en inderdaad, wat een zelfkennis....het is bij 5km gebleven....ik voelde de 10km van vrijdag en de 14 van zaterdag (plus 1km duurloop) nog goed in mijn benenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
toch maar even een rondje lopen, ik heb het gevoel dat het een klein rondje wordt want ik heb weinig zin maar misschien verbaas ik mijzelf
Oh, sorry. Ik ben duidelijk spuit11quote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef apenkont het volgende:
Garmin horloge met gps te koop op ib00d, ik dacht ik laat het jullie even weten
moet het niet www.wikiloc.com zijn?quote:Op zondag 22 april 2012 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke website met allerlei activiteitenroutes ontdekt net:
www.wiciloc.com
Staan ook wat hardlooproutes op her en der
veel plezier Gup...en hoe harder je loopt hoe groter de brunchquote:Op zondag 22 april 2012 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo wakker!!zo in de auto om een bostraining te lopen met m'n moeder en m'n zusje
aansluitend zondagsbrunch, want dat hebben we dan wel verdiend!
Je Zus! jij kan nog wel een borsttraining gebruiken zeg, wat een Anti-Held op die foto hahar goed dat zal je opzet wel zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 08:59 schreef Jumparound het volgende:
vanmiddag spieren voor spieren 10 km in hilversum
ik ben er klaar voor
[ afbeelding ]
ja hoor, net nog ff lekker zitten squatten. Het was een hele berg...quote:Op zondag 22 april 2012 09:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je Zus! jij kan nog wel een borsttraining gebruiken zeg, wat een Anti-Held op die foto hahar goed dat zal je opzet wel zijn.
Squat je wel genoeg?
ja, met een k ja, moggequote:Op zondag 22 april 2012 02:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moet het niet www.wikiloc.com zijn?
maar anyway..even zitten koekeloeren en er staan mooie trails op, ik ga deze site zeker uitproberen op vakantie
bedankt MoBlo![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 09:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja hoor, net nog ff lekker zitten squatten. Het was een hele berg...
tief snel op naar je body building topic....!!quote:Op zondag 22 april 2012 09:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je Zus! jij kan nog wel een borsttraining gebruiken zeg, wat een Anti-Held op die foto hahar goed dat zal je opzet wel zijn.
Squat je wel genoeg?
ja echt een super site!! nogmaals bedanktquote:Op zondag 22 april 2012 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, met een k ja, mogge
Dacht al wel dat er wat voor jou bij zou zitten
ik hoef morgen gelukkig niet..rustdagjequote:
kon het niet latenquote:
Lekker happen...quote:Op zondag 22 april 2012 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tief snel op naar je body building topic....!!
krijg ff lekker een spierscheuring in je hamstringquote:Op zondag 22 april 2012 09:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker happen...![]()
Waarom zou ik, ik ben ik betere vorm dan de meeste van jullie.
En 10 kilometer rennen is een peuleschil voor mij, weetje ik doe dat om de dag voor de Cardio.
quote:Op zondag 22 april 2012 08:59 schreef Jumparound het volgende:
vanmiddag spieren voor spieren 10 km in hilversum
ik ben er klaar voor
[ afbeelding ]
Nee, die krijg ik niet want ik Squat!quote:Op zondag 22 april 2012 09:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
krijg ff lekker een spierscheuring in je hamstringdroeftoeter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |