl op 22-04-2012 18:15:30 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waarom wacht je dan ook op een trein met honger? Wacht dan eventjes op een trein die net gegeten heeft...quote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef slacker_nl het volgende:
Ruim 45 minuten wachten op een trein met honger is geen succes.
Spieren voor spierenrun is leuk! Parcours is echt verradelijk, maar zo leuk. Ging weg op 59minuutzoveel, eindigde op 57:15 (ov, officiele uitslag is nog niet binnen). Moet wel leren om 5 minuten voor de start m'n blaas te lozen....
Mooie tijd
F means you're fucked![]()
Mijn reactie, wat doe jequote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom wacht je dan ook op een trein met honger? Wacht dan eventjes op een trein die net gegeten heeft...
Mooie tijd
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom wacht je dan ook op een trein met honger? Wacht dan eventjes op een trein die net gegeten heeft...
Mooie tijd![]()
![]()
Dank!quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie tijd
Hehe smart assOp weg naar huis waar de spareribs op me wachten, honger....
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja.. Het herinnerde me weer helemaal waarom ik niet zo goed op gym was. M'n zusje zit in het examenjaar van de HAVO, oh, the flashback...quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef GotC het volgende:
Wat een gekken Guppyfriend.. Je zou hopen dat sportleraren beter wisten
Goed gedaan slacker!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Net op tijd weg slacker. Het hoost in hilversum :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ha, na de massage vrijdag en de oefeningen heb ik vandaag weer een klein stukje gelopen zonder pijn aan kuit en achillespees. Dat geeft hoop
The remedy is the experience.![]()
Ja, godsamme. Zit nog/weer met een gigantisch naar gevoel door brandend maagzuur. Hopen dat 't binnen nu en een half uur voorbij is, anders de loop naar morgen verschuiven, wat op zich ook geen kwaad zou kunnen qua tijdsindeling. Wil er niet langer dan 3 dagen tussen hebben zitten, en m'n laatste loop was vrijdag.
Bah.Ja doei.![]()
Wow Guppy, lijkt me echt verschrikkelijk. En goed gedaan Slacker!
Hopelijk gaat het snel weer over motorbloempje!
Ik ben net nog eens naar de atletiekbaan geweest. Het is niet super leuk om in rondjes te rennen maar de enige optie was een beurtenkaart van 10... Nog 8x te gaan![]()
Zes kilometer gelopen en het ging best goed. Ik denk dat ik zelfs m'n pr op de 5 km met een paar seconden heb verbroken.
Verder op de atletiekbaan:
- 3 paar verlaten hardloopschoenen
- een meisje dat met een winterjas + sjaal aan het lopen was
http://www.endomondo.com/workouts/50169022![]()
Vanmiddag op pad geweest op een nieuw rondje langs de Apenheul. Vanwege de 5 KM afstand ideaal om tijden te vergelijken. Iets minder ideaal de flinke heuvel in Park Berg en Bos en de vele bezoekers op zondagmiddag.
In totaal 5,05 KM hardgelopen in 28:30 (10,6 km/u) inclusief 1 wandelpauze
[ Bericht 1% gewijzigd door Ach3r0n op 22-04-2012 19:33:47 ]![]()
zo heette het idd tot vorig jaar.
ik had het vooral de laatste km erg zwaar... zal zo ff rendomondo updaten... tot dat punt liep ik eigenlijk best lekker
blegh, wat heb ik een ontstemd gevoel overgehouden aan de prestatieloop. nu ff lekker eten en optijd mn nestje in...
en het was leuk om een fokker irl te ontmoeten!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Vanmiddag nog een stukje van 9km gedaan. Wilde er tien doen, maar we moesten op visite
Twee lekkere sprintjes getrokken. Morgen weer. 3/4 daagjes rust tussen deze en de vorige training deed me goed!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nope. Nouja, Nike sponsort geen enkele hardloopwedstrijd meer in Nederland, Dam tot Damloop heeft nu ook Asics als hoofdsponsor. Maar vroeger was het inderdaad de Nike Hilversum City Run.quote:Op zondag 22 april 2012 18:57 schreef Viking84 het volgende:
Slacker. Was het niet gewoon de Nike City Run?
Maar het is de Spieren voor Spieren City Run: http://www.spierenvoorspierencityrun.nl/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Niet 'over'quote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, godsamme. Zit nog/weer met een gigantisch naar gevoel door brandend maagzuur. Hopen dat 't binnen nu en een half uur voorbij is, anders de loop naar morgen verschuiven, wat op zich ook geen kwaad zou kunnen qua tijdsindeling. Wil er niet langer dan 3 dagen tussen hebben zitten, en m'n laatste loop was vrijdag.
Bah.morgen dus maar.
En had er écht zo'n zin in, en nu is het ook nog eens héérlijk weer.
Ja doei.![]()
Weer erg geluk gehad vanavond. Mooi tussen de buien door even een klein uurtje kunnen hartlopen. 8,16km in 50 minuten. Nu de welverdiende douche.![]()
Bij ons in Zeeland kon je vandaag echt niet tussen de buien door lopen.
Het was hier namelijk heel de dag zonnig en droog.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/12215081
Ging weer lekkerVolgende keer stukjes van 2 minuten hardlopen / 2 minuten wandelen. We bouwen rustig op.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Een beetje goede aanvoerder van de groep laat iedereen zijn eigen tempo lopen, draait op een gegeven moment met de koplopers om om de achterblijvers op te halen zodat de groep weer bij elkaar isquote:Op zondag 22 april 2012 16:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Lopen die docenten iedereen op te jagen. Hup hup, sneller, doorlopen, bij de groep blijven. Ik heb dus op een gegeven moment maar tegen die man gezegd dat ik voor mezelf loop en niet voor een goede tijd. Het moet wel leuk blijven. Jamaar ik moest bij de groep blijven, want verdwalen en zulks
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zo ging het inderdaad bij de Start to Run les welquote:Op zondag 22 april 2012 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Een beetje goede aanvoerder van de groep laat iedereen zijn eigen tempo lopen, draait op een gegeven moment met de koplopers om om de achterblijvers op te halen zodat de groep weer bij elkaar isdat beviel me een stuk beter
Hartlopen?quote:Op zondag 22 april 2012 20:10 schreef Wiehoe het volgende:
Weer erg geluk gehad vanavond. Mooi tussen de buien door even een klein uurtje kunnen hartlopen. 8,16km in 50 minuten. Nu de welverdiende douche.
Niet meer actief op Fok!![]()
inderdaad Gup, het is zo simpelquote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zo ging het inderdaad bij de Start to Run les weldat beviel me een stuk beter
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja, in plaats van Spieren voor spieren....harten voor hartenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had op een gegeven moment ook echt zin om die docent op z'n bek te meppenquote:Op zondag 22 april 2012 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad Gup, het is zo simpelik kreeg helemaal dat recalcitrante 5-HAVO gevoel weer boven!!
De looproute hier in het park is van de Hartstichtingquote:Op zondag 22 april 2012 20:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, in plaats van Spieren voor spieren....harten voor hartendus het kan wel
Een beetje hardloper loopt met z'n hartquote:Op zondag 22 april 2012 20:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, in plaats van Spieren voor spieren....harten voor hartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Nadat mijn kater zich grommend in een hoekje terug had getrokken heb ik toch nog 6 km. gelopen vandaag. Het was nu gelukkig erg mooi weer, de wind is gaan liggen, het was zonnig en droog met prachtige wolkenformaties.
Ik merk dat ik soms wat inspiratie nodig heb qua rondjes, ik woon aan de westkant van Utrecht, vlakbij de Meernbrug. Vandaag werd het zelfs "rondje stad" omdat ik de andere kant van het A'dam Rijnkanaal af en toe wat beu ben (zo vaak gelopen....). Wie heeft er nog tips voor Utrecht e.o.? Ik ga zelf vaak richting de Meern.Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
Mooie bossen in je omgeving. Maar een klein stukje reizen (bijvoorbeeld bij de lage vuursche) of anders de polder in
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: