Mooi gedaan Niara!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:13 schreef Niara het volgende:
Welkom BlackFrancis en M.!
Ik heb geluk gehad. Toch pas na de regen en onweer naar buiten geweest en het is zowaar droog gebleven. Ik ben ook eens wat dieper het bos in gegaan. Ik dacht dat het enger zou zijn, maar het was fantastisch. De zon brak door, alles was mooi en stil en alle bomen hadden nieuwe blaadjes.
Verder nog het een en ander gezien:
- 3 eekhoorntjes
- veel vogeltjes
- een konijn
- bomen met nummerplaatjes :s
- verlaten renbaan
- verlaten circus
Het was ook de langste loop ooit. Normaalgesproken had ik morgen 13 km moeten doen, maar ik wilde liever vandaag nu het nog droog was. Wel ietjej langer gelopen want ik was nog niet thuis, maar tot het einde hield ik niet meer vol. Het ging ook niet zo snel dan ik wilde. Ik werd onderweg twee keer gebeld maar verder.. geen idee waar het aan lag.
http://www.endomondo.com/workouts/shagPPTE-5Q
Dankje! En tja, dat was een erg stijle heuvelquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Mooi gedaan Niara!
Maaruh...wtf... wat is dat 2,33min/km?!![]()
Ik ben benieuwd, ik ga vanzelf wel langzamer lopen als het niet wil.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:08 schreef BlackFrancis het volgende:
11,5 km lijkt me prima hoor, ik liep laatst 5km met een gemiddelde snelheid van 12,8 per uur. De wind stond wel gunstig, dat wel.
Ah...ok...still...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:20 schreef Niara het volgende:
[..]
Dankje! En tja, dat was een erg stijle heuvel![]()
Heb half huppelend gelopen om m'n nek niet helemaal te breken...
Boehoe! Balen zeg maar goed dat je erop uit bent gegaan...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:23 schreef Freddeh het volgende:
Nou, zoals beloofd ben ik vanavond gaan hardlopen. Tenminste, lopen vooral. Zodra les #5 van ons aller grootste vriendin Evy startte zeiden mijn knieën al tegen me dat ze het liever niet hadden dat ik het deed. Dus voor zover niet erg pijnlijk heb ik hem wel uitgelopen, maar van de 24 minuten heb ik denk ik krap aan 7 minuten echt gelopen. De rest heb ik, al zeg ik het zelf, heerlijk door het bos gewandeld. Hoe dan ook heb ik er totaal een half uurtje beweging op zitten.
Nu pootjes omhoog op de bank
Het is in ieder geval beter dan achter de computer zitten. Je beweegt, dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:23 schreef Freddeh het volgende:
Nou, zoals beloofd ben ik vanavond gaan hardlopen. Tenminste, lopen vooral. Zodra les #5 van ons aller grootste vriendin Evy startte zeiden mijn knieën al tegen me dat ze het liever niet hadden dat ik het deed. Dus voor zover niet erg pijnlijk heb ik hem wel uitgelopen, maar van de 24 minuten heb ik denk ik krap aan 7 minuten echt gelopen. De rest heb ik, al zeg ik het zelf, heerlijk door het bos gewandeld. Hoe dan ook heb ik er totaal een half uurtje beweging op zitten.
Nu pootjes omhoog op de bank
Hé, eindelijk een plaatsgenoot???quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:36 schreef .M. het volgende:
'lo fokkers. Ik lees al een tijdje en kom af en toe meebabbelen over het hardlopen.
Ik (man, 33 jr.) ben inmiddels weer een maand of drie lekker bezig en lees hier vaak mee voor inspiratie. Ik wil de halve marathon van 10 juni (A'foort) binnen 2 uur kunnen lopen en volgens mij gaat dat wel lukken, vandaag bijvoorbeeld een rondje van 8 km. met 11,6 gemiddeld gedaan.
hier ook, geen fiets/wandelpaden...ik loop altijd op de wegquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar hier in het VK zijn fietsen en hardlopen op dat soort wegen/weggetjes wel vrij normaal
inderdaad, dat moet een spike zijn dan dat is bijna 24km/u volgens mijquote:
overbakken een optie?quote:
ah...was te lui om het uit te rekenen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, dat moet een spike zijn dan dat is bijna 24km/u volgens mij
inderdaad, ziet er op het kaartje mooi uit, lekker door de park en bosquote:
zelfs zonder app of garmin kun je bij de endomondogroep. Je kunt je data desnoods handmatig invoeren, heb je niet per se een app voor nodig dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef BlackFrancis het volgende:
Ik heb me trouwens aangemeld voor de endomondo groep. Ik gebruik al een tijdje runkeeper, maar endomondo is toch een stuk uitgebreider! Ga ze gewoon ff allebei gebruiken.
je vergeet een soortquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Mooi hoor, als de beste man de uitzondering op de regel is, good for him, maar zoals boven al gepost:
[..]
Er zijn hier al genoeg mensen binnengekomen die erg overtuigd waren van eigen kunnen (oa. door een 'briljant sportverleden' of 'ik beweeg sowieso altijd al veel') en na enkele weken óf niets meer van zich laten horen, óf mekkeren dat ze pijntjes hebben en niet meer kunnen lopen. Dus liever cynisch en matig aanmoedigend dan de hemel in prijzen en spijt hebben dat je niet gewaarschuwd hebt.
Nogmaals: puik hoor, als je die uitzondering bent. Uniekhoorn is er volgens mij zo een en die heb ik erg hoog zitten, maar focus we op het woord 'uitzondering'.
Handig om te weten. Ik ga wel een beetje experimenteren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zelfs zonder app of garmin kun je bij de endomondogroep. Je kunt je data desnoods handmatig invoeren, heb je niet per se een app voor nodig dus.
Doe het idd een paar daagjes rustig aan nu ja. Eerstvolgende les staat voor a.s. dinsdag, dan doe ik gewoon les 4 opnieuw en zie ik wel hoe het gaat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:25 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Boehoe! Balen zeg maar goed dat je erop uit bent gegaan...
Mmm, paar dagen rust?
Precies. Ik woon direct tegen het bos aan. Ik klaag niet, ook al kon ik het niet op hogere snelheid vandaagquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan achter de computer zitten. Je beweegt, dat is het belangrijkste.
en inderdaad, wat een zelfkennis....het is bij 5km gebleven....ik voelde de 10km van vrijdag en de 14 van zaterdag (plus 1km duurloop) nog goed in mijn benenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
toch maar even een rondje lopen, ik heb het gevoel dat het een klein rondje wordt want ik heb weinig zin maar misschien verbaas ik mijzelf
Oh, sorry. Ik ben duidelijk spuit11quote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef apenkont het volgende:
Garmin horloge met gps te koop op ib00d, ik dacht ik laat het jullie even weten
moet het niet www.wikiloc.com zijn?quote:Op zondag 22 april 2012 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke website met allerlei activiteitenroutes ontdekt net:
www.wiciloc.com
Staan ook wat hardlooproutes op her en der
veel plezier Gup...en hoe harder je loopt hoe groter de brunchquote:Op zondag 22 april 2012 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo wakker!!zo in de auto om een bostraining te lopen met m'n moeder en m'n zusje
aansluitend zondagsbrunch, want dat hebben we dan wel verdiend!
Je Zus! jij kan nog wel een borsttraining gebruiken zeg, wat een Anti-Held op die foto hahar goed dat zal je opzet wel zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 08:59 schreef Jumparound het volgende:
vanmiddag spieren voor spieren 10 km in hilversum
ik ben er klaar voor
[ afbeelding ]
ja hoor, net nog ff lekker zitten squatten. Het was een hele berg...quote:Op zondag 22 april 2012 09:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je Zus! jij kan nog wel een borsttraining gebruiken zeg, wat een Anti-Held op die foto hahar goed dat zal je opzet wel zijn.
Squat je wel genoeg?
ja, met een k ja, moggequote:Op zondag 22 april 2012 02:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moet het niet www.wikiloc.com zijn?
maar anyway..even zitten koekeloeren en er staan mooie trails op, ik ga deze site zeker uitproberen op vakantie
bedankt MoBlo![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 09:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja hoor, net nog ff lekker zitten squatten. Het was een hele berg...
tief snel op naar je body building topic....!!quote:Op zondag 22 april 2012 09:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je Zus! jij kan nog wel een borsttraining gebruiken zeg, wat een Anti-Held op die foto hahar goed dat zal je opzet wel zijn.
Squat je wel genoeg?
ja echt een super site!! nogmaals bedanktquote:Op zondag 22 april 2012 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, met een k ja, mogge
Dacht al wel dat er wat voor jou bij zou zitten
ik hoef morgen gelukkig niet..rustdagjequote:
kon het niet latenquote:
Lekker happen...quote:Op zondag 22 april 2012 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tief snel op naar je body building topic....!!
krijg ff lekker een spierscheuring in je hamstringquote:Op zondag 22 april 2012 09:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker happen...![]()
Waarom zou ik, ik ben ik betere vorm dan de meeste van jullie.
En 10 kilometer rennen is een peuleschil voor mij, weetje ik doe dat om de dag voor de Cardio.
quote:Op zondag 22 april 2012 08:59 schreef Jumparound het volgende:
vanmiddag spieren voor spieren 10 km in hilversum
ik ben er klaar voor
[ afbeelding ]
Nee, die krijg ik niet want ik Squat!quote:Op zondag 22 april 2012 09:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
krijg ff lekker een spierscheuring in je hamstringdroeftoeter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |