wie ben je trouwens in het endomondo team? 40 km p/w is genoeg voor de eerste plekquote:Op zondag 22 april 2012 09:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker happen...![]()
Waarom zou ik, ik ben ik betere vorm dan de meeste van jullie.
En 10 kilometer rennen is een peuleschil voor mij, weetje ik doe dat om de dag voor de Cardio.
quote:Op zondag 22 april 2012 09:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wie ben je trouwens in het endomondo team? 40 km p/w is genoeg voor de eerste plek
Zo'n geweldig uiterlijk vraagt natuurlijk om foto'squote:Op zondag 22 april 2012 09:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker happen...![]()
Waarom zou ik, ik ben ik betere vorm dan de meeste van jullie.
En 10 kilometer rennen is een peuleschil voor mij, weetje ik doe dat om de dag voor de Cardio.
1 pittige bui in Nederland, juist hieroquote:Op zondag 22 april 2012 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks weer! Het zonnetje schijnt nu en als het de hele dag net zulk mooi weer wordt als gisteren, komt het wel goed. Motregen waar?
Moet wel even zin verzamelen na een week niet gelopen te hebben. Volgende keer neem ik m'n schoenen mooi mee naar Madrid. Echt veel hardlopers daar, vooral in het parque del Retiro!
Waar is hiero?quote:Op zondag 22 april 2012 09:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
1 pittige bui in Nederland, juist hiero
NO-Brabantquote:Op zondag 22 april 2012 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar is hiero?. Ik lees dat de buiïgheid vanaf 12 uur toeneemt. Dan zit ik op de helft
.
mooie tijd Swets, well donequote:
er is een fok(st) er die dat regelt. Ik neem aan dat hier melden genoeg is...quote:Op zondag 22 april 2012 10:21 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb me gisteren aangemeld bij het endomondoteam, moet ik me hier ook nog bij iemand melden daarvoor?
Nee hoor, daar aanmelden is genoeg volgens mij. GotC is de beheerder.quote:Op zondag 22 april 2012 10:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er is een fok(st) er die dat regelt. Ik neem aan dat hier melden genoeg is...
Niet met tegenwind en striemende regenquote:Op zondag 22 april 2012 10:03 schreef Jumparound het volgende:
loopt dat trouwens lekker, langs een rivier swets?
fijn idd! Naar moment in je loop ook...quote:Op zondag 22 april 2012 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet met tegenwind en striemende regenTussen 10 en 12.5KM was ook wel afzien. Verbaast me ook dat ik daar mijn pace heb kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |