wie ben je trouwens in het endomondo team? 40 km p/w is genoeg voor de eerste plekquote:Op zondag 22 april 2012 09:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker happen...![]()
Waarom zou ik, ik ben ik betere vorm dan de meeste van jullie.
En 10 kilometer rennen is een peuleschil voor mij, weetje ik doe dat om de dag voor de Cardio.
quote:Op zondag 22 april 2012 09:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wie ben je trouwens in het endomondo team? 40 km p/w is genoeg voor de eerste plek
Zo'n geweldig uiterlijk vraagt natuurlijk om foto'squote:Op zondag 22 april 2012 09:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker happen...![]()
Waarom zou ik, ik ben ik betere vorm dan de meeste van jullie.
En 10 kilometer rennen is een peuleschil voor mij, weetje ik doe dat om de dag voor de Cardio.
1 pittige bui in Nederland, juist hieroquote:Op zondag 22 april 2012 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks weer! Het zonnetje schijnt nu en als het de hele dag net zulk mooi weer wordt als gisteren, komt het wel goed. Motregen waar?
Moet wel even zin verzamelen na een week niet gelopen te hebben. Volgende keer neem ik m'n schoenen mooi mee naar Madrid. Echt veel hardlopers daar, vooral in het parque del Retiro!
Waar is hiero?quote:Op zondag 22 april 2012 09:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
1 pittige bui in Nederland, juist hiero
NO-Brabantquote:Op zondag 22 april 2012 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar is hiero?. Ik lees dat de buiïgheid vanaf 12 uur toeneemt. Dan zit ik op de helft
.
mooie tijd Swets, well donequote:
er is een fok(st) er die dat regelt. Ik neem aan dat hier melden genoeg is...quote:Op zondag 22 april 2012 10:21 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb me gisteren aangemeld bij het endomondoteam, moet ik me hier ook nog bij iemand melden daarvoor?
Nee hoor, daar aanmelden is genoeg volgens mij. GotC is de beheerder.quote:Op zondag 22 april 2012 10:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er is een fok(st) er die dat regelt. Ik neem aan dat hier melden genoeg is...
Niet met tegenwind en striemende regenquote:Op zondag 22 april 2012 10:03 schreef Jumparound het volgende:
loopt dat trouwens lekker, langs een rivier swets?
fijn idd! Naar moment in je loop ook...quote:Op zondag 22 april 2012 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet met tegenwind en striemende regenTussen 10 en 12.5KM was ook wel afzien. Verbaast me ook dat ik daar mijn pace heb kunnen houden.
Ik wil dat allebei kunnen doenquote:Op zondag 22 april 2012 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou liever 10km kunnen trail runnen met flinke stijgingen en dalingen dan 42km kunnen rennen op vlak oppervlak, meestal door een stad heen, met veel te veel schreeuwende mensen die terwijl ze je aanmoedigen bier in hun handen hebben terwijl ze voor hun veel te grote huis lekker interessant staan te doen [/zevenheuvelenlooptrauma]
10KM IS magisch. Seperates the boys from the menquote:Op zondag 22 april 2012 11:25 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zit ook te kijken ja. Lijkt me magisch om dat te kunnen. Maar ja: op dit moment klinkt 10km ook nog magisch voor me
Hoop me dit jaar in te kunnen schrijven om het zelf mee te gaan makenquote:Op zondag 22 april 2012 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Er waren ook wel veel toffe aanmoedigingsmensen hoor, tijdens de Zeven Heuvelen
Ik zou 't niet zo snel meer doen zónder getraind te hebben met de fikse hoogteverschillen. Ik kon prima 15km rennen, maar had de route zelf nooit getraind. Ben dood gegaan NA de run.quote:Op zondag 22 april 2012 11:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoop me dit jaar in te kunnen schrijven om het zelf mee te gaan maken
Gelukkig leef ik deze zomer 3 weken lang áán de Zevenheuvelenweg...dus ik moet de omgeving dan inmiddels wel kennenquote:Op zondag 22 april 2012 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou 't niet zo snel meer doen zónder getraind te hebben met de fikse hoogteverschillen. Ik kon prima 15km rennen, maar had de route zelf nooit getraind. Ben dood gegaan NA de run.
Vergeet nooit meer overigens, de dames met wie ik oprende:
De echte heuvels, de 7 heuvels, komen pas op 't laatste stuk, maar na 4km begon dame 1 al, bij een lichte stijging: "Há, heuvel 1!"
Dus ik: "nou... nee!"
Dat ging een paar keer zo door bij elke hobbel in de weg. Op een gegeven moment zei ik: "Nou.. je herkent de eerste wel als je 'm ziet.. wacht maar af!".
Ik vergeet nooit meer haar "Oh my..." en blik bij het aanzien van die eerste heuvel![]()
Dit dusquote:Op zondag 22 april 2012 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar aanmelden is genoeg volgens mij. GotC is de beheerder.
Die lijkt me wel gaaf!quote:Op zondag 22 april 2012 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.greattrailchallenge.org/
Dit zou ik wel eens willen doen. Misschien in 2013. De 10km is geschikt voor 'beginners', dus niet al te grove paden gok ik zo!
Ja, bij de eerste aanblik had ik ook zoiets van 'dit wil ik!', dus eens zien wat ik in 2013 aan zou kunnen. In juni zit ik vast alweer op de 10+km, maar dit is toch wel weer andere koek.quote:
Leuk, thnx!quote:Op zondag 22 april 2012 11:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dusIk krijg braaf een mailtje van Endomondo ervan. Ik accepteer mensen ongeveer om de dag.
Leuk weetje: In april zijn er al 8 nieuwe mensen bij het Fok! team gekomen
En de mensen die zich gisteren hebben aangemeld, zitten erbij.
Ik zou het niet weten....ik kan me de laatste keer dat we hogere temperaturen hebben gehad namelijk niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 22 april 2012 13:18 schreef koonan het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier. Net begonnen met joggen. Is not wat lastig, maar wordt steeds beter. Ik heb een vraag, is het voor jullie ook zo vermoeiend bij hogere temperaturen te joggen? De optimale temperatuur voor mij is ondr 10C en regen. Zodra de zon er is, kan ik gewoon niet meer. Ligt het aan mijn hart ofzo? :s groeten,
dat bedoel ik juist, zelfs een beethje zon is voor me een no-go. en ik zou het graag wel willen genietenquote:Op zondag 22 april 2012 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Overigens was het wél heel lekker loopweer: waaide niet té hard, lekker zonnetje en heb in korte tight gelopen :y.
Nou maak je borst maar nat dan, dit is nog niets vergeleken met écht hoge temperaturen. Ik vond het nu al niet zo fijn om in de zon te lopen, alleen als 'ie op m'n rug scheenquote:Op zondag 22 april 2012 13:22 schreef koonan het volgende:
[..]
dat bedoel ik juist, zelfs een beethje zon is voor me een no-go. en ik zou het graag wel willen genieten
Dan ga je 's avonds laat lopen, of 's morgens vroeg.quote:Op zondag 22 april 2012 13:22 schreef koonan het volgende:
[..]
dat bedoel ik juist, zelfs een beethje zon is voor me een no-go. en ik zou het graag wel willen genieten
das wel een goed ideequote:Op zondag 22 april 2012 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou maak je borst maar nat dan, dit is nog niets vergeleken met écht hoge temperaturen. Ik vond het nu al niet zo fijn om in de zon te lopen, alleen als 'ie op m'n rug scheen.
Dat is wél de eerste heuvel van de 7. Ik had 'm namelijk niet meegeteld, en ergens op de route had ik ook een flauwe heuvel niet meegeteld en ik kwam maar op 4 of 5 heuvels uit. Goed, het is vals plat en natuurlijk niet een heuvel te noemen, maar het telt dus wel mee.quote:Op zondag 22 april 2012 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
De echte heuvels, de 7 heuvels, komen pas op 't laatste stuk, maar na 4km begon dame 1 al, bij een lichte stijging: "Há, heuvel 1!"
Dus ik: "nou... nee!"
Hier idem. Ik ga ook dood zodra de zon schijnt.quote:Op zondag 22 april 2012 13:18 schreef koonan het volgende:
Ik heb een vraag, is het voor jullie ook zo vermoeiend bij hogere temperaturen te joggen? De optimale temperatuur voor mij is ondr 10C en regen. Zodra de zon er is, kan ik gewoon niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |